Senalmh
Minoz Fan
Mesajlar: 941
Üyelik Tarihi: Dec 2012
Rep Puanı: 98
|
RE: Twitter'da paylaşılmış bir resim...
Bende de o tip ve saç olsaydı ayna ile yatıp ayna ile kalkardım herhalde. Sen varya sen, kalbime ne kastın var senin?
_______________________________________________________
Yine ve yine gülümsettin beni. Teşekkür ederim. ^^
|
|
| 01-23-2013 04:04 PM |
|
Senalmh
Minoz Fan
Mesajlar: 941
Üyelik Tarihi: Dec 2012
Rep Puanı: 98
|
RE: Twitter'da paylaşılmış bir resim...
(01-23-2013 03:11 AM)minGozDE Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Yesinler onu ya :D
Yemesinler yaa.Yemelerine izin vermem. Veremem.
_______________________________________________________
Yine ve yine gülümsettin beni. Teşekkür ederim. ^^
|
|
| 01-23-2013 04:07 PM |
|