Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Star Secrets And Love ~YaseMinHo~ 9 8,565 Son Mesaj:11-16-2014 08:51 PM
  Pain Love Yaseminminoz 11 8,706 Son Mesaj:08-19-2014 01:12 AM
Heart High School Love <3 iran minoz 4 5,035 Son Mesaj:03-24-2014 09:24 PM
Konu Kapalı 
 
Değerlendir:
  • 11 Oy - 4.55 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sweet Love
Yazar Mesaj
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #43
Sweet Love
 
facebook share twittershare
[Resim: xJ0jYw.png]



41.Bölüm...


Maç biter ve baylar üstlerini değiştirip
kızların yanına gelirler




-Asya: hayatım saçını neden kurutmadın?



-Donghae: bişey olmaz Asya,yolda kurur


-Asya: zature olmaya niyetlisin galiba



-Yasemin: Asya haklı,dikkat etmiyorsunuz senin içinde
geçerli bu Tan,ne bu halin? saçını sende kurutmamışsın



-Tan: erkek dediğin üşümez



-Yasemin: hee üşümez hı hııı evet,düş önüme doğru eve
azcık bir ateşin çıksa bebekten bir farkın kalmıyor
sanki ben seni bilmiyorum,görüşürüz millet



-Tan: Bebek he öyle olsun bakalım yasemin :)



-Asya: Donghae hadi gidelim



-Donghae: nereye?



-Asya: Şöyle bir dünya turu yapalım diyorum ne dersin aşkım?



-Donghae: olur,nereden başlıyalım hayatım?



-Asya: çok espirilisin canım ama kocam hasta olsun istemem
yürüüüü...



-Donghae: görüşürüz millet



-Eunhyuk: bunların ikiside hanımköylü olmuş ya aigooo :D



-Fatma: sadece eşlerini çok seviyorlar delicesine aşıklar
tabi sen anlamazsın o başka...



-Eunhyuk: bir vızıltı mı duydum ne



-Fatma: vızıltı...seni...neyse sakin ol fatma sakin ol



-Min Ho: bende kaçıyorum millet güzel bir skordu


-Siwon: en kısa zamanda yine tekrarlıyalım



-Wooyoung: aynen kardeşim,en kısa zamanda bir maç daha yaparız



-Eunhee: ben arabamla geldim ayrı ayrı gidicez mecbur hayatım




-Wooyoung: sorun değil canım,zaten çok yorgunum eve gidip
uyuyacağım,sabah erkenden katılmamız gereken programlar var





-Eunhee: tamam canım iyi geceler yarın ararım seni





Derin'in evi...



Min Ho'nun ağzından...


Eve geldiğimde Derin cam kenarında dalgın dalgın
dışarıya bakıyordu,geldiğimi fark etmedi bile
bana belli etmemeye çalışsada aslında
JKS'ye çok üzülüyordu,JKS'yi çok sevdiğini
biliyorum ve onunla onun arasında farklı
bir bağ olduğunuda biliyorum,derin'i öyle
dalgın görünce yanına gittim...



-Min Ho: hayatım iyi misin?



-Derin: hıı



-Min Ho: nerelere daldın?



-Derin: hııı



-Min Ho: Neymar futbolculuğu bırakıp şarkıcı olucak mış



-Derin: hııı güzel


derin hala dalgındır dalgın dalgın cevap verir




-Min Ho: diyorum ki acaba saçlarımı apaçiler gibi mi yapsam
kulağımada bir küpe,deri ceket altımada bir motor ohh
ne dersin?



-Derin: güzel



-Min Ho: huhuuuuu hayatım,derin neyin var neden dalgınsın?
(derin'in ona bakmasını sağlar)




-Derin: hı? hee yok bişey,açmısın bişeyler hazırlıyayım mı?




-Min Ho: aç değilim boşver onuda derin,JKS'ye mi üzülüyorsun hala?



-Derin: gerçeği mi söyliyeyim



-Min Ho: evet



-Derin: evet çok merak ediyorum iyi mi? acaba şimdi ne yapıyor
ne kadar fazla üzülmüştür...üzgünüm Min Ho böyle söylememem gerekirdi
sana...




-Min Ho: hayatım seni anlıyorum,sorun değil seni iyi tanıyorum
JKS'yi ne kadar çok sevdiğinide iyi biliyorum lütfen ağlama
diyorum sana gideyim pekin'e bulayım onu




-Derin: olmaz sen gitme,yanımda kal beni asla yanlız bırakma,
keşke başka çözüm yolu olsa ama telefonuda kapalı




-Min Ho: buluruz bir yol sen ağlayınca üzülünce dayanamıyorum
biliyorsun



-Derin: tamam iyiyim canım,hadi uyuyalım yorgunsun sende




Ertesi Gün...


Derin'in ağzından...


sabah kalktığımda min ho başucumda durmuş bana
bakıyordu beni izliyordu,ben "sen hala işe gitmedinmi?" diye
soracaktım ki bana bir saniye dedi ve birini aradı
"seninle konuşmak isteyen biri var" dedi telefonu bana verdi



-Derin: yabuseyyo?


-Jang Keun Suk: Benim favori fanım nihayet uyandın :)


-Derin: Jang Keun Suk? sen...ama nasıl?


-Keun Suk: skandal iftira yüzünden telefonum hiç susmuyordu
bende telefonumu kapattım,kimse ulaşamasın diye
ama ama min ho bir şekilde menajerimin telefonuna ulaşmış
ve tehdit etmiş



-Derin: sen iyi misin? ne zaman dönüceksin? sağlığın iyi mi?



-Keun suk: seni endişelendirdiğim için biyan(üzgünüm),moralim
acaip bozuktu



-Derin: içki falan içmedin içmiyorsun dimi? keun suk oppa
bak bana söz verdin



-Keun Suk: bir iki bişey içmiştim



-Derin: (öfkeyle)pekela benim sözümün hiç bir değeri yok
anladım,ben kimim ki zaten.(telefonu min ho'ya verir mutfağa gider



-Min Ho: yine ne yaptın da kızdırdın güzel karımı keun suk?



-Keun Suk: çok inatçı bir karın olduğunu biliyorsun dimi? aynı
zamanda çok düşünceli,ona verdiğim sözü tutmadım o yüzden
kızdı



-Min Ho: iyi misin peki sen? istanbula dönücek misin?



-Keun Suk: eh işte fena değilim,ne beni çok mu özledin? :)



-Min Ho: hee ne demezsin



-Keun Suk: Derin'e ona verdiğim sözü bundan sonra
tutacağımı ve iyi olduğumu,yakında döneceğimi söyle
benim için üzülmesin şu olayı çözdükten sonra istanbuldayım



-Min Ho: derin'i daha fazla üzme de kendine dikkat et
antiler her yerde malum




Min Ho telefonu kapatır ve hazırlanır işe gitmeden
derine olan biteni anlatır,derin teşekkür eder
ve min ho'ya sarılır




Asya'nın ağzından...


Sabah uyandım ve güzel bir kahvaltı hazırladım
Donghae'yi uyandırmaya odaya gittim
Donghae boncuk boncuk terlemişti kötü rüya
görüyor gibi sağa sola başını çevirip duruyordu
hemen elimi alnına koydum cayır cayır ateşler içinde
yanıyordu hemen şirkeli su yaptım üstünü çıkarttım
şirkeli su ile ateşini düşürmeyi bir kaç saat sonra başardım
gözlerini sonunda açtı



-Asya: iyi misin Donghae?



-Donghae: bilmem ne oldu bana?



-Asya: dedim sana hasta hasta olucaksın diye
ateşler içinde yanıyordun,hasta oldun



-Donghae: saat kaç olmuş işe gitmem lazım(kalkmaya yeltenir)



-Asya: hayır efendim kalkmıyorsun,bugünde işe gitmiyorsun



-Donghae: gitmem lazım...ha ha haaaapppşuuuuuuu



-Asya: çok yaşa hayatım, bugün işe gitmek yok yatıp dinleniceksin
şimdi sana kahvaltı hazırlıcam ıhlamur yapıcam,yat burda
sakın yerinden kımıldama



-Donghae: peki hayatım,sen nasıl istersen




Devamı Gelecek Bölümde....

 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
01-03-2014 06:01 PM
Tüm Mesajlarını Bul
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #44
Sweet Love
 
[Resim: Kn7pL1.png]


42.bölüm...




Tan'ın ağzından....

Yasemin'in dediği sonunda çıkmıştı ve hasta oldum
ama bunu yasemin'e belli edersem canıma okurdu
bu yüzden ona göstermeden ağrı kesici aldım



-Yasemin: Tan hadi kahvaltıya çayın soğuyor



-Tan: Tamam canım geliyorum



-Yasemin: a a dur bakim sana senin yüzün niye solgun?
ve neden bayhan gibi baygın baygın bakıyorsun? yoksa



-Tan: aşkım iyiyim merak etme hadi kahvaltımızı yapalım
yoksa işe geç kalıcam



-Yasemin: kaçma kaçma hasta oldun dimi?



