Dateqirl
Minoz Fan
Mesajlar: 24
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 0
|
RE: Yeni geldim...Bi' selam veriyim...
Kore...Koreyide merak ediyorum ama atavatan öncegelir.
_______________________________________________________
|
|
| 06-21-2011 11:20 PM |
|
Bahar=LeeMinHo
Banned
Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
|
RE: Yeni geldim...Bi' selam veriyim...
hoşgeldinnnn demek istiyorum gökkuşağı gibi geldin siteye :D Fırsat buldukça girersin artık Minhoshili saatler burada çok keyifli :D Mahidevran kısmına gelirsek yerden göğe kadar haklı buluyorum nasıl hürreme hak verirler ona da şaşıyorum zaten aşkına da inanmıyorum özetle Minho seni çok seviyorum^^
|
|
| 06-22-2011 04:28 PM |
|
Dateqirl
Minoz Fan
Mesajlar: 24
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 0
|
RE: Yeni geldim...Bi' selam veriyim...
:D hoşbulduk...nicki bahar olan kız seni sevdim konular üzerinde hemen atlıyorsun.
Bütün bu anlattıklarını özetleyince minhoyu sevdiğini çıkara bildin...
Bravo çok yeteneklisin :D
Hürreme gelince zaten tarihi kayıtlarda çok çirkin olduğu ve bebelerden birinin Sülümandan olmadığı yazıyor.
_______________________________________________________
|
|
| 06-22-2011 05:25 PM |
|
Bahar=LeeMinHo
Banned
Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
|
RE: Yeni geldim...Bi' selam veriyim...
(06-22-2011 05:25 PM)Dateqirl Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.:D hoşbulduk...nicki bahar olan kız seni sevdim konular üzerinde hemen atlıyorsun.
Bütün bu anlattıklarını özetleyince minhoyu sevdiğini çıkara bildin...
Bravo çok yeteneklisin :D
Hürreme gelince zaten tarihi kayıtlarda çok çirkin olduğu ve bebelerden birinin Sülümandan olmadığı yazıyor.
Yaşın itibarıyla çok heyecanlı ve fevri konuşuyorsun canım o nickli üye bu nickli üye yerine ad,ünvan ya da direkt nick adı söylemen daha hoş duracaktır bundan sonra daha özen göstereceğine inanıyorum! Ben de seni sevdim renkli insanları severim
|
|
| 06-22-2011 06:07 PM |
|
Dateqirl
Minoz Fan
Mesajlar: 24
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 0
|
RE: Yeni geldim...Bi' selam veriyim...
peki bahar...sen kaç yaşındasın? bende ona göre sana abla falan diyim ha?
_______________________________________________________
|
|
| 06-22-2011 06:08 PM |
|