Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Tüm Minozlara Selam Olsun,Merhaba ireminoz. 24 15,210 Son Mesaj:10-15-2014 07:34 PM
  Merhaba Minozlar :D teooess 15 8,970 Son Mesaj:09-17-2014 11:22 PM
Video selamm minozlar tuğbahyun 11 7,460 Son Mesaj:09-13-2014 08:43 AM
  Selam Minozlar :)) Dreams Merve 38 17,453 Son Mesaj:09-01-2014 06:16 PM
  ANYON MİNOZLAR lesyahyun 40 20,186 Son Mesaj:07-03-2014 10:40 AM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Selam minozlar!!!
Yazar Mesaj
Bahar=LeeMinHo Çevrimdışı
Banned

Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Mesaj: #36
RE: Selam minozlar!!!
 
facebook share twittershare
Hoşgeldin tatlım aramıza :) Sınavlara düzenli çalış ve olumlu sıfatlar yüklemeyi dene ( ne kadar yapabiliriz bilmem ama :) bak ben önemli iki dönemi atlattım 3. de bitince kpss var hayatım sınav olmuş ama güzel taraflarını da görmeye çalışıyorum :D İngilizce bilmen senin için çok güzel hepimiz de Korece için çalışmalar yapıyoruz ileride kimbilir aramızda Korece bile sohbet edebiliriz belki :D :D
 
11-04-2011 03:23 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gülşah_minho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
Mesaj: #37
RE: Selam minozlar!!!
 
(11-04-2011 03:23 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin tatlım aramıza :) Sınavlara düzenli çalış ve olumlu sıfatlar yüklemeyi dene ( ne kadar yapabiliriz bilmem ama :) bak ben önemli iki dönemi atlattım 3. de bitince kpss var hayatım sınav olmuş ama güzel taraflarını da görmeye çalışıyorum :D İngilizce bilmen senin için çok güzel hepimiz de Korece için çalışmalar yapıyoruz ileride kimbilir aramızda Korece bile sohbet edebiliriz belki :D :D

Hoşbulduk..=)
Zaten son senemdeyim seneye lisedeyim hemen hemen daha rahat olur o sene sınava girmiyeceğim için.
Ayrıca neden olmasın ileride korece öğrenirsek kendi aramızda konuşuruz...=)
İyi öğrenirsek çok keyifli olabilir.=)
 
_______________________________________________________

Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
11-04-2011 08:53 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
eSs24 Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 1,755
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 66
Mesaj: #38
RE: Selam minozlar!!!
 
(11-04-2011 08:53 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(11-04-2011 03:23 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin tatlım aramıza :) Sınavlara düzenli çalış ve olumlu sıfatlar yüklemeyi dene ( ne kadar yapabiliriz bilmem ama :) bak ben önemli iki dönemi atlattım 3. de bitince kpss var hayatım sınav olmuş ama güzel taraflarını da görmeye çalışıyorum :D İngilizce bilmen senin için çok güzel hepimiz de Korece için çalışmalar yapıyoruz ileride kimbilir aramızda Korece bile sohbet edebiliriz belki :D :D

Hoşbulduk..=)
Zaten son senemdeyim seneye lisedeyim hemen hemen daha rahat olur o sene sınava girmiyeceğim için.
Ayrıca neden olmasın ileride korece öğrenirsek kendi aramızda konuşuruz...=)
İyi öğrenirsek çok keyifli olabilir.=)

Hı hı sen öyle san lise hayatın hatta ben suan Lise 3 deyim :D Lise 3 e kadar çalıştıgının 2 katı daha çalışman lazım Lise 1 de tabi geçmek için sadece bu :))
 
_______________________________________________________

이민호 씨 화이팅 ^^
11-04-2011 10:03 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
nickname Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 287
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 19
Mesaj: #39
RE: Selam minozlar!!!
 