-Tan: hayır yasemin iyiyim,eğer kahvaltıyı sorgu masasına
çevireceksen ben işe gidiyorum direk



-Yasemin: pekala tan...kaçırma gözlerini benden,portakal
suyuda iç vitamin iyidir soğuk algınlığa...
(tan birden çatalı bırakır) tamaaam sustum



Yasemin'in ağzından...


ben evlendiğim adamı tanımazmıyım hasta oldu
işte,şimdi gurur yapıyor kesin,hani erkekler
hasta olmaz lafını bana doğrulatmak istiyor güya
ahh tan ahhh,ne yaparsa yapsın kıyamıyorum çok seviyorum
iyiki evlenmişim tan ile,tan hasta hasta işe gitti
bende hemen markete gidip tavuk aldım et aldım meyvalar aldım
akşama bol vitaminli tavuk çorbası yapmaya hazırlanıyordum ki
telefon çaldı




-Eunhyuk: Yasemin Tan'ı hastahaneye götürüyorum yolda bayıldı
ateşi yüksek




-Yasemin: Ottuke!! hangi hastahane...hemen geliyorum



Yasemin kapıdan çıkarken Fatma ile karşılaşır



-Fatma: bişey mi oldu yasemin ne bu telaşın?



-Yasemin: Tan...bayılmış hastanedeymiş...hepsi benim suçum
o halde bırakmıcaktım onu :((



-Fatma: bende geliyorum Taxi...






Donghae yavaş yavaş iyileşmeye başlamıştır bile



-Asya: dur ateşine bir daha bakalım...hımmm 36 derece
gayet iyi,peki nasıl hissediyorsun Donghae?



-Donghae: zaten iyiydim Asya'cım :)



-Asya: hııı evet o kadar iyiydin ki neredeyse havale
geçiriyordun,bak iç sana nar suyu ile portakal suyu
sıktım mükemmel karışım



-Donghae: kamshamida(teşekkür ederim) hayatım
aşkım sinemaya gidelim mi?



-Asya: hayır sen cezalısın,iyi olana kadar kapıdan dışarı
çıkmak yok,Aşkım bana söz ver



-Donghae: ne için hayatım?



-Asya: nerde olursan saçlarını kurutmadan dışarıya
çıkma,ve kendine çok dikkat et



-Donghae: tamam yaksu(söz),hadi o zaman heris'in
yeni bölümü gelmiştir onu izleyelim,yadaaa...



-Asya: aklından bile geçirme hastasın,hadi film izliyelim :)


Akşam...


Min Ho eve erken gelmiştir yemek yerler
ve Min Ho maç izlerken Derin'de kucağında
laptop'u başbakan ve ben dizisini izler
ara ara min ho goller kaçtığında celalenir



-Min Ho: Allah senin cezanı vermesin
o gol kaçarmıydı...valla bunlar gerizekalı...
ulan penaltı penaltı resmen görmezden geliyor hakem,
cüneyt çakır bir değil ki



-Derin: Aişşşhh min ho diziyi zehir ettin he
iki duygusallaşıcaz şurda ayrıca sakın küfür
çıkmasın ağzından



-Min Ho: ama derin görmüyor musun haksızlık
yapıp duruyorlar adaletli bir maç olmayacak
izleyemicez anlaşılan




-Derin: izleme sende,11 tane adamın bir top peşinden
koşturmasından ne anlıyorsun,anca sinirlerini
bozduruyorsun,gel dizi izliyelim



-Min Ho: saçmalama derin ya,erkeklerin vazgeçilmez
hayatının bir parçasıdır futbol,ona bakarsan
bende siz bayanları anlamıyorum,işiniz gücünüz
pembe dizi izlemek hayır ne nlıyorsunuz sanki
onuda anlasam,hem sen hani maç izlemeyi seviyordun?




-Derin: şimdi sana güzel bir cevap vericektim ama dua et
telefonum çalıyor,efendim eunhee? ne! çinca?(gerçekten mi?)
tamam sağol haber verdiğin için.(telefonu kapatır
bilgisayarıda kapatır) hadi gidiyoruz min ho



-Min Ho: ne olmuş yine? nereye?



-Derin: Tan hastanedeymiş,şimdi eve geçiyorlarmış



-Min Ho: ciddi bişey mi varmış



-Derin: bilmiyorum gidince öğreniriz telaştan soramadım




Yasemin ve Tan'ın evi...


Min Ho ve Derin Tan'lara giderler
kapıyı Tan açar Min Ho ve Derin
biraz şaşırırlar



-Min Ho: salamunaleyküm hayırdır oğlum sen sapasağlamsın?


-Derin: dediğin laf mı şimdi min ho?


-Tan: hayırdır ne oldu ki?



-Derin: Eunhee hastanede olduğunu söyledi ama şükür iyisin



-Yasemin: hoşgeldiniz,neden kapıda duruyorsunuz girsenize içeri



-Tan: evet çok hastayım aman yaklaşmayın gribimm



-Min Ho: Grip mi? grip mi? şaka yapıyor olmalısın?



-Yasemin: hiç bişeyi yok,sadece soğuk almış,daha öncede
söyledim herşeyi abartmaya bayılır Tan



-Fatma: grip soğuk algınlığı deyip geçmemek lazım sonuçları
kötü olabiliyor muş doktorlar öyle diyor?



-Eunhyuk: bozuk saat bile günde bir kere doğruyu gösterir miş.



-Fatma: Efendim?



-Tan: Yasemin acaba bir Check Up mı yaptırsaydık



-Eunhyuk: yok artık,abartma Tan


-Min Ho: bencede,oğlum karizman yerlerde sus



-Tan: acaba en azından bir serum mu taktırsaydık



-Yasemin: Aigoooo,ben bir çay koyup geliyorum kızlar



-Fatma: bekle sana yardım edeyim



-Eunhyuk: yasemin dikkat et çaya zehir atılmasın



-Fatma: duyma sakin ol fatma sakin ol(içinden:o montu almalıyım
bu yüzden sabırlı olmalıyım)



-Yasemin,Eunhee ve Derin: Eunhyuuuuuk




-Eunhyuk: bu gidiyorum gençler,tan bol vitamin al
merak etme bişey olmaz



-Tan: nereye gidiyorsun gel bir iki el tavla atalım


-Eunhyuk: alemlere akıcam oğlum ben,sizin gibi
yaşlanmadım



-Min Ho: sen aşık olda o zaman ben seni görücem



-Yasemin: nereye gidiyorsun eunhyuk?



-Eunhyuk: işim var kaçıyorum ben



-Siwon: bende mi gelsem seninle? ama şimdi bu kız milleti
herşeyi birbirine anlatır mina ile aram bozulur



-Eunhyuk: aynen öyle siwi ;)



-Tan: işi var mış mış,işi gücü gece hayatı.



-Derin: içki içmediğini umuyorum eunhyuk?



-Min Ho: hayatım herkesin hayatına karışma



-Derin: herkesin hayatı? min ho sen benim bu konuda
ne kadar hassas olduğumu bilmiyormusun?




-Min Ho: Derin yeter,uzatma



-Derin: yeter uzatma? tamam pekala(bunun anlamı ben sana sonra
yapacağımı biliyorum demektir :P )



-Fatma: al işte yaptığını beğendin mi? aralarını bozdun



-Eunhyuk: ben mi bozdum? ya bi git işine



-Yasemin: herkes sakin olabilir mi lütfen,eunhyuk sen
şöyle bir gelirmisin benimle(onu mutfağa çağırır)
sen ne yapıyorsun?




-Eunhyuk: sende mi onların aralarını benim bozduğumu
düşünüyorsun?bak ben böyle şeylere alışık değilim
uzun zamandır Türkiye'de de yaşamıyorum Türkiye'yi Türkleri
seviyorum tamam ama ben Türk değilim




-Yasemin: hayır onların aralarını bozduğunu
düşünmüyorum,Türk değilsin ama türkiye aşığı
olduğunu biliyorum,saygılı
sevgi dolu biriydin hala daha öyle olduğunu biliyorum
ama neden Fatma'ya öyle davranıyorsun?



-Eunhyuk: çünkü o kızdan hoşlanmıyorum,yasemin
daha sonra konuşalım mı? ben kaçıyorum görüşürüz



-Yasemin: pekala sonra konuşucaz ama




Donghae'nin evi...


