Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart High School Love yorumlari iran minoz 37 20,389 Son Mesaj:12-12-2014 01:06 PM
  Tesadüfen Tanıdım Seni -Yorumlar Minozmini 76 36,803 Son Mesaj:09-22-2014 01:18 PM
  Pain Love Senaryo Yorumları Yaseminminoz 160 64,554 Son Mesaj:09-09-2014 12:51 AM
  Sweet Love Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 409 132,695 Son Mesaj:07-14-2014 08:30 PM
  hep benimle kal-yorumlar iran minoz 155 62,550 Son Mesaj:09-20-2013 11:47 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Secrets And Love - Yorumlar
Yazar Mesaj
ya rabbim Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 132
Üyelik Tarihi: Feb 2014
Rep Puanı: 5
Mesaj: #57
Secrets And Love - Yorumlar
 
facebook share twittershare
unnim uyarı için tşkrler bilmiyordu ayrıca kırılmadım bilmedim birşeryi öğrendim:)
 
_______________________________________________________

Ceeeeee Puhaha
04-07-2014 08:01 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
~YaseMinHo~ Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 79
Üyelik Tarihi: Nov 2013
Rep Puanı: 17
Mesaj: #58
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
(04-06-2014 06:56 PM)SalvatoreTVD Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Bak Hyo Joo'ya Min Ho'nun büççesinide düşünüyor aferin :))

ne var canım otobüsle gidin alışverişe,yürümekten iyidir dimi ama :))

"Min Ho – Arabada insan yemiyorum Hyo Joo" hahahahaaaaaaa Allah iyiliğini versin Min Ho :))))


bak baaaaaak "işi etkilemeye başladı" diyerek yoona'nın ağzından laf alıcak seni kurnaz seniii :)))


" Donghae onun hayatının merkeziydi onun için yaşama daha da sıkı tutunuyordu." aynı ben ee sonra...


Donghae'mmm Aşkımmm,normalde de böyledir hep fedakarlık eder normal hayatta da,düşünceli ve incedir,bunu senaryonada azda olsa yansıttığın için sana teşekkür ederim Yasemin'cim.


Yine bu bölümde de ağlattın beni Yasemin :((

evet gerçekten Donghae'm karanlığı sevmez yalnız kalmaktan yalnız yemekten nefret eder :(


aa Hyo Joo'nun haklı sebebi varmış arabaya binmek istemeyip otobüse binmek istemesinin.


Hyo Joo kızım min ho sana yardım etmek istiyor hemen terslemesene çocuğu aaaa


hahahahaaaa Centilmendir Min Ho'muz her yerde her zaman,centilmen olmaz mı hiç :)))

Aişhh yine başladılar atışmaya :))


‘ Bir kerede tamam desen, terslemesen olmaz dimi! ‘ kız milleti min ho'cum kız milleti :)))


Heee evleniyorlar ev eşyası seçiyorlar büyükanne :))) hahahahahhaaaaaa


"Büyükanne – Oysa çok yakışıyorsunuz. " ya ya ne demessin :))


Ho Bin çok soru sorma arabayı kullan canım hadi :)))


"Min Ho – Patronun broşürü tasarlamanı istedi." hıııh havalarını yesinler senin Min Ho efendi :)))


Huhhuuuuuuuuu Min ho bakıcılıkta yapıyor :)))


Hyo Joo kızım sana da yaranılmıyor be nankör yat dinlen işte bak Min Ho sana bakmaya gelmiş o kadar iyileştiricek işte yat zıbar aaaaa :)))


emeklerine sağlık tatlım yine çok güzel bir bölümdü :))

Yorumlarına bayılıyorum canım ya :D İyi güldürdün beni :)
Hyo Joo aksilikleri birazcık, azcık daha devam edecek..
Donghae konusuna gelirsek ıhı ıhıımm itiraf ediyorum ben bu adamın karanlıktan korktuğunu, yalnızlığı sevmediğini bilmiyordum, yazarken iyi uydurmuşum güzelce tutmuş demek ki :D Yani bilerek yansıtmamıştım aslında itiraf ediyorum :))) Yalnız ileriki bölümlerde beni taşa tutmazsan iyidir senin gazabından korkmaya başladım :D
Ağlama ama ya :( Ağlatmak istememiştim oysa ki.
Mükemmel yorumun için çok teşekkür ederim Ey Ba

