Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart High School Love yorumlari iran minoz 37 20,387 Son Mesaj:12-12-2014 01:06 PM
  Tesadüfen Tanıdım Seni -Yorumlar Minozmini 76 36,798 Son Mesaj:09-22-2014 01:18 PM
  Pain Love Senaryo Yorumları Yaseminminoz 160 64,552 Son Mesaj:09-09-2014 12:51 AM
  Sweet Love Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 409 132,679 Son Mesaj:07-14-2014 08:30 PM
  hep benimle kal-yorumlar iran minoz 155 62,541 Son Mesaj:09-20-2013 11:47 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Secrets And Love - Yorumlar
Yazar Mesaj
~YaseMinHo~ Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 79
Üyelik Tarihi: Nov 2013
Rep Puanı: 17
Mesaj: #71
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
facebook share twittershare
(04-19-2014 09:08 PM)lesyahyun Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Boyle uzun yazmaya devam et uzun ama eglenceliydi....

Tamam, mesaj alınmıştır :D Uzun yazacağım ^^
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
04-19-2014 11:25 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
arzu düzenli Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 3,110
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 536
Mesaj: #72
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
Bu bolum cok guzeldi.ellerine saglik uzundu ama cok cabuk bitti.tebrik ederim
 
_______________________________________________________

[Resim: 4karyG.gif]
04-20-2014 03:00 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
~YaseMinHo~ Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 79
Üyelik Tarihi: Nov 2013
Rep Puanı: 17
Mesaj: #73
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
(04-20-2014 03:00 PM)arzu düzenli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Bu bolum cok guzeldi.ellerine saglik uzundu ama cok cabuk bitti.tebrik ederim

Çok teşekkür ederim ^^
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
04-20-2014 05:51 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #74
Secrets And Love - Yorumlar
 
Min Ho: "dedim ya elemana ihtiyacım var" tabiiii canııııııım elemana ihtiyacı olduğundan iyi davranıyor kızcağıza,yoksa ne olabilir ki dimi ama :P :P :P bizde yedik bunu Min Ho :)))


Young Su : "min Ho sen yemek mi yapacaksın?" Young Su teyzenin gözleri yaşardı mendil verin :))))))


Young Su Anne yalnız :))) yasemin az değilsin he :)) Young Su kaynanacığım deseydin keşke kız :))


"Min Ho – Saçlarını kurutmadan mı yattın! İnanmıyorum sana, kalk hadi…" Teyzemi gördüm bir anda :))) soğuk havada saçımı kurutmadığımda aynısını bana söyler de :)))


hahahhaaaa kurutma makinasını kurtarma makinası diye okudum bir an :))) aslında kurtarma makinası da olabilirmiş he adı :))

Min Ho Hyo Joo’dan uzak dur dellendirme beni,Donghae'm sevmiş bir kere onu aa,uçarım burdan sana he(kıyamam da ama neyse) :)))

"Kendisine bile anlam veremiyordu. Daha birkaç gündür tanıdığı bir kızın evinde onu iyileştirmeye çalışıyordu!" bencede yani kısacası uzakdur kızdan Min Ho :)))


"Min Ho – Ya Hyo Joo hasta. Ateşi var, 39 derece. Ne yapmalıyım?" ateş düşürücü ver üstündeki yorgan battaniye pike işte örtttüğü ne varsa kaldır,soğuk su veya sirkeli su ile bezi yıka ellerini ve alnına koy,o ateş düşer canım :)))


"Ji Sub – Ah antibiyotik veremiyoruz ona zaten " antibiyotik? ateşi düşsün diye? Ji Sub canım sen doktor olduğuna emin misin? hahahhahahhaaaaa :)))))))


he bak Ji Sub sonradan benim söylediklerimdende söylemiş aferin :))

kız orada hasta Min Ho gidip müzik açıyor cenabülrabbülalemin ya :))

yeşermesin o aşk efendim aaaa :)))