Asya ile Donghae beraber sarılarak dizi izlerken
Asya uyuya kalır(uykuya yenik düşer)
Donghae'nin canı sıkılır ve eline bir kalem alır
Asya'nı yüzüne desenler yapar kedi resimleri yapar
sonra Asya'nın saçlarını şekilden şekile sokar
resimini çeker sosyal medya'da paylaşır ve bu muzurlukları
yaparken çok eğlenir



Donghae'nin ağzından...


sabah Asya uyanmadan ona kahvaltı hazırladım ve
ona yakalanmadan evden çıktım işe gittim
yüzünü aynada görmüş olacak ki 2 saat sonra telefonum çaldı
açmadım,mesaj attı "birde o resimleri sosyal medyada
paylaştın dimi? sosyal aleme rezil ettin ya beni
Aşkolsun Donghae,Akşama eve geleyim deme sakın." yazmıştı
gülücük işareti bile koymamıştı,demek ki bana baya kızmıştı
hemen sosyal medya hesabıma girdim ve resmi kaldırdım,
eğlenme amaçlı bunları yapmıştım ama Asya'yı üzmeye
özellikle kızdırmaya deymezdi





Asya'nın ağzından...


Donghae akşam eve gelmeden önce 3 çiçekçi
kapıyı çaldı ve ilk çiçekçi papatya,ikinci
çiçekçi orkide,üçüncü çiçekçi karamfil detirmişti
Donghae eve geldi onunla konuşmadım(kız tribi)
yanıma geldi ilgilenmedim,yemekte çok sessizdik
sonra Donghae yatmaya gitti bende bir dizi izleyip
odaya gittim,Donghae uyuyordu hemen ateşi varmı
yok mu onu anlamak için elimi alnına koydum
ateşi yoktu birden elimi tuttu




-Donghae: Asya çok kızdın biliyorum ama yapma böyle ya




-Asya: beni sosyal aleme rezil ettin,konuşmuyorum seninle



-Donghae: ama kaldırdım resmi,ayrıca canım sıkılmıştı



-Asya: kim bilir kaç kişi gördü RT etti,off Donghae
konuşma benimle yaaaa :(



Donghae'nin ağzından...

yaptığım şaka Asya'mı kızdırmıştı ne yapsamda
eşimin gönlünü alsam diye düşünürken
aklıma pek birşey gelmedi,çünkü ne yapsam
biraz nazlanıcaktı



-Donghae: Sinemaya gidelim mi? Lee Byung Hun hyung'un
filmi girdi vizyona



-Asya: istemiyorum



-Donghae: Tiyatroya gidelim mi o zaman?


-Asya: şirooo(istemiyorum)



-Donghae: sana şarkı söylememi istermisin?



-Asya: dee(evet)



Asya Donghae'nin yanına oturur ve koluna girer
başını kocasının omuzuna yaslar,donghae'de ona sıkıca
sarılarak Super Junior'dan Marry U şarkısını söyler
asya kendinden geçer adeta erir biter :P :))))







Ertesi Gün...

Derin Min Ho ile tek kelime konuşmuyordur ve
ona ne söyliyecekse yapışkan kağıtlara yazarak
hallediyordur,kahvaltıyı hazırlayıp not'a da
"kahvaltı hazır güzelce kahvaltını yap
ben annemin kafesine gidiyorum" yazmıştır
Min Ho kahvaltı yapmaz hazırlanır ve işe
gitmeden kafeye uğrar



-Gül: Hoşgeldin Min Ho,Derin uğrayacağını söylememişti



-Min Ho: Aşkolsun Gül anne,istediğim zaman gelemezmiyim
kafeye yani



-Gül: a a ben şimdi öylemi dedim,tabiki istediğin zaman
gelebilirsin sen benim oğlumsun,kahvaltı yaptın mı?
hazırlayayım mı bişeyler?



-Min Ho: yok gül anne yapmadım,canım istemedi,
işe giderken hem seni göreyim dedim
hemde derin buraya uğrayacağını söylemişti




-Gül: bir sorun mu var?



-Min Ho: yok gül anne,derin geldi mi buraya?



-Gül: mutfaktaydı,dur çağırayım,heh bak geldi bile




-Derin: senin işte olman gerekmiyormu?



-Min Ho: nihayet bir iki kelime ettin



-Gül: ben sizi yanlız bırakayım,min ho sana birkaç birşey
hazırlıyorum sakın biryere gitme aç aç işe gidilmez




-Derin: hazırladığım kahvaltıyı yapmadın...



-Min Ho: bunun hesabını sormuyacaksın herhalde



-Derin: özür dilemek için gelmedin yani



-Min Ho: Derin yaptığın yanlıştı,tamam seni anlıyorum
tahammül edemiyorsun ama milletin işine de karışma
bırak herkesin hayatı kendine




-Derin: sen neden yapmadın kahvaltını?



-Min Ho: konuyu değiştirmeye çalıştığına göre
bana hak veriyorsun hı? :)



-Derin: soruma cevap alayım



-Min Ho: çünkü yalnız yemek yemekten nefret ederim
bunu çok iyi biliyorsun,canım istemedi o yüzden,
bugün bebeğimizin kontrolü var dimi



-Derin: evet saat 15:00 da,bende kahvaltı yapmadım
beraber yapalım mı?




-Min Ho: sekreterime söz vermiştim ama...:P



-Derin: öyleeemiiii,git o zaman o çırpı bacaklı
sekreterinle yap kahvaltını



-Min Ho: aşkııııım şaka,şaka bitanem valla şaka ya
bak daha tam iyileşemedim zaten,buarada evde unutmuşsun
telefonunu,ben evden çıkmadan seni Jang Keun Suk aradı



-Derin: Ne dedi? kötü bişeymi varmış?yaralanmışmı?
pis antiler yine ne yapmış?




-Min Ho: hayatım bazen felaket tellalı gibisin
yahu bir dur nefes al,valla beni görünce bu kadar
heyecanlanmıyorsundur,endişelenmiyorsundur
kıskanıyorum ama,merak etme yavaş yavaş soruşturma
sonuna geliniyormuş yakında senin tabirin ile
elin zıkkımın pekin'inden dönüyormuş.



Devamı Gelecek Bölümde...
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
01-19-2014 01:15 AM
Tüm Mesajlarını Bul
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #45
Sweet Love
 
[Resim: wLgJmj.jpg]


43.Bölüm...


1 ay sonra...Havaalanı...



-Derin: kalbim yerinden çıkacak şimdi çok heyecanlıyım
Jang Keun Suk oppa sonunda İstanbul'a dönüyor
inanabiliyormusun hayatım sonunda aklandı




-Min Ho: aaa bu kadarıda çok fazla ama derin(gayet sinirli ve ciddi
bir şekilde söyler bunu)



-Derin: ama ne yapayım hayatım çok mutluyum


-Min Ho: bana bişey olsa bu kadar endişelenmezsin,mutluluğuna
biraz ibotek uygula derin



-Derin: Aişşh yine başlıyoruz,neden ipotek uygalamam gerek
seni seviyorum ki evlendim dimi nedir bu JKS oppayı kıskanman
anlamıyorum ki



-Min Ho: o da yetmiyormuş gibi beni zorla buraya sürükledin



-Derin: a a a aaaa iftiraaaaa,sen demedin mi beraber gidelim
karşılıyalım diye



-Min Ho: ne zaman demişim? ayrıca ben kimchi'yide çok seviyorum
ama gidip onunla evlenmiyorum dimi?



-Derin: Min Ho iyice saçmalamaya başladın sus eniyisi,sanki ben gel
diye yalvardım,JKS oppayı çekemiyorsun işte kabul et




-Min Ho: çekemediğim zaman anten taktırırım kafama merak etme
(içinden: seni o kurt serseri ile yanlız bırakacağımı mı sandın
tabiki gelicem)



-Derin: Aigooo!!! nihayet keun suk'da geliyor,Keun suk oppa
seni çok özledik



-Min Ho: kendi adına konuş,ben hiçde özlemedim,niye geldin
derin ile aramı bozmak için mi?



-Jang Keun Suk: Aigooo Aigooo hiç değişmemiş,evet derin ile
aranı bozup derin'i ayartıp onunla kaçmayı planlıyorum
oldu mu?




-Min Ho: seni varya...Aişşh sinirden beynim ağırdı



-Derin: Keun suk umarım bir daha elalemin zıkkımın pekinine gitmezsin
ne kadar endişelendim biliyor musun?




-Keun Suk: biliyorum biyane(üzgünüm) derin



-Derin: A oppa seni harika bir yere götüreceğim



-Min Ho : neresiymiş orası?



-Derin:Sen işe gitmiyormuydun?hani bugün bir sürü toplantın vardı




-Keun Suk: merak etme derin bana emanet



-Min Ho: Kurt'a kuzu emanet edildiği nerde görülmüş,menajer kim
bu ikisine hiç güvenmiyorum karım sana emanet ona göre






Diğer yandan Eunhee ve wooyoung bir mekandabuluşurlar




-Eunhee: hayır böyle birşeye hayır diyemiyormusun wooyoung?




-Wooyoung:canım benim elimde olan birşeyde değil ki ama
daha önce Nickhun ve Taecyeon da katıldı biliyorsun
şirket katılacaksınız diyor bizde mecbur katılıyoruz




-Eunhee: neye göre seçiyorlar bu eşi?



-Wooyoung: bende bilmiyorum biz görev kartı geliyor biz uyguluyoruz



-Eunhee: we got married programına katılmamanın bir yolu yokmu?