Ooo.. İyi çalışmışsın o zaman İngilizceye!! :) Tanışalım daha yakından!! Ayrıntılı kişiliğimden bahsedeyim!! (Saçma bi cümle oldu biraz ama kusura bakmayın artık!! ) Adım Zeynep!! Yaklaşık 7 aydır Minozum!! Burayı gerçekten çok seviyorum!! ( Sevmemek mümkün değil zaten!! :D ) Fen lisesi 9. sınıf öğrencisiyim!! İstanbulda oturuyorum!! Bu aralar pek fazla giremiyorum siteye.. Sınavlar falan çok yoğunuz!! O yüzden!! Bu kadar!! :D :D
 
_______________________________________________________

[Resim: rr5bme.gif]

SARANGHAE MİNHO <3
11-04-2011 10:41 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
nickname Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 287
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 19
Mesaj: #40
RE: Selam minozlar!!!
 
(11-04-2011 10:03 PM)eSs24 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(11-04-2011 08:53 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(11-04-2011 03:23 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin tatlım aramıza :) Sınavlara düzenli çalış ve olumlu sıfatlar yüklemeyi dene ( ne kadar yapabiliriz bilmem ama :) bak ben önemli iki dönemi atlattım 3. de bitince kpss var hayatım sınav olmuş ama güzel taraflarını da görmeye çalışıyorum :D İngilizce bilmen senin için çok güzel hepimiz de Korece için çalışmalar yapıyoruz ileride kimbilir aramızda Korece bile sohbet edebiliriz belki :D :D

Hoşbulduk..=)
Zaten son senemdeyim seneye lisedeyim hemen hemen daha rahat olur o sene sınava girmiyeceğim için.
Ayrıca neden olmasın ileride korece öğrenirsek kendi aramızda konuşuruz...=)
İyi öğrenirsek çok keyifli olabilir.=)

Hı hı sen öyle san lise hayatın hatta ben suan Lise 3 deyim :D Lise 3 e kadar çalıştıgının 2 katı daha çalışman lazım Lise 1 de tabi geçmek için sadece bu :))

Esra unnıe çok haklı bu konuda bize de hep öyle diyolardı bu sene çalışın seneye rahatsınız diye ben şu ana kadar hiç bu yılki gibi çalıştığımı hatırlamıyorum!! Kandırılmışız!! :/
 
_______________________________________________________

[Resim: rr5bme.gif]

SARANGHAE MİNHO <3
11-04-2011 10:57 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gülşah_minho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
Mesaj: #41
RE: Selam minozlar!!!
 
(11-04-2011 10:57 PM)nickname Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(11-04-2011 10:03 PM)eSs24 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(11-04-2011 08:53 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(11-04-2011 03:23 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin tatlım aramıza :) Sınavlara düzenli çalış ve olumlu sıfatlar yüklemeyi dene ( ne kadar yapabiliriz bilmem ama :) bak ben önemli iki dönemi atlattım 3. de bitince kpss var hayatım sınav olmuş ama güzel taraflarını da görmeye çalışıyorum :D İngilizce bilmen senin için çok güzel hepimiz de Korece için çalışmalar yapıyoruz ileride kimbilir aramızda Korece bile sohbet edebiliriz belki :D :D

Hoşbulduk..=)
Zaten son senemdeyim seneye lisedeyim hemen hemen daha rahat olur o sene sınava girmiyeceğim için.
Ayrıca neden olmasın ileride korece öğrenirsek kendi aramızda konuşuruz...=)
İyi öğrenirsek çok keyifli olabilir.=)

Hı hı sen öyle san lise hayatın hatta ben suan Lise 3 deyim :D Lise 3 e kadar çalıştıgının 2 katı daha çalışman lazım Lise 1 de tabi geçmek için sadece bu :))

Esra unnıe çok haklı bu konuda bize de hep öyle diyolardı bu sene çalışın seneye rahatsınız diye ben şu ana kadar hiç bu yılki gibi çalıştığımı hatırlamıyorum!! Kandırılmışız!! :/

Tamam çok sağolun.
Bir kişiyi kandırılmaktan kurtardınız...=)EyGc
 
_______________________________________________________

Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
11-05-2011 12:09 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler:

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]