Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Haru Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 44 20,335 Son Mesaj:11-21-2016 03:59 PM
Star Dreams Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 452 141,473 Son Mesaj:09-21-2015 11:17 PM
  Evimde Bir Yakışıklı Var !-Senaryo Yorumları park ze shi 441 140,878 Son Mesaj:07-27-2015 02:07 AM
  AŞK SENMİSİN Senaryo Yorumları Yaseminminoz 226 96,920 Son Mesaj:07-22-2015 11:54 AM
  Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları minozAbet 69 29,803 Son Mesaj:07-21-2015 01:02 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 2 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
aranan "aşk" senaryo yorumları
Yazar Mesaj
aleynaaminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 3,601
Üyelik Tarihi: Apr 2014
Rep Puanı: 515
Mesaj: #190
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
facebook share twittershare
Zaten cocuga dedigi seyi ömur boyu unutamam. Cocukta zaten dicekti 'hee baba cok yakisiklisin XDXDXDXD nerden buluyosun nerden aklina geliyoXD hahaha supersin
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_macly6Cun31qhidnwo2_500.gif]
Sanma üç günlük bu hislerim,
Ben burda her gün seni beklerim.
08-20-2014 06:35 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #191
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-20-2014 06:26 PM)aleynaaminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Böhüüüü:(((((( yaa min ho baba oldunn hemii<3333 ayy vallaha min ho yu neden aglattin yyaa Ag valla onun duygularini ben yasamis gibi oldum ahh kendimi baba olmus gibi hissettim vallahii kikikiki Ag Ag mib ho eger bir gun evlenip cocugun olursa onu insallah boyle seversin. Tesekkurler zehram yazdigin icin:D bohuuuuuuuuuu :)
İnşallah evlenir yarabbiim !!!! Baba olarak görmek istiyorum bu çocuğu :D Rica ederim canım asıl okuduğun için ben teşekkür ederim Ag
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-20-2014 07:18 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #192
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-20-2014 06:35 PM)aleynaaminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Zaten cocuga dedigi seyi ömur boyu unutamam. Cocukta zaten dicekti 'hee baba cok yakisiklisin XDXDXDXD nerden buluyosun nerden aklina geliyoXD hahaha supersin
İşte zehra mal gerizekalı olunca buluyo bunları.Elim boş da ondan oturup düşünüyorum ne yazsam diye gerçekten bak Ag
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-20-2014 07:20 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
aleynaaminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 3,601
Üyelik Tarihi: Apr 2014
Rep Puanı: 515
Mesaj: #193
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
Niye kendine hakaret ediyon kizzzz!! Bide boyle bi cevap beklemiyodum sahane olmus cok begendimm
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_macly6Cun31qhidnwo2_500.gif]
Sanma üç günlük bu hislerim,
Ben burda her gün seni beklerim.
08-20-2014 08:00 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #194
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
Hahahaa doğrular bunlar. Şaşırtmayı severim nihahahahajau :D
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-20-2014 08:08 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
arzu düzenli Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 3,110
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 536
Mesaj: #195
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
Fınal cok guzeldı ama ben son cumleye koptum.sonunda bebegın evet cok yakısıklısın baba demesı geldı ıcımden ne guzel olurdu
ellerıne saglık
 
_______________________________________________________

[Resim: 4karyG.gif]
08-21-2014 03:19 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
park ze shi Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,433
Üyelik Tarihi: Jun 2013
Rep Puanı: 191
Mesaj: #196
RE: aranan "aşk" senaryo yorumları
 
(08-21-2014 03:19 AM)arzu düzenli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Fınal cok guzeldı ama ben son cumleye koptum.sonunda bebegın evet cok yakısıklısın baba demesı geldı ıcımden ne guzel olurdu
ellerıne saglık
Ahh bende çok güldüm o cümleye asdfghjklş O bebek artık konuşamaz da onun yerine siz cevap verdiniz zaten :D
Sonunda bitirdim bunu da üzerimden büyük bir yük kalktı haa Ag
 
_______________________________________________________



[Resim: xkqh5w.jpg]
08-21-2014 02:09 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]