Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Star Secrets And Love ~YaseMinHo~ 9 4,097 Son Mesaj:11-16-2014 08:51 PM
  Sweet Love SalvatoreTVD 52 27,933 Son Mesaj:04-11-2014 02:39 AM
Heart High School Love <3 iran minoz 4 2,939 Son Mesaj:03-24-2014 09:24 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 3 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pain Love
Yazar Mesaj
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #1
Pain Love
 
facebook share twittershare
PAİN LOVE senaryo tanıtımı

Minoz Turkish prodüksiyon gururla sunar..

PAİN LOVE

OYUNCULAR
1= Lee Min Ho
2= Kim Hyun Jong
3= Onew
4= Choi Minho
5= Fatmanur
6= Duygu
7= Sena
8= Ceren
9= Çiğdem (cerenin annesi)
10= Murat (çiğdemin eşi)
11= Yasemin (senanın annesi)
12= Jeon Jin Ho (yaseminin eşi) - (hehehe o kadar torpilim olsun arkadaş)

Bu senaryodaki kişiler ve kurumlar tamamen hayal ürünüdür bunu anlamak için son çifte bakmak yeterli zaten beğenilerinizi senariste (yani bana) şikayetlerinizi başrol aktrisimize (yani fatmanura) iletiniz iyi okumalar :))
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
(Bu Mesaj 04-28-2014 05:23 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : Yaseminminoz.)
04-28-2014 03:48 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #2
Pain Love
 
1.BÖLÜM

Yavaşça gözlerini aralar fatmanur yatağının üzerine oturur yine ağır bir baş ağrısı ile uzanmıştır. Hazırlanırken telefonu çalar arayan duygudur.

FATMANUR= Alo
DUYGU= Hadi amaaaa hala uyanmadim deme kapının önündeyim ceren ve sena muaynahaneye gelecekler.
FATMANUR= Hepiniz çok zahmet ediyorsunuz ben giderdim
DUYGU= Çok konuşma küçük hanım hazırlan.

Duygu türkçe öğretmenliği okunmuş çocuk delisi 25 yaşında bir kızdır. Fatmanur ile üniversitenin ilk yılında tanışmış dost olmuşlardır fakat fatmanur hastalığı yüzünden ilk yılından sonra okulu bırakmak zorunda kalmıştır. Fatmanur hazırlanıp duygu ile yola düşer tedirgindir.

DUYGU= İyi olacak güven bana.

Fatmanur tam 5 yıldır bu hastalık ile uğraşmaktadır. İlk hastalığını öğrendiğinde saçma şekilde sevinmiştir bile ailesinin ona ilgi göstereceğini düşünmüştür ama hiç birşey öyle olmamıştır hastalığa birde yanlızlık eklenmiştir. Arkadaşlarıda olmasa belki yaşamak bile istemeyeceğini düşünmektedir fatmanur. Kliniğe varılar. Ali bey fatmanuru içeri alır kontrole başlar muayene biter

ALİ= Ağrılar arttı değil mi? Ameliyat olmak zorundasın fatmanur!

Ali bey ömrü boyunca çalışmış evlenip bi evlat sahibi olamamış tüm sevgisini yeğenine vermiş bir dayıdır yeğeninin ise böyle bir hastalığa yakalanması onun daha çok çalışmasına sebep olmuştur.

FATMANUR= Ameliyatı istemiyorum dayı.
ALİ= Fatoş yapma dayıcım bunu.

Fatmanur dayanamaz dayısına içini döker.

FATMANUR= Korkuyorum dayı ya uyanamazsam diye korkuyorum. Sen söyledin dayı ameliyat harika geçse bile yatalak kalabilirim duyamayabilirim göremeye bilirim sağlıklı bir ölü olmak istemiyorum dayı.

Sözler bittiğinde dayısı da fatmanur da bitmiştir. Konuşulanları dışarı dan sena ceren ve duyguda duyarlar. Dayısı eli mahkum bir ilaç daha yazıp yeğenini yollar dışarı da kızlar onları beklemektedir.

SENA= İyi görünüyorsun canım.

Sena 23 yaşında tip öğrencisidir duygu ve fatmanur ile annesinin çalıştırdığı kafe sayesinde 3 yıl önce tanışmıştır. Ceren ile ise doğduğundan beri arkadaştır. Anneleri liseden arkadaştır ve kafeyi birlikte çalıştırmaktadır.

CEREN= Sena şu bize doğru koşarak gelen annen değil mi?
SENA= YOK ARTIK YAA!!

Yasemin koşarak gelir..

YASEMİN= Ay yetiştim mi? ne dedi doktor kuzum
FATMANUR= Niye zahmet ettin yasemin teyzecim yaaa
YASEMİN= Oy ne demek kuzum ama o teyzeyi abla yapalım 39 buçuk yaşında genç kadına teyze cık cık cık olmaz:-D
SENA= Anne sen 43 yaşın...

Sena lafıni bitirmeden yasemin senanın ağzını kapatır.

