Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Star Secrets And Love ~YaseMinHo~ 9 8,565 Son Mesaj:11-16-2014 08:51 PM
  Pain Love Yaseminminoz 11 8,706 Son Mesaj:08-19-2014 01:12 AM
Heart High School Love <3 iran minoz 4 5,035 Son Mesaj:03-24-2014 09:24 PM
Konu Kapalı 
 
Değerlendir:
  • 11 Oy - 4.55 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sweet Love
Yazar Mesaj
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #29
Sweet Love
 
facebook share twittershare
[Resim: r46fz.jpg]





26.Bölüm...



2 gün sonra...



-Donghae: hayır o iş olmaz Asya


-Asya: ne oldu ya nesi varmış o işin? donghae çaçışmam lazım
senden izin istemiyorum


-Donghae: seni takmıyorum diyorsun yani,peki


-Asya: hayır öyle demiyorum,ama her bulduğum işe bahane bulan
sensin.bunu yapmaktan ne zaman vazgçiceksin



-Donghae: tamam Asya,çalış.



-Asya: Donghae beklermisin beni,beni dinlemiyorsun?


-Donghae: Asya şimdi değil.



Eunhee'nin ağzından...


caddenin ortasında sinirden deliye dönmüş arabasına binen
Donghae'yi gördüm arkasından seslendim ama duymadı bile.
bende arabanın hızını artırdım ve onu takibe aldım
arabayı deli gibi kullanıyordu,yanına yaklaştım arabayı
kenara çekmesini istedim arabayı kenara çekti



-EunHee: sen kafayı mı sıyırdın? neyin var senin?


-Donghae: sen neden beni takip ediyorsun? ben sadece hava almak
istemiştim


-Eunhee: sence ben bunu yermiyim? seni senden iyi tanıyorum donghae
anlat hemen neler oluyor ne derdin var?



-Donghae: Asya bir barda iş bulmuş,ya barda ya barda inanabiliyormusun?
beni dinlemiyor bile,barda çalışmasına izin vereceğimi mi sanıyor



-Eunhee: ee ne var bunda? senden izin istediğini sanmıyorum
neden bu kadar sinirleniyorsun?



-Donghae: onca erkeğin içinde,her türlü insanın içinde
garsonluk yapıcak,buda yetmezmiş gibi herifin biri
asılıcak,bende o herifin ağzını burnunu kırıcam


-EunHee: kıskanıyorsun,kıskanmakta haklısın ama bırak denesin


-Donghae: Ne!


-Eunhee: bırak denesin,biraz aklını kullan,yanlış yapıyorsada kendisi yapıp öğrensin
senin bir bildiğin olduğunu ve onu yaşıyarak öğrenmesini sağla
kendini kamufile et veya etmeden barda eğlenmeye gidiyor havası
vererek onu gözetim altında tut,benide dinlemez senide hiçkimseyide



-Donghae: pekala,sağol Eunhee,bu iyiliğini unutmayacağım


-EuNhee: lafı bile olmaz,bu dediğimi dene


Kafe...


-Gül: Aaa Min Ho sen hala çalışıyor musun?


-Min Ho: evet Gül Anne...şey Gül hanım


-Gül: iş yerinde de bana gül anne diyebilirsin rahat ol,evladım
akşama nışanınız var sen hala çalışıyor musun? Derin nerde?
sanki ben nışanlanıyorum ya ikinizde ne kadar rahatsıznız
ara derin'i bizim karışmamızı madem istemediniz herşeyi
eksiksiz halledin.



-Min Ho: ama daha çok iş var kafede


-JKS: Merhaba,derin'e bakmıştım ben ama


-Gül: işi var derin burda değil evladım sen kimsin?


-Min Ho: ünlü aktör Jang Keun Suk gül anne,hani derin'in
benden bile çok sevdiği aktörlerden biri.


-JKS: sizde Derin'in annesi olmalısınız derin güzelliğini
annesinden almış belli :) nasılsınız efendim?


-Gül: :)) ay çok kibarsın sevdim seni


-Min Ho: ben müşterilere bakayım,seni yanlız bırakamam gül anne


-Gül: hayır hemen dediğimi yapıyorsun akşama nışanınız var hala
burdasın,diğer çalışanlar yardım eder bana hem fazla
kalabalıkta değil


-JKS: ben yardım ederim size,sen git min ho


Min Ho'nun ağzından...

Şu serseri iyice sinirimi bozmaya başlamıştı artık
gül anne ile hemen kaynaşmalar bir sevimlilik yapmalar
falan,ne biçim star len bu,derin'i aradım nışan için
gerekli hazırlıkları yaptık,ikimizde çok mutluyduk
ama derin'in suradı gün boyunca ara ara asıldı
birşeye üzülüyordu dalıp dalıp gidiyordu,bir pizzacıya
girdik ve pizzaları beklerken biraz konuşmak istedim
derin'in elini tuttum


-Min Ho: Aşkım neyin var?


-Derin: yoo yok bişeyim iyiyim ben


-Min Ho: birşeyi kafana takıyorsun yoksa nışanla ilgili mi?


-Derin: hayır nışanla ilgili değil


-Min Ho: peki o zaman ne ile ilgili?


-Derin: sence ben kötü birimiyim min ho? hep hata mı ediyorum herşeyde?


-Min Ho: buda nereden çıktı şimdi,ufak tefek hatalar yapıyorsun ama
kendine göre haklı gördüğün şeyi yapıyorsun,asla kötü biri değilsin


-Derin: o zaman neden hala Mina benimle konuşmuyor? ben sadece
ikisini barıştırmak istemiştim


-Min Ho: Aşkımm bu mutlu günümüzde neden kendini üzüyorsun?
Nışana illa gelicektir,sen bir hata yapmadın iyilik yapmak istedin
kendi azcık yanlış olsada yöntemini kullandın


-Derin: gelmez,ben kötü biriyim demekki


-Min Ho: pekala derin gözümün içe bak ve bana bir söz ver
bir daha hiç bir küsün özellikle çiftin işine karışmayacaksın
söz ver bana,ve bu bana verdiğin sözü tutacaksın tamam mı?


-Derin: tamam söz,iyiki varsın Min Ho,beni hiç bırakma olur mu?


-Min Ho: Seni seviyorum,seni nasıl bırakabilirim :)



bir yandan Hyun bin arzunun hazırlanmasını beklerken
telefonundan oyunlar oynar,hatta bir film bile izler
(o kadar uzun hazırlanması kadınların saatlerce)
nihayet Arzunun hazırlanması bitmiştir ve hyun bin'in
karşısına çıkar



-Hyun Bin: Arzuuu (o arada ıslık çalar) harika olmuşsun


-Arzu: çok beklettim mi?


-Hyun Bin: valla beklediğime deydi,hadi gidelim geç kalıcaz


Diğer yandan Donghae Asya'yı almaya gitmiştir
Donghae Asya'yı görür görmez ağzı açık kalır
ama hemen kendini toparlar ve ciddileşir


-Donghae: gidelim mi?


Asya arabaya biner ve bu suskunluk Asya'nın canını sıkmıştır
Donghae'ye döner ve"Arabayı Kenara çek" der,Donghae dediğini yapar


-Asya: bana bakmaman,senin benimle konuşmamam hoşuma gitmiyor
tamam mı? bundan nefret ediyorum,konuşmayacak mısın benimle


-Donghae: beni dinliyor musun ki konuşucam


-Asya: dinliyorum tabiki,senden daha değerli hiç birşey yok
Donghae bana biraz olsun güvenemezmisin?


-Donghae: ben sana güveniyorum ama erkeklerin içini biliyorum


-Asya: çalışmıyacağım barda falan,Donghae sen benim hayatım oldun
seninle küs olmaya dayanamıyorum,seni senin yanındayken bile özlüyorum


-Donghae: bende seni çok özlüyorum,bu arada çok güzel olmuşsun bitanem :)
artık gidelim mi yoksa geç kalıcaz derin'den çok eunhee geç kalırsak
öldürür bizi :)


-Derin: eunhee siwon'da gelmedi dimi? :( doğru ya
neden gelsin ki?


-Siwon: kim demiş gelmiyeceğim diye :) kaçırırmıyım nışanınızı,
ooo derin çok güzel olmuşsun


-Mina: evet çok güzel olmuşsun Derin


-Min Ho: Hoşgeldiniz çocuklar :)


-Derin: siwon,Mina ama siz nasıl?


Birkaç Saat önce...


-Derin: ben kuaöre geçiyorum o bir saat sonra görüşürüz min ho


-Min Ho: tamam canım 1 saat sonra seni oradan alırım


Min Ho siwon ve Mina ile buluşur


-Min ho: neden hala konuşmuyorsun derin ile mina?


-Mina: nedenini bildiğin şeyi neden soruyorsun bana?


-Siwon: derin nasıl?


