rabiyeBYX
Adminoz | Forum |
      
Mesajlar: 4,488
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 153
|
RE: "11.30 #LeeMinho received interview in Shanghai
(12-01-2011 11:02 PM)eSs24 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (12-01-2011 12:53 AM)şuleeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Esra'm Rabiş ablanda bilerek söylüyor gülüyor zaten :D
Esra'm yada MinHo uzun olduğu için ayağa kalkmamış hehe :D
(12-01-2011 11:27 AM)rabiyeBYX Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (11-30-2011 08:10 PM)eSs24 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (11-30-2011 05:16 PM)rabiyeBYX Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.çok güzel ya süper çalışmalar ....
yalnız resim çekinmek için poz veren kırmızı ayakkabılı arkadaş oturmasına rağmen Minhosshiden azıcık uzun  
Oturmuyo ki ^^ Kısa oldugu için oturmamıs saten ^^
virgül koymayı unutmuşum sanırım^^ ama resimden zaten ne demek istediğim anlaşılıyor Esram^^
bu arada Rabiş ablayıda tuttum Şulecim....hem Rabiş hem abla güzelmiş^^
Sorry ben ciddi sandım :D
O zaman sana bundan sonra Rabiş Abla diyelim ^^
farketmez^^
_______________________________________________________
єη ιуιѕι вυ мυ؟ємιη мιѕιη؟
![[Resim: choco%20tatl_zpsny7z3r7w.gif]](http://i1125.photobucket.com/albums/l599/rabiyeBYX/Minho%20gifleri%20gunun/choco%20tatl_zpsny7z3r7w.gif)
|
|
| 12-02-2011 10:05 AM |
|