-Wooyoung: eunhee bak seni çok sevdiğimi biliyorsun,ama lütfen beni
anlamaya çalış bu karar benim değil şirket müdürünün



Wooyoung cebinden bişey çıkartır ve eunhee'nin parmağına takar
eunhee şaşırır



-Eunhee: wooyoung bu ne? nerden çıktı?



-Wooyoung: çift yüzüğü beni özlediğinde yanında olduğumu unutma diye



-Eunhee: deli :) seni unutabilirim belli olmaz yani sen başka
kızlarla program çekimi yaparken...



-Wooyoung: Aaa çinça(gerçekten/cidden),seni bizim çocuklara
emanet etmem gerkicek ne olur ne olmaz,yanına bir erkek sinek
bile yaklaşsın hele o zaman görür o kişi





Yasemin sabah sporunu yapar ve eve dönmeden Eunhyuk ile beraber
Altın kahvaltı salonunda kahvaltı yaparken bir yandan da konuşurlar




-Eunhyuk: neden Altın kahvaltı salon'u koymuşlar tükkanın adını?




-Yasemin: çünkü kahvaltı altın değerinde bir öğündür
eğer sabah kahvaltını sıkı yapmadıysan tüm gün güçsüz
mutsuz yorgun hissedersin o yüzden



-Eunhyuk: woooaaav sen nerden öğrendin bunu?



-Yasemin: çünkü bende senin gibi ilk önce anlamamıştım
dükkanın sahibine sordum böyle söyledi



-Eunhyuk: Tan geç kaldı



-Yasemin: sonra katılır bize,şimdi esas konuşmamız gereken
konuyu konuşalım eunhyuk




-Eunhyuk: yine mi o kız konusu yasemin oo ooofff



-Yasemin: anlat kurtul,neden fatmaya kötü davranıyorsun?



-Eunhyuk: o kızdan hoşlanmıyorum,bir kere takıntılı ya
takıntılı tiplerden nefret ettiğimi biliyorsun




-Yasemin: bir mont içinmi kıza kötü davranıyorsun?
bak eunhyuk fatma'yı küçüklüğümden beri tanırım
sevdiği şeyler için sonuna kadar savaşan mücadele eden
bir kız,kaldı ki safir mavisi bir şey görünce dayanamaz
:) biliyormusun annesi izin verse evin duvarlarını
safir mavisi yapacak




-Eunhyuk: kız dediğin pembe sevmez mi nedir bu safir dalgası



-Yasemin: pembeden nefret eder,bende bilmiyorum ama maviyi çok seviyor



Eunhyuk biraz biraz merak etmeye başlamıştı,kızlar genelde
pembe rengini severlerdi ama neden fatma mavi'yi seviyordu?
acaba geçmişinde mavi ile ilgili bir anımı vardı.diye düşünmeye
başladı




-Yasemin: bak eğer fatmayı görmek istemiyorsan o montu ona sat
seni bir daha rahatsız etmez,ama lütfen kıza kötü davranma
yoksa seninle aram bozulur




-Eunhyuk: Arasso(anladım) bir düşüneceğim,oooww bu gece fırtına çıcak gibi
hava bozmaya başladı



-Tan: annyoung hayatım,sabah ince giyinip çıkmışım hava
bozmayada başladı umarım hasta olmam




-Eunhyuk: amma nazlısın tan



-Yasemin: nerdesin sen tan?



-Tan: geldim işte yasemin,garson bir cantate kahve alabilir miyim?




Donghae'nin evi...Akşam...



Donghae yemek yedikten sonra Asya'ya bulaşık yıkamakta yardım eder



-Asya: Donghae biz manyakmıyız hayatım?



-Donghae: neden aşkım?



-Asya: bulaşık makinamız varken onca bulaşığı neden elimizde yıkadık biz?



-Donghae: bilmem,ama seninle bişeyler yapınca zaman çabuk geçiyor
işimiz bitti sayılır dışarı çıkalım dolaşalım mı biraz?



-Asya: setten geldin sen yorgun değilmisin?



-Donghae: yorgun olsamda seninle vakit geçirmek hoşuma gidiyor



-Asya:olmaz sana kıyamam ben



zil çalar ve eunhyuk gelir



-Eunhyuk: Merhaba bay ve bayan lee,bakın size kimleri getirdim



Asya birden hapşurmaya başlar



-Donghae: bunlar neden çıktı şimdi eunhyuk?



-Eunhyuk: seul'deki dedem yolladı senin köpeğin bada
ve benim köpeğim choco unuttunmu istanbula
gelirken onlara emanet etmiştik,dedem bir arkadaşım ile
bize yollamış



Asya hapşurmaya devam eder ve eli yüzü şişmeye nefes alamamaya başlar
donghae telaşlanır eunhyuk ne olduğunu anlamaz



-Eunhyuk: ne oldu asya iyimisin?



-Donghae: hayatım ilacın nerde?Asya ilacın nerde?
bu böyle olmayacak acile götürmem lazım seni



-Asya: gerek yok ilaç yatak odasında çekmecede




donghae Asya'yı yatağa taşır yatırır ve ilacı verir
1 saat'e kadar normale döner Asya.



-Eunhyuk: iyi olacak mı? hepsi benim suçum



-Donghae: Asya'nın köpeklere kedilere karşı alerjisi var,
sen nerden bilecektin,üzülme,yanlız senden bişey rica edicem
kardeşim



-Eunhyuk: tabiki söyle



-Donghae: Bada bir süreliğine sende kalsın,ben bir yol bulacağım
sonra




-Eunhyuk: tabiki seve seve bakarım hem choco ile çok iyi
anlaşıyorlar biliyorsun




Lee Min ho'nun evi...


min ho sessiz sedasız soğukta bahçede oturuyordur
derin jang keun suk'a böğrek yapmış ve onu götürmeye
gitmiştir




Devamı Gelecek bölümde...
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
01-25-2014 10:51 PM
Tüm Mesajlarını Bul
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #46
Sweet Love
 
[Resim: eo3N29.jpg]


44.bölüm...


1 hafta sonra...

Fatma sinirli bir şekilde yolda yürüken ayağıyla
bir pet şişesine vurur bir kıza sataşır(öfkesini
atmak için),Eunhyuk yemek yemeğe giderken bunları
tesadüfen görür,Fatma tam bir kızın saçını tutmuştu ki
Eunhyuk yetişir.



-Eunhyuk: Hoop hoop ne yapıyorsun? iyimisiniz hanımefendi?


-Kız: pet şişeyi neden çöpe atmıyorsunuz diye uyardım
birden saldırmaya başladı,şimdi polisi arayıp
şikayetçi olacağım.




-Fatma: et ulen etmezsen hatırım kalır



-Eunhyuk: Sende sakin ol biraz,özür dile hanımefendiden



-Fatma: anlamadım,sen kimsin ya,işine baksana sen,kimseden
özür falan dilemem ben



-Eunhyuk: hanımefendi arayın polisi



15 dakika sonra Fatmayı polisler tutuklarlar
karakola götürürler.



-Polis amiri: hanımefendi bakın devlet memurunu boş yere
meşkul ediyorsunuz,birbirinizden özür dileyin kapansın bu konu



-Fatma: hayır



-Kız: o zaman şikayetimi geri çekmiyorum



-Eunhyuk: amirim biraz hanımefendiyle yanlız konuşabilir miyim?



-Amir: pekala sadece 5 dakika.



Eunhyuk kızla dışaırya çıkar



-Eunhyuk: onun adına ben özür dilerim,lütfen affedin
biraz takıntılı bir cadı kendisi,inatçılıkta var az bişey




-Kız: sizin neyiniz oluyor onu bu kadar koruyorsunuz?
kız arkadaşınız mı?(Allah söyletti :P )



-EunHyuk: hayır sadece bir tanıdığım,lütfen bir kereliğine
bu iyiliği yapamaz mısınız?



-Kız: Pekala sırf sizin için şikayetimden vazgeçiyorum



-Eunhyuk: Teşekkür ederim.



Fatma ve Eunhyuk karakoldan çıkarlar



-Eunhyuk: başını derde niye sokuyorsun?



-Fatma: konuşmak istemiyorum



Fatma'nın karnından sesler gelir(sabahtan beri bişey yememiştir
ve karnı çok açtır)



-Eunhyuk: :) şu ileride bir restoran var bende çok açım
gidelim,he gelmek istemiyorsan sen bilirsin tabi



-Fatma: sinirimi atarım belki,gidelim



Eunhyuk ve Fatma yemeklerini yerlerken Eunhyuk merak ettiği
bir soruyu sorar



-Eunhyuk: baksana senin bu safir mavisi takıntın nerden geliyor?



-Fatma: takıntı değil sadece seviyorum o kadar,satıcakmısın o montu bana?



-Eunhyuk: yani geçmişte yaşadığın bişey değil?



