!mr@n
Minoz Fan
Mesajlar: 60
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 5
|
RE: Selam canlar bensiz bu site olur mu hiç hee :))
Hoş geldin Nazire'cim :)
Sen de hoş geldin Gönül iyi vakit geçirmen dileğiyle..
_______________________________________________________
|
|
| 02-28-2011 03:12 AM |
|
gönül
Minoz Fan
Mesajlar: 3
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 0
|
RE: Selam canlar bensiz bu site olur mu hiç hee :))
[font=Verdana][color=#FF69B4] teşekkür ederım mınodaşlarımmm :))
|
|
| 02-28-2011 03:32 AM |
|
Bahar=LeeMinHo
Banned
Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
|
RE: Selam canlar bensiz bu site olur mu hiç hee :))
Hoşgeldin Gonul kendine başlık açsaydınız daha iyi olurdu sitemizde minhoshi kdar tatlı zamanlar diliyorum:)
|
|
| 02-28-2011 04:30 AM |
|
Bahar=LeeMinHo
Banned
Mesajlar: 596
Üyelik Tarihi: Feb 2011
|
RE: Selam canlar bensiz bu site olur mu hiç hee :))
öyledir Nazımm benimm zaman içinde göreceksin:)))) minhodan vazgeçmemiz için şuleyle bana biskrem vaadetmiş meleğimdir ahahhahha:D cevabın olumsuz olduğu kurdumuz siteden anlaşılıyor:D:D nazcım nerelerdesin??
|
|
| 03-05-2011 05:05 PM |
|
minoz_naz
Minoz Fan
Mesajlar: 16
Üyelik Tarihi: Feb 2011
Rep Puanı: 4
|
RE: Selam canlar bensiz bu site olur mu hiç hee :))
geç bir cevap ama kusura bakmayın arkadaşlar hoşbulduk sizler tarafından güzel karşılanmak çok güzel :)
|
|
| 10-09-2011 05:03 PM |
|