-Min Ho: hiç iyi değil,bugün en mutlu günü olması gerekirken
canı hala sıkkın hala üzgün,mina ile senin nışana gelmeyeceğinizi
düşünüyor


-Mina: gelmiyeceğim zaten


-Siwon: ne demek gelmicem,o senin arkadaşın değil mi mina? kendine gel


-Min Ho: pekala,şunu unutma ama mina,derin sen üzülüyorsun diye
sizi biraraya getirmek için kendi yöntemiyle doğru yada yanlış
bir yöntem belki ama elinden geleni yaptı siwon'un gelmesini
hızlandırdı bir bakıma,başta bende çok kızdım ama derin'in
içini iyi biliyorum asla kötülük düşünmez



-Mina: her istediği olsun istiyor ama,sırf kendini düşünüyor


-Min Ho: emin ol bir daha kimseyi barıştırmaya dahi kalkmıcak
mina derin senide herkes gibi her arkadaşı gibi çok seviyor
bu mutlu gününde de onun yanında olmup olmamak sana kalmış
ama şunu unutma ki derin sana o oyunu zorla oynatmadı,eğer
sen gerçekten istemeseydin bu oyunu oynamak,o zaman derin başka
yol bulurdu,bendende yardım istedi ona karışmamasını söyledim
benide dinlemedi,çünkü senin üzülmeni istemedi ve belkide siwonu
daha uzun bir süre göremiyecektin,bence onu yargılamadan önce
kendinede bakmalısın ve onun açısından da bakmalısın,Derin'in
saha fazla üzülmesine izin vermicem.davetiyemiz sizde
var isterseniz gelirsiniz haydi hoşçakalın.


-Siwon: asıl bencillik eden sensin biliyorsun dimi mina? sen hastalandığında
da endişe edip seni hastaneye götüren,her zaman yanında olan derin'di umarım
biraz düşünüp kendini toparlarsın gelmeye karar verirsen beni ara
canım


-Derin: biliyormusunuz iyiki bu adamla evleniyorum yakında :))
teşekkür ederim aşkım.


-Mina: bencillik ettim özür dilerim derin


-Derin: özrün kabul edildi,gel buraya(birbirlerine sarılırlar)


-Gül: davetlilerle ilgilenin isterseniz çocuklar hadi


-Derin: JKS senin burda ne işin var?


-Gül: Aaa aaa çok ayıp JKS bugün tüm gün kafede bana yardım etti,
üstelik tanıştığınızı bile bana söylemedin ve nışana bile davet etmedinmi
derin? çok ayıp


-Derin: yoo şaşırdım sadece,bir dakika Jank Keun Suk sen bugün anneme
yardım mı ettin kafede? Anneeee koskoca Asya prensini bir Star'ı mı
çalıştırdın?


-JKS: star dediğin halktan değil mi? halka hizmt etmezmi derin? ben o
burnu büyük starlardan değilim bunu biliyor olman lazım ;)


-Gül: Min Ho sana söylemedi mi? bugün min ho'nun yerine JKS baktı



-Derin: Min Hoooo



-Min Ho: Oppss,biyan(üzgünüm),unutmuş olabilirim :)


-Derin: hıı biliyorum ben o unutkanlığını senin :) sorucan bunun hesabını sonra,unutmuşmuş :)



Devamı Gelecek Bölümde...
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
(Bu Mesaj 08-04-2013 08:26 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : SalvatoreTVD.)
08-04-2013 08:21 PM
Tüm Mesajlarını Bul
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #30
Sweet Love
 
[Resim: rnyn6.jpg]


27.Bölüm...


Derin'in ağzından...

Nışanlanmamızın üzerinden 1 hafta geçmişti
mutluydum ama her zamankinden daha fazla
kıskanıyordum Min Ho'yu,Min ho'yu yine çok özlemiştim,Jang Keun Suk
Nışanımızdan hemen sonra Güney Kore'ye dönmüştü
ne zaman istersem onu arayabileceğimi söylemişti ama
ben onu arayıp rahatsız etmeyi hiç istemiyordum
zaten Min Ho'da JKS'den beni kıskanıyordu
Min Ho'ya verdiğim sözü tutuyordum ama kendimi zor tutuyordum
Kafeye gittim min ho müşteri kızlara bakarken resmen 32 dişi
görünüyordu,beni görünce bir afalladı


Kafe...


-Lee Min Ho: De De Derin? senin burda ne işin var


-Derin: 32 dişini burdan görebiliyorum,izninizle hanımlar
kocamla konuşmam lazım



-Min Ho: neler oluyor derin çalışıyorum?


-Derin: çalışıyorsun öyle mi? gelmemden rahatsız mı oldun?
peki işine devam et sen,Ahmet bana 2 buzlu çay lütfen



o sırada min ho başka masaya bakar ve göz ucuyla derin'i izler
Derin Garson ahmet'den 2 buzlu çay ister ve buzlu çayları gelir
derin 1 bardak buzlu çayı birden içer diğerinide içicekken min ho
elinden bardağı alır



-Min Ho: çocuk gibi davranıyorsun derin,senin derdin ne?


-Derin: çacuk gibi davranıyorum ve derdim ne öyle mi?
seni özlediğim için seni görmeye gelmiştim ama
anlaşılan daha evlenmeden benden bıktın :( gideyimde
rahat et,hoşçakal



-Donghae: Merhaba Derin :)


-Derin: görüşürüz donghae


-Donghae: yine ne yaptın kıza?


-Min Ho: boşver,ne içersin?


-Donghae: Ananaslı soğuk çay


-Min Ho: Asya ile ikiz gibi geziyordunuz Asya nerde?


-Donghae: Misafirleri varmış bugün,annesine yardım
edicekmiş,offf çok özledim Asya'yı


-Min Ho: bak ne dicem bu akşam halı sahada bir maça ne dersin?



-Donghae: olur,hyun bin'i siwon'u ve 2pm 'i de
çağıralım sıkı bir maç yapalım



Erkekler akşam halı sahada maç yaparlar
kızlar tek takılırlar, Min Ho'nun içi rahat etmez
zaten tüm gün aklında derin vardı,derin'e bir mesaj atar
bekler bekler derinden cevap gelmez,min ho"iyi uyu"
diye mesaj atar,derin sinirlenir "dışarıda eğleniyorum
bir kaç beyfendiyle,rahatsız etme beni"diye mesaj atar,Min ho
derin'i arar derin bu sefer telefonu açar


-Derin: Ne


-Min Ho: yalan söylemeyi beceremiyorsun,oda'nın ışığı yanıyor
biraz dışarı gelir misin?



-Derin: Kore dizimi izliyorum gelemem,evine git boşa bekleme
seni rahatsız ederim hem ben.


-Min Ho: (Kapıyı çalar) gül anne nışanlımı bir müddet odasında
görebilir miyim? inatçılığı tuttu da


-Gül: Çok uzun sürmesin ama


-Min Ho: tamam Gül anne


-Derin: Anne yemek yemicem dedim


-Min Ho: yeterince zayıfsız zaten bana kızıp yemek mi yemiyorsun?


-Derin: ondan değil canım istemiyor


-Min Ho: bugün yanlış anladın,bende seni özlemiştim ama
müşterilerin önünde özellikle diğer çalışanların önünde
sana sarılıp öpemezdim oturamazdım,hem kıskanman da yersiz
çünkü ben senden başka diğer kızları gözüm görmez bunu biliyorsun
bugün kıskanman hoşuma gitti ama bunu çok sık yapma olur mu?
şiiiit küsmüyüz ;)


-Derin: ne küsücem,çocukmuyum ben,bugün düşünmeden hareket ettim
seni zor durumda bırakmak istemedim biyan


-Min Ho: bana bugün o kızların yanında bişey dedin bir daha söylesene onu


-Derin: Ne demişim hatırlamıyorum


-Min Ho: ben hatırlatayım mı sana :)
benim için "Kocam" dedin o kızlara


-Derin: dediysem ne olmuş,istersen bir daha demem evlenince bile


-Min Ho: Yoo hoşuma gitti,hatta biraz pratikmi yapsak
mesela ben sana Karıcım desem,sen bana Kocacım desen?
(min ho derin'e yaklaşır ve onu öpmeye yeltenmiştir)


-Gül: size çay getirdim çocuklar,açmısın Min Ho?


-Min ho: hayır gül anne teşekkür ederim,aslında sizinle konuşmak
istediğim bir konu var gül anne,babam biliyorsunuz hasta
son zamanlarda şirkette çok yoruluyor,benim şirketin
başına geçmemi istiyor


-Gül: biliyorum dün baban beni aradı ve konuştuk
en iyisi şirkette babana yardımcı olman min ho


-Min Ho: kafeden ayrılabilir miyim o zaman gül anne?


-Gül: elbette evladım,bunun için izin almanabile gerek yok
sen en doğru kararı verdin.


-Min Ho: o zaman izninizi istiyorum gül anne,iyi geceler


-Derin: Anne biraz min ho ile yürücem merak etme beni


-Gül: tamam git



Asya'nın ağzından...

çok sıkılmıştım resmen annem görücü getirmişti eve
ben norma misafir diye beklerken,bunu donghae öğrenmemeliydi
misafirler gidince annemle kavga ettim ve odama gittim saat
epey geç olmuştu,donghae'nin evlilikle ilgili ne düşündüğünü
merak ediyordum acaba sıcak mı bakıyor yoksa bazı erkekler gibi
evlilikten tırsıyormuydu? merak ettim mesaj attım


-Asya: uyandırmadım dimi aşkım?


