Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Haru Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 44 20,330 Son Mesaj:11-21-2016 03:59 PM
Star Dreams Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 452 141,450 Son Mesaj:09-21-2015 11:17 PM
  Evimde Bir Yakışıklı Var !-Senaryo Yorumları park ze shi 441 140,836 Son Mesaj:07-27-2015 02:07 AM
  AŞK SENMİSİN Senaryo Yorumları Yaseminminoz 226 96,896 Son Mesaj:07-22-2015 11:54 AM
  Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları minozAbet 69 29,795 Son Mesaj:07-21-2015 01:02 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 3 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
Yazar Mesaj
kübra kılınç Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 2,239
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 82
Mesaj: #50
RE: Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
 
facebook share twittershare
(04-12-2012 10:26 PM)Neseli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Asya abla ben öldüren cazibeyi daha çok sevdim nedense ya :D
Yeni bölümlerini 4 gözle bekliyorum :)

lee min ho olduğu için sevmiş olabilir misin hilalcim :D
ben de çok sevdim :)
 
_______________________________________________________

[Resim: 554814_10151125624314927_247533669_n.jpg]
04-12-2012 10:37 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Neseli Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,326
Üyelik Tarihi: Sep 2011
Rep Puanı: 38
Mesaj: #51
RE: Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
 
(04-12-2012 10:37 PM)kübra kılınç Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(04-12-2012 10:26 PM)Neseli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Asya abla ben öldüren cazibeyi daha çok sevdim nedense ya :D
Yeni bölümlerini 4 gözle bekliyorum :)

lee min ho olduğu için sevmiş olabilir misin hilalcim :D
ben de çok sevdim :)

Sanırım Fs Fe
Ama konu olarakta güzel , akıcı insan merak ediyo bidahaki bölümü :D
 
_______________________________________________________

[Resim: 86096178.gif]

Gördüğüm en güzel rüya senin olduğun,
Duyduğum en derin sevgi senin eserin,
Gördüğüm en güzel dünya senin gözlerin,
Ve kurduğum en güzel hayal sensin Minhomm
04-12-2012 10:50 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
bilgeminho:)
Misafir

 
Mesaj: #52
RE: Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
 
(04-12-2012 10:50 PM)Neseli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(04-12-2012 10:37 PM)kübra kılınç Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(04-12-2012 10:26 PM)Neseli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Asya abla ben öldüren cazibeyi daha çok sevdim nedense ya :D
Yeni bölümlerini 4 gözle bekliyorum :)

lee min ho olduğu için sevmiş olabilir misin hilalcim :D
ben de çok sevdim :)

Sanırım Fs Fe
Ama konu olarakta güzel , akıcı insan merak ediyo bidahaki bölümü :D

şahsen bende öldüren cazibe daha çok sevdim:)
 
04-12-2012 10:52 PM
Alıntı Yaparak Cevapla
Neseli Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,326
Üyelik Tarihi: Sep 2011
Rep Puanı: 38
Mesaj: #53
RE: Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
 
(04-12-2012 10:52 PM)bilgeminho:) Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(04-12-2012 10:50 PM)Neseli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(04-12-2012 10:37 PM)kübra kılınç Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(04-12-2012 10:26 PM)Neseli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Asya abla ben öldüren cazibeyi daha çok sevdim nedense ya :D
Yeni bölümlerini 4 gözle bekliyorum :)

lee min ho olduğu için sevmiş olabilir misin hilalcim :D
ben de çok sevdim :)

Sanırım Fs Fe
Ama konu olarakta güzel , akıcı insan merak ediyo bidahaki bölümü :D

şahsen bende öldüren cazibe daha çok sevdim:)

İşte işin içinde Lee Minho olunca her türlü etkileniyo insan :D
Tabii Asya ablanında hakkını yememek lazım kalemi iyiymiş bayaa :)
 
_______________________________________________________

[Resim: 86096178.gif]

Gördüğüm en güzel rüya senin olduğun,
Duyduğum en derin sevgi senin eserin,
Gördüğüm en güzel dünya senin gözlerin,
Ve kurduğum en güzel hayal sensin Minhomm
04-12-2012 11:14 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
kübra kılınç Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 2,239
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 82
Mesaj: #54
RE: Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
 
(04-12-2012 11:14 PM)Neseli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(04-12-2012 10:52 PM)bilgeminho:) Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(04-12-2012 10:50 PM)Neseli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(04-12-2012 10:37 PM)kübra kılınç Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(04-12-2012 10:26 PM)Neseli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Asya abla ben öldüren cazibeyi daha çok sevdim nedense ya :D
Yeni bölümlerini 4 gözle bekliyorum :)

lee min ho olduğu için sevmiş olabilir misin hilalcim :D
ben de çok sevdim :)

Sanırım Fs Fe
Ama konu olarakta güzel , akıcı insan merak ediyo bidahaki bölümü :D

şahsen bende öldüren cazibe daha çok sevdim:)

İşte işin içinde Lee Minho olunca her türlü etkileniyo insan :D
Tabii Asya ablanında hakkını yememek lazım kalemi iyiymiş bayaa :)

evet :D çok iyi bu konuda :D
 
_______________________________________________________

[Resim: 554814_10151125624314927_247533669_n.jpg]
04-12-2012 11:25 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #55
RE: Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
 
kulaklarım çınladı geleyim dedim :)) teşekkür ederim canlarım benim,ya ne dicem sizlerde yazsanıza bir senaryo,bende sizinkileri okuyayım hadi açılışı sitede ben yaptım sizlerde devam ettirin senaryolar kısmını,sizlerde birer senaryo yazın bende sizlerinkini okuyayım :))
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
04-13-2012 12:14 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Neseli Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,326
Üyelik Tarihi: Sep 2011
Rep Puanı: 38
Mesaj: #56
RE: Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
 
Ablacım ben yazmaya kalksam herkez baştan kapatır yani sayfayı okadar kötüyüm :D
En iyisi sen yaz ben okumaya devam ediyim :D
 
_______________________________________________________

[Resim: 86096178.gif]

Gördüğüm en güzel rüya senin olduğun,
Duyduğum en derin sevgi senin eserin,
Gördüğüm en güzel dünya senin gözlerin,
Ve kurduğum en güzel hayal sensin Minhomm
04-13-2012 01:05 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]