Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Haru Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 44 20,331 Son Mesaj:11-21-2016 03:59 PM
Star Dreams Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 452 141,450 Son Mesaj:09-21-2015 11:17 PM
  Evimde Bir Yakışıklı Var !-Senaryo Yorumları park ze shi 441 140,839 Son Mesaj:07-27-2015 02:07 AM
  AŞK SENMİSİN Senaryo Yorumları Yaseminminoz 226 96,896 Son Mesaj:07-22-2015 11:54 AM
  Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları minozAbet 69 29,797 Son Mesaj:07-21-2015 01:02 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 2 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aranan "aşk" senaryo yorumları
Yazar Mesaj
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #64
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
facebook share twittershare
Okudum çok güzeldi kuzum aaahhh o notu gönderse çok sevinirdik kalemine sağlık buldu güzel Türk kızını ne olacak devamını bekliyorum :-D:-D
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
08-20-2013 07:52 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #65
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-20-2013 07:52 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Okudum çok güzeldi kuzum aaahhh o notu gönderse çok sevinirdik kalemine sağlık buldu güzel Türk kızını ne olacak devamını bekliyorum :-D:-D
Çook teşekkürler yasemin abla :D Ey Bunlar ısınma bölümleri diğer bölümler heyecanlancak :) bilmiyorum ben yazarken heyecanlanmıştım :)
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-20-2013 08:00 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
mutlu çiğdem Çevrimdışı
Adminoz | Forum |
*******

Mesajlar: 4,800
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 193
Mesaj: #66
aranan "aşk" senaryo yorumları
 
Haha Zehra döktürmüşsün 3. bölümde belediye çukuru ve Adem elmasına bayağı güldüm 4 te güzeldi özellikle Minoz Turkeye cevap verdiği kısımda ağlayacaktım İnşallah Allah gerçeğini görmeyi nasip eder eline sağlık
 
_______________________________________________________

[img]Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.[/img]
08-21-2013 12:39 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #67
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-21-2013 12:39 PM)mutlu çiğdem Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Haha Zehra döktürmüşsün 3. bölümde belediye çukuru ve Adem elmasına bayağı güldüm 4 te güzeldi özellikle Minoz Turkeye cevap verdiği kısımda ağlayacaktım İnşallah Allah gerçeğini görmeyi nasip eder eline sağlık
bide sen beni düşünsen abla:) :) etkilenmemek mümkün mü ?:) :)Teeşekkürler okuduğun için :))Ey
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-21-2013 03:35 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #68
aranan "aşk" senaryo yorumları
 

3.Bölüm Güncellenmiştir !!!
(bazı hatalarım vardı okuyunca farkettim düzenlendi o hatalar)
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-22-2013 01:17 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Minozmini Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 75
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 9
Mesaj: #69
aranan "aşk" senaryo yorumları
 
Yeni okuyucun oldum! :D Ellerine sağlık devamını bekliyoruzzz ;)
 
_______________________________________________________

[Resim: rjn4y.jpg]
08-22-2013 03:39 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #70
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-22-2013 03:39 PM)Minozmini Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Yeni okuyucun oldum! :D Ellerine sağlık devamını bekliyoruzzz ;)
Cok tesekkur ederım canıım sevındıM :)
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-22-2013 06:27 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]