-Donghae: yok aşkım,internette takılıyordum,gitt mi misafirler?



-Asya: hee birde yatıya kalıcaklardı,zaten annemle kavga ettik



-Donghae: neden ne oldu ki?


-Asya: yok bişey annemla aramızda önemli bişey değil
neden nette geziniyorsun uyusana hayatım


-Donghae: tamam aşkım derde ben uyumazmıyım,o zaman yarın görüşürüz


-Asya: Şey...Donghae birşey merak ediyorum,evlilik hakkında ne
düşünüyorsun?



-Donghae: buda nerden çıktı şimdi?



-Asya: mesela derin ile min ho'nun evlilik kararı sence erken mi?


-Donghae: bilmem,belkide,neden aklına böyle bişey geldi ki


-Asya: yoo öylesine,uyku tutmayınca bazen saçma şeyler gelir aklıma
uyuyamıyorum


-Donghae: sesin sesin bana huzur veriyor,beni dinlendiriyor
dersin hep bana,sana uyuyana kadar şarkı söylememi istermisin?
yada yanına gelmemi istermisin?


-Asya: yoo yoo gelmene gerek yok,şarkı söylesen yeter


Bir süre donghae asya'ya şarkı söyler


-Asya: sanırım bu kadar yeter,fazlası sana eziyet olur aşkım,yarın
ne yapıcaksın?


-Donghae: tüm gün yoğun olucam,seninle buluşamıcam sanırım,çok özlücem seni,
bir şirketle görüşmem var,spor ve dans çalışmasıda yapmam gerek


-Asya: yanında olmamasamda seni çok sevdiğimi bil aşkım,uyu artık hadi


-Donghae: tamam bitanem ama sende uyu,bende seni çok seviyorum iyi geceler



Derin ve Min Ho yolda el ele tutşmuş yürüyorlardır


-Derin: sung kang amcanın durumu çok mu kötü?


-Min Ho: bana belli etmiyor ama evdeki yardımcılar sık sık hastalandığını
söylüyorlar


-Derin: şirkette sıkılmıcak mısın peki? sen duramazsın sıkılırsın



-Min Ho: çatlasamda patlasamda mecburum derin,bakarsın alışırım


-Derin: ya Universite?


-Min Ho: ikisini bir yürütürüm,sen yanımda olduktan sonra herşeyi başarırım


-Derin: ı ıı yanlış söyledin"Gülümse üstesinden gelemiyeceğin
hiç birşey yok" demeliydin :) ben tabiki yanındayım her zaman
e sonuçta 1 ay sonra evleniyoruz


-Min Ho: :) bizden başka herkes 1 ay'ın erken olduğunu düşünüyor


-Derin: ben artık döneyim,eve gittiğinde ara merak ederim


-Min Ho: peki annecim :P


-Derin: min hooo :)


Ertesi Gün...


Asya herkesi toplamış mısırda katliam edilen müslüman
kardeşlerimiz için düzenlenen miting'e katılırlar

-Donghae: hayatım keşke elimizden bişey gelse ama ancak
mısırdaki müslüman kardeşlerimiz için elimizden gelen
sadece dua


-Asya: Katil Sisi,Ebu Cehilin Torunu Sisi :(


-Derin: küçücük bebekleri çocukları acımadan öldürüyorlar


-Siwon: Arabistan kralı'da yardım etmiş o hainlere


-Min Ho: evet birde müslüman olucak


-Asya: onun korkusu taht korkusu,tahttan indirilecek diye
ödü patlıyor.



-Hyun Bin: sonradan mısıra tam donanımlı bir hastane götürülmesi için
emir vermmiş



-Derin: tepkileri alınca zaten onu bari yapmış.



-Eunhee: bu duruma sessiz kalan ve müslüman olan insanlara
sinir oluyorum,ya tepkini koysana müslüman kardeşin
katlediliyor orada bişey yap,müslüman ülkeler bir birleşşe
varya ne sisi kalır ne israil.



-Min Ho: Aynen. Katil Sisi,Seninleyiz Mursi(slogan atarlar)


Devamı Gelecek Bölümde...




 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
(Bu Mesaj 08-19-2013 03:55 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : SalvatoreTVD.)
08-19-2013 03:55 PM
Tüm Mesajlarını Bul
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #31
Sweet Love
 
[Resim: ryg5l.jpg]

28.Bölüm...1 ay sonra



Düğün Günü...

Derin'in ağzından..

Nihayet evleniyorduk,kalbim yerinden çıkıcakmış gibi
çarpıyordu,min ho bugün kocam oluyordu,şaka gibi geliyordu
geriye okul dönemlerimizdeki olaylara baktığımda
min ho'nun benimle evleneceğini hayal bile edemezdim


Min Ho'nun ağzından...

Nikah memuru çoktan gelmişti çok heyecanlıdım
Derin'i almak için gelin odasına girdim
Aman Allahım resmen mühürlenmiş gibiydim
bir müddet gözlerimi derinden alamadım


-Derin: Ne! çirkinmi olmuşum? yüzümde bişey mi var?
Aşkım ben çok heyecanlıyım ya nefes alamıyorum



-Min Ho: hayatım sakin ol bende senden farklı değilim
çok çok güzel olmuşsun kuğu gibi olmuşsun



-Derin: dizi replikleriyle gelme bana min ho
karşında korecan var,bir korecan ile evlenmek
istediğine emin misin? bak hala geç değil


-Min Ho: (derinin ellerinden tutar) ben bu korecanla
evlenmeyi o kadar uzun zaman bekledim ki
vazgeçmeyede hiç niyetim yok



Gül hanım ve Sung Kang bey içeriye girerler o sırada


-Gül: hala hazır değilmisiniz siz nikah memuru sizin
keyfinizi bekliyemez ki ama



-Sung Kang: gül hanım gelinim zaten güzeldi gelinliğin
içinde daha bir güzel olmuş çok cool olmuş



-Min Ho: Baba :)))) cool?


-Sung Kang: siz gençler öyle demiyormusunuz? hadi hadi
bak memuru kaçırırsanız kötü olur


Asya,Arzu,Eunhee,Mina gelin odasına girerler


-Eunhee: hadiii nikah memurunun acelesi varmış,sabırsızlanıyor adam


-Asya: çok güzel olmuşsun derin,min ho hadi ama


-Derin: tamam siz gidin birazdan geliyoruz


-Min Ho: gözlerini kapat aşkım,ve derin bir nefes al
ver şimdi gidelim


-Derin: Jang Keun Suk geldi dimi?


-Min Ho: bana kalsa çağırmazdım bile ama sana dua etsin
buarada evleniyor olduğun adam benim başka
adamlara gülümsemeyi unut tamam mı?



-Derin: ho ho hooo,kıslanç kocam benim :) UNUT BUNU ben bir kore fanıyım


-Min Ho: şansımı deniyeyim demiştim neyse hadi gidelim



Min Ho'nun ağzından...


Nihayet evlenmiştik,herkesin tebriklerini kabul ettik
düğünümüzde dans ettik coştuk eğlendik nihayet
yola çıkma vakti gelmişti,ben İtalya'da balayımıza çıkalım
dedim ama derin şüphesiz tek bir yeri istedi yine güney kore
:D



Derin'in ağzından...


düğünümde eğlenirken bir yandan gözüm Asya ve Donghae'deydi
birkaç gün önce de keyifsiz gibilerdi özellikle Asya,
Min Ho'ya söz verdiğim için duruma el koymadım,ama aklım
onlardaydı,min ho'ya balayımızı güney kore'de yapalım dediğimde ki
surat ifadesini asla unutamam,şaşırmamıştı ama biraz trip
atmıştı,onun bir korecanla evleneceğini unutmaması için onu
ikna ettim ve daha Seul'de gezmek istediğim yerlerin
olduğunu söyledim kabul etti ve evimize gidip hazırlandık
ve arkadaşlarımızla annemle ve sung kang baba ile vedalaşıp
uçağa yetiştik Seul'e doğru yola çıktık...


-Asya: görüşürüz kızlar ben eve gidiyorum


-Eunhee: nereye erkenden biz eğlencemize devam edicez


-Mina: lütfen sende kal Asya


-Arzu: senin canın bişeye mi sıkkın Asya?


-Asya: hayır kızlar merak etmeyin iyiyim,zaten yoruldum siz devam edin


-Donghae: o zaman size iyi eğlenceler biz gidiyoruz


-Asya: sen nereye,kal eğlenmene bak


-Donghae: seni eve bırakıcam sonra bir görüşmem var zaten


-Asya: beni eve bırakmana gerek yok zahmet etme donghae,direk işine bak


-Donghae: benden ne istiyorsun neden böyle davranıyorsun Asya?
üzgünmüsün kızgınmısın anlıyamıyorum bile?