CEREN= Yasemin abla kafede kim var?
YASEMİN=Annen var kuzum merak etme.
CEREN= O zaman şu bize doğru koşan kim?
DUYGU= hahaha yok artık!! :D
YASEMİN= Çiğdem bakacaktı kafeye
ÇİĞDEM= Yasemin bakacaktı..
ÇIĞDEM VE YASEMİN= Yeni işe aldığımız çocuk bakıyor kafeye!
SENA= Bir dakika bir dakika siz şimdi bir saatlik işe aldığınız birine kafeyimi bıraktınız yani siz ?

Deriiiiin bi sessizlik olur yasemin ve çiğdem ufak çaplı bir beyin fırtınasından sonra olayı çözerler

YASEMİN= Koş kız koş gitti kafe
ÇİĞDEM= Hepiniz koşun çocuklar kafeye önce varana bedava pasta var.
CEREN= Kafe yerinde ise yeriz pastayı.

Çiğdem ve yasemin koşar kızlar arkalarından gülerek bakarlar.

DUYGU= Her defasında şaşıyoruz bunu hep başarıyorlar.
SENA= Yaaa şaşırtmakta bir numaralar koşun kızlar kurtaralım kafeyi.
Hep birlikte koşarlar..

DEVAMİ GELECEK BÖLÜMDEEEE :D
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
(Bu Mesaj 04-29-2014 02:22 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : Yaseminminoz.)
04-29-2014 02:16 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #3
Pain Love
 
2. Bölüm

Kızlar kafe'de oturmuşlar çiğdem ve yasemin ise işler ve müşteriler ile ilgilenmektedir.

Fatmanur= Hala gülüyorum yaaa bu çiğdem teyze ile yasemin teyze alem doğrusu en zor zamanlarda bile insanı güldürebilmeleri büyük başarı.
Ceren= Yaa sorma çocuk gibiler valla çocukluğumu yaşayamadım onlar yüzünden.
Duygu= Allah tan çocuk iyi biriymiş kafede kalınca kötülük yapmamış.
Sena= Yanlız annemi hiç böyle koşarken görmemiştim hahahaha (saygısız zamane çocukları benim gibi son model anneye öyle demir mi cık cık cık)

Kızlar sohbet ederken fatmanur kalkıp hazırlanmaya başlar.Yüzü ne kadar gülse de hala sabahki olayı hastalığını düşünmektedir. Böyle zamanlarda kafasını dinlemek için hep gizli yerine gider.

Duygu= Nereye!
Fatmanur= Hava alacağım biraz.

Deriz kenarında boğaza bakan bir banktır burası. Hastalığını öğrendiğinde boş boş dolaşırken oturduğu ve bir daha ne zaman üzülse kötü hissetse geldiği yerdir. Banka oturur derin bir iç çeker ve gözleri yine yan bankta oturan varmı diye oraya kayar. 2 ay dır o bankında bir sahibi vardır. Fatmanur ona bakmak istemese bile gözleri o tarafa döner hep "oda benim gibi" diye düşünüp onunla kendisini rahatlatmaktadır. Ve yine orada onu görür o koca derya ikisine dar gelmektedir. Yanına gitmeye cesareti hiç olmamıştı fatmanurun sadece onu görünce rahatlıyordu.

KAFE

Duygu özel ders için gitmiştir. Ceren moda tasarımları için görüşmeye gitmiş Sena ise bir masaya açtığı bir sürü kitap ile 3. Dünya savaşı yapmaktadır. Kafede çalışan çocuk boş bardağı almak için gelir.

- Başka bir şey alırmıydınız?
Sena= Hiiii ne dediniz?
- Bir sorun mu var ders ile ilgili iyi görünmüyorsunuz?
Sena= Evet konuyu anlamadım bir zahmet anlatır mısınız?

Sena konuyu anlamamış çok sinirlidir. Sinirini çocuktan çıkartır resmen. Çocuk oturur masaya konuyu anlatır bittiğinde..
- Anladınız mı?
Sena= Nasıl yaaa!
- Aldığınız notları okudum sadece bazen farklı biri anlatınca daha kolay gelir.
Sena o heyecan ile kitapları toplar ve hemen gider annesine uzaktan el sallar ve gider.
Çocuk şaşırmış bir şekilde senanın arkasından bakakalır.

Çiğdem= Benim bugün erken çıkmam lazım yasemin olur mu?
Yasemin= Olur tabi canım ama ne oldu?
Çiğdem= Eşim yemeğe davet etti de.

İşte bu sözler yaseminin beyninde yankılanır. Niye benim eşim böyle şeyler yapmıyor düşüncesi yasemini yer bitirir.

AKŞAM YASEMİN'İN EVİ

Yasemin= Kızım okul nasıldı bugün?
Sena= Kötüydü anne bir konu var çözemedim bir türlü bide.....

Yasemin'in derdi okul olmadığı için sena lafını bitirmeden atlar.

Yasemin= Sen yaparsın kızım tamam boş ver. Eee canım senin günün nasıl geçti. (asıl olay geliyor canını seven kaçsın)

Yasemin soru sorar ama cevap almaya niyeti yoktur adam ağzını açmadan atlar.