"Min Ho – Donghae mi bu kişi acaba? Sanırım o… Yakışıklıymış" :))) evet canım daha da fazlası hatta :)))))


Min Ho: ‘’Dün doğru düzgün bir şey yemedin. Kalktığında yaptığım lapa ve çorbayı ısıt ve ye. Bol su iç, ve yat! ‘’ içimden YES SİR diyesim geldi :))


Hyo Joo canım o aklın karışmasın alırım aklını he Donghae'yi unutamazsın(nerde benim merdanem :P :D )


"Hyo Joo – Not mu?" bence o notu ölüm fermanın olarak yaz :))


Min Ho başka kız bulamadın mı sevecek canım hı?


"sanki salyongozun üzerine tuz serpmişsinde vücudunda salgangoz gibi yavaş yavaş erimeye başlamış
gibi hissedersin." böğğğkkk :P :))) o ne biçim tarif :))))


"Hyo Joo – Aşk. Hayatın en güzel duygusu. Acılarına rağmen katlanabileceğin, seni hep güçlü kılan bir

duygu. Kalbin sanki onu görünce duracakmış gibi hissedersin. Ama yinede hep görmek istersin. Midede

kelebekler uçma hipotezini doğrulamış olursun. Gözlerine bakamazsın, utanırsın. Canı yandığında

seninde canın yanar. Üzüldüğünde sende üzülürsün, mutlu olduğunda sende mutlu olursun. Hep onu

korumak istersin. Kötülüklerin ondan uzak durmasını. Sarılmak istersin. Tüm dünyanın ortasında

zamanın ve insanları dondurup ona sıkıca sarılıp onun kalbini hissetmeye çalışırsın. Gözlerine baktığında,

sanki salyongozun üzerine tuz serpmişsinde vücudunda salgangoz gibi yavaş yavaş erimeye başlamış

gibi hissedersin. Aşk böyle bir şey işte. Önce kaçmaya çalışırsın sonra tuzağa düşer sonuna kadar

gitmeye çalışırsın" aynen öyle salyangoz kısmı hariç tabi :)))))))


anaaaaa Yasemin senin senaryonda kız kalp hastası mıydı? benim yeni yazacağım senaryomun içinde ki kızda kalp hastası,hiç düşünemedim sende de kızın kalp hastası(kalbinde ritim bozukluğu var) olduğunu,sakın yanlış anlama şimdi farkediyorum bunu neyse bişey olmaz


kıza hayatını anlattırıyorsunda sen neden kıza hayatını anlatmıyorsun Min Ho?


Yok Yok aşk senin ve o kız için yok min ho yooook ısrar etme ya yok işte :P :P :))))))


Emeklerine sağlık canım güzel bir bölümdü...:))
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
04-25-2014 01:14 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
~YaseMinHo~ Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 79
Üyelik Tarihi: Nov 2013
Rep Puanı: 17
Mesaj: #75
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
(04-25-2014 01:14 AM)SalvatoreTVD Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Min Ho: "dedim ya elemana ihtiyacım var" tabiiii canııııııım elemana ihtiyacı olduğundan iyi davranıyor kızcağıza,yoksa ne olabilir ki dimi ama :P :P :P bizde yedik bunu Min Ho :)))


Young Su : "min Ho sen yemek mi yapacaksın?" Young Su teyzenin gözleri yaşardı mendil verin :))))))


Young Su Anne yalnız :))) yasemin az değilsin he :)) Young Su kaynanacığım deseydin keşke kız :))


"Min Ho – Saçlarını kurutmadan mı yattın! İnanmıyorum sana, kalk hadi…" Teyzemi gördüm bir anda :))) soğuk havada saçımı kurutmadığımda aynısını bana söyler de :)))


hahahhaaaa kurutma makinasını kurtarma makinası diye okudum bir an :))) aslında kurtarma makinası da olabilirmiş he adı :))