-Asya: çok sevdiğim bir söz var erkekler için donghae bilirmisin
söz şu: "ister adamın dibi,ister kare kökü ol,bir kadının
ne istediğini bilmiyorsan zıkkımın kökü kadarsın"


-Donghae: söylemezsen nereden bilebilirim


-Asya: biliyor musun eskiden çok fazla düşünceliydin


-Siwon: ne oluyor size ya


-Donghae Asya: sen karışma


-Siwon: aman iyi be,yanlız etraftakiler size bakıyor


-Eunhee: biraz konuşalım mı seninle Asya? yeterbu kadar güle güle
donghae.


-Asya: şimdi değil Eunhee,sonra lütfen


Seul...


Min Ho'nun ağzından...

havaalanına iner inmez bavullarımızı aldık ve
otele yerleştik sabah kalktık kahvaltımızı yaptık
ve derin'in gezmek görmek istediği yerlere gezmeye gittik
mutluyum çünkü derinle evlenmiştik arada birbirimize
karıcım kocacımla hitap ediyorduk



-Min Ho: yok artık,ben neden bunu tahmin etmedim ki?
benim karım deli bir kore fanı


-Derin: yaa aşkım hadi mızmızlanma,bak bugün gezeceğimiz
yerler çok



-Min Ho: doğru seul'deki bütün idol şirketlerini gezicez dimi
haklısın,Derin sana inanamıyorum SM şirketine getirdin ya beni


-Derin: sana şirketle anlaşma imzalamı diyorum sadece içeri giricez
ben bu anı ne kadar zamandır bekliyorum biliyor musun?


-Min Ho: pekala pekala sen nasıl istersen derin


-Derin: waaoov burada çalışmak için neler vermezdim temizlik
görevlisi bile olurdum sırf benimkileri görmek için


-Min Ho: evlerinde kamp kurmak ister misin birde o sevdiğin
korelilerin?


-Derin: Ahh evlenmeseydim kesin kurardım


-Min Ho: Deriiiiin,hadi gidelim


-Derin: sıradaki görmek istediğim yer Namsan kulesi,63 kulesi...daha
çok yer var gezilecek oyalanma hadi hayatım


-Min Ho: imdaaat karım çıldırdı :P :))



Devamı Gelecek Bölümde
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
08-27-2013 02:14 AM
Tüm Mesajlarını Bul
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #32
Sweet Love
 
[Resim: s1mxb.jpg]






29.Bölüm...


Seul...


Min Ho ve Derin gezerken çok acıkmışlardır
ve bir Türk restoranı bulup oraya yemek yemeye
girmişlerdir,derin bir ara EunHee ile mesaj'laşır


-Derin: hala anlatmadı mı? düğünde de keyifsizdi ikiside


-Eunhee: hayır,konuşmaya çalıştım ama anlatmadı daha,
Derin bu işe senin el atman gerekebilir,hiç bir yere
gelmiyor Asya


-Derin: bunu yapamam,Min Ho'ya söz verdim,karışamam


-EunHee: bende ne yapacağımı bilemiyorum


-Derin: donghae ile konuşmaya çalış birde,sonra banada haber ver
merak ediyorum


-EunHee: tamam canım,selam söyle bizimkine :)


-Lee Min Ho: kiminle mesajlaşıyorsun hayatım


-Derin: Eunhee ile,sana selamı var


-Min Ho: balayımızda şu telefonu kapatamazmısın?


-Derin: Hayır hele...neyse ben iyice yoruldum geçde oldu
otele gidelim mi artık?



-Min Ho: pekala hadi gidelim


Min Ho ve Derin odalarına giderler min ho derine sarılır
ve saçını okşarken derin konuya girer


-Derin: Aşkım sencede donghae ve asya'nın moralleri bozuk
gibi değilmiydi düğünde?


-Min Ho: Bu nereden çıktı şimdi? derin balayımızda şöyle şeyler
düşünmesen sadece beni düşünsen olmaz mı aşkım?



-Derin: ama elimde değil ki,Eunhee konuşmaya çalışmış asya ile
ama konuşmak istememiş ne oldu acaba?



-Min Ho: Eunhee bununla kafanımı karıştırıyor?


-Derin: Bana bir kereliğine izin vermezmisin?


-Min Ho: Hayır Derin,bu işe karışmıcaksın? söz verdin


-Derin: Ama ben çözmeliyim bu işi yoksa içim rahat etmiyecek


-Min Ho: Hayır dedim Derin


-Derin: hep böyle yapıyorsun,iyi geceler


Derin iyi geceler diyip arkasını döner ve yatar
Min Ho'da odanın balkonuna çıkar biraz hava almak ister
Karısının üzülmesine dayanamaz ve derin uyurken donghae'yi arar


İstanbul...


-Donghae: Min Ho? hayırdır bişey mi oldu? sen... balayında
...beni... arıyorsun?



-Min Ho: Hee seni çok özledim,hasretine dayanamadım
seni görmek istiyorum



-Donghae: beni korkutuyorsun kardeşim :)


-Min Ho: oğlum saçmalama balayımda seni aramaya meraklı
değilim,açıkcası kimseyi aramaya niyetim yoktu sadece
derin üzülene kadar



-Donghae: Ne oldu ki? Derin neye üzüldü?



-Min Ho: Biliyorsun Derin'in gözünden pek bişey kaçmaz,ve
Düğünümüzde de kaçmamış,asya ile sizin neyiniz var?



-Donghae: bişeyimiz yok



-Min Ho: Derin aranızda kötü bişey olduğunu düşünüyor
ve bana söz verdiği içinde kimsenin arasını düzeltmeye çalışmamak
için kendini yiyip bitiriyor,Derin'in üzülmesi hiç hoşuma
gitmiyor,şimdi dökül neyiniz var?



-Donghae: Eunhee mi söyledi? benimlede konuşmaya çalıştı
bende bilmiyorum bir süredir sanki benden uzak,
benden uzaklaştığını hissediyorum,belkide bana olan aşkı
bitmiştir bilmiyorum,konuşmuyor bu konuda da



-Min Ho: Ne zamandan beri böyle


-Donghae: sizin düğünden 1 hafta önce


-Min Ho: Acabaaa...


-Donghae: Acaba ne?



-Min Ho: bir yere gittiğinizde dalıyor mu? ve sana
evlilikle ilgili hiç soru sordu mu?


-Donghae: evet evlilikle ilgili ne düşündüğümü sordu
ve ara sıra yolda yürürken gelinlikçilere bakıyor


-Min Ho: işte cevap,kardeşim kız açık açık belli etmiş
ama biz erkekler malum kazmayız pek anlamayız ama
bana sorarsan evlilik teklifi bekliyor Asya


-Donghae: Acaba!! ama bu çok saçma


-Min ho: Nesi saçma oğlum evlilik hayatın en güzel şeyi
sevdiğin kişi yaşlanana ölünceye kadar yanında
bundan daha güzel ne olabilir ki?


-Donghae: balayındasın diye böyle konuşuyorsun,git zıbar
saçmalıyorsun,kapatıyorum telefonu.


-Min Ho: şu aranızdaki sorunu halledin sıkmayın benim güzel
karımın canını


-Donghae: Ayyy 2 günde hanımköylü oldun sen he piiii
tamam kapa telefonu kapa :D



Siwon evde kendisine kavhe yaparken Donghae'yede
bir tane yapar ve dertleşmek için yanına oturur


-Siwon: iyi misin kardeşim?


-Donghae: Aşık olduğum sevdiğim kız benden kaçıyor gibi
ve sen bana iyi misin diyorsun? harikayım


-Siwon: konuşmadın mı Asya ile?


-Donghae: Daha konuşmadım,offf kafayı yicem artık beni
sevmiyor olabilir mi?



-Siwon: Andropoza girmiş adamlar gibi davranmayı kes


-Donghae: Min Ho'nun testine göre sanırım evlilikle ilgili
hayalleri var


-Siwon: eee daha ne işte git teklif et


-Donghae: oldu canım başka,sen neden minaya evlenme
teklifi etmiyorsun o zaman?


-Siwon: sen bana ne bakıyorsun oğlum,evlilik bana göre değil
belki ilerde...neyse sen benimle uğraşmayı bırak da
sen Asya'yı seviyor musun?



-Donghae: soru mu bu şimdi? tabiki çok seviyorum
aşığım ben ona,onu kaybetmek istemiyorum


-Siwon: o zaman her zaman düşünceli olan kalın kafalı
kardeşim neden hala burdasın gidip konuşsana Asya ile


-Donghae: gidiyorum o zaman ben


-Siwon: Durduğun kabahat



Donghae Siwonu ve Min Ho'yu dinler Asya ile
konuşmaya gider,Asya ve Donghae dışarıda
biraz yürüyüşe çıkarlar


-Donghae: Beni artık sevmiyor musun? neden enden günden
güne uzaklaştığını hissediyorum


-Asya: Senden uzaklaşmıyorum,çünkü seni senin hayal edemiyeceğin kadar
çok seviyorum


-Donghae: Aynı şekilde bende,ama o zaman sorun ne Asya?


