Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Tüm Minozlara Selam Olsun,Merhaba ireminoz. 24 15,210 Son Mesaj:10-15-2014 07:34 PM
  Merhaba Minozlar :D teooess 15 8,970 Son Mesaj:09-17-2014 11:22 PM
Video selamm minozlar tuğbahyun 11 7,460 Son Mesaj:09-13-2014 08:43 AM
  Selam Minozlar :)) Dreams Merve 38 17,453 Son Mesaj:09-01-2014 06:16 PM
  ANYON MİNOZLAR lesyahyun 40 20,186 Son Mesaj:07-03-2014 10:40 AM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Selam minozlar!!!
Yazar Mesaj
hande lee Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 994
Üyelik Tarihi: Jul 2011
Rep Puanı: 58
Mesaj: #8
RE: Selam minozlar!!!
 
facebook share twittershare
(10-30-2011 10:18 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(10-30-2011 10:12 PM)hande lee Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(10-30-2011 10:09 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(10-30-2011 10:02 PM)hande lee Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(10-30-2011 10:00 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Sorun olmazsa ben unnie demeyi çok seviyorum. öyle olur mu?

olur...bende demeyi seviyorum aslında ama çevremde büyük kişiler yok...ara sıra kendi ablama diyebiliyorum.... nerde oturuyosun tatlım.... :D
Bu sene babamın işinden dolayı Rize'de oturuyoruz. Ama seneye İstanbuldayım..=)

hmmmm....anladım...bende istanbulda oturuyorum.....baban memur filan mı???

Babam doktor doçentlikle alakalı işleri var. Yakında doçent olacak kısmetse. o yüzden bu sene Rizedeyiz. Seneye benim lisemden dolayı İstanbul'a gidicez.

inşallah gelirsiniz...ve inşallah baban doçent olur.... :D
 
_______________________________________________________

[Resim: ecb9b4ec8aa411.gif]

[Resim: ss501gif1.gif]
10-30-2011 10:19 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gülşah_minho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
Mesaj: #9
RE: Selam minozlar!!!
 
saol unnie...:) unnie sen korece biliyor musun?
 
_______________________________________________________

Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
10-30-2011 10:20 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
hande lee Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 994
Üyelik Tarihi: Jul 2011
Rep Puanı: 58
Mesaj: #10
RE: Selam minozlar!!!
 
(10-30-2011 10:20 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.saol unnie...:) unnie sen korece biliyor musun?

öğrenmeye başladım....hecelerdeyim şuan...ama bayramdan sonra vizelerim başlıyo o yüzden ara verdim canım çalışmak zorundayım çünkü notlarım çok birikti...ama şule biliyo yanlış hatırlamıyosam....
 
_______________________________________________________

[Resim: ecb9b4ec8aa411.gif]

[Resim: ss501gif1.gif]
10-30-2011 10:23 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gülşah_minho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
Mesaj: #11
RE: Selam minozlar!!!
 
(10-30-2011 10:23 PM)hande lee Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(10-30-2011 10:20 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.saol unnie...:) unnie sen korece biliyor musun?

öğrenmeye başladım....hecelerdeyim şuan...ama bayramdan sonra vizelerim başlıyo o yüzden ara verdim canım çalışmak zorundayım çünkü notlarım çok birikti...ama şule biliyo yanlış hatırlamıyosam....
Anladımm... Bende harfleri yeni bitirdim kendi kendime öğrenmeye çalışıyorum. Derslerimin yanında sıkıştırıyorum her gün az az. =)
 
_______________________________________________________

Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
10-30-2011 10:25 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
hande lee Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 994
Üyelik Tarihi: Jul 2011
Rep Puanı: 58
Mesaj: #12
RE: Selam minozlar!!!
 
(10-30-2011 10:25 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(10-30-2011 10:23 PM)hande lee Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(10-30-2011 10:20 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.saol unnie...:) unnie sen korece biliyor musun?

öğrenmeye başladım....hecelerdeyim şuan...ama bayramdan sonra vizelerim başlıyo o yüzden ara verdim canım çalışmak zorundayım çünkü notlarım çok birikti...ama şule biliyo yanlış hatırlamıyosam....
Anladımm... Bende harfleri yeni bitirdim kendi kendime öğrenmeye çalışıyorum. Derslerimin yanında sıkıştırıyorum her gün az az. =)

bende aynısını yapıyorum ama şuan ara vermek zorunda kaldım...... :D
 
_______________________________________________________

[Resim: ecb9b4ec8aa411.gif]

[Resim: ss501gif1.gif]
10-30-2011 10:28 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
nickname Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 287
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 19
Mesaj: #13
RE: Selam minozlar!!!
 
Selam Gülşah!! Ben de 15 yaşındayım. Lise 1 'e gidiyorum bu yıl!! Seni daha yakından tanımak isterim!! Bir de nasıl bu kadar iyi ingilizcen var biraz tüyo versen iyi olur gerçekten!! Hoşgeldin Minoz Turkeye!!
 
_______________________________________________________

[Resim: rr5bme.gif]

SARANGHAE MİNHO <3
10-30-2011 11:06 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gülşah_minho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
Mesaj: #14
RE: Selam minozlar!!!
 
(10-30-2011 11:06 PM)nickname Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Selam Gülşah!! Ben de 15 yaşındayım. Lise 1 'e gidiyorum bu yıl!! Seni daha yakından tanımak isterim!! Bir de nasıl bu kadar iyi ingilizcen var biraz tüyo versen iyi olur gerçekten!! Hoşgeldin Minoz Turkeye!!
Merhaba. Hoşbulduk. İngilizce konusunda aslında ben çok fazla grammer çalışmam ama çok fazla ingilizce dinlediğim için artık dinlediğim çoğu şeyi anlayacak seviyeye geldim tabiki yazılı olarak da çalışıyorum ama kulak alıştıktan sonra zaten gerisi geliyor. Her gün yarım saat kadar ingilizce konuşmalar dinliyorum zaten daha öncede yaz tatillerinde İngiltereye çok gittim. O şekilde herkesin yapabileceği basit şeyler..=) Ayrıca bende seninle daha yakından tanışmak isterim...=)
 
_______________________________________________________

Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
10-30-2011 11:23 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]