Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  61. Hafta'nın Minoz'u"lmao" mutlu çiğdem 96 43,050 Son Mesaj:05-19-2015 10:04 AM
  62. Hafta'nın Minoz'u"minhocu_er99" mutlu çiğdem 122 50,235 Son Mesaj:06-19-2014 01:19 AM
  Haftanın Minoz'u Bölüm Kuralları bal_böceği 71 36,820 Son Mesaj:06-03-2014 08:25 AM
  60. Haftanın Minoz'u "_nhnlmh_" mutlu çiğdem 62 26,086 Son Mesaj:05-20-2014 05:19 AM
  59. Hafta'nın Minoz'u "özlem can" mutlu çiğdem 133 51,244 Son Mesaj:05-13-2014 12:56 AM
Konu Kapalı 
 
Değerlendir:
  • 2 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
43.Haftanın Minoz'u " yoona "
Yazar Mesaj
LMH-Büşra Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 161
Üyelik Tarihi: Apr 2012
Rep Puanı: 25
Mesaj: #15
43.Haftanın Minoz'u " yoona "
 
facebook share twittershare
Tebrik ederim canım :D
 
_______________________________________________________

[Resim: 93482763804043289050273353790n.jpg]

Spoiler:
[Resim: pr127.png]
03-12-2013 07:37 PM
Tüm Mesajlarını Bul
yoona Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,026
Üyelik Tarihi: Jan 2013
Rep Puanı: 115
Mesaj: #16
43.Haftanın Minoz'u " yoona "
 
canlarım hepinize tek tek teşekkür ederim şu an çok şaşkınım böyle bişe beklemiodum açtım pat diye kerşıma sizleri gördüm çok mutluyum bunun sebebi sizsiniz inşallah sizlerden hiç ayrılmam aksine dahada yakınlaşırım:)))
gelelim sorulara bayağı vakit alacak beklayein kuzularım geliyooooor
BiEyEyEyEy
 
_______________________________________________________

[Resim: m7p7r.gif]
Gözlerine..
(Bu Mesaj 03-12-2013 08:24 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : yoona.)
03-12-2013 08:24 PM
Tüm Mesajlarını Bul
LeeMinSelmaKHJ Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 261
Üyelik Tarihi: Jan 2013
Rep Puanı: 537
Mesaj: #17
43.Haftanın Minoz'u " yoona "
 
ilk sorumu soruyorum :D>> Seni bu hayatta en çok ne kızdırıyoo? Bu kızgınlıkla baş edebiliyo musun? umarım saçma bi soru olmamıştır ^^
 
_______________________________________________________


• ღ • You're My Heaven • ღ •

[Resim: 2pyds2v.gif]
[Resim: 9laovp.gif]
Gel Minho çık gel bi gün
Bil ki emrine amadeyiz
Kaç kuşak deli divaneyiz
De ki bir nevi avareyiz.
03-12-2013 08:35 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul
yoona Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,026
Üyelik Tarihi: Jan 2013
Rep Puanı: 115
Mesaj: #18
43.Haftanın Minoz'u " yoona "
 
hayat felsefem ne olursa olsun olan şeyin beni ve sevdiklerimi mutlu etmesidir
bana yön veren sözler beni koreye götürmeli ve en iyisi olmalı bu ara bunalımdayım diyebilirim cnm bu yüzden bana destek lazım aldım bn o desteği...
KARANLIĞIN EN YOĞUN LDUĞU ZAMAN GÜNEŞİN DOĞACAĞI ZAMANDIR:))
VE hayat amacım okuyup istediğim hayata kavuşmak izmir ege üniversitesi....bi gamzem olmasını çok isterdim...:(AĞLADIĞIMI HİÇ BİR ZAMAN GÖREMEYECEKSİNİZ O YÜZDEN GÜLÜŞÜMÜN KEYFİNİ ÇIKARIN...
 
_______________________________________________________

[Resim: m7p7r.gif]
Gözlerine..
03-12-2013 08:51 PM
Tüm Mesajlarını Bul
yoona Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,026
Üyelik Tarihi: Jan 2013
Rep Puanı: 115
Mesaj: #19
43.Haftanın Minoz'u " yoona "
 
SELMACIM BENİ HAYATTA KIZDIRAN ÇOK ŞEY VAR BUNLARDAN BİRİSİDE:
BEN HAKSIZLIĞA HİÇ TAHAMMÜL EDEMEM AMA NEDENSE HAKSIZLIK VE SAHTEKARLIKLARIN HEPSİ BENİ BULUO CANM :d TEŞEKKÜRLER:)))
 
_______________________________________________________

[Resim: m7p7r.gif]
Gözlerine..
03-12-2013 08:55 PM
Tüm Mesajlarını Bul
yoona Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,026
Üyelik Tarihi: Jan 2013
Rep Puanı: 115
Mesaj: #20
43.Haftanın Minoz'u " yoona "
 
*Bu ara daha doğrusu son iki senedir türk dizilerinden tiksinir oldum KORE DİZİLERİMDEN *SONRAEmCeCe
*köfte çöreğine ve erişteye asla hayır demem

*ıssız bi adaya düşsem yanıma min ho'mun fotoları kayık ve müzik bunlar yeterli benim için...
*şu an zaten (..) acısı çekiyorum bu yeterince açık olmuştur heralde:D
*çiğ tavuk mu? yerim valla bu tosunda olabilir :))) çünki benim sevdiğim insan basit değil ve *terkedilmeye benim tarafımdan asla uğramaz... onlar için ölürüm bile..