-Asya: bunu ben sana söyliyemem çünkü senin
düşünceni biliyorum


Asya'nın gözünden yaşlar gelir izliden donghae
görmeden siler


-Donghae: Aşkım sorun ne? Bunu bana söylemelisin


-Asya: söyliyemem,sanırım yakında ayrılmak zorunda kalabiliriz


-Donghae: buda ne demek? Asya neler oluyor hemen anlat


-Asya: Peki, Bana görücülerin geldiğini biliyormusun Donghae?
sizin koredeki evlilik görüşmeleriyle aynı olay


-Donghae: Ne!


-Asya: Senin evlilikle ilgili düşünceni biliyorum
ve...neyse bu konuyu unutalım


-Donghae: hayır unutamam,kim o herif ne hakla o kim oluyor


-Asya: Sakin ol ben bir kaçını atlattım annemle bu yüzden bozuğuz
bak bu işi ben halledicem sen merak etme
bu konuyuda kafana sakın takma,min ho ve derin'den haber var mı?


-Donghae: hııı


Donghae o gece uyuyamaz siniri ve morali bozulmuştur
donghae aç karnına kolaya başlamıştır üst üste
kolaları içer ve hastahanelik olur


Seul...


Min Ho sabah odaya kahvaltı sipariş eder ve derini
öperek uyandırır ve kahvaltıyı yatağına götürür


-Min Ho: günaydın bitanem,küsmüyüz


-Derin: Günaydın Aşkım :) bunlar benim için mi?


-Min Ho: anlaşılan değiliz bunu sevindim
evet senin için


-Derin: dur önce bir yüzümü yıkayayım yabancı filmlerdeki
gibi yüz yıkanmadan kahvaltı edilmez bizim kültürümüzde
yaşamımızda


-Min Ho: Hoşgeldin öğretmeniiim


O sırada Min Ho'ya mesaj gelir Derin kimden geldiğini sorar
ama min ho ona yalan söyler



Devamı Gelecek Bölümde...
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
08-29-2013 05:41 PM
Tüm Mesajlarını Bul
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #33
Sweet Love
 
[Resim: smx8s.jpg]





30.Bölüm...


İstanbul...1 hafta sonra...


Donghae'nin morali bozuktur ve birkaç gündür güzel
yüzü gülmez Asya mesajlarına cevap vermiyordur
telefonlarını açmıyordur deliye dönmüştür artık
ertesi gün donghae Asya'nın kapısına gider
bekler bekler asya çıkmaz.zili çalar kapıyı vurur
Asya camdan bakar,buarada asyanın anne ve babasıda
dışarıdadırlar.



-Asya: Donghae! senin ne işin var burada?


-Donghae: Asya kapıyı aç yada dışarı gel konuşmamız lazım


-Asya: Donghae git buradan şimdi annem gelir


-Donghae: Asya seni çok özledim,telefonlarımı açmıyorsun
cevap vermiyorsun neler oluyor?


-Asya: Eunhee herşeyi biliyor sonra anlatır sana
şimdi git lütfen annem gelirse seni görürse herşey daha
kötü olur aşkım lütfen git


-Donghae: Asya...


-Asya: Donghae bana güven lütfen git


Donghae Asya'nın istediği gibi oradan ayrılır
ve hemen eunhee'yi arar,eunhee ile buluşurlar
ve eunhee herşeyi donghae'ye anlatır...


Seul...


Derin'in ağzından...

balayımız harika geçiyordu ama artık yarın istanbula
geri dönmeliydik,sung kang baba hala hastaydı
ve şirketin min ho'ya ihtiyacı vardı,kocacığım çalışmak
zorundaydı,son birkaç gündür min ho biriyle mesajlaşıyordu
ve gizli gizli biriyle konuşuyordu neler olduğunu sorduğumda
geçiştirip duruyordu,yeni evliydik ve min ho'yu aşırı
kıskanıyordum ve meraktan çaylamak üzereydim,seul'de yürüyüş
dönüşünde otelde kameralar haberciler vardı
bu kim diye düşünürken Jang Keun Suk ile göz göze geldik
ve hemen min ho ile birlikte oradan uzaklaştım


-Min Ho: Derin neden çekiştiriyorsun ne oldu?


-Derin: habercileri görmedin galiba hayatım,Jang Keun Suk
otelde sanırım ropörtaj yapıyorlar ortalık sakinleşsin
odamıza gideriz dondurma yiyelim mi? hadi gidelim,
ama önce JKS mesaj çekmeliyim yanlış anlamış olabilir


-Min Ho: Neden bir erkeğe mesaj çekiyorsun?


Derin cevap vermez mesaj çeker Jang Keun Suk mesajı
okur ve hafif bir gülümser,ropörtajını tamamlar
otelde bir oda tutar üstünü değiştirir şafka
ve gözlük de takar menajerine de dinlenmesini söyler
otelden çıkar


-Jang Keun Suk: bayılırım maraş dondurmasına :) merhaba
Derin,merhaba Min Ho


-Min Ho: senin burada ne işin var Keun Suk,Deriiin?


-Derin: yarın akşam istanbula dönmüyor muyuz? bende gitmeden
Jang Keun Suk ile görüşmek istedim



-Min ho: hangi ünlü hayranının bir mesajı ile gelirki
bir sen eksiktin


-Derin: Bişey mi dedin Min Ho seni duyamadım da


-Min Ho: ne şanslısın diyordum Jang Keun Suk'a,senin gibi
bir hayranı var


-Derin: burada ropörtaj mı veriyorsun nasıl gitti?


-Jang Keun Suk: evet küçük bir ropörtajdı,beni gördüğün halde
görmezden geldin sanmıştım,mesajını okuyunca kendimi böyle
düşündüğüm için kötü hissettim.


-Min Ho: KARIM adı gibi derin ince düşüncelidir.


-Derin: böyle düşüneceğini tahmin ettim o yüzden mesaj çekip
seni buraya çağırdım,birazda kameralardan bunalmış gibiydin :)


-Jang keun Suk: sanki sen benim değil ben senin fanınım,teşekkür
ederim derin. buarada kebap yemeye gidelim mi?


-Min Ho: dondurma üstüne? kebap? bu saatte? biz almıyalım Keun Suk


Jang Keun Suk'un midesinden sesler gelir


-Derin: :) açık sözlülüğün ve çılgınlığın ile bilirdim seni keun suk
en son ne zaman yemek yedin?


-Min Ho: bundan bize ne derin


-Derin: min ho(kızgın bir şekilde söyler)


-Keun Suk: bugün çok yoğundum vakit bulamadım daha yemek yemeye


-Derin: pekala düşün ikinizde önüme ilerde güzel bir Türk restoranı
görmüştüm kebap'da var ;)


-Min Ho: ben aç değilim


-Keun Suk: boşverin akşamınızı mahfetmiyeyim ben sonra görüşürüz
büyük değerli fanım


-Derin: ben açım,eğer gelmek istemiyorsan sen bilirsin min ho,
gidelim Keun Suk


Min Ho eli mahküm bir şekilde onlarla birlikte gider ama derini
keun suk'dan çok fazla kıskanmaktadır.



Min Ho'un ağzından...


otele döndüğümüzde derin ile kavga ettik
karnımız tok olduğu halde sırf keun suk için
soğuk dondurma üstüne birde kebap yemişti
üstelik bana soğuk bile davranmıştı ne olduğunu
anlamadım ama kavga ederken bana günlerdir
kiminle mesajlaşıp konuştuğumu sordu,buna cevap veremezdim
en azından şimdilik söyleyemezdim duş alıp yattım uyudum
gecenin bir yarısı bir ses ile uyandım ses banyodan geliyordu


-Min Ho: Derin iyi misin? derin aç kapıyı


-Derin: iyiyim merak etme sen git yat uyu


-Min Ho: aç kapıyı hemen


-Derin: Min Ho iyiyim diyorum git uyu


-Min Ho: kapıyı açmazsan kırıcam


Derin kapıyı açar



-Min Ho: bir yerin mi ağrıyor? ne oldu? yüzün solmuş?
hemen hastaneye gidiyoruz


-Derin: abartmakta üstüne yok biliyor musun? iyiyim diyorum
sadece midem rahatsız oldu bulandı sanırım


-Min Ho: o saatte tok olduğun halde üstelik dondurma üstüne
kebap yersen tabi gece ağrı ile uyanırsın,yatağa uzan geliyorum hemen


-Derin: Nereye?


-Min Ho: sana soda bulmaya


Etesi Gün...İstanbul...



Derin'in ağzından...


İstanbula döndüğümüzde min ho üstünü değiştirip
direk şirkete gitti,onunla kavga etmekten
hiç hoşlanmıyordum ama bana kiminle mesajlaştığını bile
söylemiyordu,ama ben bunu mutlaka öğreneğim


Min Ho işe giderken eunhee ile buluşur


-Eunhee: ne dersin? B planını devreye sokalım mı?


-Min Ho: biraz daha bekliyelim ikna etmeye çalışacağım


-EunHee: pekala dedğin gibi olsun,derin'e ne zaman söyliyeceksin?


