elwy
Minoz Fan
Mesajlar: 14
Üyelik Tarihi: Sep 2011
Rep Puanı: 0
|
RE: Selam
(09-21-2011 12:19 AM)hande lee Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor. (09-20-2011 10:33 PM)elwy Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Memnun oldum Hande.. Hoşbuldum.. Bu kararı sana bırakıyorum, bana her türlü uyar ;)))
hmmm.elvan daha iyi bnce...... 
Nasıl istersen :)
_______________________________________________________
'' O''nun yüzünden kafayı yemekle meşgulüm..
|
|
| 09-21-2011 09:59 AM |
|
elwy
Minoz Fan
Mesajlar: 14
Üyelik Tarihi: Sep 2011
Rep Puanı: 0
|
RE: Selam
(09-21-2011 12:26 AM)Nurhan Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.hoşgeldin elvan aramıza evet biraz büyük minoz görmek çok güzel^^
Hoşbuldum :)
_______________________________________________________
'' O''nun yüzünden kafayı yemekle meşgulüm..
|
|
| 09-21-2011 10:00 AM |
|