Yasemin= Bugün kafe iyiydi işte çalıştık çiğdemi de murat yemeğe çıkartacakmış akşam yemeği romantik yemek mumda vardır kesin tabi çiğdem hassas kadın olur yani çiçek filan aslında TÜÜÜM kadınlar hassastır. (veeee büyük giriş geldi böyle adam bulmuşsun yasemin hala yemek peşinde böyle esin var dua et ayol kime çektiyse çektiysem :-D)
Jinho= İyi düşünmüşler.

Yasemin bu cevaptan sonra ayağa kalkar tabağına her yemekten koymaya başlar.

Jinho= Canım ne yapıyorsun?
Yasemin= Sena söyle babana masayı terk ediyorum henüz doymadığım için kalkıp gidemeyeceğim yanıma yaşamak için birşeyler alıyorum.
Sena= Annecim biraz fazla tepki vermiyor musun?
Yasemin= Masayı topla bulaşıkları yıka sena!
Sena= Anneeee yaaa tamam tamam babaaaa annem haklı anne ne olur yaa ders çalışmalıyım. Yasemin= Babasının kızı biraz daha o kitaplara bakarsan beynin patlayacak ben seni düşünüyorum bilirsin tepkilerim büyük.

Bu işten en zararlı sena çıkmıştır jinho ise şaşkın bir şekilde olayı çözmeye çalışmaktadır. Bakalım barış sağlanacak mı?

DEVAMI GELECEK BÖLÜMDEEEE
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
05-07-2014 01:45 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #4
Pain Love
 

3.BÖLÜM

Yasemin eşi çalışma odasında çalışırken Yasemin çaktırmadan Sena’nın odasına gider.

Yasemin=ben sabah kesin uyanmam baban aç gitsin işe çooook kırıldım yazık aç aç kafası projeyede basmaz onun şimdi.

Sena=anneeee tamam ben kahvaltı hazırlarım babamı aç bırakmam aayyy kocasına kıyamaz buu :D ama sadece yarın sabahlık sende tavrını koymuş olursun yürü anne kim tutar seni :D

Sabah sena ve babası kahvaltı yaparlar sena okula babası işe gider yasemin uyandığında yastıkta bir tek gül ve not bulur “seni seviyorum canım” yazmaktadır notta tabi bizimki aşk sarhoşu kafeye gülü ile birlikte gider güzel bi vazo bulup gülün karşısına geçip her boş vakitte onu dikizler.

Fatmanur sabah uyanır uyanmaz yine boğaz kenarına gider. İki saat oturur ama kimse gelmez. Ceren, duygu ve fatmanur öğleden sonrada kfede buluşmak için sözleşir ve buluşurlar.
Fatmanur dayanamaz

Fatmanur=kızlar sizce aşk nedir?

Duygu=Bismilllaaaahhh ooo ne oluyor?

Ceren=kim o açıkla

Fatmanur=tanımıyorum ama bir aydır aynı yerde görüyorum onu garip bi duygu aslında yabancı biri ama bana yakın sanki sizdende bişey kaçmıyor siz söyleyin nedir aşk?

Duygu=bence sıcak bunaltıcı bi günde aniden esen bi meltem gibi bir şey olmalı

Ceren=aniden çalan bi müzik kalbine inen işleyen bi müzik gibidir bence

Fatmanur=OOOOO siz neler biliyorsunuz haberimiz yok

Kızlar böyle kıkırdarken kafeye derya gelir

Derya=ablalarım ben geldiiiiiim

Çiğdem=dereyyaaa sen iznemi geldin hoşgeldiiin

Yasemin=hoşgelmişsin kuzucum gel bi pasta ye oyy ne iyi ettin

Derya=oyy hoşbuldum ablalarım yok çiğdem ablam izne gelmedim yasemin ablam sağol kek yemem rejime devam :D ben bi arkadaşım için geldim yaa biliyormusunuz eşi tarafından aldatılmış çook üzgündü dayanamadım geldim.

Yasemin=aaaayyy boyu devrilsiiiiinnnn duyuyormusun çiğdem herkez bizimkiler gibi değil

Çiğdem=sorma sorma yasemin çok şükür. onlar geçinimsizdirler zaten ondan aldatmıştır kocası

Derya=yok yoook ablalarım bi görseniz çoook iyiydiler kocası buna çiçek almak yemeğe çıkarmak sorma meğer aldattığı için öyleymiş

Çiğdem=yemeğemi çıkarırmış ne

Yasemin=BİSMİLLAH ÇİÇEKMİİİ TEK GÜL MÜÜÜ KIZ NE OLUYOR BURDAAAA

DERYA=ne gülü tabi gülde almştır ne oldu size şimdi acelem olmasa alırdım ifadelerinizi ama kusura kalmayın ben gidiyorum ablalarım kendinize iyi bakın
Derya bombayı ortaya koyar gider bizimkileri bir velvele sarar

Çiğdem=yasemin kız dün yemeğe gittik ya biz aahhh yasemin vah aysemin :D

Yasemin=bana gül aldı ah biz ne yapacağız evladım ile sokaklarda ahaaa kocasının aldattığı kadın diye parmak tutarlar bize prmaklara gelesin jiho aaaahhh aaahhh

Bu sırada ceren tezgah arkasındaki anormalliği fark edip gelir kapıdanda sena girer

Ceren=soruyorum pişman olacağım biliyorum ama anne ne oldu?