-Min Ho: bu konudan asla bahsetmeyin kızlarıda uyar
derin bu işe karışmıyacak


-Eunhee: öğrenince çok kızıcak ama


-Min Ho: onu sen bana bırak,şirkete gitmem gerek
sonra görüşürüz kuzen


-Eunhee: ne şirketi ya yeni balayından dönmedin mi sen
git karınla biraz daha vakit geçirsene,ne işi hemen


-Min Ho: görüşürüüüüüüz



Kafe...


-Gül: A a Min Ho siz ne zaman döndünüz?


-Min Ho: bir saat önce geldik gül anne :)


-Gül: derin nerede?


-Min Ho: evde,bende şirkete gidiyordum sana bir
uğrayayım dedim,gül anne biraz konuşalım mı?


-Gül: Elbette,eğer aynı konuysa boşa konuşmayalım


-Min Ho: Anne birde beni dinlesen


-Gül: tamam dinliyeyim bakalım


Dans salonu...


-Siwon: şurada bu hareketi yapsak sence nasıl olur?


-Mina: Güzel üstüne birde 1 ve 6. kısımdaki hareketleri karma yaparsak
bence mükemmel olabilir,hadi deniyelim
buarada donghae nasıl?

-Siwon: Asya'nın annesi ve babası asya'ya ceza verdiğini
öğrendiğinden beri çıldırmış gibi davranıyor


-Mina: umarım bu durum en kısa zamanda düzelir


Lee Min Ho ve Derin'in evi...


Derin'in ağzından...


kızların ağzından laf alamıyordum asya'ya ulaşamıyordum
neler oluyordu,taktım kulağıma kulaklığı açtım son ses
K-pop dinlerken mutfağa girip yemek yapmaya başladım
bir ara nefesim daraldı balkona çıktım derin nefes alıp
min ho'yu düşündüm sonra geçti,ama neler olduğunu öğrenmem lazımdı
akşam min ho eve geldiğinde yemek yedik saat ilerledikçe
sabırsızlığım artıyordu,acaba min ho kiminle konuşup
mesajlaşıyordu,min ho banyoya gitti bende hemen
min ho'nun telefonuna sarıldım tam son aramalara bakıcakken
yakalandım



-Min Ho: Derin ne yapıyorsun?


-Derin: şey...




Devamı Gelecek Bölümde...
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
09-13-2013 12:32 AM
Tüm Mesajlarını Bul
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #34
Sweet Love
 
[Resim: sqd3d.jpg]


31.Bölüm...


-Derin: şey...hiç birşey


-Min Ho: öğrenmeden huzur bulamıyacaksın dimi?


-Derin: çok uykum geldi,senin gelmedi mi?


-Min Ho: daha erken değil mi? :)


-Derin: ev bugün sıcak mı oldu ne? bir duş mu alsak :P


-Min Ho: ho ho hooo,yoksa kocanı baştan mı çıkartmaya çalışıyorsun? :)


-Derin: aman iyi be söylemezsen söyleme,gerçekten uyumaya gidiyorum
iyi geceler sır küpü


-Min Ho: :) sanada iyi uykular meraklı :)


Ertesi gün...


Min ho işe gider gül hanımda Asya'lara gider
Asya'nin annesi ile günden arkadaşlardır.
gül hanım Asya'nın annesine derin'e
helal süt emmiş bir kısmet bulduğunu söyler
Asya'nın annesi Ayşe hanım eşi Fatih beyle
konuşması gerektiğini ona göre ona bir cevap
vereceğini söyler...

Derken böylece bir hafta geçer
1 hafta boyunca Gül hanım ayşe hanım ve fatih beyi
aynı zamanda donghae'nin annesi Adalet ve Faruk bey ile
bu durumu konuşur onları ikna etmeye uğraşır
ve nihayet aileler tanışırlar ve Asya ile
Donghae'nin evlenmesine izin verirler ama bilmedikleri
birşey vardır ki Asya Donghae ile evlenmeyi çok istesede
Donghae evlenmeyi henüz istemiyordur,
Derin Min Ho'nun kendisinden sakladığı şeyi hala
öğrenememiştir ve ara ara trip atar konuşmaz
Hyun Bin,Siwon,Donghae,Wooyoung Min Ho'yu bir çay
bahçesine çaırırlar,Kızlar da Derin'in evinde
toplanırlar



-Asya: hadi derin neredesin?



-Derin: çayları koydum geliyorum,buyrun kızlar
ee anlatın bakalım neler oldu?


-EunHee: Wooyoung ile tartıştık


-Asya: bizde


-Mina: biz iyiyiz valla


-Arzu: valla ben oturmaya geldim sohbet etmeye


-Derin: azcık da biz,size ne oldu neden tartıştınız?



Çay Bahçesi...


-Min Ho: hayırdır neden çağırdınız beni


-Donghae: herşey senin yüzünden


-Min Ho: ben ne yaptım oğlum


-hyun bin: daha ne yapacaksın başımızı yaktın


-Wooyoung: Eunhee'nin aklına evlilik soktunuz


-Donghae: Asya'nın da


-Hyun Bin: Arzu da


-Min Ho: Siwon peki sen?


-Siwon: yok Mina ile daha düşünmüyoruz evlilik falan
ben uzun zamandır görüşemedik diye geldim


-Hyun Bin: sizin yüzünüzden artık romantik komedi olan düğünlü
olan filmlere gidiyoruz leen


-Wooyoung: EunHee'de gelinlikli damatlıklı dergilere bakıp
bana fikir soruyor


-Min Ho: toplu düğün mü yapsak size :)


-Hyun Bin: valla dayak istiyor bu


-Siwon: sizde benim gibi yapsanıza,kendinizi dansa verin
devamlı sevgilinizle dans dersleri alın aksiyon
filmlerine falan gidin maç yaptığınızda tezahurat etmesini
sağlayaın falan


-Min Ho: kısacası odun olmaya doğru gidin diyorsun :P hele senin
hiç şikatet etmeye hakkın yok Donghae 2 hafta boyunca
sırf Derin üzülüyor diye sizin işinizle uğraştım,gül anne'den
yardım bile istedim halloldu asya ile aranız düzeldi
evlenmenize bile izin verdiler aileleriniz,sen hala şikayet
ediyorsun eğer bu uğraşımı bozarsan seni gebertirim


-Siwon: sen Asya'yı sevmiyormusun? Asya başkası ile
evlenicek diye kendini yedin bitirdin,belanı istiyorsun sen donghae


-Min Ho: peki sen siwon?


-Siwon: beni karıştırma oğlum :D


-Hyun Bin: bende Arzuyu seviyorum ama daha evlilikler için
çok erken ya


-Wooyoung: bende hyun bin gibi düşünüyorum


Derin'in evi...


-Eunhee: Aslında erken sanki ama hiç mi düşünce olmaz
sanki ben ona gel bugün evlenelim diyorum


-Arzu: Erkekler azcık odun ya


-Asya: herşey ayarlanmış neler atlattık
beni sevdiğinide biliyorum ama donghae isteksiz
gibi beni deli eden bu,neden diyorum cevap vermiyor


-Derin: korkuyordur,kızlar hiç ima bile etmeyin bence
görüceksiniz yakında doğru yola gelirler,biz evlendik
mutluyuz ama...


-Eunhee: size ne oldu siz neden kavga ettiniz?


-Derin: Min Ho balayından beri benden bişey saklıyor
ne yaptım ettim ama söylemiyor :( çok merak ediyorum
ve benden bişey saklamasından nefret ediyorum


-Asya: aldatılmış hissediyorsun dimi?


-Eunhee: Asya... Derin Min Ho senin bilmeni istemiyorsa
vardır birbildiği sen üzülme diyedir


-Derin: Eunhee sen biliyorsun dimi,bak beni aldattığına
ihtimal bile vermiyorum ama içim içimi yiyiyor neler oluyor söyle


-Eunhee: Annene sordun mu?


-Asya: bence söyliyelim


-Derin: sende mi biliyorsun Asya


-Eunhee: min ho duyarsa çok kızar


-Derin: onu ben hallederim eğer şimdi söylemezseniz kesinlikle
konuşmam sizinle



-Eunhee: ee kızarsa kızsın,anlatıyorum balayınızda
senin üzüldüğünü görünce Asya ve Donghae'yi barıştırmak
için izin istediğinde önce çok kızmış ama senin için
kimsenin işine karışmamakta kararlı olan kuzenim
karısının üzülmesine dayanamaış ve annenide ikna ederek
çalışmalara başlamış ve sonuç ortada,senin bilmeni
istemedi,olan kısaca bu yani,senin üzülmene dayanamıyor



-Asya: valla hepimize söz verdittirdi


-Derin: işte iyiki evlendim dediğim adam,teşekkür ederim kızlar


-Arzu: Ahhh ne roamntik


-Mina: siwon yakışıklı karizması havası var gülüşü herşeye bedel
ama gel gelelim ki böyle şeyler pek beklenemez ondan da


-Eunhee: bakın ne dicem kızlar Leeteuk'in tiyatro
gösterisi var hadi gidelim mi ne dersiniz?