Min Ho Hyo Joo’dan uzak dur dellendirme beni,Donghae'm sevmiş bir kere onu aa,uçarım burdan sana he(kıyamam da ama neyse) :)))

"Kendisine bile anlam veremiyordu. Daha birkaç gündür tanıdığı bir kızın evinde onu iyileştirmeye çalışıyordu!" bencede yani kısacası uzakdur kızdan Min Ho :)))


"Min Ho – Ya Hyo Joo hasta. Ateşi var, 39 derece. Ne yapmalıyım?" ateş düşürücü ver üstündeki yorgan battaniye pike işte örtttüğü ne varsa kaldır,soğuk su veya sirkeli su ile bezi yıka ellerini ve alnına koy,o ateş düşer canım :)))


"Ji Sub – Ah antibiyotik veremiyoruz ona zaten " antibiyotik? ateşi düşsün diye? Ji Sub canım sen doktor olduğuna emin misin? hahahhahahhaaaaa :)))))))


he bak Ji Sub sonradan benim söylediklerimdende söylemiş aferin :))

kız orada hasta Min Ho gidip müzik açıyor cenabülrabbülalemin ya :))

yeşermesin o aşk efendim aaaa :)))

"Min Ho – Donghae mi bu kişi acaba? Sanırım o… Yakışıklıymış" :))) evet canım daha da fazlası hatta :)))))


Min Ho: ‘’Dün doğru düzgün bir şey yemedin. Kalktığında yaptığım lapa ve çorbayı ısıt ve ye. Bol su iç, ve yat! ‘’ içimden YES SİR diyesim geldi :))


Hyo Joo canım o aklın karışmasın alırım aklını he Donghae'yi unutamazsın(nerde benim merdanem :P :D )


"Hyo Joo – Not mu?" bence o notu ölüm fermanın olarak yaz :))


Min Ho başka kız bulamadın mı sevecek canım hı?


"sanki salyongozun üzerine tuz serpmişsinde vücudunda salgangoz gibi yavaş yavaş erimeye başlamış
gibi hissedersin." böğğğkkk :P :))) o ne biçim tarif :))))


"Hyo Joo – Aşk. Hayatın en güzel duygusu. Acılarına rağmen katlanabileceğin, seni hep güçlü kılan bir

duygu. Kalbin sanki onu görünce duracakmış gibi hissedersin. Ama yinede hep görmek istersin. Midede

kelebekler uçma hipotezini doğrulamış olursun. Gözlerine bakamazsın, utanırsın. Canı yandığında

seninde canın yanar. Üzüldüğünde sende üzülürsün, mutlu olduğunda sende mutlu olursun. Hep onu

korumak istersin. Kötülüklerin ondan uzak durmasını. Sarılmak istersin. Tüm dünyanın ortasında

zamanın ve insanları dondurup ona sıkıca sarılıp onun kalbini hissetmeye çalışırsın. Gözlerine baktığında,

sanki salyongozun üzerine tuz serpmişsinde vücudunda salgangoz gibi yavaş yavaş erimeye başlamış

gibi hissedersin. Aşk böyle bir şey işte. Önce kaçmaya çalışırsın sonra tuzağa düşer sonuna kadar

gitmeye çalışırsın" aynen öyle salyangoz kısmı hariç tabi :)))))))


anaaaaa Yasemin senin senaryonda kız kalp hastası mıydı? benim yeni yazacağım senaryomun içinde ki kızda kalp hastası,hiç düşünemedim sende de kızın kalp hastası(kalbinde ritim bozukluğu var) olduğunu,sakın yanlış anlama şimdi farkediyorum bunu neyse bişey olmaz


kıza hayatını anlattırıyorsunda sen neden kıza hayatını anlatmıyorsun Min Ho?


