DuyguE.
Minoz Fan
Mesajlar: 12
Üyelik Tarihi: Aug 2011
Rep Puanı: 3
|
RE: Selam ben Duygu :)
(08-14-2011 09:30 AM)bal_böceği Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.hos geldın :)
Hoş bulduk :)
(08-14-2011 10:45 AM)LeeMinHoF4 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Bende Başak burcuyuuummm :D Aramıza hoşgeldiiiin :)
Ne güzel, hoş bulduk canım :)
|
|
| 08-14-2011 02:20 PM |
|
DuyguE.
Minoz Fan
Mesajlar: 12
Üyelik Tarihi: Aug 2011
Rep Puanı: 3
|
RE: Selam ben Duygu :)
(08-14-2011 11:27 AM)şuleeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin Duygu'cum aramıza :D Bofla sevdin ve yenisin demek hemen City Hunter ve Pesonal Taste dizilerinede başla :D
Hiç vakit kaybetmeden başladım zaten :D Bu kadar vakit kaybettiğim için üzülüyorum :D
|
|
| 08-14-2011 02:22 PM |
|
Bahar=LeeMinHo
Banned
Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
|
RE: Selam ben Duygu :)
Duygucum hoşgeldin geç buldun ama güç olmadı :) diğer dizilerden sonra hayranlığın bir kat daha artacaktır benden söylemesi ;)
|
|
| 08-14-2011 03:23 PM |
|
DuyguE.
Minoz Fan
Mesajlar: 12
Üyelik Tarihi: Aug 2011
Rep Puanı: 3
|
RE: Selam ben Duygu :)
(08-14-2011 03:23 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Duygucum hoşgeldin geç buldun ama güç olmadı :) diğer dizilerden sonra hayranlığın bir kat daha artacaktır benden söylemesi ;)
İzlediğim her dakika daha da artıyor :D Bu nasıl bir tatlılıktır böyle? :D
|
|
| 08-14-2011 03:31 PM |
|
Bahar=LeeMinHo
Banned
Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
|
RE: Selam ben Duygu :)
(08-14-2011 03:31 PM)DuyguE. Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (08-14-2011 03:23 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Duygucum hoşgeldin geç buldun ama güç olmadı :) diğer dizilerden sonra hayranlığın bir kat daha artacaktır benden söylemesi ;)
İzlediğim her dakika daha da artıyor :D Bu nasıl bir tatlılıktır böyle? :D
Sen gel onu bize sor Duygu kaç zamandır neler çekiyorum...çekiyoruzzz :)
|
|
| 08-14-2011 03:35 PM |
|
nickname
Minoz Fan
Mesajlar: 287
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 19
|
RE: Selam ben Duygu :)
Selam Duygu .. Ben de Eslem ve Seda gibi yaşıtın sayılırım!! Adım Zeynep:) Terazi burcuyum!! İyi anlaşırız kesin!! :D Bi ara özelden konuşalım!! :))
_______________________________________________________
SARANGHAE MİNHO <3
|
|
| 08-14-2011 03:37 PM |
|
DuyguE.
Minoz Fan
Mesajlar: 12
Üyelik Tarihi: Aug 2011
Rep Puanı: 3
|
RE: Selam ben Duygu :)
(08-14-2011 03:35 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (08-14-2011 03:31 PM)DuyguE. Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (08-14-2011 03:23 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Duygucum hoşgeldin geç buldun ama güç olmadı :) diğer dizilerden sonra hayranlığın bir kat daha artacaktır benden söylemesi ;)
İzlediğim her dakika daha da artıyor :D Bu nasıl bir tatlılıktır böyle? :D
Sen gel onu bize sor Duygu kaç zamandır neler çekiyorum...çekiyoruzzz :)
anlamak zor değil sizi :D uyuyamıyorum bile :D
|
|
| 08-14-2011 03:39 PM |
|