Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Haru Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 44 20,331 Son Mesaj:11-21-2016 03:59 PM
Star Dreams Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 452 141,450 Son Mesaj:09-21-2015 11:17 PM
  Evimde Bir Yakışıklı Var !-Senaryo Yorumları park ze shi 441 140,838 Son Mesaj:07-27-2015 02:07 AM
  AŞK SENMİSİN Senaryo Yorumları Yaseminminoz 226 96,896 Son Mesaj:07-22-2015 11:54 AM
  Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları minozAbet 69 29,797 Son Mesaj:07-21-2015 01:02 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 2 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aranan "aşk" senaryo yorumları
Yazar Mesaj
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #43
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
facebook share twittershare
Hyun bin mi hani nerde:-O hahaha çok severim kendisini kuzum bi bölüm daha yükle artık yaa ayy senaristlerimiz çok yavaş okuyucu meraktan çatlayacak
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
08-15-2013 02:54 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #44
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-15-2013 02:54 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hyun bin mi hani nerde:-O hahaha çok severim kendisini kuzum bi bölüm daha yükle artık yaa ayy senaristlerimiz çok yavaş okuyucu meraktan çatlayacak
Ehehee :D Abla dedim ya 13.bölüme kadar yazdım kağıda 16.bölüm final olcek :D Ama pcde şu anda hazır bölüm yok daha yazamadım yani durum vahim :(
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-15-2013 03:01 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #45
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-15-2013 02:52 PM)fatmnur Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-15-2013 02:50 PM)park ze shi Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-15-2013 02:48 PM)fatmnur Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.o kadar net ki neler olabileceğini okudum bile az çok haha hyun bin de var mışş :D ellerine sağlık canım :D
Aigoo korktuğum başıma geldi desenize :D Hyun Bin iptal yerine İl Woo geliyor bilginize :D
Rica Ederim :D

sen öyle koyarsan olacağı bu kuzum aaaa gelsin gelsin severim il woo yu :D
Aaa Spoi de mi vermiyeğğğ :D :D benimki spoiyide geçti de hayırlısı :D
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-15-2013 03:02 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #46
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
Ikisinide alabilirmiyiz kuzum ikiside gelsin :-D
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
08-15-2013 03:05 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
fatmnur Çevrimdışı
ProjectTeam
****

Mesajlar: 471
Üyelik Tarihi: Dec 2012
Rep Puanı: 130
Mesaj: #47
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-15-2013 03:05 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Ikisinide alabilirmiyiz kuzum ikiside gelsin :-D

sende hep daha fazlasını istiyorsun abla olmuyo böyle :D
 
_______________________________________________________

[Resim: ngqzo9.gif]
gülüşüne öldüğümm
08-15-2013 03:06 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #48
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-15-2013 03:06 PM)fatmnur Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-15-2013 03:05 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Ikisinide alabilirmiyiz kuzum ikiside gelsin :-D

sende hep daha fazlasını istiyorsun abla olmuyo böyle :D
Yasemin abla sen hyunbin ilwoo yu falan boşver seni koreye minhonun yanına gönderiyim mi :D
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-15-2013 03:07 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #49
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-15-2013 03:07 PM)park ze shi Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-15-2013 03:06 PM)fatmnur Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-15-2013 03:05 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Ikisinide alabilirmiyiz kuzum ikiside gelsin :-D

sende hep daha fazlasını istiyorsun abla olmuyo böyle :D
Yasemin abla sen hyunbin ilwoo yu falan boşver seni koreye minhonun yanına gönderiyim mi :D

tamam kuzum başak gitsin yasemin gelsin yolla beni başrol istiyorum hahaha fatos kuzum oppa seçme ayıp :-D:-D evet ben hep fazlasını istiyorum bi gidemde başağa yar etmem ben onu :-D:-D
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
08-15-2013 03:15 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]