Yok Yok aşk senin ve o kız için yok min ho yooook ısrar etme ya yok işte :P :P :))))))


Emeklerine sağlık canım güzel bir bölümdü...:))

Ben şimdi bu güzel ve uzun yorumun neresinden başlayayım bilemedim ^_^
Haha inşAllah kaynanacığımda derim :D :D

Teyzenle Min Ho'nun mantık aynı, ne yapsın kız hastayken daha da kötü olmasını istemiyor ^_^ Kurtarma makinesi yorumuna koptum yalnız ben hızlı yazmaya çalışırken çoğu şeyi yanlış yazabiliyorum geri dönüp okumayıncada hataları düzeltemiyorum olur yani böyle şeyler :)

Kore dizilerinde benim hep garibime giden olan ateşli üşüyen hastaya yorgan örtmeleri hatta onunla sarıp sarmalamaları. Kimsede uyarmıyor mu anlamadım :)
Ama ne yapsın Min Ho'da hasta oldu diye yasa mı bağlasın canım, ölmedi ya sadece hasta :D
Antibiyotik olayına gelirsek 39 derece ve üstü ateşlerde bakterininde sebep olabileceği ateşler var. Tabi tetkikler yapılması gerekiyor orası ayrı. Yani ateşin çıkması sadece viral enfeksiyonla olmuyor bakteriyalde olabiliyor, doktorun muayenesine göre o verebiliyor. Ji Sub'un suçu yok yani, kısmen haklı doktorumuz :D
Ne yazık ki Donghae defteri maziye doğru gidecek hemde acı şekilde bence yavaş yavaş kabullenmelisin :)

Salyangoz birden aklıma geldi ya ben hiç denemedim hayvanlara zarar vermeyi sevmem, kıyamam da o hayvanın üstüne tuz dökünce eriyip suya dönüştüğünü söylüyorlar benimde aklıma geldi kalpteki aşk olayıda onu görünce kalbinde böyle eriyip gidiyor diye yazdım oysaki. Mide bulandırdı ama sanırsam :D :D

Yok canım yanlış anlamam, olabilir yani sorun yok :)

Güzel ve uzun yorumun için teşekkür ederim ^_^
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
04-25-2014 02:23 AM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
arzu düzenli Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 3,110
Üyelik Tarihi: Jul 2013
Rep Puanı: 536
Mesaj: #76
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
(04-25-2014 01:14 AM)SalvatoreTVD Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Min Ho: "dedim ya elemana ihtiyacım var" tabiiii canııııııım elemana ihtiyacı olduğundan iyi davranıyor kızcağıza,yoksa ne olabilir ki dimi ama :P :P :P bizde yedik bunu Min Ho :)))


Young Su : "min Ho sen yemek mi yapacaksın?" Young Su teyzenin gözleri yaşardı mendil verin :))))))


Young Su Anne yalnız :))) yasemin az değilsin he :)) Young Su kaynanacığım deseydin keşke kız :))


"Min Ho – Saçlarını kurutmadan mı yattın! İnanmıyorum sana, kalk hadi…" Teyzemi gördüm bir anda :))) soğuk havada saçımı kurutmadığımda aynısını bana söyler de :)))


hahahhaaaa kurutma makinasını kurtarma makinası diye okudum bir an :))) aslında kurtarma makinası da olabilirmiş he adı :))

Min Ho Hyo Joo’dan uzak dur dellendirme beni,Donghae'm sevmiş bir kere onu aa,uçarım burdan sana he(kıyamam da ama neyse) :)))

"Kendisine bile anlam veremiyordu. Daha birkaç gündür tanıdığı bir kızın evinde onu iyileştirmeye çalışıyordu!" bencede yani kısacası uzakdur kızdan Min Ho :)))


"Min Ho – Ya Hyo Joo hasta. Ateşi var, 39 derece. Ne yapmalıyım?" ateş düşürücü ver üstündeki yorgan battaniye pike işte örtttüğü ne varsa kaldır,soğuk su veya sirkeli su ile bezi yıka ellerini ve alnına koy,o ateş düşer canım :)))