O sırada zil çalar ve çiçekci gelir min ho derin'e
çiçek yollamıştır ve karta biricik aşkıma güzel karıma
seni seviyorum yazıyordur


-Derin: beni bugün affedin kızlar :))



Çay bahçesi...


-Min Ho: Ayy tamam vır vır vır başımın etini yediniz be aa
valla kızlar sizin kadar vır vır etmiyor


-Wooyoung: Eunhee mesaj atmış hepimiz kızlar da dahil
yarım saat'e kadar Leeteuk'in oyununda olucakmışız


-Siwon: hadi gidelim o zaman


-Donghae: sen gelmiyor musun Min Ho?


-Min Ho: 3 tane toplantım var belkide gece biter bilmiyorum
gelmiyeyim bir dahakine gelirim,japonlar beklmez
size iyi eğlenceler görüşürüz çocuklar



Derin'in ağzından...

güzelce süslendim püslendim nefret ettiğim
makyajı bile yaptım min ho'yu aradım
ama telefonu kapalıydı sofrada bekledim bekledim bekledim
saatlerce bekledim,beklerken uyuya kalmışım



-Min Ho'nun ağzından...


Öğlenden sonra 3 toplantıya girdim ve gerçekten çok
yoğun bir gündü,derin'i aramaya bir fırsat bile bulamadım
Toplantıdan toplantıya koşuşturup durdum saat epey geç olmuştu
derin uyumuştur diye düşündüm ve eve zili çalmadan
anahtarımla girdim,etraf loş ışıkla kaplıydı
sofra muntazam bir şekilde hazırlanmıştı
geç geleceğimi söylemeye fırsat bile bulamamıştım
onca hazırlık yapmış derin,derin sofrada uyuya kalmıştı beni
beklerken,makyaj bile yapmıştı,acaba bugün önemli bir gün müydü?



-Min Ho: derin uyan hayatım uyuya kalmışsın


-Derin:(uykulu bir şekilde) ne zaman geldin,seni aradım
ama uluşamadım


-Min Ho: şimdi geldim,üzgünüm bugün çok yoğundum seni bile
arıyamadım,sarjımda bitmişti,bu saate kadar beni mi bekledin


-Derin: önemli değil,açmısın?


-Min Ho: Aşkım gerçekten çok özür dilerim


-Derin: çok uykum var


-Min Ho: makyaj da mı yaptın sen?


-Derin:...(derin uyumaya devam eder çünkü gerçekten
gözlerini bile açamıyordur)


Min Ho derini kucağına alır ve odalarına götürür
ıslak mendil alır ve derin'in makyajını siler
dayanamaz karısının alnına bir buse kondurur
ve derinin geceliklerini giydirir,kendiside
üzerini değiştirir ve yatağa uzanıp derini izler
bir yandanda derinin saçı ile oynar


-Min Ho: biliyormusun iyiki seninle evlenmişim
iyiki beni çok seviyorsun bende seni çok seviyorum
bugün için gerçekten özür dilerim istemiyerekde olsa ben seni üzüyorum



Derin yarı uyanıktır ve Min Ho'ya sıkıca sarılır


-Min Ho: :D uyumuyorsun dimi?


-Derin: uyuyoruuum


-Min Ho: bugün özel bir gündüde ben mi unuttum yoksa
makyaj bile yapmışsın


-Derin: bugün kızlar geldi bize dertleştik
senin benim için yaptıklarını da zorla öğrendim


-Min Ho: Eunhee...ah eunhee...


Asya Donghae'yi telefonla sabahın bir köründe uyandırır
ve spor yapmaya zorla çağırır


-Asya: hayatım spor hayattır ne bu bitkinlik



-Donghae: Asya benim tek hayatım sen olsan olmaz mı?
hala ayılamadım sabah 6'da yürüyüş mü olur


-Asya: bana bak deli etme beni salam kafa sağlam vucutta
bulunur dememişler boşuna ve erken kalkan yol alır diye
zaten evlenmek de istemiyorsun?


Donghae hemen ayılır Asya'nın suratı asılır
donghae asyanın elini tutar gözlerine bakar



-Donghae: ben seninle bir ömür geçirmeyi herşeyden çok istiyorum
çok düşündüm ben hayat boyunca seninle olmak senin
gülüşünü görmek istiyorum,Asya ben seni gerçekten
çok seviyorum



-Asya: bende seni çok seviyorum,bundan sonra
universiteye gitmeden her sabah yürücez koşucaz
tamam mı?


-Donghae: Her sabah mı? aaaaahh


-Asya: :D


o sırada ordan geçen güzel bir kıza donghae asya'yı kızdırmak
için...


-Donghae: vaaay ben buraya hergün seve seve gelirim


Asya donghae'nin koluna vurur ve koşmaya başlar


-Donghae: A..A..Aşkım bekle şaka yaptım şaka Asyaaa bekleee...




Devamı Gelecek Bölümde...
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
09-15-2013 12:32 AM
Tüm Mesajlarını Bul
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #35
Sweet Love
 
[Resim: svgsd.jpg]










32.Bölüm...

1 hafta sonra...

Asya'nın ağzından...


Donghae'nin annesi Adalet hanım ve Faruk beyle
annem ve babam sık sık görüşüp sözle nışanla ve düğünle
ilgili konuşuyorlardı,bizde Donghae ile onlara katılmak
zorunda kalıyorduk,neredeyse herşeyimize onlar karar
vermeye başlamışlardı bu durumdan bende pek memnun
değildim ama donghae benden daha çok rahatsız oluyordu


-Asya: canım iyi misin? bak canın sıkılıyor biliyorum
ama...ne olur canın sıkılmasın ben halledicem


-Donghae: neyi hallediyorsun Asya,neyi hallediyorsun,
bizim yerimize ailelerimizin herşeyimize
karışmasını mı hallediceksin?


-Asya: tamam ben bizimkilerle konuşucam sakin ol
üzülme sen lütfen


-Donghae: Boşver zaten biz ne yapıyoruz ki,biraz yanlız kalmalıyım
görüşürüz




Derin min ho'ya bir süpriz yapmak ister ve güzelce
hazırlanıp önce bir kafeye uğrar annesi ile
biraz sohbet ederler sonra şirkete gider
Min Ho'nun sekreterini görünce biraz fazla kıskanır



Abudik Gubudik Holding...




-Min Ho: A Derin hoşgeldin hayırdır?


-Derin: beni gördüğüne sevinmemiş gibisin


-Min Ho: ne alakası var derin,sadece biraz şaşırdım,ne içersin?


-Derin: hiç birşey,sadece seni görmeye gelmiştim,buarada
çalışanlarınız hep böyle serbest mi giyinir?


-Min Ho: nasıl serbest?


-Derin: sekreterin ve bayan çalışanların biraz fazla iddalı
giyinmişlerde onu diyorum.


-Min Ho: Milletin ne giyeceğine ben karışamam derin


-Derin: ama bir sınırlama kuralı koyabilirsin


-Min Ho: derin toplantım var bunu daha sonra konuşalım mı?


-Derin: yok yok biz bu konuyu kapatalım,al bu kurabiyeleride
sekreterinle güzelcene yersiniz,tamam mı? ben
kimim de senin işine karışıyorum ki demi ama,hadigörüşürüz MİN HO


-Min Ho: Derin,De-rin


-Sekreter: Con Konayo şirketinin temsilcisi toplantı odasında
sizi bekliyor efendim



-Min Ho: tamam geliyorum

1 kaç saat sonra...


Derin'in ağzından...


hayır sanki karısı o sekreteri de bende öylesine bir tanıdıkmışım
gibi davranıyor resmen,bu kızlara hiç güvenmiyorum
ne olursa olsun Min Ho'yu o pirhanaların eline bırakmamam lazım
Aiiiişşşşhhh kocamı korumalıyım
yolda düşüne düşüne yürürken Donghae'ye rasladım
gözlerini kapatmış bir bank'da oturuyordu hemen yanına oturdum



-Derin: ahh bugün de ne sıkıntılı bir gün,anlatmak ister misin?


-Donghae: biraz yanlız kalmak istiyorum derin


-Derin: pekala birşey olursa dertleşmek falan istersen her zaman
buradayım,hoşçakal



Siwon ve Mina bir dans yarışmasını izlemeye giderler
hyun bin ve Arzu ise gitar öğrenmek için kursa giderler
Asya eve gider anne ve babası ile güzelce konuşur



-Asya: Anne baba bak herşeyimize siz karışıyor ve siz
karar veriyorsunuz adalet teyze ve faruk amcayada
uygun bir dille anlatın,biz evleniyoruz donghae ile
bizim beğenmemiz gerekmez mi lütfen ama ya zaten...



-Ayşe hanım: görüyor musun fatih,bunlara
yardım etmekle hata ediyor muşuz


-Asya: ben öyle mi dedim anne


-Fatih: kız haklı ama ayşe,a dan z ye herşeylerine siz karışıyorsunuz
faruk bey de eminim benim gibi düşünüyordur
gençleri rahat bırakın kendi zevlerine göre kendileri halletsin
hepsini


-Ayşe: herşeyi onlara bırakalım da nışanda düğünde rezil olalım
millete,ben fatma teyzene gidiyorum sana çeyizlik dantel
örneği vericekti.


