Bahar=LeeMinHo
Banned
Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
|
RE: Selam minozlar!!!
Hoşgeldin tatlım aramıza :) Sınavlara düzenli çalış ve olumlu sıfatlar yüklemeyi dene ( ne kadar yapabiliriz bilmem ama :) bak ben önemli iki dönemi atlattım 3. de bitince kpss var hayatım sınav olmuş ama güzel taraflarını da görmeye çalışıyorum :D İngilizce bilmen senin için çok güzel hepimiz de Korece için çalışmalar yapıyoruz ileride kimbilir aramızda Korece bile sohbet edebiliriz belki :D :D
|
|
| 11-04-2011 03:23 PM |
|
Gülşah_minho
Minoz Fan
Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
|
RE: Selam minozlar!!!
(11-04-2011 03:23 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin tatlım aramıza :) Sınavlara düzenli çalış ve olumlu sıfatlar yüklemeyi dene ( ne kadar yapabiliriz bilmem ama :) bak ben önemli iki dönemi atlattım 3. de bitince kpss var hayatım sınav olmuş ama güzel taraflarını da görmeye çalışıyorum :D İngilizce bilmen senin için çok güzel hepimiz de Korece için çalışmalar yapıyoruz ileride kimbilir aramızda Korece bile sohbet edebiliriz belki :D :D
Hoşbulduk..=)
Zaten son senemdeyim seneye lisedeyim hemen hemen daha rahat olur o sene sınava girmiyeceğim için.
Ayrıca neden olmasın ileride korece öğrenirsek kendi aramızda konuşuruz...=)
İyi öğrenirsek çok keyifli olabilir.=)
_______________________________________________________
Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
|
|
| 11-04-2011 08:53 PM |
|
nickname
Minoz Fan
Mesajlar: 287
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 19
|
RE: Selam minozlar!!!
Ooo.. İyi çalışmışsın o zaman İngilizceye!! :) Tanışalım daha yakından!! Ayrıntılı kişiliğimden bahsedeyim!! (Saçma bi cümle oldu biraz ama kusura bakmayın artık!! ) Adım Zeynep!! Yaklaşık 7 aydır Minozum!! Burayı gerçekten çok seviyorum!! ( Sevmemek mümkün değil zaten!! :D ) Fen lisesi 9. sınıf öğrencisiyim!! İstanbulda oturuyorum!! Bu aralar pek fazla giremiyorum siteye.. Sınavlar falan çok yoğunuz!! O yüzden!! Bu kadar!! :D :D
_______________________________________________________
SARANGHAE MİNHO <3
|
|
| 11-04-2011 10:41 PM |
|
nickname
Minoz Fan
Mesajlar: 287
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 19
|
RE: Selam minozlar!!!
(11-04-2011 10:03 PM)eSs24 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (11-04-2011 08:53 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (11-04-2011 03:23 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin tatlım aramıza :) Sınavlara düzenli çalış ve olumlu sıfatlar yüklemeyi dene ( ne kadar yapabiliriz bilmem ama :) bak ben önemli iki dönemi atlattım 3. de bitince kpss var hayatım sınav olmuş ama güzel taraflarını da görmeye çalışıyorum :D İngilizce bilmen senin için çok güzel hepimiz de Korece için çalışmalar yapıyoruz ileride kimbilir aramızda Korece bile sohbet edebiliriz belki :D :D
Hoşbulduk..=)
Zaten son senemdeyim seneye lisedeyim hemen hemen daha rahat olur o sene sınava girmiyeceğim için.
Ayrıca neden olmasın ileride korece öğrenirsek kendi aramızda konuşuruz...=)
İyi öğrenirsek çok keyifli olabilir.=)
Hı hı sen öyle san lise hayatın hatta ben suan Lise 3 deyim :D Lise 3 e kadar çalıştıgının 2 katı daha çalışman lazım Lise 1 de tabi geçmek için sadece bu :))
Esra unnıe çok haklı bu konuda bize de hep öyle diyolardı bu sene çalışın seneye rahatsınız diye ben şu ana kadar hiç bu yılki gibi çalıştığımı hatırlamıyorum!! Kandırılmışız!! :/
_______________________________________________________
SARANGHAE MİNHO <3
|
|
| 11-04-2011 10:57 PM |
|
Gülşah_minho
Minoz Fan
Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
|
RE: Selam minozlar!!!
(11-04-2011 10:57 PM)nickname Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (11-04-2011 10:03 PM)eSs24 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (11-04-2011 08:53 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (11-04-2011 03:23 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin tatlım aramıza :) Sınavlara düzenli çalış ve olumlu sıfatlar yüklemeyi dene ( ne kadar yapabiliriz bilmem ama :) bak ben önemli iki dönemi atlattım 3. de bitince kpss var hayatım sınav olmuş ama güzel taraflarını da görmeye çalışıyorum :D İngilizce bilmen senin için çok güzel hepimiz de Korece için çalışmalar yapıyoruz ileride kimbilir aramızda Korece bile sohbet edebiliriz belki :D :D
Hoşbulduk..=)
Zaten son senemdeyim seneye lisedeyim hemen hemen daha rahat olur o sene sınava girmiyeceğim için.
Ayrıca neden olmasın ileride korece öğrenirsek kendi aramızda konuşuruz...=)
İyi öğrenirsek çok keyifli olabilir.=)
Hı hı sen öyle san lise hayatın hatta ben suan Lise 3 deyim :D Lise 3 e kadar çalıştıgının 2 katı daha çalışman lazım Lise 1 de tabi geçmek için sadece bu :))
Esra unnıe çok haklı bu konuda bize de hep öyle diyolardı bu sene çalışın seneye rahatsınız diye ben şu ana kadar hiç bu yılki gibi çalıştığımı hatırlamıyorum!! Kandırılmışız!! :/
Tamam çok sağolun.
Bir kişiyi kandırılmaktan kurtardınız...=) 
_______________________________________________________
Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
|
|
| 11-05-2011 12:09 AM |
|