Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Tüm Minozlara Selam Olsun,Merhaba ireminoz. 24 15,210 Son Mesaj:10-15-2014 07:34 PM
  Merhaba Minozlar :D teooess 15 8,970 Son Mesaj:09-17-2014 11:22 PM
Video selamm minozlar tuğbahyun 11 7,460 Son Mesaj:09-13-2014 08:43 AM
  Selam Minozlar :)) Dreams Merve 38 17,453 Son Mesaj:09-01-2014 06:16 PM
  ANYON MİNOZLAR lesyahyun 40 20,186 Son Mesaj:07-03-2014 10:40 AM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Selam minozlar!!!
Yazar Mesaj
Gülşah_minho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
Mesaj: #22
RE: Selam minozlar!!!
 
facebook share twittershare
(10-31-2011 10:14 AM)bal_böceği Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.selam hoş geldin ben emine :)

Hoşbulduk...=)Az
 
_______________________________________________________

Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
10-31-2011 10:37 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gülşah_minho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
Mesaj: #23
RE: Selam minozlar!!!
 
(10-31-2011 10:45 AM)rabiyeBYX Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin Gülşahcım aramıza...bende Rabiye Dd

Hoşbulduk..=)Ey
 
_______________________________________________________

Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
10-31-2011 10:38 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gülşah_minho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
Mesaj: #24
RE: Selam minozlar!!!
 
(10-31-2011 03:04 PM)craze Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin Gülşah'cım :) Ben de Sevda :) Umarım çok iyi vakit geçirirsin Az
Hoşbulduk. Tanıştığımıza memnun oldum. Lee min ho'm ile ilgili bir sitede nasıl kötü vakit geçirebilirim ki??=) Ayrıca ortam gerçekten çok güzel arkadaşlıklar müthiş daha çok yeniyim ama herkes çok iyi çok tatlı...=)
 
_______________________________________________________

Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
10-31-2011 10:40 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
eSs24 Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 1,755
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 66
Mesaj: #25
RE: Selam minozlar!!!
 
(10-31-2011 10:40 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(10-31-2011 03:04 PM)craze Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin Gülşah'cım :) Ben de Sevda :) Umarım çok iyi vakit geçirirsin Az
Hoşbulduk. Tanıştığımıza memnun oldum. Lee min ho'm ile ilgili bir sitede nasıl kötü vakit geçirebilirim ki??=) Ayrıca ortam gerçekten çok güzel arkadaşlıklar müthiş daha çok yeniyim ama herkes çok iyi çok tatlı...=)

Teşekkür ederiz :D Biz öyle cana yakın bi aileyiz :D Gördüğün gibi çokda mütevaziyizdir ^^
 
_______________________________________________________

이민호 씨 화이팅 ^^
10-31-2011 11:57 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gülşah_minho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
Mesaj: #26
RE: Selam minozlar!!!
 
(10-31-2011 11:57 PM)eSs24 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(10-31-2011 10:40 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(10-31-2011 03:04 PM)craze Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin Gülşah'cım :) Ben de Sevda :) Umarım çok iyi vakit geçirirsin Az
Hoşbulduk. Tanıştığımıza memnun oldum. Lee min ho'm ile ilgili bir sitede nasıl kötü vakit geçirebilirim ki??=) Ayrıca ortam gerçekten çok güzel arkadaşlıklar müthiş daha çok yeniyim ama herkes çok iyi çok tatlı...=)

Teşekkür ederiz :D Biz öyle cana yakın bi aileyiz :D Gördüğün gibi çokda mütevaziyizdir ^^

=)=)=)
 
_______________________________________________________

Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
(Bu Mesaj 11-01-2011 12:30 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : Gülşah_minho.)
11-01-2011 12:30 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
eSs24 Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 1,755
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 66
Mesaj: #27
RE: Selam minozlar!!!
 
(11-01-2011 12:30 AM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(10-31-2011 11:57 PM)eSs24 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(10-31-2011 10:40 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(10-31-2011 03:04 PM)craze Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin Gülşah'cım :) Ben de Sevda :) Umarım çok iyi vakit geçirirsin Az
Hoşbulduk. Tanıştığımıza memnun oldum. Lee min ho'm ile ilgili bir sitede nasıl kötü vakit geçirebilirim ki??=) Ayrıca ortam gerçekten çok güzel arkadaşlıklar müthiş daha çok yeniyim ama herkes çok iyi çok tatlı...=)

Teşekkür ederiz :D Biz öyle cana yakın bi aileyiz :D Gördüğün gibi çokda mütevaziyizdir ^^

=)=)=)

^^
 
_______________________________________________________

이민호 씨 화이팅 ^^
11-01-2011 01:48 AM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
esr@ Çevrimdışı
ProjectTeam
****

Mesajlar: 902
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 51
Mesaj: #28
RE: Selam minozlar!!!
 
(10-31-2011 10:35 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(10-31-2011 12:54 AM)esr@ Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.hoşgeldin aramıza^^
ben de esra 18 yaşıma basmak üzereyim^^ ve üniversite sınavlarına hazırlanan bir öğrenciyim :(

Hoşbulduk...
Bende sbs'ye hazırlanıyorum ama tabiki üniversite sınavıyla karşılaştırılamaz bile. Ama umarım sınavlarında çok çok başarılı olursun unnie. Fighting!!!=)

sağol tatlım^^ umarım seninde sınavların iyi geçer ve istediğin liseye gidersin.. eee bir minozun isteyipte yapamayacağı bir şey olamaz ^_^ fightingg :)))
 
_______________________________________________________

[Resim: 938184a2gw1e8oh21p4cmg209q05hwmp.gif]
11-01-2011 06:24 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]