Çiğdem=bişey yoook bişey yok evldım ne olsun ben bakrım sannaaaa kimselere vermem seniiiiii (fısıldayarak yasemine doğru) üvey analara bırakmayız evlatlarımızı :D

Sena=ne oldu?

Sena soruyu bile soramadan yasemin kucaklar sarılır kızına

Yasemin=vah çilekeş yavruuuuummm benim annneeem mükemmel annenin mükemmel kızı annesinin sigortası tabiii yaseminn güzel yasemin kumral yaseminin beyi yakışıklı vah kuzuuum

Sena=anne yaaa beni boğup kaza süsümü vermeye çalışıyorsun yaaa

Ceren=bence kendi hallerine bırakalım

Çiğdem=bırakmaaa sen sen ol eşini kendi haline bırakmaaaaa biz bıraktık aaaahhh bacıımm aaahhh komşulaaaarrrrrrr yetişiiiin

Feryat figan hıçkırık kafeyi sarmış bu olaya ise tek şaşıran yeni işe giren çocuk olmuştur çünki diğer müşteriler zaten alışıktır bu ikilinin ani yükselişlerine

Bu sırada fatmanur dayanamaz tekrar boğaz kenerına gider ve onu orda görür çocuğa doğru bakarken o taraftan bir kişinin koşarak kendisine doğru geldiğini görür arkadan koşan zavallı kadını görünce onun kapkaççı plduğunu anlar ayağındaki dolgu topuğu çıkartır ve savurur tam bu sırada diğer bankta oturan çocuk kalkıp tek yumruk darbesi ile hırsızı etkisiz hale getirir amaaaa havadan kendine doğru gelen ayakkabıya mani olamaz ve çıtonk diye çocuğun kafaya isbet eder ayakkabı . çocuğun bir elinde ayakkabı diğer eli başında kalakalır öyle

Devamı gelecek bölümeee :D
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
(Bu Mesaj 05-22-2014 01:16 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : Yaseminminoz.)
05-21-2014 11:59 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #5
Pain Love
 
4. BÖLÜM
Fatmanur=özür dilerim ben şey için sadece hırsız için özür dileriiiim acıdımı

-yoooo genç bayan balyoz büyüklüğünde kafama fırlattığınız o şey acımadı kafam hobi olsun diye şişiyor şu an :D

Fatmanur=hahahahaha çok komiksiniz hahaha

fatmanur olaya fazla ve gereksiz tepki verdiğini fark edip hemen başını önüne eğer. sonra tekrar toparlanır
Fatmanyr=soğuk iyi gelir hemen buz bulalım şişmesin

Fatmanur yandaki kafede buz bulamaz ama dondurma bulur 3tane alır çocuğa bişey demeden birini alnına paketle yapıştırır. Tam bu sırada fatmanur bir meltem hisseder bide müzik duyar ilerideki dükkana tüp getiren tüpçünün reklam müziğidir bu

Fatmanur un içinden=meltem ve müzik duygu ile cerenin bagsettiği aşkmı bu müziğin reklam müziği olması bişey değiştirirmi.

fatmanur böyle düşünürken elini uzatır çocuk ona fatmanur neye uğradığını şaşırır ama oda elini uzatır. Çocuk Fatmanura gülümser ve kulağına fısıldar

-siz hayatımda görüğüm en güzel kadınsınız

Fatmanur yüksek sesle

-hahahaha gerçektenmiiiii

birden silkelenirkendine gelir fatmanur
Bu düşünceleri düşünürken çocucğun kendisine dik dik şaşırmış biçimde baktığını fark eder

Çocuk=ne dediğinizi anlamadım ama gerçekten şişiyor alnım

Fatmanur=heeee ne kim yoo yoook ben düşünüyordum sadecee buz yokmuş ama buzlu dondurma varmış biri alnınız için biri benim biride size özür dilemek için

-fazla yüksek sesle düşünüyorsunuz bu garip olabilir. neyse kahve olsaydı özrünü kabul edebilirdim

Fatmanur hemen etrafına bakmaya başlar çocuk gülümser

-önemli değil sadece şaka yapıyordum dondurma için teşekkürler ayrıca o şaşkınlık ile size bağırdım özür dilerim artık gitmeliyim

Çocuk bunları söyler ve gitmek için ayağa kalkar giderken fatmanur arkasından seslenir

Fatmanur=fatmanuuuurrr

Çocuk=efendim ne?

Fatmanur=adım fatmanur belki sizinde bi isminiz vardır

Çocuk=minho adım leeminho tanıştığımıza sevindim

Bunları söyler ve çocuk gider fatmanur kendisini çok mutlu hissetmektedir

KAFE
Çiğdem ve Yasemin eşlerinin kendilerini aldattığı sonucunu çıkarmışlar şimdi ne yapacaklarının derdindedirler

Yasemin=gidelim baskın yapalım değilmi çiğddem ha

Çiğdem =gidelim kız avukatta götürelim yanımızda

Yasemin =yaaa çiğdeeeeem ben bir daha jinho gibi birini nerden bulacağım yaaa ne avukatııııı ben boşanmaaammmm üüühhhhüüüüüüüü kocacıııımmm hırpalasak boşanmasak olmazmı?

