Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Haru Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 44 20,335 Son Mesaj:11-21-2016 03:59 PM
Star Dreams Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 452 141,473 Son Mesaj:09-21-2015 11:17 PM
  Evimde Bir Yakışıklı Var !-Senaryo Yorumları park ze shi 441 140,877 Son Mesaj:07-27-2015 02:07 AM
  AŞK SENMİSİN Senaryo Yorumları Yaseminminoz 226 96,919 Son Mesaj:07-22-2015 11:54 AM
  Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları minozAbet 69 29,803 Son Mesaj:07-21-2015 01:02 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
Yazar Mesaj
minhocu_er99 Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,265
Üyelik Tarihi: May 2011
Rep Puanı: 284
Mesaj: #71
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
facebook share twittershare
İlk yorummm :)
Okudum okudum :D Hayal hayallerini gerçekleştirmek için sınava girmelisin bacım. Tuğba söyleyiver bir zahmet :D
 
_______________________________________________________

"Herhangi bir gün dalgınlığına gelse, yeter! Bir akşam fanusu kapatmayı unutsa, ya da koyun bir gece sessizce kalksa ve..." İşte o zaman küçük çanlar gözyaşlarına dönüşüyorlar...
Küçük Prens.
06-19-2014 12:37 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #72
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
ilk yorum için teşekkürler bacım:D EyEyEyEy


biliyomm bende çok dedimm ama onuda ikna eden bulunur kuzucuk valla ikna olmazsa güneşten dayak yer ö yüzden girecek tir o sınava :D ;)EmEmEmEmEm
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
06-19-2014 12:39 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #73
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
2.Bölümü görmemişim abla onu da okudum.Olaylar böyle ilerledikçe Minho ne zaman gelcek diye merak ediyorum gerçekten. :) Hayal fazla abartmış.Hayali okudukça kendi halime şükrettim ahah :D
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
06-19-2014 12:45 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #74
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
(06-19-2014 12:45 PM)park ze shi Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.2.Bölümü görmemişim abla onu da okudum.Olaylar böyle ilerledikçe Minho ne zaman gelcek diye merak ediyorum gerçekten. :) Hayal fazla abartmış.Hayali okudukça kendi halime şükrettim ahah :D



Bazen aşırı duygusal insanlar bu şekilde düşünür sınav konusunda değil ama bazı konularda kendimi tecrübe ederek yazdımm ben de biraz lee min homm yüzünden hastaanelik olmuş olabilirimm AlAlAlAl hahaha ama lee min homm gelecek insallahh bende o gelsin diye bölümleri hemen koyuyorum :D
yorum için teşekküerlerEyEyEyEy
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
(Bu Mesaj 06-19-2014 12:52 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : oppacıkız.)
06-19-2014 12:51 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
ddeminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,328
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Rep Puanı: 118
Mesaj: #75
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
Tuğbam bölümdrn bölme daha iyi gidiyosun valla her bölümde aytı bi güEllik var aşkım çok beğendimm
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_lr8zgeq8o61qc48jco2_r2_500.gif]
06-19-2014 01:42 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #76
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
(06-19-2014 01:42 PM)ddeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Tuğbam bölümdrn bölme daha iyi gidiyosun valla her bölümde aytı bi güEllik var aşkım çok beğendimm

ilerletmeye çalışıyorumm kuzumm beğendiysen sorun yokk ama eleştirebilirsin de tabi kim beğenmediğin yerleri(sıkıysa) (saka saka) kuzumm beğenmene sevindimm EyEyEyEyEy
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
06-19-2014 01:46 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
ddeminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,328
Üyelik Tarihi: Mar 2014
Rep Puanı: 118
Mesaj: #77
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
Ayselin katkıları ve senin hayal gücün var beğenmemek mümkün mü hiçç :D
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_lr8zgeq8o61qc48jco2_r2_500.gif]
06-19-2014 01:47 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]