-Fatma: Hı? cevabımı alamadım hala,satacakmısın o montu?
bak hiç bir yerde bulamıyorum


-Eunhyuk: son bir sorum var neden millete sataşıp durdun bugün?


-Fatma: istifa ettim,aşağalık patron bir raporu yanlış yazdım
diye kavga ettik



-Eunhyuk: yani kovuldun



-Fatma: hayır ben istifa ettim




-Eunhyuk: pekala o montu sana vereceğim ama bir şartım var...




Asya Donghae'yi arar,donghae iştedir



-Asya: hayatım akşama ne yemek istersin?



-Donghae: senin yaptığın herşeyi seviyorum biliyorsun



-Asya: o zaman en sevdiğinden yani Taco yapıyorum



-Donghae: hiiiiii şimdiden çok açıktım Taco istiyoruuuuum



-Asya: Akşama geç kalma,kolay gelsin aşkım,kalbim seninle
seni seviyorum



-Donghae: bende seni seviyorum aşkım,akşama görüşürüz




Jang Keun Suk imza günü için hazırlanırken
bir telefon gelir



-JKS: Yabuseyyo(alo)



-Angel: ben seni çok özledi,ben istanbulda şimdi,
buluşmak istiyor ben.



-Jang Keun Suk: İstanbulda mısın? Angel neden geldin?



-Angel: sen niye anlamıyor,ben seni seviyor,çebal(lütfen)
görüşelim



-Keun Suk: tamam,benden telefon bekle




Akşam...




-Derin: iyi misin Min ho? biraz keyifsiz görünüyorsun



-Min Ho: yok bişey



-Derin: işte mi bir sıkıntı oldu?



-Min Ho: hayır



-Derin: o zaman neyin var?



-Min Ho: bişeyim yok dedim derin,ben biraz hava alıcam



min ho iki saat dışarıda gezdikten sonra eve döner
ve biraz evde iş çalışır,derinle ilgilenmez bile
derin bu duruma üzülür ama bişey diyemez




Derin'in ağzından...


min ho bana soğuk davranıyordu ve nedenini bilmiyordum
artık aşermeye de başlamıştım ve canım mandalina
çekmişti ve bunu min ho'ya söylemek istemiyordum ama
canım o kadar çok çekmişti ki mecburen söyledim



-Derin: bunu sana nasıl söyleyeceğim bilmiyorum,neden bana
kızgınsın bilmiyorum ama



-Min Ho: kızgın falan değilim ne oldu söyle



-Derin: biz mandalina aşeriyoruz ve evde kalmamış



-Min Ho: Keun Suk'a sordun mu?




-Derin: hayır neden? var mıdır ki ondan




-Min Ho: Derin yeter tamam,gidiyorum almaya



-Derin: neden kızıyorsun,tamam ya yok istemiyorum
alma



-Min Ho: Derin



-Derin: gitme dedim istemiyorum,alsanda yemem artık,ben
yatmaya gidiyorum



Min Ho'nun ağzından...


benden çok keun suk ile vakit geçirmesi onu düşünmesi
beni kızdırmıştı ve üzmüştü,bu yüzden öfkemi saklıyamıyordum
mandalina aşermişti ama yine kavga ettik,açık bir manav buldum
ve mandalina aldım eve geldim mandalinaları yıkadım soydum
ve yatak odasına götürdüm,hala uyumadığını biliyordum ve
mandalina tabağını derin'e uzattım



-Min Ho: aldım bunları yemelisin,derin uyumadığını biliyorum



-Derin: istemiyorum



-Min Ho: ben yedireyim mi?



-Derin: hayır istemiyorum,beni rahat bırakır mısın uyumak istiyorum



-Min Ho: tuttu inadın yine dimi? derin kalkarmısın
bana neden sana kızgın olduğumu sordun ya hani,bunun
cevabını biliyorsun ve biraz düşünsen anlayacaksın




-Derin: sen benden iyice soğudun zaten,eskiden olsa
aşkım derdin hayatım derdin,bu kadar ilgisiz
olmazdın,beni üzmemek için herşeyi yapardın



-Min Ho: yine yapıyorum peki ama sen neden beni üzüyorsun?
benim duygularımı hiçe sayıyorsun ve bunun farkında bile
değilsin derin,Jang Keun Suk'a o kadar bağlanmışsın ki
bir kocan olduğunu unutuyorsun,tamam bende suk'u seviyorum
iyi çocuk ama sen bana ne yaptığının farkına bile varmadan
yok sayıyorsun beni,neyse...benim çalışmam lazım bu meyveleri de
bebeğimiz hatırına ye,tabi eğer istersen





Derin'in ağzından...


Min Ho haklıydı onun duygularını hiçe saymıştım
onu ihmal ediyordum,meyvaları yedim ve çalışma
odasına gittim biraz onu uzaktan izledim sonra yanına gittim
boynundan sarıldım



-Derin: teşekkür ederim



-Min Ho: ne için?



-Derin: bunları farketmemi sağladığın için,ve özür dilerim,seni
ihmal ettiğim için



-Min Ho: meyveleri yedin mi?



-Derin: evet


Derin Min Ho'nun elinden tutar



-Min Ho: daha işim bitmedi



-Derin: yarın halledersin,çok geç oldu dinlenmen lazım



Ertesi gün...


zil çalar gelen Eunhee,Mina'dır



-Derin: hayırdır kızlar yüzünüzden düşen bin parça ne oldu?



-Eunhee: Wooyoung



-Mina: Siwon



-Derin: anlaşıldı,hemen bir çay demleyip geliyorum,yasemin'ide
çağıralım beraber sohbet ederiz...Alo yasemin işin yoksa bize gel
eunhee ve mina da burada



-Yasemin: bugün gelemem Derin,bugün çok önemli bir gün
acaba tan hatırlıyacak mı merak ediyorum



-Derin: hmm siin için özel bir gün he tamam canım görüşürüz
umarım tan hatırlar



-Yasemin: hatırlamazsa zaten elimden çekeceği var




Devamı Gelecek Bölümde...





 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
01-28-2014 08:15 PM
Tüm Mesajlarını Bul
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #47
Sweet Love
 
[Resim: xB8LvG.jpg]


45.bölüm...


Ertesi gün...


kızlar buluşurlar yasemin'in ve eunhee'nin suratı asıktır



-Asya: size ne oldu kızlar?



-Fatma: evet moreliniz bozuk gibi hayırdır neyiniz var?



-Derin: bu halleri biliyorum biri sevdiceği ile biride
kocasıyla atışmış belli,haklı mıyım?



-Yasemin: evet,boyu devrilesice dicem ama kıyamıyorum da
hödüğe



-Eunhee: o programdaki eşini oynayan kzın bacaklarından ikiye
ayırasım var



-Derin: Garson bakar mısınız,bana bir çilekli,bir limonlu,bir
çikolatalı,bir muzlu,bir frambuazlı,bir ananaslı pasta bir
bardakta limonataa lütfen,kızlar siz ne istersiniz?...
ne oldu neden bakıyorsunuz?




-Fatma: cidden hepsini yiyebilecek misin derin?



-Yasemin: sana hayretle bakıyorum şuan derin ve susuyorum




-Derin: farkındayım hayretle baktığınızın da hamileyim ayol ben
canımçekiyor aşeriyorum ne yapayım




-Garson: siz bişey alır mıydınız efendim?



-Yasemin: banada bir büyük boy kocaman çikolatalı pasta,
acaip sinirliyim,aklımdan kötü kötü düşünceler geçiyor



-Eunhee: aynen benimde



-Fatma: bende profoterol alayım teşekkür ederiz



-Derin: evet şimdi sırayla anlatın bakalım ne oldu?



-Yasemin: anlatayım...


Dün Akşam....



tan işten gelir



-Tan: hayatım neden ısıkları yakmıyorsun da karanlıkta
oturuyorsun? bu halin ne biyeremi davetlisin?



-Yasemin: yoo seni bekliyordum hayatım



-Tan: beni mi bekliyordun? yasemin dışarı çıkmak istemiyorum
çok yorgunum bir iki lokma bişey yiyip duş alıp yatıcam




-Yasemin: bugün günlerden ne Tan?



-Tan: perşembe



-Yasemin: peki tarihlerden hangi tarih?



-Tan: yasemin kelime oyunu yapma bana aç telefonunda
takvim var bak ordan




-Yasemin: ciddi ciddi bilmiyor musun yani?



-Tan: Doğalgaz faturasının son günü müydü? yoo ona daha
var,internet desem,yeni ödedim buldum tabi ya nasıl unuttum




-Yasemin: dimi bende unutmana şaşırdım zaten,hatırlıyorsun dimi?




-Tan: Elektirik faturası,yarın son günü,güya bugün yatırıcaktım,
buarada hayatım biraz daha ramen var mı?