"Ji Sub – Ah antibiyotik veremiyoruz ona zaten " antibiyotik? ateşi düşsün diye? Ji Sub canım sen doktor olduğuna emin misin? hahahhahahhaaaaa :)))))))


he bak Ji Sub sonradan benim söylediklerimdende söylemiş aferin :))

kız orada hasta Min Ho gidip müzik açıyor cenabülrabbülalemin ya :))

yeşermesin o aşk efendim aaaa :)))

"Min Ho – Donghae mi bu kişi acaba? Sanırım o… Yakışıklıymış" :))) evet canım daha da fazlası hatta :)))))


Min Ho: ‘’Dün doğru düzgün bir şey yemedin. Kalktığında yaptığım lapa ve çorbayı ısıt ve ye. Bol su iç, ve yat! ‘’ içimden YES SİR diyesim geldi :))


Hyo Joo canım o aklın karışmasın alırım aklını he Donghae'yi unutamazsın(nerde benim merdanem :P :D )


"Hyo Joo – Not mu?" bence o notu ölüm fermanın olarak yaz :))


Min Ho başka kız bulamadın mı sevecek canım hı?


"sanki salyongozun üzerine tuz serpmişsinde vücudunda salgangoz gibi yavaş yavaş erimeye başlamış
gibi hissedersin." böğğğkkk :P :))) o ne biçim tarif :))))


"Hyo Joo – Aşk. Hayatın en güzel duygusu. Acılarına rağmen katlanabileceğin, seni hep güçlü kılan bir

duygu. Kalbin sanki onu görünce duracakmış gibi hissedersin. Ama yinede hep görmek istersin. Midede

kelebekler uçma hipotezini doğrulamış olursun. Gözlerine bakamazsın, utanırsın. Canı yandığında

seninde canın yanar. Üzüldüğünde sende üzülürsün, mutlu olduğunda sende mutlu olursun. Hep onu

korumak istersin. Kötülüklerin ondan uzak durmasını. Sarılmak istersin. Tüm dünyanın ortasında

zamanın ve insanları dondurup ona sıkıca sarılıp onun kalbini hissetmeye çalışırsın. Gözlerine baktığında,

sanki salyongozun üzerine tuz serpmişsinde vücudunda salgangoz gibi yavaş yavaş erimeye başlamış

gibi hissedersin. Aşk böyle bir şey işte. Önce kaçmaya çalışırsın sonra tuzağa düşer sonuna kadar

gitmeye çalışırsın" aynen öyle salyangoz kısmı hariç tabi :)))))))


anaaaaa Yasemin senin senaryonda kız kalp hastası mıydı? benim yeni yazacağım senaryomun içinde ki kızda kalp hastası,hiç düşünemedim sende de kızın kalp hastası(kalbinde ritim bozukluğu var) olduğunu,sakın yanlış anlama şimdi farkediyorum bunu neyse bişey olmaz


kıza hayatını anlattırıyorsunda sen neden kıza hayatını anlatmıyorsun Min Ho?


Yok Yok aşk senin ve o kız için yok min ho yooook ısrar etme ya yok işte :P :P :))))))


Emeklerine sağlık canım güzel bir bölümdü...:))

asya ablam döktürmüşsün yine.içindekilerin hepsini kusmuşsun.hahaha
 
_______________________________________________________

[Resim: 4karyG.gif]
04-25-2014 04:29 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
lesyahyun Dışarıda
Minoz Fan

Mesajlar: 6,325
Üyelik Tarihi: Feb 2014
Rep Puanı: 553
Mesaj: #77
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
Cok merak ediyorum hatta aksamlari ruyama falan geliyo lutfen yeni boluim istiyorum ve merak tan catliyorum thank you....
 
_______________________________________________________

[Resim: 87JYG10.gif]

HALA BEKLİYORUZ :) SS501 FOREVER ^.^
05-02-2014 03:21 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]