Sena=anne annecim yaaa bana bi bak babam seni asla aldatmaz dışardan bakınca bunu nasıl başarıyor bilmiyorum çünki zorluyorsun adamı anne yaaa yine algıları kapattın :D

Yasemin=duydunmuuuuu çiğdem bu babacı buuuuu ben yalnız ölürüm kesiiinnnn sokaklarda 39 buçuk yaşında bi kadııınn nasıl yaşaaaarrrrr

Sena=anneeee yaa 43 yaşındasın annecim yaaa oooff tamam 39buçuksun 3ay sonra tek bi gül aldın 3 ay boyunca babama çiçek almadığı için sataştın sonunda tek bi gül aldın o gül yüzünden aldatıldığını düşünüyorsun :D :D :D

(yasemini bilmem ama senarist ikna oldu şu an)

Yasemin=hııı şey o yönden hiç düşünmemiştim duydunmu çiğdeem 3ay yalvardım çiçek için o beni boynuzladı

(algılar kapalı şuan ne dersen de :D)

Çiğdem=yasemin aldatmamış işte adam seni ALLAH ım yaa jinhoyu şuan taktir ettim adam seninle nasıl uğraşıyorsa artık. ama ama amaaaa ben ben ceren topla bavullarını biz yemek yedik lüx restorandda derya öyle demedimiiiiiiiii üühhüüühhhüüüü

Yasemin=çiğdem kaşla göz arası yine lafı soktun yani fark etmedim sanma

Ceren=tamam relaaax ajummalaar

Sena=herşey olurda ajumma demeyecektin

Çiğdem=civcive bak çıktığı kabuğu beğenmiyor seni doğurmasam ajumma olurmuydum

Yasemin=hhiiiiçç maaşşşallaahın var çiğdem kız ne ajumması yeni nesil terbiyesiz

ceren=yaa demin kavga etmiyormuydunuz siz yaaa

Sena=ulusal ittifak bu ceren hala öğrenemedin birbirlerini yerler ama başkasına yedirmezler

Ceren=tamam tamam genç bayanlar sizden özür dilerim gelelim sana annecim o lüx dediğin yer yakup abinin dönerci dükkanıydı adam ikincisini açtığı için açılışa sizi davet etti

Yasemin=ooooo çiğdem hiç açılış demedin aşk olsun beni kıskandırmak için yaptın değilmi lüx bilmem ne

Çiğdem=aklımdan çıkmış ayol hem dışarda yemek dışarda yemektir biz yinede iş yerlerine gidelim

Yasemin=ben avukat ile gitmem seviyorum kocamı ondan ayrılırsam bi daha evlenmem

Çiğdem=yasemin zaten hasbel kader jinhodan ayrılsan geçmiş olsun bi daha istesende evlenemzsin :D

Ceren ve Sena=bize hiiç bakmayın bi daha kavganıza karışmayız

Yasemin=aaaa kavgada söylenmez çiğdem yaaa geçinimsizmi dedin şimdi sen bana

Çiğdem=aaaa ne haddime yasemin hadi hadi yürü :D

Çiğdem ve yasemin kocalarının iş yerlerine baskına giderler yasemin binaya girer koridordan kapıya ilerler içerde bi kadın sesi duyar

-aşkım seni seviyorum yaaaa

Sekretterin yokluğunu fırsat bilir önce kapının önünde küçük bir sinir krizi geçirir ardından çantasını vuracak şekilde havaya kaldırıp hızla kapıyı açıp içeri girer

Yasemin=HHHHEEEEEYYYYYTTTT o adam evliiii pislik kaddııınnn hemde çocuklu hemde benimle evliii komşuuuulllaarrr tutman beniiiii ümmeti Muhammed kocam elden gidyoooorrrrrr

Fakat içeride müşteri bir çifti ve jinhoyu görür


Jinho=yasemin ne yapaıyorsun

yasemin bu durumda hiiiç ses çıkaramaz arkasını dönmeden kapıdan sessizce çıkar dışarıda bekler

Müşteri kadıın=yyaa aşkım beni bu kadınlamı aldatıyorsun seenn üüüühhhüüühhüüü

Jinho=şey hayır hayır o benim eşim bir yanlış anlaşılma oldu sanırım

Jinho ortalığı yumşatıp müşterileri yollar yasemin olan biteni eli mahkum anlatır

Jinho=Allah aşkına yasemin bir gül yüzündenmi oldu bunlar yyaaa
Yasemin=çiğdem dedi ondan ben yoksa hiç şüphelenmedim

Jinho=haaaa pardoooon sen çiğdem üzülmesin diye müşteriyi dövecektin

Yasemin on tabak süt dökmüş kedi gibi kucağında çantası kafasını yerden kaldıramaz

Yasemin=özür dilerim bunu nasıl telefi edeceğimi bilmiyorum katlanımaz biriyim ben sen nasıl katlanıyorsun?
Jinho=buna aşk diyorlar canım hem senin kalbini biliyorum ailen için herşeyi yapabileceğini biliyorum sadece yanlış yolları seçiyorsunyumşak kalpli küçük hanım sizi seviyorum

