Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Haru Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 44 20,331 Son Mesaj:11-21-2016 03:59 PM
Star Dreams Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 452 141,450 Son Mesaj:09-21-2015 11:17 PM
  Evimde Bir Yakışıklı Var !-Senaryo Yorumları park ze shi 441 140,838 Son Mesaj:07-27-2015 02:07 AM
  AŞK SENMİSİN Senaryo Yorumları Yaseminminoz 226 96,896 Son Mesaj:07-22-2015 11:54 AM
  Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları minozAbet 69 29,797 Son Mesaj:07-21-2015 01:02 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 2 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aranan "aşk" senaryo yorumları
Yazar Mesaj
fatmnur Çevrimdışı
ProjectTeam
****

Mesajlar: 471
Üyelik Tarihi: Dec 2012
Rep Puanı: 130
Mesaj: #50
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
facebook share twittershare
(08-15-2013 03:15 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-15-2013 03:07 PM)park ze shi Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-15-2013 03:06 PM)fatmnur Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-15-2013 03:05 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Ikisinide alabilirmiyiz kuzum ikiside gelsin :-D

sende hep daha fazlasını istiyorsun abla olmuyo böyle :D
Yasemin abla sen hyunbin ilwoo yu falan boşver seni koreye minhonun yanına gönderiyim mi :D

tamam kuzum başak gitsin yasemin gelsin yolla beni başrol istiyorum hahaha fatos kuzum oppa seçme ayıp :-D:-D evet ben hep fazlasını istiyorum bi gidemde başağa yar etmem ben onu :-D:-D
zehra göndersin seni madem koreye abla ne dersin :D :D
 
_______________________________________________________

[Resim: ngqzo9.gif]
gülüşüne öldüğümm
08-15-2013 03:18 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #51
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
Tamam ben bi zehra sayesinde beleşe gideyim geleyim :-D
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
08-15-2013 03:20 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
fatmnur Çevrimdışı
ProjectTeam
****

Mesajlar: 471
Üyelik Tarihi: Dec 2012
Rep Puanı: 130
Mesaj: #52
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-15-2013 03:20 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Tamam ben bi zehra sayesinde beleşe gideyim geleyim :-D

tamam benden çıktın o zaman sen hadi sen onla git ben bakarım başımın çaresine hıh :D
 
_______________________________________________________

[Resim: ngqzo9.gif]
gülüşüne öldüğümm
08-15-2013 03:22 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #53
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-15-2013 03:15 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-15-2013 03:07 PM)park ze shi Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-15-2013 03:06 PM)fatmnur Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-15-2013 03:05 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Ikisinide alabilirmiyiz kuzum ikiside gelsin :-D

sende hep daha fazlasını istiyorsun abla olmuyo böyle :D
Yasemin abla sen hyunbin ilwoo yu falan boşver seni koreye minhonun yanına gönderiyim mi :D

tamam kuzum başak gitsin yasemin gelsin yolla beni başrol istiyorum hahaha fatos kuzum oppa seçme ayıp :-D:-D evet ben hep fazlasını istiyorum bi gidemde başağa yar etmem ben onu :-D:-D
Son 3 bölümde koyuyorum abla seni proje hazır kafamda biletin parası müessesemizin ikramıdır :D 1.200 tl diyoo :( Nasıl kalkacak minozturkey bunun altından ?:) Neyse ben seni koyarım abla aklımdasın :D Ama korede yalnız olmaz fatmanur abla da gelir :D Konvoyla gidersiniz :D
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-15-2013 03:22 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #54
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-15-2013 03:22 PM)fatmnur Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-15-2013 03:20 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Tamam ben bi zehra sayesinde beleşe gideyim geleyim :-D

tamam benden çıktın o zaman sen hadi sen onla git ben bakarım başımın çaresine hıh :D
No problemm !! :D Bendensiniz hadii :D Gidiş geliş 2 kişi yeme içme otel yol yemek derken 10.000 bulur Cg hüloğğğğ :( Dj Ama benide eklersek 15.000 falan tutuyor minho niye gelmiyor şimdi anladım :D Bu
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-15-2013 03:25 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #55
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
Zehra tamam kuzum bilet yüzünden gelmiyo zaten belli :-D:-D sanada fazla yüklendik ama neyse kuzum biletler çok pahalı aktarmalımi gitsek fatossuz surdan şuraya gitmem bende öyle diyecektim bu başak biz gidene kadar işi pişirmeşin bak ama tamammi bomba gibi geliyoruz ben rejime gireyim bari kız :-D:-D
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
08-15-2013 04:11 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #56
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-15-2013 04:11 PM)Yaseminminoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Zehra tamam kuzum bilet yüzünden gelmiyo zaten belli :-D:-D sanada fazla yüklendik ama neyse kuzum biletler çok pahalı aktarmalımi gitsek fatossuz surdan şuraya gitmem bende öyle diyecektim bu başak biz gidene kadar işi pişirmeşin bak ama tamammi bomba gibi geliyoruz ben rejime gireyim bari kız :-D:-D
ayy ablaa hiç gülesim yoktu :D Vallahi geç kaldınız yazdım bile senaryoyu anca finalde belki :D Buda size gelsin finalde karşısında fit yaseminle fatmanuru gören minho :D
[Resim: 2ekrib4.jpg][/img]
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-15-2013 04:22 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]