iran minoz
Minoz Fan
Mesajlar: 952
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 389
|
RE: hep benimle kal-yorumlar
(09-02-2013 06:03 PM)LeeMinSelmaKHJ Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (09-02-2013 05:54 PM)iran minoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Yeni bolumu yazdim umarim beğenirsiniz.
Size bugun yazicam diye söz vermesem....
Bugun tamamen talihsizlikti bana.
Aissh sonunda Minhossi geldii nihayett :-D:-D ellerine saglikk bitaneem emeginin gozunden opuyorum o nsl oluyosaa artk XDXDXD
Rica ederim,Ya sen canimsin yaparsin :)
Şeni şeviyorum meleyim
_______________________________________________________
|
|
| 09-02-2013 06:14 PM |
|
arzu düzenli
Minoz Fan
Mesajlar: 3,110
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 536
|
hep benimle kal-yorumlar
ayy yine çok güzel bir yerde bitirmişsin bölümü min ho'da geldi acaba kıza bir şey olucak mı?ellerine sağlık.
_______________________________________________________
(Bu Mesaj 09-02-2013 06:25 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : arzu düzenli.)
|
|
| 09-02-2013 06:20 PM |
|
iran minoz
Minoz Fan
Mesajlar: 952
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 389
|
RE: hep benimle kal-yorumlar
(09-02-2013 06:20 PM)arzu düzenli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.ayy yine çok güzel bir yerde bitirmişsin bölümü min ho'da geldi caba kıza bir şey olucak mı?ellerine sağlık.
Finale az kalmiş bi şey olabilir de.rica ederim tatlim.beğenmene sevindim
_______________________________________________________
|
|
| 09-02-2013 06:25 PM |
|
arzu düzenli
Minoz Fan
Mesajlar: 3,110
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 536
|
RE: hep benimle kal-yorumlar
(09-02-2013 06:25 PM)iran minoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (09-02-2013 06:20 PM)arzu düzenli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.ayy yine çok güzel bir yerde bitirmişsin bölümü min ho'da geldi caba kıza bir şey olucak mı?ellerine sağlık.
Finale az kalmiş bi şey olabilir de.rica ederim tatlim.beğenmene sevindim
unni kalbime indiriceksin sen benim.ölüm sebebim olucaksın
_______________________________________________________
|
|
| 09-02-2013 06:27 PM |
|
iran minoz
Minoz Fan
Mesajlar: 952
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 389
|
RE: hep benimle kal-yorumlar
(09-02-2013 06:27 PM)arzu düzenli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (09-02-2013 06:25 PM)iran minoz Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (09-02-2013 06:20 PM)arzu düzenli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.ayy yine çok güzel bir yerde bitirmişsin bölümü min ho'da geldi caba kıza bir şey olucak mı?ellerine sağlık.
Finale az kalmiş bi şey olabilir de.rica ederim tatlim.beğenmene sevindim
unni kalbime indiriceksin sen benim.ölüm sebebim olucaksın
Yok yok dur canim.senin yuzunden senaryoyu deyiştirecem ha
_______________________________________________________
|
|
| 09-02-2013 06:29 PM |
|