Yasemin=küçük hanımmı gerçekten genç gösteriyorum değilmi

Jinho eşine sarılır ve gülerek
Jinho=tabiii sen 39,5 yaşındasın :))))

Bu sırada yasemin ve çiğdem baskın için kafeyi terk etmişlerdir cerenin işi çıkmış gitmek zorunda kalmış sena ise kafedeki yoğunluğu atlatmakla meşguldür kafede iş hafifler sena kendisini bi boş masaya bırakır garson önüne bi kahve koyar tam giderken

Sena=şey bakarmısınız geçen gün size haksız yere sesimi yükselttim özür dilerim derse adapte olamayınca biraz heyecanlanıyorum

-birazmı biz ona küplere biniyoruz diyelim

Sena=ne ne ne aslaaa ben hiç sinirli değilim bi kere

-eminmisiniz şu anda bana bağırıyorsunuz

Sena diyecek laf bulamaz o sinirle kahveyi kafaya diker

Sena=aaahhh yyaandıım oooo yandım

Çocuk koşarak buz getirir

-dilinizi çıkartın bi bakayım

Sena utangaç biçimde kafasını yukaru kaldırır hayır işareti yapar

-şişer ve yarınki sunumu yapamazsınız

Sena sunum lafını duyunca dilini dışarı çıkartır çocuk buzu koyar senanın eli ile bastırmasını sağlar

-sizi akresif küçük hanım siziii

Sena=yaaa kim oluyorsunuzda bana bunu söylüyorsunuz

-aaa bende ne zaman tanışacağız diyordum adım onew

Sena=ne anlamadım

Onew=bende sevindim tanıştığıma

Senanın şaşkın bakışları eşliğinde çocuk işine döner :D

Devamı gelecek bölümdeee <3
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
05-24-2014 06:33 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #6
Pain Love
 
5.BÖLÜM
Sabah poğaça ile kahvaltı edenler gurup üyeleri fan klüplerin toplantısı Kafe her zamanki gibi yine korecanlar ile dolup taşmıştır. Yasemin ve Çiğdem hem eğlenip hemde çalışmaktadır
Bu sırada fatmanur kafeye gelir çok mutlu görünmektedir duyguyu arar onlar olan bitenleri konuşurken sena ve ceren gelip masya otururlar

Ceren=ne içelim

Duygu=oneeew bakarmısın

Sena=ben bi lavaboya gideyim

Sena onew gelmeden lavaboya gider sonra lavabo kapısından gizlice onewin gidip gitmediğini kontrol etmeye çalışırkkeeen arkadan biri belirir

Onew=sena

Sena=ooo ALLAH ödüm koptu niye sessiz sessiz geliyorsun

Onew=seni rahatsız eden bişeymi var yoksa bu benmiyim kaçmak yerine söyleyebilirsin rahatsız etmek istememiştim özür dilerim bundan sonra daha dikkatli olacağım sadece arkadaş olmak istemiştim

Sena hiç bir erkekle arkadaş olmamıştır daha önce ve erkekler onu germektedir bu yüzden onew ile arkadaaşlık kurmaya korkmuştur yinede vijdan azabı çekiyordur


Ceren duygu fatmanur ise fatmanurun başından geçen olayı konuşmaktadırlar

D=çocuğa ayakkabımı farlattın yaaa

Ceren=yakışıklımı nasıl biri

Fatmanur=bilmiyorum ama çok heyecanlıyım ve ooofff kızlar karnım ağrıyo sanki

Duygu=buna aşk diyorlar ilk görüşte aşk hemde bende görmek istiyorum onu lütfen uzaktan izlerim

Fatmanur=şimdi oraya gideceğim ordaysa seni ararım olurmu ama uzaktaaan

Duygu=tamam süpeer

Fatmanur, ceren,duygu ve sena kalkarlar onların gidişinden kısa süre sonraa kafenin kapısından içeri asya girer yüzü düşkündür yasemin ve çiğdemin yanına gider

Yasemin=aaaa hoş geldin kuzuum 3 aydır koredeydin değilmi özleddiiik ne zaman geldin çğdeeeeem bak kim gedi kuzum ne getirdin bize

Çiğdem mutfaktan gelir sarılırlar

Asya=hoşbuldum ablalarım

Çiğdem=yasemiiiinnn gitme kızın üstüne

böyle eğleniyorlardır fakat asyanın sıkıntılı olduğu her halinden bellidir. Çiğdem ve yasemin işe dönerler bu sırada asyanın yanına biri gelip oturur asya ile konuşuyorlar bi taraftan asya ağlıyordur

Yasemin=çiğdem kim şu oğlan ağlatıyor kızı yürü ben şimdi gösteririm ona

Çiğdem=dur yasemin bi anlayalım ne oluyor

Yasemin=baksana üzgün kız tutma beni çiğdem ümeti Muhammet

Çiğdem=ne zaman ümmeti Muhammed diye saldırsan başımızı derde sokuyorsun yasemin

Asyanın yüzü çol düşüktür moralsiz ve ne yapacağını bilemez bir hali vardır bu sırada çocuk elini kaldırır yasemin dayanamaz elindeki faraş ile koşar indirir çocuğun kafasına herkez ayaktadır kafe sessizleşir

