Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Haru Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 44 20,307 Son Mesaj:11-21-2016 03:59 PM
Star Dreams Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 452 141,274 Son Mesaj:09-21-2015 11:17 PM
  Evimde Bir Yakışıklı Var !-Senaryo Yorumları park ze shi 441 140,639 Son Mesaj:07-27-2015 02:07 AM
  AŞK SENMİSİN Senaryo Yorumları Yaseminminoz 226 96,783 Son Mesaj:07-22-2015 11:54 AM
Heart High School Love yorumlari iran minoz 37 20,419 Son Mesaj:12-12-2014 01:06 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 1 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
Yazar Mesaj
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #43
Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
 
facebook share twittershare
Aleynanın dediği her şeyin kelimesi kelimesine katılıyorum. Aynı yorumu bende yapacaktım ama Aleyna aynısını yapmış. Ruh öküzüm diye boşa demiyor bana.

Ay bence uzaylılı şeyi seçsin abla severim uzaylıları vuhhuuu :D

Devam devam takipteyim.

Efenin ölümü elimden olacak.
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
(Bu Mesaj 05-21-2015 08:27 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : park ze shi.)
05-21-2015 08:27 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
minozAbet Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 249
Üyelik Tarihi: Feb 2015
Rep Puanı: 39
Mesaj: #44
RE: Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
 
Sağol hemşerim benim ruh öküzünle aynı frekanstasınız ne güzel :) benim de olsun bi ruh öküzüm yaaa :D
Hayalin evlendiğini görmeden efe vazgeçmeyecek heralde. Biri öldürsün şu efeyi yaa :D
Uzaylı 1
zengin kız fakir oğlan 0
Oylamaya ve takibe devam :)
 
05-21-2015 08:32 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
aleynaaminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 3,601
Üyelik Tarihi: Apr 2014
Rep Puanı: 515
Mesaj: #45
RE: Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
 
Zehra tabiki uzaylilari seversin sen do min joon ey gidi o geldi aklima okurken. Ag
Bencede uzayli dizisini secerse guzel olur. Hatta Suzy ile oynasin ahahah Ag
Takipteyim bekliyorum
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_macly6Cun31qhidnwo2_500.gif]
Sanma üç günlük bu hislerim,
Ben burda her gün seni beklerim.
05-21-2015 09:58 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
minozAbet Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 249
Üyelik Tarihi: Feb 2015
Rep Puanı: 39
Mesaj: #46
RE: Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
 
Uzaylı 2
zengin kız fakir oğlan 0
ama rol arkadaşını suzy yapmam. İt gibi kıskanıyorum onu yaa o yüzden düşünmüyorum ve düşünmek istemiyorum hiç :) uzaylı olacak gibi sizden başka okuyup yorum yapan yok :( yarın başlıcam yeni bölüm yazmaya o zamana kadar artık ne çıkarsa sonuç :)
 
05-21-2015 10:30 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #47
Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
 
Ablacığım, ablacığım. Öncelikle özür dilemek istiyorum. Yorum bırakamadığım için cidden özür dilerim. Önce karakterlerden başlayım ;
Hayal karakteri Kristen olunca nedense şaşırdım Min Ho ile ikisini ciddi anlamda düşünemiyorum hahayt Ag Hoş kadın ama ay vallahi bilemedim ben bi garip oldum Ag ay no, no. Min ho'nun yanına Suzy'den başkasını düşünemiyorum. Ayayayay.

Müge karakteri için ise Nina Dobrev bir an düşündüm Min Hyuk ile ikisini. Ay olmaz ki ikisi Jong Hyuncuğum bidenem nefesimi kesen tek varlık, *herneyse*o instagramda Nina Dobrev'i takip ediyodu aklıma o geldi. Salak vampir dizisinde oynuyo ya o kadını takip ediyo te Allahım. Kadın ne zaman açık saçık bi foto paylaşsa Jong Hyun bunları mı görüyo diye kafayı yiyorum orası ayrı. Ama onun dışında hoş kadın. Amaa amaa, ben Min Hyuk'un yanına Krystal'den başkasını yakıştıramıyorum bu da itiraf edemediğim bir gerçek.

Efe ise, ay bu çoçuk yok yağuşuklu.

Bölümler için ise ;

Vallahi ben Hayal'in bu kadar çabuk teslim olacağını düşünmemiştim. Hemen iki günlük tanıştığı oğlanın kollarına atıverdi kendisini. İnteresting. Bu kız da hiç masum salak saf kızlardan değil anam.Hamile kalırsa şaşırmam yani Min Ho'nun o dediği şeye bakılırsa. Ama cidden o sözü ilk okuduğumda anlamadım tekrar tekrar okudum Ag

HaMin2 çifti bence çok tatlı ikisi. Min hyuk da hemen aşık oldu anam. Bu ne hız. Gerçi kendisi kızlara düşkündür sonuçta o bir ; Lovely. Şaşmamalı. Bir de şey diyecektim, hah. Bi an Jong Hyun'u okurken heyecanlandığımı fark ettim nedensizce. Adı bile nefesimi kesiyor şapşirozum. Ay bak aşkım kabardı gideyim de özlem gidereyim burningciğim, vampiritoşkomla.

Şu "teardrops in the rain" fav şarkılarımdan biridir onu da görünce bir hoş oldum.

Her zaman takipteyim ablam devam devam ^.^
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
06-02-2015 07:28 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
aleynaaminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 3,601
Üyelik Tarihi: Apr 2014
Rep Puanı: 515
Mesaj: #48
RE: Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
 
Abla bende okumustum da yorum yapmamistim. Cok guzeldi son iki bolum hahahah Ep Neyseki MinHo Zehranin hikayesindeki gibi 5 yil beklemek zorunda kalmadi ahaha Ep Ep Zehra bak bak goruyonmu ahahahah Ep
°°°°°°°
Min Ho "Sen de Hayal'i şey yap da şey olmasın." deyip genişçe sırıttı. Sey yapta sey olmasin deyip sirittiEp Ep Haykirdim burda MinHyuk un tipini dusunemiyorum hahah Ep
Ve son bolumun sonu cok guzeldi. Sozsuz olarak yemin ettik birbirimize gibi bir soz vardiorda. Seni birakmayacagim... Diye devam eden. Orasi cok guzeldi. Abla anlatimina cok dikkat etmeden okuyodum ama hani kelimeleri o kadar guzel diziyorsun ki ortaya cok guzel cumleler cikabiliyor. Hani ustte dedigim bolum mesela cok hosuma gitti. (Arabada sanirim konustuklari bolumden bahsediyorum bolum sonunda olan yerden)Yani kisacasi anlatimina dikkat ettim bu sefer cok hosuma gitti.
Ve. Kesinlikle Ruh Okuzum iste aynen ona katiliyorum. MinHo'nun yaninda Suzy den baskasini dusunemiyorum artik kafayi siyiricam o ikisini dusunmekten. Krystal ve Min Hyuk da evet kesinlikle
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_macly6Cun31qhidnwo2_500.gif]
Sanma üç günlük bu hislerim,
Ben burda her gün seni beklerim.
06-02-2015 08:41 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #49
Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
 
Aynen abla bende anlatımına değinmeyi unutmuşum. Katılıyorum. Anlatımın çok güzel, başarılı Ag Beyandıım bizimlasın kuç uçtu beybisiiii.
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
06-02-2015 08:55 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]