-Yasemin: mutfakta git al ye ıyyyyşşşşh




-Tan: (kendi kendine Allah allah neden sinirlendi ki şimdi neyse)



-Yasemin: işte böyle oldu,bizim ilk buluştuğumuz günün tarihiydi dün
ama Tan hatırlamadı



-Fatma: ayıp etmiş valla,kızlar için böyle şeyler önemlidir



-Derin: peeehh önemliymiş,önemli olsa ne yazar,evlenince öyle
şeyleri anca kocana 1 ay öncesinden hergün ima edicen ki aklından
çıkartmasın,hödük hepsi onların,min ho hariç




-Eunhee: Min Ho da aynısını yapmıyor mu?



-Derin: ıııı aslında evet o da yapıyor unutuyor
ama artık sadece evlilik yıl dönümlerimizi
hatırlasın o bana yetiyor diğer günlerin
pek bir önemi yok benim için en azından




-Fatma: Eunhee sen anlat şimdi sana ne oldu?



-Eunhee: anlatıcam ama derin herkez bize bakıyor



Derin onlara döner ve hiç çekinmeden çemkirir



-Derin: ne bakıyorsunuz hamileyiz aşeriyoruz herhalde
önünüze dönün valla dellendirmeyin beni




-Yasemin: sakin ol derin



-Derin: bakmasınlar bana öyle valla akıtırım pekmezlerini he,
zaten bu hormonlardan dolayı bir ağlıyorum bir
sinirleniyorum,neyse ne diyorduk



-Eunhee: Wooyoung biliyorsun We Got Married programına katıldı
orda senaryo neyse onu oynuyor,ama karşısındaki oyuncu eşini
oynayan cadaloz o kadar güzel ki...geçen balık tutmaya gittiler
birlikte biliyor musunuz?



-Yasemin: aa bak ben o bölümü izlemedim ee ne oldu?



-Eunhee: kız wooyoung'a iyice ısındı,gıcık wooyoung
benimle hiç böyle şeyler yapmamıştı,programı yoğun hep
zaten görüşemiyoruz




-Derin: sende izleme o programı neden sinirlerini bozuyorsun?


o sırada Asya'da onlara katılır



-Yasemin: seni en iyi anlayan Asya'dır bence



-Fatma: neden ki?




-Eunhee: çünkü bir zamanlar o progrma Donghae'de katılmıştı?



-Asya: hangi programa? bu arada merhaba kızlar anca gelebildim



-Eunhee: We Got Married programına,wooyoung'da katıldı ya
,sahi nasıl baş ettin sen?



-Asya: o zamanlar Donghae'yi zaten çok çok seviyordum
evet çok kıskanıyordum orda da romantikliğini kibarlığını
düşünceliğini fazlasıyla o cadı kıza gösterdi ama kız zaten
sevimsizdi o yüzden hak etmiyordu onu bende izlerken
deliye dönsemde sorun olmadı




-Fatma: bir dakika siz Türkiyede tanışmadınız mı?



-Asya: Aslında işin aslı öyle olmadı,onuda başka bir gün anlatırım



-Yasemin ve Fatma: yaaa ama hep en güzel yerinde kesiyorsun



-Asya: :) Eunhee kız ister güzel ister güzel olmasın
wooyoung seni kalbinde yüreğinde seviyorsa o kıza gönlü kaymaz



-Eunhee: öyle mi diyorsun yani?



-Asya:: evet kızlar ben gideyim daha yemek yapacağım
akşama gelin bize bekleriz



-Fatma: japonca ödevim var malesef



-Yasemin: hain plan düşünmem lazım sorry



-Eunhee: Wooyoung'a süpriz yapmayı düşünüyorum



-Asya: teklif var ısrar yok,seni eve bırakayım mı derin?



-Derin: bizim evin yakınında buluşalım dememin sebebi bu
gerek yok sağol canım evlatçığım ile yürüyüş yapa yapa eve gideriz
biz teyzeleri




-Yasemin,Fatma,Eunhee: TEYZE!!!



-Derin: ay tamam ablaları,hadi görüşürüz kızlar




Akşam...



Derin pencereden dışarıya bakarken Keun Suk'u üzgün bir şekilde
eve girerken görür



Derin'in ağzından...


Yemekleri yapmıştım sofrayı kurdum ve Min Ho'yu
beklerken camdan biraz bakayım dedim o sırada
Keun Suk hem sinirli hem üzgün bir şekilde evine
girdi,acaba ne olmuş olabilirdi ki,en iyisi gidip bakmak,
ama min ho'ya gitmicem demiştim,aman canım beni ne ilgilendirir,
yüzü çok kötü görünüyordu gerçi,gidip bir baksam mi ki?
hem komşu komşunun derdi ile dertlenmeli şurda komşuyuz
dimi(bahane arıyor :) ) tam kapıyı açıcakken min ho geldi



-Min Ho: bir yere mi gidiyordun hayatım?



-Derin: ah Sen mi geldin canım bende çöpü atmaya
çıkıyordum sen içeri geç ben hemen atayım geleyim



-Min Ho: ben atarım ver,sen şimdi çıkma hava biraz esiyor



-Derin: Yaboo(tatlım) hayır ben atarım sen geç



-Min Ho: Yaboo(tatlım)? Derin şüpheci davranıyorsun
sen bana askım hayatım dersin,tatlım demezsin,asıl
amacın ne söyle bakalım?



-Derin: ne amacım olabilir hayatım(içinden: tam zamanında geldin yani
bir Suk'a bakmaya gidemedim sayende of min ho) al sen at
bende yemekleri ısıtayım :)



Fatma Japonca dersini çalışırken bir anda dalar ve Eunhyuk'un
söylediklerini düşünür.


Birkaç gün önce...


-Eunhyuk: pekala o montu sana vereceğim ama bir şartım var...



-Fatma: Nedir? kaç canlıya satıyorsun?



-Eunhyuk: canlı?



-Fatma: yani kaç paraya satıyorsun fiyatı ne? 2 katı hayır
4 katını veririm,ama taksitle tabiki malum istifa yeni ettim



-Eunhyuk: istifa? kavuldum diyecektin herhalde



-Fatma: hayır ben istifa ettim tamam mı? evet şartın ne?



-Eunhyuk: ne zaman hangi saat istersem 1 ay benimle
yemek yiyeceksin




-Fatma: NEEE!! Biçosso aniyo(sen delirdin mi?)
git bir psikiyatriste görün,bu hayatta yapmam



-Eunhyuk: pekala bende o güzelim %100 orjinal safir
mavisi,Türkiyede sınırlı sayıda bulunan bu montu
bir başka hanımefendiye hediye ederim




-Fatma: ıııııııııııııışşşşş bunu hayatta yapmam unut
ben gidiyorum



-Eunhyuk: kararın değişirse beni ara :) (içinden: bakalım ne kadar
dayanıklısın sıkılıp beni görmek istemeyen bile sen olacaksın
sonunda,yasemin'in azarlarınıda işitmiyeceğim böylece)




-Fatma: rüyanda görürsün




Devamı Gelecek Bölümde....
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
02-01-2014 02:39 AM
Tüm Mesajlarını Bul
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #48
Sweet Love
 
[Resim: KgqYX0.jpg]




46.Bölüm...


2 gün sonra...Akşam...


Asya ve Donghae akşam yemeklerini yemişlerdir
ve Donghae ile Eunhyuk'un albümünün kısa versiyonunu
bekliyorlardır,Donghae'nin heyecandan eli ayağı
titriyordur,Asya'da heyecanla bekliyordur



-Asya: aşkım sakin ol biraz,su getirmemi ister misin?



-Donghae: çok heyecanlıyım Asya,ya beğenilmezse diye de
çok endişeliyim



-Asya: bitanem,gözleri parıldayan,dünyanın 8. harikası olan
Donghae'm merak etme ELF'leriniz siz bişey yaparsınız da
beğenmezler mi hiç,hem siz EunHae değilmisiniz elbet
beğenilir




-Donghae: inşallah kaç haftadır bunun üstünde çalışıyoruz
dur Eunhyuk ne durumda onu bir arayayım...
Alo Eunhyuk ne durumdasın,ben heyecandan ölücem oğlum



-Eunhyuk: bende aynı durumdayım sayılır,neden hala yayınlanmadı bu



-Donghae: bizim SM şirketinin huyunu biliyorsun? son dakikaya kadar
meraklandırır herkesi



-Eunhyuk: ıyy bilmem mi neyse kapatıyorum izleyince
yorumlara bir göz atacağım umarım beğenilir
yanlız bence Asya ile izleme o klibi




-Donghae: neden?



-Eunhyuk: Türk kızları çok kıskanç olduklarını duydum oğlum
neyse kapat siwon'u arıcam :)) siwon'un o hali hahahahaaaaaa


SUPER JUNIOR DONGHAE & EUNHYUK-MOTORCYCLE(Short ver.)








Donghae'nin ağzından...


