Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
selem :)
Yazar Mesaj
şuleeminho Çevrimdışı
Adminoz
*******

Mesajlar: 3,615
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 233
Mesaj: #8
RE: selem :)
 
facebook share twittershare
Hoşgeldin canım aramıza yaş kaç kendinden birazdaha bahsetmen mümkünmü Fatoşcum
 
_______________________________________________________

[Resim: g4tc6.gif] [Resim: g4tgs.gif]
12-15-2011 10:52 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Bahar=LeeMinHo Çevrimdışı
Banned

Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Mesaj: #9
RE: selem :)
 
Hoşgeldin aramıza seni daha iyi tanımak isteriz :) Minho'nun daha keşfedilecek çok şeyi var :)
 
12-16-2011 04:24 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
^^bşrminoz^^ Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 565
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 15
Mesaj: #10
RE: selem :)
 
hoşgeldin ben Büşra
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
''Ben varLığını tanımlayan isiMle tutunuyorum Hayata..''
12-16-2011 08:38 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
İzMir_LEE Çevrimdışı
Minozlarherzamanözel
*****

Mesajlar: 274
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 17
Mesaj: #11
RE: selem :)
 
Minoz diyarına hoş geldin tatlım. :D Ben de Selin. (:
Aynen kendinden ayrıntılı bir şekilde bahsedersen daha çok seviniriz. (:

Sen Min Ho'nun daha 4/1 ini bile görmedin. Buraya takıl onları da öğrenirsin. :D
Ayrıca kesinlikle BOF ve CH dizilerini de izlemelisin. Şiddetle tavsiyemizdir sana.
İyi forumlar tatlım. ^^
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.


♫ ♪ ♬ ✰ SƧ501 ✰ ♫ ♪ ♬
12-17-2011 02:48 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
fatoss Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 3
Üyelik Tarihi: Nov 2011
Rep Puanı: 1
Mesaj: #12
RE: selem :)
 
hepinize teşekkür edrim çok memnun oldum gerçekten sıcak karşılamanız için :) ben erzurumluyum 20 yaşındayım sınıf öğretmenliği okuyorum 3. sınıftayım arkadaşlar..başka merak ettiğiniz bişey varsa sorabilirsiniz..ayrıca tavsiyelerinize uydum ve bof,city hunter izledim..gerçekten harika ikiside bayıldım yanii..
 
_______________________________________________________

[Resim: images?q=tbn:ANd9GcSQ_fR5QEz2o70oeGcUW9A...f0lyVfxzvA]
03-28-2012 04:03 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #13
RE: selem :)
 
bende Asya canım memnun oldum aramıza hoşgeldin :))
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
03-29-2012 02:14 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]