*ewt resimde herkes yetenekli olduğumu söyler ve yetenekli olduğum herşeyi yapmayı severim
*bakarsan anlarsın gözlerime sen eğer ağlıyorsan seviyorum beeen...
*kore ,sevdiklerim ve kendi yararıma yaptığım herşeyi severim:))

*acayip duygusalım ^^dokunsan ağlar^^cinstenim:D
*kitap okurum ama okuduğum kitap beni yansıtmalı şuan okuduğum kitap SEVMEKTEN KORKUYORUM:AHMED GÜNBAY YILDIZ UNNİLERİM CANLARIM HEĞPİNİZE DE ŞİDDETLE TAVSİYE EDERİ ZTEN 200 SAYFALIK BİŞE:D

*NANKÖR OLMAYAN bütün hayvanları severim şuan REX'İM VAR O Bİ KÖPEK...Ad
*ALIŞVERİŞE BİTERİM YAA AMA FAZLA HARCAMAKTAN KORKTUĞUM İÇİN ÇK YAKLAŞMAM:)))

*sosyalimdir her ortama ayak uydururum yabani suskunları hele hiç sevmem onlarıda olduğum ortamda kendime uydurmazsam olmazz:DDD çk kötüyüm yaaaaCpCp
*takım tutmuyorum tutsaydım bu BJK olurdu
*simetri hastalığım var kaşları bozuk olan insana asla bakamam eğer o düzeltmiyosa ben kendiminkini düzeltirim AoDfDf

*en büyük hayalim okuyup ülke gezmek ve ilk olarak KOREYE GİTMEK...
*içinde rahat olduğum herşeyi giyerim
*ne konuda istikrarlı olduğumu henüz bilmiorum:(

*haksızlğa göz yummama huyumu seviorum ve çok çabuk sinirlenme huymu sevmiorum!!
*LEE MİN HO'YU.....RUM
*HAYATIM OKULDAN EWE EWDEN OKULA ŞEKLİNDE DEWAM edio değişik bişe yapmıorum:((
*kolay bağışlarım ve bana yapılan kötülükte onu Allaha havale ederim...:)

*inanın birçok çılgınlığınm var ne anlatsam bilmiorum:((????
*aferin sözünü bu ara çk duyuyorum:DD
*ablamın yokluğu:((
*kore biletimin olmasını isterdim şuan....

*ERİŞTEYİ YESEM YESEM HİÇ DOYMAM HA BİDE KÖFTE ÇÖREĞİ
*bütün proğramları severim:DD
*arkadaşlarıma kıymet veririm
*LEE MİN HO TİPİ İNSAN BENİ KARŞI CİNSE TUTSAK EDEBİLİR:))))

*YİNE MİN HO'MUN ÖZELLİKLERİNİ ARARIM esmer uzun boylu olmalı ha birde SİYAH GÖZLÜÜÜ
*ŞEVVAL SAM, FATMA GİRİK:d E BENZETİOLAR BENİ
CANLARIM MİNOZLARIM MERAKLARINIZI SADECE 43. HAFTA MİNOZU OLARAK DEİL HERZAMAN GİDERMYE HAZIRIM FAİGHTİNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
_______________________________________________________

[Resim: m7p7r.gif]
Gözlerine..
(Bu Mesaj 03-12-2013 11:10 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : yoona.)
03-12-2013 09:37 PM
Tüm Mesajlarını Bul
LeeMinSelmaKHJ Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 261
Üyelik Tarihi: Jan 2013
Rep Puanı: 537
Mesaj: #21
RE: 43.Haftanın Minoz'u " yoona "
 
(03-12-2013 08:55 PM)yoona Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.SELMACIM BENİ HAYATTA KIZDIRAN ÇOK ŞEY VAR BUNLARDAN BİRİSİDE:
BEN HAKSIZLIĞA HİÇ TAHAMMÜL EDEMEM AMA NEDENSE HAKSIZLIK VE SAHTEKARLIKLARIN HEPSİ BENİ BULUO CANM :d TEŞEKKÜRLER:)))
aynı sorundan şikayetçiyiz sanırım ''adaletsizlik'' bu arada
saol cnm sorumu cewapladığın için ^^
 
_______________________________________________________


• ღ • You're My Heaven • ღ •

[Resim: 2pyds2v.gif]
[Resim: 9laovp.gif]
Gel Minho çık gel bi gün
Bil ki emrine amadeyiz
Kaç kuşak deli divaneyiz
De ki bir nevi avareyiz.
03-12-2013 09:52 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul
« Önceki | Sonraki »
Konu Kapalı 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]