Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ve aşık OLdumm.
Yazar Mesaj
Gülşah_minho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 260
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 10
Mesaj: #15
RE: Ve aşık OLdumm.
 
facebook share twittershare
Hoşgeldin aramıza bu arada imzana bayıldımm..=))))AzAz
 
_______________________________________________________

Dünya unutursa dönmeyi, ruzgar unutursa esmeyi, aşıklar unutursa sevmeyi belki o zaman unuturum seni Lee min ho'm...<3
12-03-2011 10:30 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
minhocu_er99 Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,265
Üyelik Tarihi: May 2011
Rep Puanı: 284
Mesaj: #16
RE: Ve aşık OLdumm.
 
(12-03-2011 07:28 PM)LMHS.KHJS Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.menun oldum arkadaşlar.
ervagülcüm daha dikkat et bence derslerini etkilemesin.

Geçen yıl baya bi etkiledi minho yüzünden okul birinciliğini kaçıdım :((Ama dersimi aldım merak etme^^
 
_______________________________________________________

"Herhangi bir gün dalgınlığına gelse, yeter! Bir akşam fanusu kapatmayı unutsa, ya da koyun bir gece sessizce kalksa ve..." İşte o zaman küçük çanlar gözyaşlarına dönüşüyorlar...
Küçük Prens.
12-04-2011 04:57 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
LMHS.KHJS Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 45
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 3
Mesaj: #17
RE: Ve aşık OLdumm.
 
hoşbuldum..
evet imzam çok güzellEyEm
 
_______________________________________________________

[Resim: 3qc5q.gif]

Deli AŞKIM Benim
12-04-2011 05:45 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Bahar=LeeMinHo Çevrimdışı
Banned

Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Mesaj: #18
RE: Ve aşık OLdumm.
 
Canım hoşgeldin aramıza :)) sanırım hiçbir kıız hemcinsinin sırf birine aşık olduğu için suratına şaaaappp diye pasta yemesinden hoşlanmaz kalbul etmek istemiyorsan nazikçe geri çevir di mi ama :D Ah Goo Jun Pyo nefret kıvılcımlarını aşka dönüştüren mucizevi bir varlıksın :D
 
12-04-2011 05:46 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
eSs24 Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 1,755
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 66
Mesaj: #19
RE: Ve aşık OLdumm.
 
(12-03-2011 03:26 PM)minhocu_er99 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin aramızaa :)Ben de Ervagül:)Ben 12 yaşındayımm sanırım buranın küçüklerinden biriyim.Bende ilk başlarda senin gibiydim ama 2 bölüm filan izleyinceişte rüyalarıma falan girmeye başladı.Ama geçen yıl derslerime baya bi etki yapınca artık böyle uzaktan yetiniyorum ^^

Ah ben kaç bölüm, kaç video izledim de daha rüyalarıma teşrif edemedi beyfendii :))
 
_______________________________________________________

이민호 씨 화이팅 ^^
12-04-2011 09:14 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
şuleeminho Çevrimdışı
Adminoz
*******

Mesajlar: 3,615
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 233
Mesaj: #20
RE: Ve aşık OLdumm.
 
(12-02-2011 10:26 PM)LMHS.KHJS Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Teşekkür ederim arkadaşlar hepinize hoşbuldum..


(11-27-2011 08:54 PM)şuleeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin Serapcım aramıza

Nefretinin nedeni ni sanırım anladım KHJ yazıyor Boys Over Flowers ta JiHoo karakteri favorindi sanırım MinHonun dizideki karakterinden nefret ettin galiba çünkü MinHonun kendisinden nefret etmen mümkün olamaz imkansızdır :D

Neden böyle düşündüğüme gelince 2 yıldır çok karşılaştım sadece dizi yüzünden onu sevmeyip aslında onun sadece işini yaptığını gerçekte mükemmel biri olduğunu anlayanların hepsi sevmeye başladı. Onlardan birisin sanırım

Neyse nefret ederken bir minoz daha kazanmak güzel hoşgeldin MinHo bu şeytan tüyü var

kesinlikle düşüncelerimi yazmışsın ..
kurban olsunlar o şeytan tüyüne..
hoşbuldum

:) Tekrardan hoşgeldin canım Minoz zarrafı oldum :) 2 -2buçuk yılda artık nedenleri bile tahmin etmem zor olmuyor :D

İmzan harika :D
 
_______________________________________________________

[Resim: g4tc6.gif] [Resim: g4tgs.gif]
12-04-2011 09:39 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
İzMir_LEE Çevrimdışı
Minozlarherzamanözel
*****

Mesajlar: 274
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 17
Mesaj: #21
RE: Ve aşık OLdumm.
 
Canım hoş geldin aramıza, ben Selin. Unninim senin. Ag
Min Ho o diziden dolayı herkeste olumsuz bir etki bıraktı. Ama bende ters bir etki bıraktı.
Hayranı oldum iyice. Bu

Ukala, kendini beğenmiş, kibirli bir insanı nasıl sevdim, hayranı oldum kendime şaşıyordum ilk başlarda. Ama sonralarda anladım ki haklıymışım sevmekle. Ahh ah... Ah

Ama gerçekte alakası yok. Nefret imkansız bir şey oluyor onun için. Fs
Şeytan tüylü Min Ho'nun ailesine terkrar hoş geldin yeni minoz. Gc
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.


♫ ♪ ♬ ✰ SƧ501 ✰ ♫ ♪ ♬
12-04-2011 11:55 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]