Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Tüm Minozlara Selam Olsun,Merhaba ireminoz. 24 15,210 Son Mesaj:10-15-2014 07:34 PM
  Selam Minozlar :)) Dreams Merve 38 17,453 Son Mesaj:09-01-2014 06:16 PM
  selam şakayık 0 1,970 Son Mesaj:12-08-2013 11:24 PM
  Tum Minozlara selam AygunMinoz 19 10,133 Son Mesaj:09-15-2013 08:38 PM
  Selam :) miss_wong 9 5,956 Son Mesaj:08-06-2013 06:12 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Selam ben Duygu :)
Yazar Mesaj
DuyguE. Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 12
Üyelik Tarihi: Aug 2011
Rep Puanı: 3
Mesaj: #15
RE: Selam ben Duygu :)
 
facebook share twittershare
(08-14-2011 09:30 AM)bal_böceği Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.hos geldın :)

Hoş bulduk :)

(08-14-2011 10:45 AM)LeeMinHoF4 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Bende Başak burcuyuuummm :D Aramıza hoşgeldiiiin :)

Ne güzel, hoş bulduk canım :)
 
08-14-2011 02:20 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
DuyguE. Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 12
Üyelik Tarihi: Aug 2011
Rep Puanı: 3
Mesaj: #16
RE: Selam ben Duygu :)
 
(08-14-2011 11:27 AM)şuleeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin Duygu'cum aramıza :D Bofla sevdin ve yenisin demek hemen City Hunter ve Pesonal Taste dizilerinede başla :D

Hiç vakit kaybetmeden başladım zaten :D Bu kadar vakit kaybettiğim için üzülüyorum :D
 
08-14-2011 02:22 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Bahar=LeeMinHo Çevrimdışı
Banned

Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Mesaj: #17
RE: Selam ben Duygu :)
 
Duygucum hoşgeldin geç buldun ama güç olmadı :) diğer dizilerden sonra hayranlığın bir kat daha artacaktır benden söylemesi ;)
 
08-14-2011 03:23 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
DuyguE. Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 12
Üyelik Tarihi: Aug 2011
Rep Puanı: 3
Mesaj: #18
RE: Selam ben Duygu :)
 
(08-14-2011 03:23 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Duygucum hoşgeldin geç buldun ama güç olmadı :) diğer dizilerden sonra hayranlığın bir kat daha artacaktır benden söylemesi ;)

İzlediğim her dakika daha da artıyor :D Bu nasıl bir tatlılıktır böyle? :D
 
08-14-2011 03:31 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Bahar=LeeMinHo Çevrimdışı
Banned

Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Mesaj: #19
RE: Selam ben Duygu :)
 
(08-14-2011 03:31 PM)DuyguE. Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-14-2011 03:23 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Duygucum hoşgeldin geç buldun ama güç olmadı :) diğer dizilerden sonra hayranlığın bir kat daha artacaktır benden söylemesi ;)

İzlediğim her dakika daha da artıyor :D Bu nasıl bir tatlılıktır böyle? :D

Sen gel onu bize sor Duygu kaç zamandır neler çekiyorum...çekiyoruzzz :)
 
08-14-2011 03:35 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
nickname Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 287
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 19
Mesaj: #20
RE: Selam ben Duygu :)
 
Selam Duygu .. Ben de Eslem ve Seda gibi yaşıtın sayılırım!! Adım Zeynep:) Terazi burcuyum!! İyi anlaşırız kesin!! :D Bi ara özelden konuşalım!! :))
 
_______________________________________________________

[Resim: rr5bme.gif]

SARANGHAE MİNHO <3
08-14-2011 03:37 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
DuyguE. Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 12
Üyelik Tarihi: Aug 2011
Rep Puanı: 3
Mesaj: #21
RE: Selam ben Duygu :)
 
(08-14-2011 03:35 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-14-2011 03:31 PM)DuyguE. Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(08-14-2011 03:23 PM)Bahar=LeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Duygucum hoşgeldin geç buldun ama güç olmadı :) diğer dizilerden sonra hayranlığın bir kat daha artacaktır benden söylemesi ;)

İzlediğim her dakika daha da artıyor :D Bu nasıl bir tatlılıktır böyle? :D

Sen gel onu bize sor Duygu kaç zamandır neler çekiyorum...çekiyoruzzz :)

anlamak zor değil sizi :D uyuyamıyorum bile :D
 
08-14-2011 03:39 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler:

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]