Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Tüm Minozlara Selam Olsun,Merhaba ireminoz. 24 15,210 Son Mesaj:10-15-2014 07:34 PM
  Merhaba Minozlar :D teooess 15 8,970 Son Mesaj:09-17-2014 11:22 PM
Video selamm minozlar tuğbahyun 11 7,460 Son Mesaj:09-13-2014 08:43 AM
  Selam Minozlar :)) Dreams Merve 38 17,453 Son Mesaj:09-01-2014 06:16 PM
  ANYON MİNOZLAR lesyahyun 40 20,186 Son Mesaj:07-03-2014 10:40 AM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Selam minozlar!!!
Yazar Mesaj
eSs24 Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 1,755
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 66
Mesaj: #15
RE: Selam minozlar!!!
 
facebook share twittershare
Hoşgeldin Gülşah ^^
Ben Esra. 16 yaşındayım, yakında 17 ^^
Bildiğim bi site var ÖM olarak Link atarım şimdi ^^
Korece daha kolay çünkü grameri yakın Türkçe'ye o yüzden hepimize Fighting ^^
 
_______________________________________________________

이민호 씨 화이팅 ^^
10-30-2011 11:43 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
esr@ Çevrimdışı
ProjectTeam
****

Mesajlar: 902
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 51
Mesaj: #16
RE: Selam minozlar!!!
 
hoşgeldin aramıza^^
ben de esra 18 yaşıma basmak üzereyim^^ ve üniversite sınavlarına hazırlanan bir öğrenciyim :(
 
_______________________________________________________

[Resim: 938184a2gw1e8oh21p4cmg209q05hwmp.gif]
10-31-2011 12:54 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
bal_böceği Çevrimdışı
Adminoz | Forum |
*******

Mesajlar: 8,115
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 116
Mesaj: #17
RE: Selam minozlar!!!
 
selam hoş geldin ben emine :)
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_mug5f4VoJ41r9zq5ro1_250.gif]

Spoiler:
[Resim: tumblr_muim6dQbgO1s7vpl4o2_500.gif]
10-31-2011 10:14 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
rabiyeBYX Çevrimdışı
Adminoz | Forum |
*******

Mesajlar: 4,488
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 153
Mesaj: #18
RE: Selam minozlar!!!
 
Hoşgeldin Gülşahcım aramıza...bende Rabiye Dd
 
_______________________________________________________

[Resim: 123456789_zpsb3cdc269.gif]
єη ιуιѕι вυ мυ؟ємιη мιѕιη؟
[Resim: choco%20tatl_zpsny7z3r7w.gif]
10-31-2011 10:45 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
craze Çevrimdışı
Adminoz | Çeviri |
*******

Mesajlar: 247
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 25
Mesaj: #19
RE: Selam minozlar!!!
 
Hoşgeldin Gülşah'cım :) Ben de Sevda :) Umarım çok iyi vakit geçirirsin Az
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_lz39slA4tw1r6zx2ao1_500.gif]
10-31-2011 03:04 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gülşah_minho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
Mesaj: #20
RE: Selam minozlar!!!
 
(10-30-2011 11:43 PM)eSs24 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin Gülşah ^^
Ben Esra. 16 yaşındayım, yakında 17 ^^
Bildiğim bi site var ÖM olarak Link atarım şimdi ^^
Korece daha kolay çünkü grameri yakın Türkçe'ye o yüzden hepimize Fighting ^^

Hoşbulduk. Unnie siteyi bekliyorum bu arada..=)
Evet grameri türkçeye yakın o yüzden kısmen de olsa kolaylık sağlıyor.
Her ne kadar öyle olsada sonuçta dil öğrenmek zor bir iş korece öğrenmek isteyen bütün minozlara fighting!!
 
_______________________________________________________

Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
(Bu Mesaj 10-31-2011 10:36 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : Gülşah_minho.)
10-31-2011 10:33 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gülşah_minho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
Mesaj: #21
RE: Selam minozlar!!!
 
(10-31-2011 12:54 AM)esr@ Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.hoşgeldin aramıza^^
ben de esra 18 yaşıma basmak üzereyim^^ ve üniversite sınavlarına hazırlanan bir öğrenciyim :(

Hoşbulduk...
Bende sbs'ye hazırlanıyorum ama tabiki üniversite sınavıyla karşılaştırılamaz bile. Ama umarım sınavlarında çok çok başarılı olursun unnie. Fighting!!!=)
 
_______________________________________________________

Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
10-31-2011 10:35 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]