^^bşrminoz^^
Minoz Fan
Mesajlar: 565
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 15
|
RE: Ve aşık OLdumm.
hoş geldin serap ben büşra 17 yaşındayım bende mersinide severim ^^
_______________________________________________________
Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
''Ben varLığını tanımlayan isiMle tutunuyorum Hayata..''
|
|
| 11-28-2011 05:33 PM |
|
LMHS.KHJS
Minoz Fan
Mesajlar: 45
Üyelik Tarihi: Oct 2011
Rep Puanı: 3
|
RE: Ve aşık OLdumm.
Teşekkür ederim arkadaşlar hepinize hoşbuldum..
(11-27-2011 08:54 PM)şuleeminho Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Hoşgeldin Serapcım aramıza
Nefretinin nedeni ni sanırım anladım KHJ yazıyor Boys Over Flowers ta JiHoo karakteri favorindi sanırım MinHonun dizideki karakterinden nefret ettin galiba çünkü MinHonun kendisinden nefret etmen mümkün olamaz imkansızdır :D
Neden böyle düşündüğüme gelince 2 yıldır çok karşılaştım sadece dizi yüzünden onu sevmeyip aslında onun sadece işini yaptığını gerçekte mükemmel biri olduğunu anlayanların hepsi sevmeye başladı. Onlardan birisin sanırım
Neyse nefret ederken bir minoz daha kazanmak güzel hoşgeldin MinHo bu şeytan tüyü var
kesinlikle düşüncelerimi yazmışsın ..
kurban olsunlar o şeytan tüyüne..
hoşbuldum
_______________________________________________________
Deli AŞKIM Benim
|
|
| 12-02-2011 10:26 PM |
|
minhocu_er99
Minoz Fan
Mesajlar: 1,265
Üyelik Tarihi: May 2011
Rep Puanı: 284
|
RE: Ve aşık OLdumm.
Hoşgeldin aramızaa :)Ben de Ervagül:)Ben 12 yaşındayımm sanırım buranın küçüklerinden biriyim.Bende ilk başlarda senin gibiydim ama 2 bölüm filan izleyinceişte rüyalarıma falan girmeye başladı.Ama geçen yıl derslerime baya bi etki yapınca artık böyle uzaktan yetiniyorum ^^
_______________________________________________________
"Herhangi bir gün dalgınlığına gelse, yeter! Bir akşam fanusu kapatmayı unutsa, ya da koyun bir gece sessizce kalksa ve..." İşte o zaman küçük çanlar gözyaşlarına dönüşüyorlar...
Küçük Prens.
|
|
| 12-03-2011 03:26 PM |
|
$eyda
Minoz Fan
Mesajlar: 364
Üyelik Tarihi: Sep 2011
Rep Puanı: 17
|
RE: Ve aşık OLdumm.
Hosgeldin Canım :)
Seyda bende :)
|
|
| 12-03-2011 03:32 PM |
|
nickname
Minoz Fan
Mesajlar: 287
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 19
|
RE: Ve aşık OLdumm.
Merhaba Serap abla :) Ben de Zeynep. Lise 1 e gidiyorum!! Tanıstığıma memnun oldum!! Zamanla daha iyi tanısıp anlaşırız inşallah!! Hoşgeldin aramıza, bu güzel aileye !! :))
_______________________________________________________
SARANGHAE MİNHO <3
|
|
| 12-03-2011 09:59 PM |
|