Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Heyyy! Ben geldim! Senalmh 18 10,506 Son Mesaj:12-29-2012 05:20 PM
Smile Fatmanur Özgün(Yeni geldim minozlar) IloveyouLee 12 7,311 Son Mesaj:12-27-2012 08:28 PM
  merhabalar ben de geldim :) minoz+boice 16 9,607 Son Mesaj:05-03-2012 08:02 PM
  Yeni geldim...Bi' selam veriyim... Dateqirl 18 10,816 Son Mesaj:08-17-2011 03:57 PM
  Merhaba ben geldim (: blackpearl 13 7,971 Son Mesaj:06-29-2011 02:26 AM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ben Geldim =)
Yazar Mesaj
Gorara Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 21
Üyelik Tarihi: Feb 2012
Rep Puanı: 0
Mesaj: #22
RE: Ben Geldim =)
 
facebook share twittershare
(02-02-2012 02:33 AM)Sineminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin bende Sinem :)
Korece bilmek en çok istediğim 2. şey birinci Lee Min Ho yu görmek :P
Korece bilmek büyük şans :))

Hoşbuldumm.. Tanıştığıma memnun oldum..
 
_______________________________________________________

[Resim: 295243_10150295085482996_519267995_77739...0595_n.jpg]

[Resim: 281743_10150294086142996_519267995_77634...1428_n.jpg]
02-02-2012 03:23 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gorara Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 21
Üyelik Tarihi: Feb 2012
Rep Puanı: 0
Mesaj: #23
RE: Ben Geldim =)
 
(02-02-2012 02:14 AM)şuleeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin canım aramıza :)
İyi oldu Koreceyi bilen birisinin olması hemde Minoz :)

Hoşbuldum. GcGc
 
_______________________________________________________

[Resim: 295243_10150295085482996_519267995_77739...0595_n.jpg]

[Resim: 281743_10150294086142996_519267995_77634...1428_n.jpg]
02-02-2012 03:24 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
şuleeminho Çevrimdışı
Adminoz
*******

Mesajlar: 3,615
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 233
Mesaj: #24
RE: Ben Geldim =)
 
(02-02-2012 03:22 AM)Gorara Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(02-02-2012 02:36 AM)İzMir_LEE Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoş geldin yeni minoz. Ben de Selin. ^^
Gerçekten koreceyi bilmen bizim için büyük bir nimet. Oldukça işe yarayacak bir durum çünkü. :D
Min Ho severler burada çok iyi anlaşır emin ol. Hiç bir sorun çıkmaz. ^^

Yeni Minoz Değilim .. 6 yıldır Minoz sayılırım.. Sadece burda yeniyim ... Hoşbuldum Tanıştığıma memnun oldum.. FeFe
Korece içinde elimden gelen yardımı yaparım GcGc

Yanlış anlamazsan birşey soracağım tatlım MinHo ünlü olalı daha tam 6 yıl olmadı sen nasıl MinHo'yu 6 yıldır tanıyıp Minoz oldun çünkü 10 Mayısta MinHo'nun ünlü olmaya ilk adım atmasının 6 yılını kutlayacağız birde Minozluk MinHo ilk çıkar çıkmaz böyle ünlü birşey değildi bofla başladı maksimum 3buçuk yıllık fan olabiliriz. Bir arkadaşın biri daha 5 yıldır seviyorum demiştide geçen sene nasıl sevmeye başladınız. O ünlü olmadan onu merak ediyorum üstelil 11 yaşındayken keşfetmende süper rica etsem aydınlatırmısın bizi
 
_______________________________________________________

[Resim: g4tc6.gif] [Resim: g4tgs.gif]
(Bu Mesaj 02-02-2012 03:34 AM değiştirilmiştir. Değiştiren : şuleeminho.)
02-02-2012 03:28 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
İzMir_LEE Çevrimdışı
Minozlarherzamanözel
*****

Mesajlar: 274
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 17
Mesaj: #25
RE: Ben Geldim =)
 
(02-02-2012 03:22 AM)Gorara Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(02-02-2012 02:36 AM)İzMir_LEE Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoş geldin yeni minoz. Ben de Selin. ^^
Gerçekten koreceyi bilmen bizim için büyük bir nimet. Oldukça işe yarayacak bir durum çünkü. :D
Min Ho severler burada çok iyi anlaşır emin ol. Hiç bir sorun çıkmaz. ^^

Yeni Minoz Değilim .. 6 yıldır Minoz sayılırım.. Sadece burda yeniyim ... Hoşbuldum Tanıştığıma memnun oldum.. FeFe
Korece içinde elimden gelen yardımı yaparım GcGc

Ben de burayı kasdetmiştim zaten. (:
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.


