oppacıkız
Minoz Fan
Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
|
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
kuzularımm biliyorum senaryo yazımında pek iyi değilim acemiliğime verin :D
ikinci bölümmm sizlerin karşisında umarım beğenirsiniz:D
_______________________________________________________
![[Resim: K7Og2hb.gif]](http://i.imgur.com/K7Og2hb.gif)
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
|
|
| 06-18-2014 11:39 PM |
|
lesyahyun
Minoz Fan
Mesajlar: 6,325
Üyelik Tarihi: Feb 2014
Rep Puanı: 553
|
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
Aaa tugbıs artık su acemızım lafı kalksın,,,
kuzum her nekadar 4 kere okumus olsamda her seferınde tekrar cok sevdım,,,
ellerıne saglık cok guzel olmus,,,
_______________________________________________________
HALA BEKLİYORUZ :) SS501 FOREVER ^.^
|
|
| 06-18-2014 11:50 PM |
|
oppacıkız
Minoz Fan
Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
|
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
(06-18-2014 11:50 PM)lesyahyun Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Aaa tugbıs artık su acemızım lafı kalksın,,,
kuzum her nekadar 4 kere okumus olsamda her seferınde tekrar cok sevdım,,,
ellerıne saglık cok guzel olmus,,,
yardımcı senarıst olmak zor tatlımmm 4 oldu mu? az okumuşsunnn
:D lesyahyun filmin katkıları büyükk :D
sağ ol dadlımm   
_______________________________________________________
![[Resim: K7Og2hb.gif]](http://i.imgur.com/K7Og2hb.gif)
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
|
|
| 06-18-2014 11:53 PM |
|
oppacıkız
Minoz Fan
Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
|
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
(06-18-2014 11:56 PM)lesyahyun Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.evet kuzumm sagol yanı,,,
ay ben sımdı yardımcı senarıstmıyım,,
pazartesi o kadar konuştuk ama hatırlamıyon u yoksammm
_______________________________________________________
![[Resim: K7Og2hb.gif]](http://i.imgur.com/K7Og2hb.gif)
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
|
|
| 06-18-2014 11:57 PM |
|
ddeminho
Minoz Fan
Mesajlar: 1,328
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Rep Puanı: 118
|
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
Tatlım tuğbişim çok beğendim valla karakterlerden hayal aynı ben not durumunda valla ama çoooook beğendim böyle devam ett arkandayız fihgthing!!(doğru yazmışımdır inşallah :D)
_______________________________________________________
|
|
| 06-18-2014 11:58 PM |
|
oppacıkız
Minoz Fan
Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
|
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
(06-18-2014 11:58 PM)ddeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Tatlım tuğbişim çok beğendim valla karakterlerden hayal aynı ben not durumunda valla ama çoooook beğendim böyle devam ett arkandayız fihgthing!!(doğru yazmışımdır inşallah :D)
doğru doğru kuzummm didoşumm beğendiysenizz sorun yok demek ki biraz tedirginim hala, burada gerçekten güzel senaryolar varken sadece kalabalık yaptığımı düşünüyorumm ama devamm edeceğimm siz arkamdayken yılmam :D
teşekkür ederimmm kuzumm  
_______________________________________________________
![[Resim: K7Og2hb.gif]](http://i.imgur.com/K7Og2hb.gif)
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
(Bu Mesaj 06-19-2014 12:01 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : oppacıkız.)
|
|
| 06-19-2014 12:01 AM |
|