Eunhyuk haklıydı MOTORCYCLE'ın klibinin short versiyonu
yayınlanırken Asya'ya dikkat ettim ve tırnaklarını
kemiriyordu suratı asıldı morali bozuldu hiç birşey
sormadan söylemeden yatak odasına gitti
birşey sormaya korktum ve bir müddet onu yanlız bıraktım
sonra bende odaya gittim o kadar sinirli görünüyordu ki
göz göze gelmeye çekindim bir müddet Açlık oyunları serisinin
3.kitabı olan Alaycı kuş'u okudu ve yataktan kalktı
yastık ve battaniye aldı.





Asya'nın ağzından...


MOTORCYCLE'ın klibinin kısa versiyonunu izleyince
ağzım açık kaldı,hem üzüldüm hem çok kızdım
Donghae bunu nasıl yapabilirdi,şarkıya bayıldım
çok güzeldi ama o klip...o kızlar...deliye dönsemde
sakin durmaya çalıştım ama Donghae'nin kıza,kızında
Donghae'ye sınnaşması...diyecek kelime bulamıyordum
kavga etmemk için tek kelime etmeden odaya gittim
kitabımı okudum ama kendimi kitaba bile veremedim
saatlerce sadece 1 sayfa okudum ondanda bişey anlamadım
bir müddet sonra yanıma geldi bişey söylemeden ben yastığı
ve battaniye aldım oturma odasına gittim,yanlız kalmak
istiyorum dedim ve o gece gözüme uyku bile girmedi



Sabah...


Mina siwon'un telefonlarını açmayınca siwon mina'nın
yanına gider



-Siwon: Mina neden telefonlarımı açmıyorsun,duymadım deme yemem



-Mina: seni tanımıyorum ben artık,bunu nasıl yapabildin siwon



-Siwon: a a ne yaptım



-Mina: Karizman yerle bir haberin olsun(senaristin yorumu: sen öyle san)



-Siwon: beğenmedin mi klibi?



-Mina: beğensem sence bunları söyler miyim? ben gidiyorum
peşimden gelme bir süre




-Siwon: Saçmalıyorsun Minaaaaa beni bekle...




Tan ve Min Ho, Donghae ile Eunhyuk'un yanına giderler



-Tan: hala yaşıyorsunuz demekki Donghae'ye asya bişey yapmamış



-Min Ho: anlayışla karşılamış demek ki



-Eunhyuk: valla benim açımdan bir sorun yok evli olanlar
düşünsün :P (senarist'in yorumu: ileride senide göreceğiz)



-Donghae: ne bir yorum yaptı neden bir söz söyledi
gece oturma odasında yattı



-Tan: Hı? normalde erkekler postalanmaz mı? ben 3 gündür
kanepede yatıyorum bir unutkanlık yüzünden



-Min Ho: Derin gibi düşünüyor Asya'da demek ki



-Eunhyuk: nasıl yani?



-Donghae: şöyle ki,normalde kadınla erkek kavga ettiğinde
kanepede uyuyan genelde erkekler olur ya,işte Asya tam tersini
düşünür,ve "neden erkek yatmak zorunda kanepede,birazda
kadın yatsın" der




-Eunhyuk: e bu bir ödül gibi bişey o zaman



-Min Ho: aslında tam tersi,eğer kadın yada erkek
suçluysa hangi taraf suçlu olursa yada haklı olursa olsun
kadın'ın yanlız kalması için kanepede yatması gerektiğini
düşünür derin.



-Tan: Asya ve Derin'e söylesemde azcık Yasemin'e şu konuda ders verseler
3 gündür sırtım ağrıyor len




-Donghae: şuanda en büyük cezayı veriyor bana Asya



-Min Ho: nedir o?



-Donghae: tek kelime etmiyor,ve kanepede yattığı zaman
içimin rahat etmediğini çok üzüldüğümü bildiği halde
bu cezayı bana veriyor




-Min Ho: sizde ne diye öyle bir klip çektiniz ki?



-Eunhyuk: yönetmenin işi,klip senaristinin işi biz ne yapalım
oynıyacaksınız dediler yaptık




-Tan: işiniz zor ne diyeyim,ben böyle bişey yapsaydım
Yasemin beni yaşatmaz cenaze namazımı kılar(Allah korusun)
fıstıklı helvamı kavurur afiyetle yerdiniz




Diğer yandan kızlar Asya için endişelenirler ve hepbirlikte
Asya'lara giderler



-Fatma: iyimisin Asya?



-Derin ve Yasemin: senin için çok endişelendik iyimisin Asya?



-Eunhee: seni çok iyi anlıyorum wooyoung da ona benzer klipler
çekiyor,alıştım ben



-Derin: Eunhee(napıyorsun der gibi ona bakar)



-Asya: iyi değilim kızlar bunu nasıl yapabildi



-Eunhee: bak Asya herşeyden önce sakin olmalısın
sonuçta klibin senaryosunu onlar yazmıyor
senaryoda ne yazıyorsa,yönetmen nasıl istiyorsa
öyle oynamak zorundalar,hem daha klibin tamamı
yayınlanmadı fevri davranma




-Asya: siz olsaydınız ne yapardınız kızlar?



-Yasemin: gebertirdim etlerini liğme liğme ederdim



-Fatma: sanki kıyabilirdin de :))



-Yasemin: bazen öyle bir kıyarım ki,ona öyle bir ders
veririm ki,bir daha bak bakalım böyle bişey yapıyor mu?
kariyerini yerle bir ettiririm yinede böyle bir klip çektirtmem
(Yasemin arıza'ya bağladı)



-Derin: Yasemin tamam sakin,ben olsam bilmiyorum anlayışla
karşılayamazdım elbette ama onuda anlamaya çalışırdım




-Yasemin: ben eunhyuk'unda bir ifadesini alıcam zaten siz
merak etmeyin



-Fatma: bencede almalısın,kendisi böyle bir klipte yer almayı
çok seviyor sanki belli




-Yasemin: sahi o sana iyi savranıyormu karşılaştığınızda



-Fatma: evet



-Eunhee: aslında abartılıcak bişey yok be Asya,
Donghae'de çok üzgündür,yalnız dün
siwon'un o kısmında saatlerce gülme krizine girdim
Mina ne yaptı acaba



-Asya: Bilmiyorum ne düşüneceğimi şaşırdım artık



-Derin: sonuçta bir klip çok takma kafana Asya,
bak Donghae sana delicesine aşık isteyerek
böyle bir klip çekmemiştir



-Asya: Affedeyim mi diyorsunuz? endişe edecek bişey yok mu
yani şimdi



-Eunhee: tatlııııııım,sakin ol tabiki endişe edecek bişey yok
eğer endişe edilecek bir durum olursa biz Donghae'nin
icabına bakarız zaten sen rahat ol



-Yasemin: ben diyeceğimi dedim zaten




Akşam...



Kızlar gittikten sonra Donghae eve gelir
Asyanın yanına oturur elini tutar
ama Asya elini çeker,Donghae yine Asyanın elini tutar
Asya yine çeker,busefer Donghae sıkıca Asya'nın elini tutar



-Asya: bırakır mısın elimi?



-Donghae: Hayır,bu eli bırakmaya
hiç niyetim yok,üzgünüm,seni üzdüğüm için çok üzgünüm :(



-Asya: neden öyle bir klip çektiniz?



-Donghae: yönetmenin suçu,ben kızlardan uzak durmaya çalıştıkça
daha da yakınlaştırdı,ama inan bunu yapmayı istemedim



-Asya: şarkıyı sevdim,ama klip...



-Donghae: özür özür özür,çebal(lütfen) kabul et,affet beni
çebal çebal çebaaaal(iki elini birbirine geçirir)




-Asya: ....




diğer yandan Fatma Eunhyuk'a mesaj atar,Eunhyuk mesaj'ı görünce
şaşırır




Devamı Gelecek Bölümde...
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
(Bu Mesaj 02-05-2014 12:05 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : SalvatoreTVD.)
02-04-2014 11:59 PM
Tüm Mesajlarını Bul
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #49
Sweet Love
 
[Resim: e50GjM.jpg]



47.Bölüm...



Eunhyuk fatmanın mesajını görünce şaşırmıştır
çünkü böyle bir cevap asla beklemiyordur




Fatma'nın ağzından...

Acaba yanlış birşey mi yaptım,halbuki o montu okadar
çok istiyorum ki bu kararı vermek benim için çok zordu
mesajı en az 30 kere yazıp sildim,ama onun kölesi
olmaktansa o monttan vazgeçmeye razıydım ve mesajı yolladım
ama daha yollar yollamaz pişman oldum telefonu yatağımın
üzerine fırlattım odanın içinde dönmeye başladım
derken Eunhyuk aradı



-Eunhyuk: Çinça?(gerçekten mi/ciddimisin?)
yani sen şimdi istemiyorsun?




