Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Rainbow yeni minoz leeminho193 79 32,417 Son Mesaj:05-15-2015 03:09 PM
  Tüm Minozlara Selam Olsun,Merhaba ireminoz. 24 15,181 Son Mesaj:10-15-2014 07:34 PM
  Selam Minozlar :)) Dreams Merve 38 17,450 Son Mesaj:09-01-2014 06:16 PM
  selam şakayık 0 1,967 Son Mesaj:12-08-2013 11:24 PM
  Tum Minozlara selam AygunMinoz 19 10,128 Son Mesaj:09-15-2013 08:38 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Yeni geldim...Bi' selam veriyim...
Yazar Mesaj
LeeMinHoF4 Çevrimdışı
Çevirmen
****

Mesajlar: 606
Üyelik Tarihi: May 2011
Rep Puanı: 29
Mesaj: #8
RE: Yeni geldim...Bi' selam veriyim...
 
facebook share twittershare
(06-21-2011 06:31 PM)şuleeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin canım aramıza.
Hürremmi mahidevranmı hiç yorum yapamayacağım Türk dizisi izlemiyorum :D

aynen bende öyle varsa yoksa Kore <3 Aramıza hoşgeldin (:
 
_______________________________________________________

I Was Born To L O V E Y O U! ~
[Resim: YLoE5.gif]
06-21-2011 10:08 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Dateqirl Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 24
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 0
Mesaj: #9
RE: Yeni geldim...Bi' selam veriyim...
 
Kore...Koreyide merak ediyorum ama atavatan öncegelir.
 
_______________________________________________________

[Resim: 200564_1770497857296_1084729866_31613902_7320219_n.jpg]
06-21-2011 11:20 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
LeeMinHoF4 Çevrimdışı
Çevirmen
****

Mesajlar: 606
Üyelik Tarihi: May 2011
Rep Puanı: 29
Mesaj: #10
RE: Yeni geldim...Bi' selam veriyim...
 
izlenicek dizi bırakmadılar canım ya , uzattıkça uzatıyolar ^^ Bak Koreye tadı damagında kalıyo dizileriniiin (: tabiki ANAVATAN hepsinden önce <3
 
_______________________________________________________

I Was Born To L O V E Y O U! ~
[Resim: YLoE5.gif]
06-22-2011 01:22 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Bahar=LeeMinHo Çevrimdışı
Banned

Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Mesaj: #11
RE: Yeni geldim...Bi' selam veriyim...
 
hoşgeldinnnn demek istiyorum gökkuşağı gibi geldin siteye :D Fırsat buldukça girersin artık Minhoshili saatler burada çok keyifli :D Mahidevran kısmına gelirsek yerden göğe kadar haklı buluyorum nasıl hürreme hak verirler ona da şaşıyorum zaten aşkına da inanmıyorum özetle Minho seni çok seviyorum^^
 
06-22-2011 04:28 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Dateqirl Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 24
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 0
Mesaj: #12
RE: Yeni geldim...Bi' selam veriyim...
 
:D hoşbulduk...nicki bahar olan kız seni sevdim konular üzerinde hemen atlıyorsun.
Bütün bu anlattıklarını özetleyince minhoyu sevdiğini çıkara bildin...

Bravo çok yeteneklisin :D
Hürreme gelince zaten tarihi kayıtlarda çok çirkin olduğu ve bebelerden birinin Sülümandan olmadığı yazıyor.
 
_______________________________________________________

[Resim: 200564_1770497857296_1084729866_31613902_7320219_n.jpg]
06-22-2011 05:25 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Bahar=LeeMinHo Çevrimdışı
Banned

Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Mesaj: #13
RE: Yeni geldim...Bi' selam veriyim...
 
(06-22-2011 05:25 PM)Dateqirl Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.:D hoşbulduk...nicki bahar olan kız seni sevdim konular üzerinde hemen atlıyorsun.
Bütün bu anlattıklarını özetleyince minhoyu sevdiğini çıkara bildin...

Bravo çok yeteneklisin :D
Hürreme gelince zaten tarihi kayıtlarda çok çirkin olduğu ve bebelerden birinin Sülümandan olmadığı yazıyor.

Yaşın itibarıyla çok heyecanlı ve fevri konuşuyorsun canım o nickli üye bu nickli üye yerine ad,ünvan ya da direkt nick adı söylemen daha hoş duracaktır bundan sonra daha özen göstereceğine inanıyorum! Ben de seni sevdim renkli insanları severim
 
06-22-2011 06:07 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Dateqirl Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 24
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 0
Mesaj: #14
RE: Yeni geldim...Bi' selam veriyim...
 
peki bahar...sen kaç yaşındasın? bende ona göre sana abla falan diyim ha?
 
_______________________________________________________

[Resim: 200564_1770497857296_1084729866_31613902_7320219_n.jpg]
06-22-2011 06:08 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]