Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Heyyy! Ben geldim! Senalmh 18 10,506 Son Mesaj:12-29-2012 05:20 PM
Smile Fatmanur Özgün(Yeni geldim minozlar) IloveyouLee 12 7,311 Son Mesaj:12-27-2012 08:28 PM
  merhabalar ben de geldim :) minoz+boice 16 9,607 Son Mesaj:05-03-2012 08:02 PM
  Yeni geldim...Bi' selam veriyim... Dateqirl 18 10,816 Son Mesaj:08-17-2011 03:57 PM
  Merhaba ben geldim (: blackpearl 13 7,971 Son Mesaj:06-29-2011 02:26 AM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ben Geldim =)
Yazar Mesaj
Gorara Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 21
Üyelik Tarihi: Feb 2012
Rep Puanı: 0
Mesaj: #15
RE: Ben Geldim =)
 
facebook share twittershare
(02-01-2012 10:16 PM)eSs24 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin Kübra :D
Bende Esra :D
Kaç senedir Kore hayranısın, öğrendin acaba ? :D

Hoşbuldum Esra.. Yaklaşık 6 senedir .. Koreceyi de 3-4 senede öğrendim. Koreli arkadaşlarımda yardımcı oldular. Türkçe ile çok benzer olduğu için çok fazla sıkıntı yaşamadım FeFe
 
_______________________________________________________

[Resim: 295243_10150295085482996_519267995_77739...0595_n.jpg]

[Resim: 281743_10150294086142996_519267995_77634...1428_n.jpg]
02-02-2012 01:47 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gorara Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 21
Üyelik Tarihi: Feb 2012
Rep Puanı: 0
Mesaj: #16
RE: Ben Geldim =)
 
(02-01-2012 10:24 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin. Gerçekten harika bir şey korece biliyior olman.=)) Bende öğrenmeye çalışıyorum senin yaşına gelinceye kadar öğrenirim herhalde..=)) Neyse sonuç olarak hoşgeldin..=))

Hoşbuldumm.. Öğrenirsin merak etme FeFeFe
 
_______________________________________________________

[Resim: 295243_10150295085482996_519267995_77739...0595_n.jpg]

[Resim: 281743_10150294086142996_519267995_77634...1428_n.jpg]
02-02-2012 01:48 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gorara Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 21
Üyelik Tarihi: Feb 2012
Rep Puanı: 0
Mesaj: #17
RE: Ben Geldim =)
 
(02-01-2012 11:41 PM)Nurhan Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin Kübra aramıza :) yaşın küçük ama mağrifetlerin büyük maşallah ne güzel öğrenmişsin koreceyi darısı başımıza:)
Korkma burda herkes birbirini çok sever Minho herkesin:)

Hoşbuldum.. Yaşım çok da küçük sayılmaz aslında.. Umarım sizde öğrenirsiniz.. Önemli olan İstemek zaten..
 
_______________________________________________________

[Resim: 295243_10150295085482996_519267995_77739...0595_n.jpg]

[Resim: 281743_10150294086142996_519267995_77634...1428_n.jpg]
02-02-2012 01:49 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
şuleeminho Çevrimdışı
Adminoz
*******

Mesajlar: 3,615
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 233
Mesaj: #18
RE: Ben Geldim =)
 
Hoşgeldin canım aramıza :)
İyi oldu Koreceyi bilen birisinin olması hemde Minoz :)
 
_______________________________________________________

[Resim: g4tc6.gif] [Resim: g4tgs.gif]
02-02-2012 02:14 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Sineminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 119
Üyelik Tarihi: Jan 2012
Rep Puanı: 10
Mesaj: #19
RE: Ben Geldim =)
 
Hoşgeldin bende Sinem :)
Korece bilmek en çok istediğim 2. şey birinci Lee Min Ho yu görmek :P
Korece bilmek büyük şans :))
 
_______________________________________________________

Lee Min Ho <3
Saranghe
02-02-2012 02:33 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
İzMir_LEE Çevrimdışı
Minozlarherzamanözel
*****

Mesajlar: 274
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 17
Mesaj: #20
RE: Ben Geldim =)
 
Hoş geldin yeni minoz. Ben de Selin. ^^
Gerçekten koreceyi bilmen bizim için büyük bir nimet. Oldukça işe yarayacak bir durum çünkü. :D
Min Ho severler burada çok iyi anlaşır emin ol. Hiç bir sorun çıkmaz. ^^
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.


♫ ♪ ♬ ✰ SƧ501 ✰ ♫ ♪ ♬
02-02-2012 02:36 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gorara Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 21
Üyelik Tarihi: Feb 2012
Rep Puanı: 0
Mesaj: #21
RE: Ben Geldim =)
 
(02-02-2012 02:36 AM)İzMir_LEE Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoş geldin yeni minoz. Ben de Selin. ^^
Gerçekten koreceyi bilmen bizim için büyük bir nimet. Oldukça işe yarayacak bir durum çünkü. :D
Min Ho severler burada çok iyi anlaşır emin ol. Hiç bir sorun çıkmaz. ^^

Yeni Minoz Değilim .. 6 yıldır Minoz sayılırım.. Sadece burda yeniyim ... Hoşbuldum Tanıştığıma memnun oldum.. FeFe
Korece içinde elimden gelen yardımı yaparım GcGc
 
_______________________________________________________

[Resim: 295243_10150295085482996_519267995_77739...0595_n.jpg]

[Resim: 281743_10150294086142996_519267995_77634...1428_n.jpg]
02-02-2012 03:22 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]