-Fatma: evet şiro(istemiyorum) iyi geceler


Fatma çat diye telefonu Eunhyuk'un suratına kapatır



Yasemin Tan'a yaklaşan sevgililer gününü hatırlatmak için
sürekli bişeyler yapar tv'de reklamlarla ibada bulunur




-Yasemin: Şu saçma sapan reklamlarıda ne diye yaparlar ki
(senaristin yorumu: heee heee tabi tabi :P )



-Tan: Önce indirim derler sonrada bindirim yaparlar
gereksiz şeyler bunlar



-Yasemin: ama böyle günlerde önemli tabi



-Tan: Hayatım böyle günlere önem veriyorsun ama
bence gereksiz


Yasemin derin bir nefes alır ve gözlerini belerte
belerte Tan'a bakar



-Tan: bakma bana öyle,senin zaafın da bu Yasemin
hem böyle günleri neden seversiniz ki siz
kadınlar



-Yasemin: Odun



-Tan: ne!



-Yasemin: odun diyorum odun,sobabız olsada atsak



Tan'ın ağzından...


böyle günleri sevmiyordum ama yasemin
her zaman olduğu gibi bana imalarda bulunuyordu
böyle günlere bayılıyordu,ve ona bir süpriz hazırlamayı
planlıyordum,çünkü Yasemin'i seviyordum



-Tan: ben biraz hava almaya çıkıyorum



-Yasemin: Tan dur orda



-Tan: kavga etmek stemiyorum yasemin


-Yasemin: bende seninle geliyorum dicektim



-Tan: senin bu ani ruh hali değşimin yok mu :)





Donghae'nin evi...


Donghae ile Asya oturup Tv izlerken Donghae
birden asyaya bir soru sorar



-Donghae: yarın için bir planın var mı aşkım?



-Asya: universiteye gidicem sonra eve gelicem
belki kızlarla takılırım öyle yani aynı,sen
neden sordun hayatım?



-Donghae: yarın sevgililer günü Asya unutmuş olamazsın



-Asya: Donghae artık umursamıyorum çünkü benim
sevgilim aşkım biricik kocacığım yanımda



-Donghae: şımartıyorsun ama bak sonra hep isterim
böyle davranmanı



-Asya: İste ne olucak ki,bak ne dicem aşkım
yarın Adalet annemlere gidelim mi?



-Donghae: Annemle babam Seul'e JeJu adasına gitmişler Asya
bugün siwon söyledi banada,babam emekli
oluncaDünya'yı gezmeye karar verdiler malum,gez gez
bitiremediler,bir iki hafta kalıp dönerler yine



-Asya: Yorgun musun Aşkım?



-Donghae: çok değil,temizlik mi yaptırıcaksın bana? :)



-Asya: hayır tabiki Donghae,pasta yapalım mı diiyecektim



Asya tam ayağıya kalkmıştı ki birden gözleri karardı
ve Donghae son anda onu tuttu



-Donghae: Asya iyi misin? ne oldu? doktore gidelim mi?



-Asya: telaş etme iyiyim biran gözlerim karardı
başım döndü,miğdem de ara ara yanıyor zaten
yarın sabah bir doktora giderim,şimdi iyiyim
endişelenme




-Donghae: bu ne zamandır var?




-Asya: bir haftadır falan



-Donghae: Acaba...



-Asya: Acaba ne?



-Donghae: hamile olabilir misin?



-Asya: bilmem,ama hayatım çok da ümitlenme
hayal kırıklığına uğrama



-Donghae: yani sen bir çocuğumuz olsun istemiyor musun?



-Asya: tabiki istiyorum Donghae,ama sonradan
hayal kırıklığına uğramayalım diye dedim




-Donghae: düşünsene minik bir Asya,annesi gibi güzel



-Asya: bence minik bir Donghae olsada olur,babası kadar
yakışıklı kibar,düşünceli...



-Donghae: :)) ben dayanamıcam sabaha kadar gidiyorum



-Asya: Nereye gece gece?



-Donghae: Nöbetçi eczane bulmaya



-Asya: hayatım saçmalama şurda sabaha bir kaç saat var
Donghae lütfen



-Donghae: yok ben hemen gidip gelirim



-Asya: Donghae,yanıma gelir misin lütfen,saçmalama
bana Still you şarkınızı söyle







Asya Donghae'yi anca böyle durdurmuştu


Ertesi gün...


Fatma Eunhee'yi yolda sakinleştirmeye çalışırken
Eunhyuk ile karşılaşırlar



-Eunhyuk: patlamaya hazır bomba gibisin eunhee hayırdır
nereye böyle?



-Eunhee: yok bişey spora gidiyoruz


-Eunhyuk: senin spora ihtiyacın yok ama bazılarının var



-Fatma: sen bana mı laf çarpırtıyorsun?



-Eunhyuk: üstüne alınıyorsan bu benim suçum değil



-Eunhee: siz böyle aşıklar gibi tartışıcaksanız ben gideyim



-Fatma: nee ben mi buna aşık olucam ha ha güldürme beni(büyük konuşma
bebeğim:P :))) )



-Eunhyuk: buna mı kaldım ben be,dünyada fıstık gibi kızlar var




-Eunhee: biliyor musunuz eğer şu öfkemi sporla atmazsam
size sarabilirim ben gidiyorum görüşürüz Eunhyuk



Eunhee ve Fatma Spor salonuna gidip spor yaparken bir yandan
dertleşiyorlardır



-Eunhee: WGM program değil benim sinirlerimi zıplatmak
için yapılmış bir komplo gibi,wooyoung'a bak ya
git gide kızla yakınlaşıyorlar onun için şarkı bile söyledi
uyuz



-Fatma: bütün erkekler böyle,dün gece bende kabus gördüm resmen


-Eunhee: ne gördün hayırdır



-Fatma: Eunhyuk'u gördüm daha ne olsun,beni bekliyormuş
bir yerde ve bende ona koşarak sarılıyormuşum
Donghae'nin işi olduğu için istanbula gelememiş(yurtdışındaymış)
güya biz eunhyuk ile çıkıyormuşuz falan kabus gibiydi ya
(senarist yorumu: çok ayıp kabus değil ödül olmalı bu rüya :P :)) )




-Eunhee: :) Neden olmasın belki ilerde bir birinizi
seveceksiniz :) sahi siz niye birbirinizden hoşlanmıyorsunuz ki



-Fatma: gıcığın teki o yüzden,hem tipim değil



-Eunhee: büyük konuşma,bence sen Eunhyuk'dan hoşlanıyorsun



-Fatma: saçmalama,Asla




Eunhyuk Siwon ile birlikte dans salonunda çalışırken
Eunhyuk bir yandan da söulenir



-Eunhyuk: bana mı aşık olucak mış mış,dünyada ki bütün
kızlar bana aşık be sana mı kaldım ben



-Siwon: Eunhyuk,adamım iyimisin? kendi kendine konuşuyorsun da



-Eunhyuk: iyiyim tabi,gelirken şu kız ile karşılaştımda sinirimi
zıplattı yine



-Siwon: neden bu kadar kafaya takıyorsun ki,normalde
böyle şeyleri kafaya takan biri değildin sen yoksa
sen fatmadan hoşlanmaya mı başladın?



-Eunhyuk: oooff saçmalama be oğlum ya,hadi şu çalışmayı
bitirelim alemlere akalım



-Siwon: Tamam ama Mina duymasın



-Eunhyuk: işte bu yüzden hiç bir kızla çıkmıyorum :)




Donghae ve Asya doktora gitmişlerdir Asya test yaptırmıştır
ve testin sonucu pozitif(+) çıkmıştır




Diğer yandan Min Ho işe gitmiştir derinde tv'den hamile egzersizleri
yapıyordur ve birden aşerir min ho'yu arar



-Min Ho: hayatım toplantıdayım seni sonra arayayım mı?



-Derin: olmaz,yani bekleyemem aşeriyorum yani



-Min Ho: bu sefer ne peki?



-Derin: Kastamonu çekme helvası



-Min Ho: tamam birine aldırıp yolluyorum hemen



-Derin: olmaz sen getir



-Min Ho: beyler hamile bir eşiniz varsa beni anlarsınız
diye düşünüyorum toplantıyı yarına erteliyelim olur mu?
şimdi gitmem gerek çok acil



Akşam...



Derin ve Min Ho Tv izliyordur ve tv de fıstıklı baklava gösteriyor
lardır



-Derin: Min Ho...



-Min Ho: efendim Derin



-Derin: fıstıklı baklava :)



-Min Ho: pekala hemen gidiyorum



-Derin: Aslan kocacım benim(ona öpücük atar) sanaghae


Jang Keun Suk'un 2 misafiri vardır,Keun Suk onları görünce
çok mutlu olur



-Jang Keun Suk: Hong ki? Heechul?



-Hong Ki: :)) sana demedim mi şoka giricek diye



-Heechul: Aaah Çinça(cidden/gerçekten) parıltımdan
şoka girmiş olmalı



-Hong Ki: aish yine başladı



Devamı Gelecek Bölümde...
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
03-05-2014 06:06 PM
Tüm Mesajlarını Bul
« Önceki | Sonraki »
Konu Kapalı 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]