Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Heyyy! Ben geldim! Senalmh 18 10,506 Son Mesaj:12-29-2012 05:20 PM
Smile Fatmanur Özgün(Yeni geldim minozlar) IloveyouLee 12 7,311 Son Mesaj:12-27-2012 08:28 PM
  merhabalar ben de geldim :) minoz+boice 16 9,607 Son Mesaj:05-03-2012 08:02 PM
  Yeni geldim...Bi' selam veriyim... Dateqirl 18 10,816 Son Mesaj:08-17-2011 03:57 PM
  Merhaba ben geldim (: blackpearl 13 7,971 Son Mesaj:06-29-2011 02:26 AM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ben Geldim =)
Yazar Mesaj
Gülşah_minho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
Mesaj: #8
RE: Ben Geldim =)
 
facebook share twittershare
Hoşgeldin. Gerçekten harika bir şey korece biliyior olman.=)) Bende öğrenmeye çalışıyorum senin yaşına gelinceye kadar öğrenirim herhalde..=)) Neyse sonuç olarak hoşgeldin..=))
 
_______________________________________________________

Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
02-01-2012 10:24 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Nurhan Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 932
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 22
Mesaj: #9
RE: Ben Geldim =)
 
Hoşgeldin Kübra aramıza :) yaşın küçük ama mağrifetlerin büyük maşallah ne güzel öğrenmişsin koreceyi darısı başımıza:)
Korkma burda herkes birbirini çok sever Minho herkesin:)
 
_______________________________________________________

[Resim: 6.gif]
02-01-2012 11:41 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gorara Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 21
Üyelik Tarihi: Feb 2012
Rep Puanı: 0
Mesaj: #10
RE: Ben Geldim =)
 
(02-01-2012 10:24 PM)Gülşah_minho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin. Gerçekten harika bir şey korece biliyior olman.=)) Bende öğrenmeye çalışıyorum senin yaşına gelinceye kadar öğrenirim herhalde..=)) Neyse sonuç olarak hoşgeldin..=))

Hoşbuldum Teşekkür edeerimm Fe
 
_______________________________________________________

[Resim: 295243_10150295085482996_519267995_77739...0595_n.jpg]

[Resim: 281743_10150294086142996_519267995_77634...1428_n.jpg]
02-02-2012 01:40 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gorara Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 21
Üyelik Tarihi: Feb 2012
Rep Puanı: 0
Mesaj: #11
RE: Ben Geldim =)
 
(02-01-2012 06:16 PM)rabiyeBYX Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.hoşgeldin canım aramıza:)
Korece bilen şanslı insanlardan birisin yani^^
İsim yazmamışsın canım bu arada ben Rabiye

Tanıştığıma memnun oldum Rabiye ben Kübra. Fe
 
_______________________________________________________

[Resim: 295243_10150295085482996_519267995_77739...0595_n.jpg]

[Resim: 281743_10150294086142996_519267995_77634...1428_n.jpg]
02-02-2012 01:40 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gorara Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 21
Üyelik Tarihi: Feb 2012
Rep Puanı: 0
Mesaj: #12
RE: Ben Geldim =)
 
(02-01-2012 07:36 PM)hande lee Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.hoşgeldin canım..ben hande...

Hoşbuldum Canım Bende Kübra Fe
 
_______________________________________________________

[Resim: 295243_10150295085482996_519267995_77739...0595_n.jpg]

[Resim: 281743_10150294086142996_519267995_77634...1428_n.jpg]
02-02-2012 01:41 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gorara Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 21
Üyelik Tarihi: Feb 2012
Rep Puanı: 0
Mesaj: #13
RE: Ben Geldim =)
 
(02-01-2012 07:54 PM)bal_böceği Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.hoş geldin canım aramıza kalıcı olman dileğimle :D ben emine

Umarım kalıcı olabilirim.. Üniversite sınavları sebebıyle bu mümkün olmayabilir ama sık sık gelmeye çalışacağım... Tanıştığıma memnun oldum Ben de Kübra Fe
 
_______________________________________________________

[Resim: 295243_10150295085482996_519267995_77739...0595_n.jpg]

[Resim: 281743_10150294086142996_519267995_77634...1428_n.jpg]
02-02-2012 01:43 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Gorara Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 21
Üyelik Tarihi: Feb 2012
Rep Puanı: 0
Mesaj: #14
RE: Ben Geldim =)
 
(02-01-2012 08:02 PM)esr@ Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.hoşgeldin aramıza kübra:) merak etme rahatsız olmazsın biz burda 4000 geçtik ama hiç birbirimizi kıskanmadık:)

(02-01-2012 06:16 PM)rabiyeBYX Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.hoşgeldin canım aramıza:)
Korece bilen şanslı insanlardan birisin yani^^
İsim yazmamışsın canım bu arada ben Rabiye

rabiye abla ben de öyle düşündüm ama imzasında ismi yazıyor :D

Hoşbulduk ..Kıskanmak değilde.... Neyse.. Fe
evet imzamda ismim varda gözükmeyebilir İsmimi söylemem gerekirdi yinede :D :D Farketmen iyi olmuş ama FeFeFeFe
 
_______________________________________________________

[Resim: 295243_10150295085482996_519267995_77739...0595_n.jpg]

[Resim: 281743_10150294086142996_519267995_77634...1428_n.jpg]
02-02-2012 01:45 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]