arzu düzenli
Minoz Fan
Mesajlar: 3,110
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 536
|
RE: hep benimle kal-yorumlar
(09-02-2013 06:29 PM)iran minoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (09-02-2013 06:27 PM)arzu düzenli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (09-02-2013 06:25 PM)iran minoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (09-02-2013 06:20 PM)arzu düzenli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.ayy yine çok güzel bir yerde bitirmişsin bölümü min ho'da geldi caba kıza bir şey olucak mı?ellerine sağlık.
Finale az kalmiş bi şey olabilir de.rica ederim tatlim.beğenmene sevindim
unni kalbime indiriceksin sen benim.ölüm sebebim olucaksın
Yok yok dur canim.senin yuzunden senaryoyu deyiştirecem ha
değiştirme gerçekten çok merak ettim sonu güzel olucak gibi
_______________________________________________________
|
|
| 09-02-2013 06:30 PM |
|
iran minoz
Minoz Fan
Mesajlar: 952
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 389
|
RE: hep benimle kal-yorumlar
(09-02-2013 06:27 PM)LeeMinSelmaKHJ Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (09-02-2013 06:14 PM)iran minoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (09-02-2013 06:03 PM)LeeMinSelmaKHJ Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (09-02-2013 05:54 PM)iran minoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Yeni bolumu yazdim umarim beğenirsiniz.
Size bugun yazicam diye söz vermesem....
Bugun tamamen talihsizlikti bana.
Aissh sonunda Minhossi geldii nihayett :-D:-D ellerine saglikk bitaneem emeginin gozunden opuyorum o nsl oluyosaa artk XDXDXD
Rica ederim,Ya sen canimsin yaparsin :)
Şeni şeviyorum meleyim
Ooy ozguwenim artti :-D saol canoomm:-)
O kadar mukemelsin ki bana gerek yok ki canikom
_______________________________________________________
|
|
| 09-02-2013 06:30 PM |
|
iran minoz
Minoz Fan
Mesajlar: 952
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 389
|
RE: hep benimle kal-yorumlar
Bi iki bolum sonra final yapmak istiyorum sizin fikriniz ne?
_______________________________________________________
(Bu Mesaj 09-02-2013 06:35 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : iran minoz.)
|
|
| 09-02-2013 06:30 PM |
|
arzu düzenli
Minoz Fan
Mesajlar: 3,110
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 536
|
RE: hep benimle kal-yorumlar
(09-02-2013 06:30 PM)iran minoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Bi iki bolum sonra final yapmak istiyorum sizin fikriniz ne?
bana hemen şimdi sonunu söyleyebilirsin hiç sorun olmaz
_______________________________________________________
|
|
| 09-02-2013 06:36 PM |
|
birminozdaha:)
Minoz Fan
Mesajlar: 365
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Rep Puanı: 183
|
RE: hep benimle kal-yorumlar
Bebeğim yine çok güzel, bol aksiyonlu bir bölüm daha olmuş.Kalbime indireceksin sen benim ama yapma böyle.Öyle bir yerde bırakmışsın ki şuan ne olacak acaba diye kendimi yiyorum.Fazla meraklandırma bizi.Yarın gelsin yeni bölüm!!!:))
_______________________________________________________
Minoz olmak demek:Vazgeçen kimse zafer elde edemez diyen aktörün pes edecek olsak başlamazdık diyen minozları olmak, daha önce tanışmadığın insanlarla tek yürek olmak ve kocaman bir aileye sahip olmaktır.Birşey olduğunda terapi merkezimiz açık mı diyip koşup gelmektir:))
|
|
| 09-02-2013 06:38 PM |
|
iran minoz
Minoz Fan
Mesajlar: 952
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 389
|
RE: hep benimle kal-yorumlar
(09-02-2013 06:38 PM)birminozdaha:) Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Bebeğim yine çok güzel, bol aksiyonlu bir bölüm daha olmuş.Kalbime indireceksin sen benim ama yapma böyle.Öyle bir yerde bırakmışsın ki şuan ne olacak acaba diye kendimi yiyorum.Fazla meraklandırma bizi.Yarın gelsin yeni bölüm!!!:))
Beğemene çok sevindim.amman sana bi şey olmasin.Tmm bebeğim hemen yarin emriniz deyim.
_______________________________________________________
|
|
| 09-02-2013 06:43 PM |
|
birminozdaha:)
Minoz Fan
Mesajlar: 365
Üyelik Tarihi: Aug 2013
Rep Puanı: 183
|
RE: hep benimle kal-yorumlar
(09-02-2013 06:43 PM)iran minoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (09-02-2013 06:38 PM)birminozdaha:) Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Bebeğim yine çok güzel, bol aksiyonlu bir bölüm daha olmuş.Kalbime indireceksin sen benim ama yapma böyle.Öyle bir yerde bırakmışsın ki şuan ne olacak acaba diye kendimi yiyorum.Fazla meraklandırma bizi.Yarın gelsin yeni bölüm!!!:))
Beğemene çok sevindim.amman sana bi şey olmasin.Tmm bebeğim hemen yarin emriniz deyim.
Olmaz merak etme sen yaz yeter ki:)) Asıl sana bir şey olmasın tatlısı:))
_______________________________________________________
Minoz olmak demek:Vazgeçen kimse zafer elde edemez diyen aktörün pes edecek olsak başlamazdık diyen minozları olmak, daha önce tanışmadığın insanlarla tek yürek olmak ve kocaman bir aileye sahip olmaktır.Birşey olduğunda terapi merkezimiz açık mı diyip koşup gelmektir:))
|
|
| 09-02-2013 06:45 PM |
|