Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Haru Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 44 20,333 Son Mesaj:11-21-2016 03:59 PM
Star Dreams Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 452 141,468 Son Mesaj:09-21-2015 11:17 PM
  Evimde Bir Yakışıklı Var !-Senaryo Yorumları park ze shi 441 140,875 Son Mesaj:07-27-2015 02:07 AM
  AŞK SENMİSİN Senaryo Yorumları Yaseminminoz 226 96,916 Son Mesaj:07-22-2015 11:54 AM
  Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları minozAbet 69 29,803 Son Mesaj:07-21-2015 01:02 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
Yazar Mesaj
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #57
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
facebook share twittershare
(06-19-2014 12:10 AM)minhocu_er99 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.okudumm :)
Hadi Bakalım bekliyoruz yeni bölümü :D



gelecekk bakalımmm yeni bölümm :D
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
(Bu Mesaj 06-19-2014 12:32 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : oppacıkız.)
06-19-2014 12:32 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
rosemin Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,226
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Rep Puanı: 96
Mesaj: #58
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
GÜZEL olmuş tatlım. bence de kendi hikayenizi yazıyormuşsun gibi geldi.bekliyoruz....
 
_______________________________________________________

AŞK = LEE MIN HO
06-19-2014 12:39 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
rosemin Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,226
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Rep Puanı: 96
Mesaj: #59
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
:))))))
 
_______________________________________________________

AŞK = LEE MIN HO
(Bu Mesaj 06-19-2014 12:41 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : rosemin.)
06-19-2014 12:40 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #60
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
(06-19-2014 12:39 AM)rosemin Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.GÜZEL olmuş tatlım. bence de kendi hikayenizi yazıyormuşsun gibi geldi.bekliyoruz....

biz öğrencilerin tek derdi dersi kaynatmak ve sınavlar unutmayayımm dedimm dertlerimizi :D
teşekkür ederimm unnimmmmEyEyEyEy
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
06-19-2014 12:42 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #61
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
(06-19-2014 12:40 AM)rosemin Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.:))))))

ablamdan yorum almak çokk güzelll
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
06-19-2014 12:43 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
rosemin Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,226
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Rep Puanı: 96
Mesaj: #62
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
tatlım güzel olmuş.hatta 2. bölüm , 1. bölümden daha güzel...
 
_______________________________________________________

AŞK = LEE MIN HO
06-19-2014 12:53 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #63
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
(06-19-2014 12:53 AM)rosemin Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.tatlım güzel olmuş.hatta 2. bölüm , 1. bölümden daha güzel...

birinci bölüm biraz tanıtımdı ve baya kısaydı acemiliğin acemiliğiydi o bölüm simdi bölümler git gide güzelleşecek insallah :D
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
(Bu Mesaj 06-19-2014 12:58 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : oppacıkız.)
06-19-2014 12:57 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]