Çiğdem=korecanlaaar önünüze dönün bu anormal bi durum değiill

(TABİ TABİ NE ANORMALİ ÖLDÜRDÜ KADIN ÇOCUĞU YAA HAHAHA)

Asya= yasemin ablaaaa ne yaptıııın

Yasemin=sapığı etkisiz hale getirdim dövsemidi seni

yasemin konuşurken hala çocuğa dürterek şiddet uygulmaktadır çocuk ise ne olduğu hakkkında hiçbir fikri yoktur


Çiğdem=kim kuzum buu

Asya=o sevdiğim adam tanıştırayım adı şiwon biz onunla kaçtık

Çiğdem yasemine fısıldayarak
-ne dedim ben sana hemen atlama demedimmi

Yasemin=BİSMİLLAH NEEEEEE HAYBİN KİMÇİİİ AŞKINAA BİŞEY OLDUMUUUU OĞLUUUMMM TTÜH ONNEEEWW BUZ GETİR BUZ ŞİŞTİ OĞLANIN KAFA SENDE BAŞTAN SÖYLESENE KAÇTINMI NİYE KAÇTINIZ KİMDEN NEDEN WEYOOO

Çiğdem=yasemin faraşı kafasına yiyen senmişsin gibi davranmayaı kes

Yasemin=oooo tamam tamam

Asya ağlamaya başlar çiğdem ve yasemin şaşkın şaşkın birbirlerine bakmaktadır

Asya=kore tanıştık ve nasıl oldu bilmiyorum birden dünyamın merkezine oturdu siz hiç böyle olmadınızmı

Yasemin=ben olmuştum jinho liseye geldiğinde ondan başka hiçbirşey düşünemiyordum

Çiğdem=yasemin sus asya devam et kuzum

Asya=benim Türkiyeye dönmem gerkti dönmeden önce beni ailesi ile tanıştırdı ailesi beni sevmedi ayrılmıştık ben uçağa binerken tuttu kolumdan bir tek eşya bile almadan paşimden gelmiş uçağa bindik ve burdayız bunu aileme anlatamam yardı edin babam beni asla affetmeyecek

Çiğdem=herşeyin bir kolayı bulunur üzülme sen yasemin öldürmezse oğlanı gerisi hep hallolur hem babalar evladından vazgeçmez

Yasemin=aman aman yine soktun lafı

Asya olan biteni çevirir

Yasemin bağırarak

Yasemin=H O Ş G E L D İ N OOOOĞĞĞLLLLUUUMMM

Asya çevirir çocuk cavep verir
-yee anyongaseyo ajummaa

Yasemin=ne dedi kız bu ajumma ne kim o ajumma ağzına oklvayı indirmiştim ama asya kuzumun hatrı var kıyamam

Asya=bu gece sizlerden birinde kalabilirmiyiz

Çiğdem ve Yasemin=OLMAAAZ

Asya=yardım etmeyeceksiniz sanırım biz gitsek iyi olur

Yasemin=nereyeee küçük hanım seni bırakırmıyız hiç sen evine gideceksin oğlan bizde kalır aynı evde evlenemeden kalmak yok hoş korede hep yanlızdınız ama bundan sonra YASAK babanlar ile konuşuruz şimdilik haberleri olmasın

Çiğdem=aynen

DEVAMI GELECEK BÖLÜMDEEE

 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
(Bu Mesaj 05-28-2014 11:07 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : Yaseminminoz.)
05-28-2014 09:28 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Yaseminminoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,517
Üyelik Tarihi: Oct 2012
Rep Puanı: 259
Mesaj: #7
Pain Love
 
6.BÖLÜM

Fatmanur kafeden çıkıp yine boğaz kenerına gidiyordur yolda kahve dükkanının önünden geçenrken birden durur minhonun söylediği şey aklına gelir ve iki kahve alır. Elindeki kahvenin birini minhoya uzatır fatmanur

Fatmanur=geçen kahve istemiştin geçmi oldu biraz?

Minho kahveyi alır bir yudum içer düşünceli görünmektedir. Fatoş yanına oturur ve hiç konuşmazlar duygu onları karşıdan izlemektedir sessizce minhoyu incelemektedir karşıdan. Bir saat sessizce aturduktan sonra minho kalkar

Minho=kahve için teşekkürler görüşürüz

Fatmanur=önemli değil güle güleeeee

Minho gidince duygu koşarak fatmanurun yanına gider
Duygu=çok tatlı görünüyordunuz canım arkadaşım ama niye hiç konuşmadınız

Fatmanur=bilmem konuştuk aslında ama nasıl olduğunu sorma aynı yere bakamak konuşmak gibiydi hiç konuşmak istemedim

Kızlar kııkırdaşarak bunları konuşurlarken siyah giyimki iki adam başlarında belirir

Fatmanur=siz kimsiniz?

Adam cebindeki silah şeklindeki kabarıklığı ikisine uzatır

Adam=kalkın ve şurdaki arabaya sessizce yürüyün

Duygu=bağırmadan gidin burdan şehrin orta yerinde ne yapıyorsunuz

Adam=ikinizde ölmek istiyorsanız bağırın

Duygu ve fatmanur elleri mahkum korkarak binerler arabaya adamlardan biri onların yanına biner diğeri öne ve birde şöför vardır akşam çökerken ikisini şehir dışına doğru araba götürür.

