Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Haru Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 44 20,333 Son Mesaj:11-21-2016 03:59 PM
Star Dreams Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 452 141,468 Son Mesaj:09-21-2015 11:17 PM
  Evimde Bir Yakışıklı Var !-Senaryo Yorumları park ze shi 441 140,875 Son Mesaj:07-27-2015 02:07 AM
  AŞK SENMİSİN Senaryo Yorumları Yaseminminoz 226 96,917 Son Mesaj:07-22-2015 11:54 AM
  Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları minozAbet 69 29,803 Son Mesaj:07-21-2015 01:02 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
Yazar Mesaj
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #43
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
facebook share twittershare
kuzularımm biliyorum senaryo yazımında pek iyi değilim acemiliğime verin :D

ikinci bölümmm sizlerin karşisında umarım beğenirsiniz:D
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
06-18-2014 11:39 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
lesyahyun Dışarıda
Minoz Fan

Mesajlar: 6,325
Üyelik Tarihi: Feb 2014
Rep Puanı: 553
Mesaj: #44
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
Aaa tugbıs artık su acemızım lafı kalksın,,,
kuzum her nekadar 4 kere okumus olsamda her seferınde tekrar cok sevdım,,,
ellerıne saglık cok guzel olmus,,,
 
_______________________________________________________

[Resim: 87JYG10.gif]

HALA BEKLİYORUZ :) SS501 FOREVER ^.^
06-18-2014 11:50 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #45
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
(06-18-2014 11:50 PM)lesyahyun Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Aaa tugbıs artık su acemızım lafı kalksın,,,
kuzum her nekadar 4 kere okumus olsamda her seferınde tekrar cok sevdım,,,
ellerıne saglık cok guzel olmus,,,

yardımcı senarıst olmak zor tatlımmm 4 oldu mu? az okumuşsunnn
:D lesyahyun filmin katkıları büyükk :D
sağ ol dadlımmEyEyEyEy
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
06-18-2014 11:53 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
lesyahyun Dışarıda
Minoz Fan

Mesajlar: 6,325
Üyelik Tarihi: Feb 2014
Rep Puanı: 553
Mesaj: #46
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
evet kuzumm sagol yanı,,,
ay ben sımdı yardımcı senarıstmıyım,,
 
_______________________________________________________

[Resim: 87JYG10.gif]

HALA BEKLİYORUZ :) SS501 FOREVER ^.^
06-18-2014 11:56 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #47
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
(06-18-2014 11:56 PM)lesyahyun Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.evet kuzumm sagol yanı,,,
ay ben sımdı yardımcı senarıstmıyım,,

pazartesi o kadar konuştuk ama hatırlamıyon u yoksammm
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
06-18-2014 11:57 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
ddeminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,328
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Rep Puanı: 118
Mesaj: #48
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
Tatlım tuğbişim çok beğendim valla karakterlerden hayal aynı ben not durumunda valla ama çoooook beğendim böyle devam ett arkandayız fihgthing!!(doğru yazmışımdır inşallah :D)
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_lr8zgeq8o61qc48jco2_r2_500.gif]
06-18-2014 11:58 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #49
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
(06-18-2014 11:58 PM)ddeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Tatlım tuğbişim çok beğendim valla karakterlerden hayal aynı ben not durumunda valla ama çoooook beğendim böyle devam ett arkandayız fihgthing!!(doğru yazmışımdır inşallah :D)



doğru doğru kuzummm didoşumm beğendiysenizz sorun yok demek ki biraz tedirginim hala, burada gerçekten güzel senaryolar varken sadece kalabalık yaptığımı düşünüyorumm ama devamm edeceğimm siz arkamdayken yılmam :D

teşekkür ederimmm kuzummEyEyEyEy
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
(Bu Mesaj 06-19-2014 12:01 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : oppacıkız.)
06-19-2014 12:01 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]