minhocu_er99
Minoz Fan
Mesajlar: 1,265
Üyelik Tarihi: May 2011
Rep Puanı: 284
|
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
İlk yorummm :)
Okudum okudum :D Hayal hayallerini gerçekleştirmek için sınava girmelisin bacım. Tuğba söyleyiver bir zahmet :D
_______________________________________________________
"Herhangi bir gün dalgınlığına gelse, yeter! Bir akşam fanusu kapatmayı unutsa, ya da koyun bir gece sessizce kalksa ve..." İşte o zaman küçük çanlar gözyaşlarına dönüşüyorlar...
Küçük Prens.
|
|
| 06-19-2014 12:37 PM |
|
oppacıkız
Minoz Fan
Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
|
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
ilk yorum için teşekkürler bacım:D    
biliyomm bende çok dedimm ama onuda ikna eden bulunur kuzucuk valla ikna olmazsa güneşten dayak yer ö yüzden girecek tir o sınava :D ;)   
_______________________________________________________
![[Resim: K7Og2hb.gif]](http://i.imgur.com/K7Og2hb.gif)
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
|
|
| 06-19-2014 12:39 PM |
|
park ze shi
Minoz Fan
Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
|
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
2.Bölümü görmemişim abla onu da okudum.Olaylar böyle ilerledikçe Minho ne zaman gelcek diye merak ediyorum gerçekten. :) Hayal fazla abartmış.Hayali okudukça kendi halime şükrettim ahah :D
_______________________________________________________
♡
![[Resim: xkqh5w.jpg]](http://i60.tinypic.com/xkqh5w.jpg)
|
|
| 06-19-2014 12:45 PM |
|
oppacıkız
Minoz Fan
Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
|
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
(06-19-2014 12:45 PM)park ze shi Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.2.Bölümü görmemişim abla onu da okudum.Olaylar böyle ilerledikçe Minho ne zaman gelcek diye merak ediyorum gerçekten. :) Hayal fazla abartmış.Hayali okudukça kendi halime şükrettim ahah :D
Bazen aşırı duygusal insanlar bu şekilde düşünür sınav konusunda değil ama bazı konularda kendimi tecrübe ederek yazdımm ben de biraz lee min homm yüzünden hastaanelik olmuş olabilirimm    hahaha ama lee min homm gelecek insallahh bende o gelsin diye bölümleri hemen koyuyorum :D
yorum için teşekküerler   
_______________________________________________________
![[Resim: K7Og2hb.gif]](http://i.imgur.com/K7Og2hb.gif)
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
(Bu Mesaj 06-19-2014 12:52 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : oppacıkız.)
|
|
| 06-19-2014 12:51 PM |
|
ddeminho
Minoz Fan
Mesajlar: 1,328
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Rep Puanı: 118
|
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
Tuğbam bölümdrn bölme daha iyi gidiyosun valla her bölümde aytı bi güEllik var aşkım çok beğendimm
_______________________________________________________
|
|
| 06-19-2014 01:42 PM |
|
oppacıkız
Minoz Fan
Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
|
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
(06-19-2014 01:42 PM)ddeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Tuğbam bölümdrn bölme daha iyi gidiyosun valla her bölümde aytı bi güEllik var aşkım çok beğendimm
ilerletmeye çalışıyorumm kuzumm beğendiysen sorun yokk ama eleştirebilirsin de tabi kim beğenmediğin yerleri(sıkıysa) (saka saka) kuzumm beğenmene sevindimm    
_______________________________________________________
![[Resim: K7Og2hb.gif]](http://i.imgur.com/K7Og2hb.gif)
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
|
|
| 06-19-2014 01:46 PM |
|
ddeminho
Minoz Fan
Mesajlar: 1,328
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Rep Puanı: 118
|
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
Ayselin katkıları ve senin hayal gücün var beğenmemek mümkün mü hiçç :D
_______________________________________________________
|
|
| 06-19-2014 01:47 PM |
|