Toplu bir çağrıda yapayım ve sizden özürümü dileyeyim..
Sizi bu kadar çok beklettiğim için özür dilerim.. Biraz tembellik ve üşengeçlik birazda hastalık ve şuanda vizeler nedeniyle yazmaya pek zaman bulamıyorum. Hyo Joo'yu senaryoda hasta ettikten sonra kendim hasta oldum, iki güç gün kendime gelemedim. Yarında vizelerim başlıyor. 1 hafta yazamayacağım. Haftaya cumartesi veya pazar yazmaya çalışacağım. Tekrar hepinizden özür dilerim Bh
[/quote]


Asıl bu güzel senaryo için biz okuyucuların sana teşekkür ederiz tatlım :))

evet Donghae gerçek hayatta da yalnız yemek yemekten,yanlız uyumaktan,karanlıktan nefret eder,hatta bir ek bilgi daha vereyim donghae'm ile ilgili sana,Donghae hayaletlerin,uzaylıların var olduğuna inanır hala,o yüzden birazda nefret eder karanlıktan aşkım :)) kıyamam kuzuma :)) Gazabımdan mı korkuyorsun hahahahaaaahhaaaaaa ilerleyen bölümlerde görelim bakalım Donghae'me neler yapıcaksın ona göre bir şeyler düşünürüm belki :P :P :P :)))))))

geçmiş olsun buarada tatlım,ayrıca Allah yardımcın olsun

[/quote]

İşte bunu biliyordum. Uzaylı neyse de hayalete nasıl inanıyor anlamadım Ep Alem çocuk ya :)
Çok teşekkürler Cy amiiinnnn ^^


(04-07-2014 06:33 PM)arzu düzenli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Unnim biz herzaman bekleriz....
Senin sağlığın daha onemli

Tatlım çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız :) Ba Cy

(04-07-2014 08:01 PM)ya rabbim Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.unnim uyarı için tşkrler bilmiyordu ayrıca kırılmadım bilmedim birşeryi öğrendim:)

Rica ederim tatlım, sevindim ^^
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
04-09-2014 03:40 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
arzu düzenli Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 3,110
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 536
Mesaj: #59
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
Donghaenin ölümü çok kötüydü ya....
Fakat çok güzel ellerine sağlık
 
_______________________________________________________

[Resim: 4karyG.gif]
04-13-2014 11:37 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
lesyahyun Dışarıda
Minoz Fan

Mesajlar: 6,325
Üyelik Tarihi: Feb 2014
Rep Puanı: 553
Mesaj: #60
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
Çok begendim. Ama keşke donghae ölmeseydi.
Gelecek bölümleri sabırsızlıkla. Bekliyorum
 
_______________________________________________________

[Resim: 87JYG10.gif]

HALA BEKLİYORUZ :) SS501 FOREVER ^.^
04-13-2014 01:20 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Ella Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 312
Üyelik Tarihi: Dec 2013
Rep Puanı: 8
Mesaj: #61
Secrets And Love - Yorumlar
 
Ellerine sağlık çok güzeldi ama üzüldüm donghae ölmesine :( diğer bölümleri merak ediyorum :)
 
04-13-2014 03:56 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
~YaseMinHo~ Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 79
Üyelik Tarihi: Nov 2013
Rep Puanı: 17
Mesaj: #62
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
(04-13-2014 01:20 PM)lesyahyun Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Çok begendim. Ama keşke donghae ölmeseydi.
Gelecek bölümleri sabırsızlıkla. Bekliyorum

Çok teşekkür ederim, beğenmene çok sevindim. İleride farklı şeyler olacak. :)

(04-13-2014 03:56 PM)Ella Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Ellerine sağlık çok güzeldi ama üzüldüm donghae ölmesine :( diğer bölümleri merak ediyorum :)

Donghae ölmeseydi Min Ho&Hyo Joo aşkı başlayamazdı ne yazık ki. Bu akşam yazıp yayınlamaya çalışacağım ^^
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
04-14-2014 03:56 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
arzu düzenli Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 3,110
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 536
Mesaj: #63
Secrets And Love - Yorumlar
 
yeni bölüm çok güzel olmuş Min Ho&Hyo Joo birbirlerine ısındılar ve yeni bir aşk başlıyor herhalde
 
_______________________________________________________

[Resim: 4karyG.gif]
04-19-2014 12:22 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]