Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Tüm Minozlara Selam Olsun,Merhaba ireminoz. 24 15,210 Son Mesaj:10-15-2014 07:34 PM
  Selam Minozlar :)) Dreams Merve 38 17,453 Son Mesaj:09-01-2014 06:16 PM
  selam şakayık 0 1,970 Son Mesaj:12-08-2013 11:24 PM
  Tum Minozlara selam AygunMinoz 19 10,133 Son Mesaj:09-15-2013 08:38 PM
  Selam :) miss_wong 9 5,956 Son Mesaj:08-06-2013 06:12 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Selam ben Duygu :)
Yazar Mesaj
Sedæ_Min Ho':) Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 936
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 28
Mesaj: #8
RE: Selam ben Duygu :)
 
facebook share twittershare
hehe merak etme alışırsın..:D Bana ilk zamanlar karışık geliordu şimdi herşeyin yerini biliyorum..:D
 
_______________________________________________________

[Resim: dwUTL.gif]
08-14-2011 02:00 AM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Es'LeeMinHo Dışarıda
Minoz Fan

Mesajlar: 42
Üyelik Tarihi: Jul 2011
Rep Puanı: 15
Mesaj: #9
RE: Selam ben Duygu :)
 
Hoşgeldin Duygu :) Bende Eslem , yaşıtın sayılırım ..)
Bu arada Yengeç olarak Başak burçlarıyla iyi anlaşırım bilginize :D
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_lltfxjDMRO1qephfyo1_500.gif]

L E E M İ N H O
08-14-2011 02:07 AM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
DuyguE. Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 12
Üyelik Tarihi: Aug 2011
Rep Puanı: 3
Mesaj: #10
RE: Selam ben Duygu :)
 
(08-14-2011 02:07 AM)EsLeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin Duygu :) Bende Eslem , yaşıtın sayılırım ..)
Bu arada Yengeç olarak Başak burçlarıyla iyi anlaşırım bilginize :D

Eslem mi? daha önce hiç duymamıştım, süzel bir ismin var :) Aslında burçlar konusunda pek bilgim yok ama eminim iyi anlaşırız :D
 
08-14-2011 02:09 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Sedæ_Min Ho':) Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 936
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 28
Mesaj: #11
RE: Selam ben Duygu :)
 
(08-14-2011 02:07 AM)EsLeeMinHo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin Duygu :) Bende Eslem , yaşıtın sayılırım ..)
Bu arada Yengeç olarak Başak burçlarıyla iyi anlaşırım bilginize :D

Eslem zaten iyi anlaş mıyor muyuz??:D Msn ye gelsene..:)
 
_______________________________________________________

[Resim: dwUTL.gif]
08-14-2011 02:10 AM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
bal_böceği Çevrimdışı
Adminoz | Forum |
*******

Mesajlar: 8,115
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 116
Mesaj: #12
RE: Selam ben Duygu :)
 
hos geldın :)
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_mug5f4VoJ41r9zq5ro1_250.gif]

Spoiler:
[Resim: tumblr_muim6dQbgO1s7vpl4o2_500.gif]
08-14-2011 09:30 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
LeeMinHoF4 Çevrimdışı
Çevirmen
****

Mesajlar: 606
Üyelik Tarihi: May 2011
Rep Puanı: 29
Mesaj: #13
RE: Selam ben Duygu :)
 
Bende Başak burcuyuuummm :D Aramıza hoşgeldiiiin :)
 
_______________________________________________________

I Was Born To L O V E Y O U! ~
[Resim: YLoE5.gif]
08-14-2011 10:45 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
şuleeminho Çevrimdışı
Adminoz
*******

Mesajlar: 3,615
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 233
Mesaj: #14
RE: Selam ben Duygu :)
 
Hoşgeldin Duygu'cum aramıza :D Bofla sevdin ve yenisin demek hemen City Hunter ve Pesonal Taste dizilerinede başla :D
 
_______________________________________________________

[Resim: g4tc6.gif] [Resim: g4tgs.gif]
08-14-2011 11:27 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]