Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Haru Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 44 20,331 Son Mesaj:11-21-2016 03:59 PM
Star Dreams Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 452 141,450 Son Mesaj:09-21-2015 11:17 PM
  Evimde Bir Yakışıklı Var !-Senaryo Yorumları park ze shi 441 140,838 Son Mesaj:07-27-2015 02:07 AM
  AŞK SENMİSİN Senaryo Yorumları Yaseminminoz 226 96,896 Son Mesaj:07-22-2015 11:54 AM
  Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları minozAbet 69 29,797 Son Mesaj:07-21-2015 01:02 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 2 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aranan "aşk" senaryo yorumları
Yazar Mesaj
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #57
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
facebook share twittershare
Veeee yasemini gören minho herşeyi bırakır başagi bırakır yasemin ile el ele tutuşup slow motionda deniz kenarında koşarlar :-D:-D fatosu ne yaptık ben onu bıraktım orda onu biyere yerleştireyim kıyamam fatosa bak final nasıl ama hehehehe
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
08-15-2013 04:48 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #58
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-15-2013 04:22 PM)park ze shi Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-15-2013 04:11 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Zehra tamam kuzum bilet yüzünden gelmiyo zaten belli :-D:-D sanada fazla yüklendik ama neyse kuzum biletler çok pahalı aktarmalımi gitsek fatossuz surdan şuraya gitmem bende öyle diyecektim bu başak biz gidene kadar işi pişirmeşin bak ama tamammi bomba gibi geliyoruz ben rejime gireyim bari kız :-D:-D
ayy ablaa hiç gülesim yoktu :D Vallahi geç kaldınız yazdım bile senaryoyu anca finalde belki :D Buda size gelsin finalde karşısında fit yaseminle fatmanuru gören minho :D
[Resim: 2ekrib4.jpg][/img]

tipini yerim senin :-D.:-Deee zehra kaptı o zaman başak bizimkini eee rejim iptal o zaman :-D
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
08-15-2013 04:50 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #59
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
olsun abla Allahtan umudu kesmemek lazım :D
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
(Bu Mesaj 08-15-2013 05:08 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : park ze shi.)
08-15-2013 04:52 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #60
aranan "aşk" senaryo yorumları
 
3.Bölüm Eklenmiştir İyi Okumalar :)
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-15-2013 05:08 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #61
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
Eline sağlık kuzum zaten başımıza ne geldiyse o belediye çukurlarindan ve tatlı gülümsemesinden geldi hahaha yeni bölümü beklerim :-D
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
08-15-2013 05:14 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #62
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-15-2013 05:14 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Eline sağlık kuzum zaten başımıza ne geldiyse o belediye çukurlarindan ve tatlı gülümsemesinden geldi hahaha yeni bölümü beklerim :-D
AİGOO OFF YANLIŞ YAZMIŞIM YA NİYE UĞRAŞIYOM BEN BÖYLE YA AMAAN DÜZELTMİCEM :D
tEŞEKKÜRLER ABLAM :DD Ey
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-15-2013 05:18 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #63
aranan "aşk" senaryo yorumları
 

4.BÖLÜM EKLENMİŞTİR...
İYİ OKUMALAR... :)
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-20-2013 04:37 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]