KAFE
Yasemin ve çiğdem kafeyi kapatırlar yasemin asyanın sevgilisini evlerinde ağırlamak üzere anlaşırlar

Yasemin=aadı neydi kuzum nişanlının

Asya=şiwon ablam

Yasemin çocuğa yine bağırır

-ŞŞŞŞŞİİİİİWWWWOOOONNN OOOĞĞĞLLLUUUMMM BBİİİZZZZMMM EEEVVEEE GGİİİDDDEEECCEEĞĞĞİİİİİZZ EENNİİŞŞTTEENNN VEE SSEEENNAAA SSEEENNNİİİNNN DDİİİLLİİİNNNNİİİİ BBBBİİLLİİİYYYOOORRR

Çiğdem=yasemin çocuk yabancı sağır değil

Asya şiwona aanlatır
-canım sen yasemin abla ile gideceksin böylesi şimdilik daha iyi

Şiwon=asya niye birlikte aynı yerde kalmıyoruz


Asya=canım bekar kişilerin aynı yerde kalmasını uygun görmezler Türkiye de

Şiwon=tamam canım ama yasemin teyze biraz şeyy

Asya=nee

Şiwon=korkuyorum ondan tamammı kadın kafama süpürge ile vurdu

Asya=isteyerek yapmadı aşkım bana zarar verdiklerini düşündüler

siwon=başka yolu olmalı

Asya=hahaha aşkım lütfen

Yasemin=ne diyor ne diyor

Asya=eee hepinize minnettar teşekkür ediyor


Yasemin=teşekkür kamsahamnida demek değilmiydi kız çiğdem

Çiğdem=öyleydi evet dedimi kamsahamnida dedimi anlamadım neyse gidelim hadi

Asya=aşkım takip et yasemin ablayı

Yasemiin=kajaaaa şşşiiiwwwooonnn ppaallliii

Şiwon=eee aygesmida

Yasemin=gördünmü çiğdem kkıızzz cümle kurdum hahaha aayyy şu zekam

Çiğdem=aferiiiiinnnn küçük yasemineeeee :D Allah aşkına gidin artık

Eve gidilir jinho ile sena telefonda öğrenmişlerdir olanı biteni kapı çalar yasemin ve şiwon gelir

Sena=oooo eniştemiz bumu yakışıklıymış

Yasemin=sena kızım sen yine terlikmi özledin

Sena=tamam tamam

İçeri girerler yasemin yemek hazırlar masada yemeye başlarlar

Yasemin=ye oğlum yüzün gözün çökmüş vah oralarda bak sen damatsın güçlü olman lazım

Yasemin jinhoyu göstererek
-eniştene bak onun gibi aile babası ol tamammı oooyyy kocam yaa maşşalllah benim kocama kocacımaa OOYYY MAŞALLAH KİMİN KOCASIII BUUUU

(yazarın kendini kaybettiği anlaar :D )

Yasemin=sena çevir yavrum

Sena=yok artık anne yaaa koreli bile çeviremez bunu ayrıca burda aile var lütfen

Yasemin=aile biziz zaten kızım hadi akıllı kızım çevir

Sena=babam çevirsin kocacığğğğğıııınnnn yani

Yasemin=çeviri tabi benim kocam hadi canım sen çevir


Jinho=kızım çevir

Yasemin=sağol kocam o çevirmeyecek sen bari çevir

Jinho=ne

Yasemin=çevir aşkım

Şiwon masadaki can çekişmeyi fark edr söze girer

Şiwon=teşekkürler beni evinize kabul ettiğiniz için size yük oluyorum

Jinho=önemli değil lütfen kendini evinde hisset

Yasemin şiwon için salondaki kanepeyi hazırlar

DUYGU VE FATMANUR

Duygu ve fatmanur kendilerini eski bi fabrikanın bi odasında sandalyelere bağlanmış olarak bulur duygu çok korksa bile fatmnur için endişe etmektedir

Dugu=fatmanur fatmanur sakin ol hiç bir şey olmayacak sana söz veriyorum sakin ol olurmu

Bu sırada kapı açılır iki adam kızların ayaklarının dibine minhoyu atarlar

Fatmanur=NE YAPIYORSUNUZ SSİİİİZZZZ minho iyimisin ?

Adamlardan biri=sana ne demiştim burdan öylece gidemezsin senin gibi bi boksörü öylece bırakamayız ya dövüşürsün yadaa

Minho fatmanuru görür eli kolu bağlıdır ve karşılık veremez onlara bi zarar gelmesini istemez. Bu sırada bulundukları odanın kapısı açılır dövüşçü olduğu her halinden belli biri kapıda belirir duygu ve fatmanur çok korkmaktadır

DEVAMI GELECEK BÖLÜMDEEEEEE
 
_______________________________________________________

[Resim: r086pz.jpg]

"Böyledir sevmek; gidişine küfrettirir, gelişine şükrettirir."
06-01-2014 12:31 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]