Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Haru Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 44 20,305 Son Mesaj:11-21-2016 03:59 PM
Star Dreams Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 452 141,261 Son Mesaj:09-21-2015 11:17 PM
  Evimde Bir Yakışıklı Var !-Senaryo Yorumları park ze shi 441 140,629 Son Mesaj:07-27-2015 02:07 AM
  AŞK SENMİSİN Senaryo Yorumları Yaseminminoz 226 96,773 Son Mesaj:07-22-2015 11:54 AM
Heart High School Love yorumlari iran minoz 37 20,418 Son Mesaj:12-12-2014 01:06 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 1 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
Yazar Mesaj
minozAbet Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 249
Üyelik Tarihi: Feb 2015
Rep Puanı: 39
Mesaj: #50
RE: Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
 
facebook share twittershare
Allah'ım Allah'ım bu uzun yorumları görmek ne kadan da güzel :) Ayy çok mutlu oldum :)

Zehracığım karakterlerle ilgili önce şunu söylemek istiyorum ki Hayal'den önce Efe karakteri vardı aklımda Taylor olmalıydı yani :) Birlikte fotolarını bulabileceğim kişi olarak Kristen'ı seçtim. Beğenirim kendisini ama Min Ho'nun yanına pek yakışmadı haklısınız. Müge'yi de Kristen fotolarına bakarken birlikte gördüğüm Nina olarak belirledi. Yani tüm kadro Efe'nin sayesinde şekillendi Ep Ep Ep
Hayal'in masumluğuna gelince Ag o hiç masum olmadı hatta muhtemelen 10 yıl boyunca Efe olmasaydı barlarda çok kişiyle takılırdı. Çapkın kızımız çapkın ama dikkatsiz değil Ag hamilelik olmaz yani Ag
HaMin2'ye gelince onlar aşklarını en masum şekilde yaşayacaklar :) opss spoiler :) Min Hyuk'u biliyoruz o kadar çok aşık olmak istiyorum diyo ki sonunda oldu işte neyse ki karşılıklı :) Jong Hyun bi ayrı tatlı balım yaa grubun en sevdiğim iki üyesi o ve Min Hyuk. Yong Hwa'nın sesine bayılıyorum ama tipi tavırları falan pek çekmiyo kendine. Neyse genel olarak boice'lil var gene de serde :)

Aleynacığım sana gelirsek; çok çok çok teşekkür ediyorum anlatımımı beğendiğin için."Biz dün birbirimize sözsüz yeminlerimizi ettik. Birbirimizi mühürledik. Bundan sonra biz biriz ve ne olursa olsun bu değişmeyecek. Seni asla bırakmayacağım" hissederek yazdım ben bunu hissederek :) yani arada yapıyorum böyle çılgınlıklar Ep Ep

ikinizi de çok teşekkür ediyorum yorumlarınız için :) takibe devam aşklarım :*
 
06-02-2015 09:12 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
minozAbet Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 249
Üyelik Tarihi: Feb 2015
Rep Puanı: 39
Mesaj: #51
RE: Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
 
Hahahaa yeni gördüm uçan kuşları Ep tekrar teşekkür ederim beybisi :*
 
06-02-2015 09:14 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
hümeyra minoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 407
Üyelik Tarihi: Sep 2013
Rep Puanı: 103
Mesaj: #52
RE: Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
 
Abla kaldığım yerden okunmaya başladım haber veriyim dedim =D
Uzun uzun yorum yapicam merak etme söyleyecek çok şeyim var hemence bölümleri bitiriyim geliyorum =D
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_lqizvhHwaI1qh7ir7o5_250.gif] [Resim: tumblr_lqizvhHwaI1qh7ir7o3_250.gif]
06-15-2015 10:01 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
minozAbet Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 249
Üyelik Tarihi: Feb 2015
Rep Puanı: 39
Mesaj: #53
RE: Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
 
Ben de yeni bölümler ekleyim yazdım ama eklemeyi unuttum :/ hemen geliyo yaklaşık 3 uzun bölüm o_O
 
06-15-2015 06:10 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
aleynaaminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 3,601
Üyelik Tarihi: Apr 2014
Rep Puanı: 515
Mesaj: #54
RE: Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
 
Abla üç uzun bolumde harikaydi bence. Devamini cabucak yaz bekliyorum cok guzeldi
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_macly6Cun31qhidnwo2_500.gif]
Sanma üç günlük bu hislerim,
Ben burda her gün seni beklerim.
(Bu Mesaj 06-16-2015 12:11 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : aleynaaminho.)
06-16-2015 12:11 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
minozAbet Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 249
Üyelik Tarihi: Feb 2015
Rep Puanı: 39
Mesaj: #55
RE: Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
 
Yazmaktayım balım. 18. Bölüm 2 part olabilir daha karar vermedim. Fikrinizi söylerseniz memnun olarım :*
 
06-16-2015 06:45 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
hümeyra minoz Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 407
Üyelik Tarihi: Sep 2013
Rep Puanı: 103
Mesaj: #56
RE: Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları
 
Yok abla sen direk tek part yap sonra merak ediyorum valla =D
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_lqizvhHwaI1qh7ir7o5_250.gif] [Resim: tumblr_lqizvhHwaI1qh7ir7o3_250.gif]
06-18-2015 03:12 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]