Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Tüm Minozlara Selam Olsun,Merhaba ireminoz. 24 15,210 Son Mesaj:10-15-2014 07:34 PM
  Selam Minozlar :)) Dreams Merve 38 17,453 Son Mesaj:09-01-2014 06:16 PM
  selam şakayık 0 1,970 Son Mesaj:12-08-2013 11:24 PM
  Tum Minozlara selam AygunMinoz 19 10,133 Son Mesaj:09-15-2013 08:38 PM
  Selam :) miss_wong 9 5,956 Son Mesaj:08-06-2013 06:12 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Selam
Yazar Mesaj
craze Çevrimdışı
Adminoz | Çeviri |
*******

Mesajlar: 247
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 25
Mesaj: #22
RE: Selam
 
facebook share twittershare
(10-01-2011 04:21 PM)LeeMinHoF4 Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Aramıza hoşgeldin ! ^^

Teşekkürler hoşbuldum Fv
Evet kesinlikle biz bir aileyiz :) Minoz ailesi Ceeeeee
Türkiye'nin her yerinde Minoz var... Bazılarında böyle imkanlar yok, bazıları ise henüz bu aileyi keşfetmemiş... ve biz onlar da dahil çok büyük bir aileyiz BaBa
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_lz39slA4tw1r6zx2ao1_500.gif]
10-01-2011 04:41 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
hande lee Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 994
Üyelik Tarihi: Jul 2011
Rep Puanı: 58
Mesaj: #23
RE: Selam
 
hoşgeldin aramıza ben hande.... iyi anlaşıcağımıza eminim benim çenem açlımadı pek susamam.... :D :D
 
_______________________________________________________

[Resim: ecb9b4ec8aa411.gif]

[Resim: ss501gif1.gif]
10-01-2011 06:21 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
craze Çevrimdışı
Adminoz | Çeviri |
*******

Mesajlar: 247
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 25
Mesaj: #24
RE: Selam
 
Hoşbuldum Hande teşekkürler :) o zaman kesinlikle iyi anlaşacağız :D
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_lz39slA4tw1r6zx2ao1_500.gif]
10-01-2011 06:36 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
bal_böceği Çevrimdışı
Adminoz | Forum |
*******

Mesajlar: 8,115
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 116
Mesaj: #25
RE: Selam
 
hoş geldin canım aramıza ben emine..
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_mug5f4VoJ41r9zq5ro1_250.gif]

Spoiler:
[Resim: tumblr_muim6dQbgO1s7vpl4o2_500.gif]
10-01-2011 07:11 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
eSs24 Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 1,755
Üyelik Tarihi: Apr 2011
Rep Puanı: 66
Mesaj: #26
RE: Selam
 
(10-01-2011 03:24 PM)craze Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Rabiye, Es'LeeMinHo ( ismini yazmamışsın canım o yüzden :) ) , Bahar, Şule ve Esra hoşbuldum teşekkür ederim Ey ve tanıştığıma çok memnun oldum Ba

Rabiye; inanır mısın annem de az önce aynısını söyledi :D
Bahar; evet yanlış hatırlamıyorsam sınıf öğretmenliği okuyordun Er çok güzel bir meslek :)
Şule; gerçekten çoğu Minoz bana abla diyor... çok tatlı bir duygu Cz
Esra; en yakın arkadaşımın adı da Esra ve ben burada iki Esra'yla daha tanıştım Dd

^_^ Ne güzel bizde iyi birer kardeş oluruz sana ^_^
 
_______________________________________________________

이민호 씨 화이팅 ^^
10-01-2011 09:02 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
nickname Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 287
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 19
Mesaj: #27
RE: Selam
 
Evet sevda abla ben de senin gibi hemen alışamayınca açılamıyorum!! İlk 3 ay ben de suskun kalmıstım ama sonra bi açıldım tam açıldım diyebilirim!! Hoşgeldinn!! ^ _ ^
 
_______________________________________________________

[Resim: rr5bme.gif]

SARANGHAE MİNHO <3
(Bu Mesaj 10-01-2011 10:52 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : nickname.)
10-01-2011 10:50 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Sedæ_Min Ho':) Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 936
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 28
Mesaj: #28
RE: Selam
 
(10-01-2011 03:35 AM)craze Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Eminim Seda :)) Elif, Büşra ve Esra teşekkürler hoşbuldum Ff evet Elif unniydi :)) İnşallah Büşra :D Kesinlikle Esra :D Seda, Elif, Büşra ve Esra sizinle tanıştığıma çok memnun oldum Ba ay çok mutlu oldum ya Bp bu arada ben üşüyorum ya Bx hasta olacağım herhalde Ak

Hava çok soğuktu ben zaten hastayım birde hava soğuk olunca üst üste giyindim..=) Ama şimdi iyiyimm heheh..^^ Aman dikkat et Sevda abla tam hastalık havası var..:D
 
_______________________________________________________

[Resim: dwUTL.gif]
10-01-2011 11:50 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]