Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Haru Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 44 20,330 Son Mesaj:11-21-2016 03:59 PM
Star Dreams Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 452 141,429 Son Mesaj:09-21-2015 11:17 PM
  Evimde Bir Yakışıklı Var !-Senaryo Yorumları park ze shi 441 140,812 Son Mesaj:07-27-2015 02:07 AM
  AŞK SENMİSİN Senaryo Yorumları Yaseminminoz 226 96,885 Son Mesaj:07-22-2015 11:54 AM
  Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları minozAbet 69 29,792 Son Mesaj:07-21-2015 01:02 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
Yazar Mesaj
lesyahyun Dışarıda
Minoz Fan

Mesajlar: 6,325
Üyelik Tarihi: Feb 2014
Rep Puanı: 553
Mesaj: #22
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
facebook share twittershare
Heee ne oldukı arısto babam sayılır descartes amcam olur ,,,, hhahahahahahaha
 
_______________________________________________________

[Resim: 87JYG10.gif]

HALA BEKLİYORUZ :) SS501 FOREVER ^.^
06-17-2014 02:06 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #23
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
(06-17-2014 02:06 AM)lesyahyun Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Heee ne oldukı arısto babam sayılır descartes amcam olur ,,,, hhahahahahahaha

ALLAH seni iyiymişş bende eğitimm psikolojisi görüyordumm bu sene felsefe de vvar sanırımm bizimm aöl de birde ögretmen psikolojısı ınceliyozz ya :D

düşün pskoloji görsemde böyleyimm
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
06-17-2014 02:13 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
lesyahyun Dışarıda
Minoz Fan

Mesajlar: 6,325
Üyelik Tarihi: Feb 2014
Rep Puanı: 553
Mesaj: #24
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
Kuzum ben psıkolojı gordum felsefe sonra sosyolojı allah ızın verırse bu senede mantık ama matematık gıbı bır sey o lanet seyyy
 
_______________________________________________________

[Resim: 87JYG10.gif]

HALA BEKLİYORUZ :) SS501 FOREVER ^.^
06-17-2014 02:15 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #25
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
(06-17-2014 02:15 AM)lesyahyun Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Kuzum ben psıkolojı gordum felsefe sonra sosyolojı allah ızın verırse bu senede mantık ama matematık gıbı bır sey o lanet seyyy

mantıkkga mantık gerek oda biz de var mıdır bakak görekk hahaha kafiye :D

kuzumm mantık en kolayı diyordu ablamm ya ama burası senaryo içindi :D
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
(Bu Mesaj 06-17-2014 02:25 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : oppacıkız.)
06-17-2014 02:24 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
lesyahyun Dışarıda
Minoz Fan

Mesajlar: 6,325
Üyelik Tarihi: Feb 2014
Rep Puanı: 553
Mesaj: #26
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
Valla kız bende mantık pek yok ,,,, mat hıc yok hadı muhabbete gıdekkk
 
_______________________________________________________

[Resim: 87JYG10.gif]

HALA BEKLİYORUZ :) SS501 FOREVER ^.^
06-17-2014 02:27 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
oppacıkız Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2,584
Üyelik Tarihi: May 2014
Rep Puanı: 265
Mesaj: #27
RE: HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
(06-17-2014 02:27 AM)lesyahyun Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Valla kız bende mantık pek yok ,,,, mat hıc yok hadı muhabbete gıdekkk

ayyy biliyorumm ama öyle deme bizi dinliyorlar :D kuzummm muhabbete geliyorumm bay bayyy
 
_______________________________________________________


[Resim: K7Og2hb.gif]
***Yağmurlar düşünce tenime her damlayı sen sanıp aşk bildim. Ve biliyor musun gölgeni bile çok özledim.***
06-17-2014 02:29 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #28
HAYAL VE GERÇEK SENARYO YORUMU
 
İlk bölümü okudum :) İçinde aşk var mı yok mu merak ettim. :D Güzeldi canım devamını bekliyorum ama ilk bölüm bütün senaryolar için önemlidir bence sen fazla kısa tutmuşsun :D Diğer karakterlere de yer verseydin güzel olurdu.Amaaan bende çok prof. yazarmışım gibi konuşuyom işşte kusra bakma :) Devamını bekliyorum :) Bu arada tanışamadık galiba seninle yaşını bilmediğimden abla diyemiyorum . Ben Zehra Konyada oturuyorum ve 14 yaşındayım :D Umarım iyi anlaşırız.
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
(Bu Mesaj 06-17-2014 01:26 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : park ze shi.)
06-17-2014 01:26 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]