♫ ♪ ♬ ✰ SƧ501 ✰ ♫ ♪ ♬
02-02-2012 03:28 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gorara Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 21
Üyelik Tarihi: Feb 2012
Rep Puanı: 0
Mesaj: #26
RE: Ben Geldim =)
 
(02-02-2012 03:28 AM)şuleeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(02-02-2012 03:22 AM)Gorara Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(02-02-2012 02:36 AM)İzMir_LEE Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoş geldin yeni minoz. Ben de Selin. ^^
Gerçekten koreceyi bilmen bizim için büyük bir nimet. Oldukça işe yarayacak bir durum çünkü. :D
Min Ho severler burada çok iyi anlaşır emin ol. Hiç bir sorun çıkmaz. ^^

Yeni Minoz Değilim .. 6 yıldır Minoz sayılırım.. Sadece burda yeniyim ... Hoşbuldum Tanıştığıma memnun oldum.. FeFe
Korece içinde elimden gelen yardımı yaparım GcGc

Yanlış anlamazsan birşey soracağım tatlım MinHo ünlü olalı daha tam 6 yıl olmadı sen nasıl MinHo'yu 6 yıldır tanıyıp Minoz oldun çünkü 10 Mayısta MinHo'nun 6 ünlü olmaya ilk adım atmasının 6 yılını kutlayacağız birde Minozluk MinHo ilk çıkar çıkmaz böyle ünlü birşey değildi bofla başladı maksimum 3buçuk yıllık fan olabiliriz. Bir arkadaşın biri daha 5 yıldır seviyorum demiştide geçen sene nasıl sevmeye başladınız. O ünlü olmadan onu merak ediyorum üstelil 11 yaşındayken keşfetmende süper rica etsem aydınlatırmısın bizi

Yok yanlış Anlamadım.Ben Lee MİN Ho'yu koreli bir arkadaşımın tavsiyesi ile secret campus ile tanıdım .. Orda Çok başrolde oynamasada keşfetmiştim. Bu diziyi de alt yazılı olmadığı için çünkü ozamanalrda böyle siteler yoktu. Genelde Koreli arkadaşlarımdan ingilizce çevrili videolarını alıyordum.. Öyle keşfettim işte.
 
_______________________________________________________

[Resim: 295243_10150295085482996_519267995_77739...0595_n.jpg]

[Resim: 281743_10150294086142996_519267995_77634...1428_n.jpg]
02-02-2012 03:37 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gorara Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 21
Üyelik Tarihi: Feb 2012
Rep Puanı: 0
Mesaj: #27
RE: Ben Geldim =)
 
(02-02-2012 03:28 AM)İzMir_LEE Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(02-02-2012 03:22 AM)Gorara Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(02-02-2012 02:36 AM)İzMir_LEE Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoş geldin yeni minoz. Ben de Selin. ^^
Gerçekten koreceyi bilmen bizim için büyük bir nimet. Oldukça işe yarayacak bir durum çünkü. :D
Min Ho severler burada çok iyi anlaşır emin ol. Hiç bir sorun çıkmaz. ^^

Yeni Minoz Değilim .. 6 yıldır Minoz sayılırım.. Sadece burda yeniyim ... Hoşbuldum Tanıştığıma memnun oldum.. FeFe
Korece içinde elimden gelen yardımı yaparım GcGc

Ben de burayı kasdetmiştim zaten. (:

Hım sevindim ozman GcGc
 
_______________________________________________________

[Resim: 295243_10150295085482996_519267995_77739...0595_n.jpg]

[Resim: 281743_10150294086142996_519267995_77634...1428_n.jpg]
02-02-2012 03:38 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
şuleeminho Çevrimdışı
Adminoz
*******

Mesajlar: 3,615
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 233
Mesaj: #28
RE: Ben Geldim =)
 
(02-02-2012 03:37 AM)Gorara Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(02-02-2012 03:28 AM)şuleeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(02-02-2012 03:22 AM)Gorara Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(02-02-2012 02:36 AM)İzMir_LEE Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoş geldin yeni minoz. Ben de Selin. ^^
Gerçekten koreceyi bilmen bizim için büyük bir nimet. Oldukça işe yarayacak bir durum çünkü. :D
Min Ho severler burada çok iyi anlaşır emin ol. Hiç bir sorun çıkmaz. ^^

Yeni Minoz Değilim .. 6 yıldır Minoz sayılırım.. Sadece burda yeniyim ... Hoşbuldum Tanıştığıma memnun oldum.. FeFe
Korece içinde elimden gelen yardımı yaparım GcGc

Yanlış anlamazsan birşey soracağım tatlım MinHo ünlü olalı daha tam 6 yıl olmadı sen nasıl MinHo'yu 6 yıldır tanıyıp Minoz oldun çünkü 10 Mayısta MinHo'nun 6 ünlü olmaya ilk adım atmasının 6 yılını kutlayacağız birde Minozluk MinHo ilk çıkar çıkmaz böyle ünlü birşey değildi bofla başladı maksimum 3buçuk yıllık fan olabiliriz. Bir arkadaşın biri daha 5 yıldır seviyorum demiştide geçen sene nasıl sevmeye başladınız. O ünlü olmadan onu merak ediyorum üstelil 11 yaşındayken keşfetmende süper rica etsem aydınlatırmısın bizi

Yok yanlış Anlamadım.Ben Lee MİN Ho'yu koreli bir arkadaşımın tavsiyesi ile secret campus ile tanıdım .. Orda Çok başrolde oynamasada keşfetmiştim. Bu diziyi de alt yazılı olmadığı için çünkü ozamanalrda böyle siteler yoktu. Genelde Koreli arkadaşlarımdan ingilizce çevrili videolarını alıyordum.. Öyle keşfettim işte.

Korelilere ilgi nerden geldi o yaşta peki şaşırdım çünkğ secret campus de keşfettin demek ilginç ne güzel erkenden farketmek.

6 yıl dolmadan 6 yıldır Minozum demen ve Minozluğun o zamanlar olmamasından dedim.
O zamandan beri takip ediyorsunuz keşke daha önce gelseydin siteye
 
_______________________________________________________

[Resim: g4tc6.gif] [Resim: g4tgs.gif]
02-02-2012 03:43 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]