Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Haru Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 44 20,330 Son Mesaj:11-21-2016 03:59 PM
Star Dreams Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 452 141,443 Son Mesaj:09-21-2015 11:17 PM
  Evimde Bir Yakışıklı Var !-Senaryo Yorumları park ze shi 441 140,827 Son Mesaj:07-27-2015 02:07 AM
  AŞK SENMİSİN Senaryo Yorumları Yaseminminoz 226 96,892 Son Mesaj:07-22-2015 11:54 AM
  Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları minozAbet 69 29,792 Son Mesaj:07-21-2015 01:02 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
Yazar Mesaj
_nhnlmh_ Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,115
Üyelik Tarihi: Oct 2013
Rep Puanı: 267
Mesaj: #29
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
facebook share twittershare
Tuğbam okudum isimler çok güzel olmuş başlangıç güzeldi beğendim canımm devamını bekliyorum :)
 
_______________________________________________________

Seni bir an bile olsa görebilmek için her şeyimi verebileceğimi bilerek yaşa...Bütün bunlar senin için..

LEE MIN HO

[Resim: sayyes.jpg]
06-17-2014 01:55 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #30
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
(06-17-2014 01:26 PM)park ze shi Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.İlk bölümü okudum :) İçinde aşk var mı yok mu merak ettim. :D Güzeldi canım devamını bekliyorum ama ilk bölüm bütün senaryolar için önemlidir bence sen fazla kısa tutmuşsun :D Diğer karakterlere de yer verseydin güzel olurdu.Amaaan bende çok prof. yazarmışım gibi konuşuyom işşte kusra bakma :) Devamını bekliyorum :) Bu arada tanışamadık galiba seninle yaşını bilmediğimden abla diyemiyorum . Ben Zehra Konyada oturuyorum ve 14 yaşındayım :D Umarım iyi anlaşırız.



memnun oldumm canımm ben 16 yaşındayımm bende kütahyada oturuyorum..
evet bende sonradan kısa olduğunu düşündüm ama acemiliğime verin aslında senaryoyu yazmak ile yazmamak arasında kaldım aysel bana destek oldu umarım gerçek anlamda beğenmişsinizdir gerçek hayatta bile aşk olmazsa olmaz değil mi bakak görek aşk var mı :D


yorumun için teşekkür ederimmmEyEyEyEy
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
06-17-2014 04:24 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #31
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
(06-17-2014 01:55 PM)_nhnlmh_ Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Tuğbam okudum isimler çok güzel olmuş başlangıç güzeldi beğendim canımm devamını bekliyorum :)


inşallah beğenmişsindir kuzumm devamı olmadan olmaz değil mi :D işimleri bende beğendimm :D

yorum için teşekkür ederimmEyEyEy
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
06-17-2014 04:25 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #32
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
Bende memnun oldum abla :D [sanırım artık abla demeliyim değil mi ?] Aşk varsa o zaman umarım Minho-ssi miz de vardır değil mi?.
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
06-17-2014 05:16 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #33
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
(06-17-2014 05:16 PM)park ze shi Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Bende memnun oldum abla :D [sanırım artık abla demeliyim değil mi ?] Aşk varsa o zaman umarım Minho-ssi miz de vardır değil mi?.

KUZUCUĞUMM İŞTEDİĞİNİ DİYEBİLİRSİNN TABİKİ ABLADA DİYEBİLİRSİN :D
BİLMİYORUMM MİNHOMMMM OLMADAN OLMAZ SANIRIMM AMA BÖYLE GİDERSE SEN BANA SENARYOYU ANLAT DİYECEKSİNN O YÜZDEN SUSTUMM :D
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
(Bu Mesaj 06-17-2014 05:29 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : oppacıkız.)
06-17-2014 05:27 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #34
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
Pek de kötü fikir değil aslında kkkk :D Umarım hemen gelir Minho-ssi'miz :D
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
06-17-2014 05:55 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
rosemin Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,226
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Rep Puanı: 96
Mesaj: #35
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
öncelikle hayırlı olsun canım..... devamını bekliyorum ....
bu arada kızının adı hangisi olacak hayal mi güneş mi iklim mi?
 
_______________________________________________________

AŞK = LEE MIN HO
06-17-2014 06:58 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]