-Asya: anne beni hiç dinlemiyorsun offffff offfff


-Fatih: ben ikna ederim anneni sen merak etme :)



Min Ho'nun ağzından...

Eve geldiğimde Derin en sevdiğim yemekleri yapmış ve
güzelce sofra hazırlamıştı,üstümü değiştirip
elimi yüzümü yıkayıp hemen sofraya oturdum
sofrada çok sessiz di doğru düzgün birşey de
yemiyordu,birkaç sohbet konusu açmaya çalıştım
ama doydum deyip sofradan kalktı mutfağa gitti
bugün bana baya kızmışa benziyordu,kıskanması
hoşuma gidiyordu aslında,sofrdan kalkıp
mutfağa gittim ocağa çay koymaya hazırlanıyordu
arkasından sırtına sarıldım ve onu öptüm



-Derin: bırak beni


-Min Ho: özür dilerim


-Derin: ne için özür diliyorsun?


-Min Ho: bana aşık olduğun için,e tabi yakışıklıyım
karizmam var 10 parmağımda 10 marifet var kızlar
gözlrini benden alamıyor haliyle



-Derin: Aişşh şu havalara şu kasıntı tavırlara bak,piiiiissss


-Min Ho: ama biliyor musun o kızların bilmediği birşey var


-Derin: Neymiş o?



-Min Ho: benim gözlerim sadece güzel karımı görüyor
ben bitanecik karıma aşığım,onlar umrumda bile değil



-Derin: :D neden bu kadar kolay affediyorum seni ben acaba


-Min Ho: çünkü bana Kocana deliler gibi aşıksın,ve çok kıskanıyorsun
da o yüzden :D



-Derin: Doğru :) ama şu olaya bir çözüm getirelim
ya kıyafette sınırlama getirirsin yada hergün
o iş yerine beni getirirsin senin canına okurum
sen seç



-Min Ho: hayatım fazla abartmıyor musun?



-Derin: pekala,bildiğin gibi yap Min Ho



Ertesi gün...


Asya'nın ağzından...

Siwon benimle buluşmak istediğini söyledi
ve buluştuk bana neler olup bittiğini sordu
bende çok detaya girmeden anlattım dertleştik biraz



-Asya: Donghae'yi çok seviyorum biliyorsun ama
ben onun için ne ifade ediyorum bilmiyorum



-Siwon: Nasıl yani?


-Asya: yanisi benimle zorla evleniyormuş gibi
davranıyor,evlenmek istemiyor benimle
bu akşam annem ve babamla konuşucam
bu iş olmuyacak,zaten başından belliydi
neden zorluyorsam



-Siwon: Asya yanlış düşünüyorsun,Donghae evlilikten
nasıl desem biraz korkuyor gibi



-Asya: insanın sevdiği ile evlenmesi korku değil
mutluluk olmalı,Donghae beni gerçekten sevmiyor siwon
ben sadece deliler gibi aşığım Aptal değil
neyse yinede sana teşekkür ederim işe gitmeliyim



Siwon Donghae'yi dans salonunda çalışırken bulur
ve onunla konuşur...



-Siwon: iyice ilerletmişsin güzel hareketler


-Donghae: Kafamı dağıtmaya çalışıyorum işte,sen neden burdasın?


-Siwon: öylesine konuşmak dertleşmek için,kardeşim sen Asya'yı
seviyor musun?



-Donghae: Siwon git işine konun belli oldu,konuşmak istemiyorum
git başımdan



-Siwon: Az önce Asya ile konuşmuştum bende ama neyse madem
konuşmak istemiyorsun boşver



-Donghae: Ne dedi? ne konuştunuz?



-Siwon: dertleştik diyelim biz ona,oğlum bu kız seni
deliler gibi seviyor senin için düşünmeden
canını bile verecek kadar çok seviyor len



-Donghae: eee yani?



-Siwon: senin onunla zorla evleneceğini,hatta senin onu
sevmediğini düşünüyor



-Donghae: bu saçmalık



-Siwon: bencede,o yüzden sana soruyorum Asya'yı gerçekten
seviyor musun ona gerçekten aşık mısın?



-Donghae: tabiki çok seviyorum tabiki aşığım ona,öyle saçma
şeyler düşünmesi bile delilik



-Siwon: o zaman neden evlenmek istemiyor gibi davranıyorsun
kıza?



-Donghae: öyle davranmıyorum,ben sadece herşeyimize aileler değil
sadece biz karar verelim istiyorum o kadar



-Siwon: haklısın ama Asya'yı üzdüğünün farkında mısın böyle ona
davranarak? neyse o sizin aranızda ben gidiyorum sende
iyice bir düşün doğru olan şeyi yap,hee birde o kız
seni o kadar çok seviyor ki sen üzülüyorsun ve onu sevmediğini
zorla evleneceğini düşündüğü için bu akşam anne ve babasıyla
konuşucak mış ve bu evliliğin gerçekleşmiyeceğini,hatanın kendisinde
olduğunu söyliyecek miş,bugün terk edilebilirsin,görüşürüz
kardeşim




Siwon olan biteni anlatır Donghae'ye,Donghae ise oturur düşünür
ne yapacağına karar verir
Derin Sung Kang beyi ziyarete gider,sohbet ederler
biraz zaman geçirirler sonra derin min ho'nun yanına
şirkeye gider



-Min Ho: Derin


-Derin: karını daha tanıyamadın sanırım ben dediğimi yaparım



-Min Ho: bilmez miyim,hayatım seninle sohbet etmeyi çok isterdim
ama çok işim var



o sırada müdür yardımcısı kapıyı çalar ve içeriye girer



-Müdür yardımcısı: buyrun min ho bey sabah benden istediğiniz
şey



-Min Ho: dediğim gibi hazırladınız dimi?



-Müdür yardımcısı: evet efendim buyrun


-Min Ho: teşekkür ederim çıkabilirsiniz



-Derin: o ne hayatım



-Min Ho: biricik karımın kıskanması beni mutlu ediyor ama
Derin'im isterde ben yapmaz mıyım bak bakalım kıyafet
sınırlaması nasıl olmuş?



-Derin: Ne! cidden yaptın mı bunu?


-Min Ho: ahh bu karizmama yakışıklılığıma...


-Derin: tamam tamam anladık cazibene falan :D sen beni çok
seviyorsun dimi?



-Min Ho: herhalde yani,diyorum ki acaba eve mi gitsek?


-Derin: rahat dur rahat :D hem senin çok işin yokmuydu?
hadi işine bak benim dışarıda işlerim var biraz,görüşürüz
hayatım.



Donghae akşama doğru Asya'ların evine gider
Asya tam anne babasıyla birşey konuşmak istediğini
söyliyecekken donghae araya girer



-Donghae: Anne,Baba lütfen evliliğimizle ilgilenin
(başını eğer saygıdan)


-Ayşe: evladım biz Türk'üz saygıdan başını eğdiğini
biliyorum ama bunu yapmasan daha iyi olur



-Fatih: Ayşe annenin demek istediği şu oğlum,Allah'dan başka
kimsenin önünde başını eğme.


-Donghae: kızınıza çok iyi bakıcam


-Fatih: Asya Donghae,Ayşe annenizin size söylemek istediği
birşey var mış,hadisene ayşe


-Ayşe: aman tamam,bugün Adalet hanım ve Faruk beyle de
konuştuk siz ev eşyalarını falan kendiniz karar verin
kendi evliliğinizle ilgili şeylere çok fazla karışmıcaz
oldumu Asya,oldumu Fatih bey



-Fatih: :D oldu oldu,geçlerin işine karışılmaz öyle,bizde
düşündük bize ihtiyaç duyduğunuzda devreye
girmeye karar verdik



-Donghae: teşekkür ederiz,lütfen bizimle ilgienin anne baba
müsadenizle ben gideyim



Donghae ve Asya dışarıya çıkarlar


-Asya: neden bunu yaptın? ben halledicektim zorla
evlenmek zorunda değilsin benimle



-Donghae: pabu(aptal) seni sevmediğimi,seninle evlenmek
istemediğimi nasıl düşünürsün?



-Asya: ama ben sandım ki...



-Donghae: bugün benden vazgeçicektin beni terk edicektin öyle mi?



-Asya: senden vazgeçmem asla,seni terk de etmem senden uzak kalamam
nefesim daralır nefes alamam



-Donghae: bende öyle,bu yüzden senden ayrı kalmak istemiyorum
ve en kısa zamanda karım olmanı istiyorum seni seviyorum



Kafe...


Derin annesi gül hanımın yanına gider biraz annesine
yardım eder çalışanlarla sohbet eder annesiyle
konuşur


-Gül: Ne!! Derin bunu yapamazsın


-Derin: anne istemiyorum ama benim istediğim tek bişey var



Devamı Gelecek Bölümde...
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
09-20-2013 04:22 PM
Tüm Mesajlarını Bul
« Önceki | Sonraki »
Konu Kapalı 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]