(04-25-2014 01:14 AM)SalvatoreTVD Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Min Ho: "dedim ya elemana ihtiyacım var" tabiiii canııııııım elemana ihtiyacı olduğundan iyi davranıyor kızcağıza,yoksa ne olabilir ki dimi ama :P :P :P bizde yedik bunu Min Ho :)))
Young Su : "min Ho sen yemek mi yapacaksın?" Young Su teyzenin gözleri yaşardı mendil verin :))))))
Young Su Anne yalnız :))) yasemin az değilsin he :)) Young Su kaynanacığım deseydin keşke kız :))
"Min Ho – Saçlarını kurutmadan mı yattın! İnanmıyorum sana, kalk hadi…" Teyzemi gördüm bir anda :))) soğuk havada saçımı kurutmadığımda aynısını bana söyler de :)))
hahahhaaaa kurutma makinasını kurtarma makinası diye okudum bir an :))) aslında kurtarma makinası da olabilirmiş he adı :))
Min Ho Hyo Joo’dan uzak dur dellendirme beni,Donghae'm sevmiş bir kere onu aa,uçarım burdan sana he(kıyamam da ama neyse) :)))
"Kendisine bile anlam veremiyordu. Daha birkaç gündür tanıdığı bir kızın evinde onu iyileştirmeye çalışıyordu!" bencede yani kısacası uzakdur kızdan Min Ho :)))
"Min Ho – Ya Hyo Joo hasta. Ateşi var, 39 derece. Ne yapmalıyım?" ateş düşürücü ver üstündeki yorgan battaniye pike işte örtttüğü ne varsa kaldır,soğuk su veya sirkeli su ile bezi yıka ellerini ve alnına koy,o ateş düşer canım :)))
"Ji Sub – Ah antibiyotik veremiyoruz ona zaten " antibiyotik? ateşi düşsün diye? Ji Sub canım sen doktor olduğuna emin misin? hahahhahahhaaaaa :)))))))
he bak Ji Sub sonradan benim söylediklerimdende söylemiş aferin :))
kız orada hasta Min Ho gidip müzik açıyor cenabülrabbülalemin ya :))
yeşermesin o aşk efendim aaaa :)))
"Min Ho – Donghae mi bu kişi acaba? Sanırım o… Yakışıklıymış" :))) evet canım daha da fazlası hatta :)))))
Min Ho: ‘’Dün doğru düzgün bir şey yemedin. Kalktığında yaptığım lapa ve çorbayı ısıt ve ye. Bol su iç, ve yat! ‘’ içimden YES SİR diyesim geldi :))
Hyo Joo canım o aklın karışmasın alırım aklını he Donghae'yi unutamazsın(nerde benim merdanem :P :D )
"Hyo Joo – Not mu?" bence o notu ölüm fermanın olarak yaz :))
Min Ho başka kız bulamadın mı sevecek canım hı?
"sanki salyongozun üzerine tuz serpmişsinde vücudunda salgangoz gibi yavaş yavaş erimeye başlamış
gibi hissedersin." böğğğkkk :P :))) o ne biçim tarif :))))
"Hyo Joo – Aşk. Hayatın en güzel duygusu. Acılarına rağmen katlanabileceğin, seni hep güçlü kılan bir
duygu. Kalbin sanki onu görünce duracakmış gibi hissedersin. Ama yinede hep görmek istersin. Midede
kelebekler uçma hipotezini doğrulamış olursun. Gözlerine bakamazsın, utanırsın. Canı yandığında
seninde canın yanar. Üzüldüğünde sende üzülürsün, mutlu olduğunda sende mutlu olursun. Hep onu
korumak istersin. Kötülüklerin ondan uzak durmasını. Sarılmak istersin. Tüm dünyanın ortasında
zamanın ve insanları dondurup ona sıkıca sarılıp onun kalbini hissetmeye çalışırsın. Gözlerine baktığında,
sanki salyongozun üzerine tuz serpmişsinde vücudunda salgangoz gibi yavaş yavaş erimeye başlamış
gibi hissedersin. Aşk böyle bir şey işte. Önce kaçmaya çalışırsın sonra tuzağa düşer sonuna kadar
gitmeye çalışırsın" aynen öyle salyangoz kısmı hariç tabi :)))))))
anaaaaa Yasemin senin senaryonda kız kalp hastası mıydı? benim yeni yazacağım senaryomun içinde ki kızda kalp hastası,hiç düşünemedim sende de kızın kalp hastası(kalbinde ritim bozukluğu var) olduğunu,sakın yanlış anlama şimdi farkediyorum bunu neyse bişey olmaz
kıza hayatını anlattırıyorsunda sen neden kıza hayatını anlatmıyorsun Min Ho?
Yok Yok aşk senin ve o kız için yok min ho yooook ısrar etme ya yok işte :P :P :))))))
Emeklerine sağlık canım güzel bir bölümdü...:))
Ben şimdi bu güzel ve uzun yorumun neresinden başlayayım bilemedim ^_^
Haha inşAllah kaynanacığımda derim :D :D
Teyzenle Min Ho'nun mantık aynı, ne yapsın kız hastayken daha da kötü olmasını istemiyor ^_^ Kurtarma makinesi yorumuna koptum yalnız ben hızlı yazmaya çalışırken çoğu şeyi yanlış yazabiliyorum geri dönüp okumayıncada hataları düzeltemiyorum olur yani böyle şeyler :)
Kore dizilerinde benim hep garibime giden olan ateşli üşüyen hastaya yorgan örtmeleri hatta onunla sarıp sarmalamaları. Kimsede uyarmıyor mu anlamadım :)
Ama ne yapsın Min Ho'da hasta oldu diye yasa mı bağlasın canım, ölmedi ya sadece hasta :D
Antibiyotik olayına gelirsek 39 derece ve üstü ateşlerde bakterininde sebep olabileceği ateşler var. Tabi tetkikler yapılması gerekiyor orası ayrı. Yani ateşin çıkması sadece viral enfeksiyonla olmuyor bakteriyalde olabiliyor, doktorun muayenesine göre o verebiliyor. Ji Sub'un suçu yok yani, kısmen haklı doktorumuz :D
Ne yazık ki Donghae defteri maziye doğru gidecek hemde acı şekilde bence yavaş yavaş kabullenmelisin :)
Salyangoz birden aklıma geldi ya ben hiç denemedim hayvanlara zarar vermeyi sevmem, kıyamam da o hayvanın üstüne tuz dökünce eriyip suya dönüştüğünü söylüyorlar benimde aklıma geldi kalpteki aşk olayıda onu görünce kalbinde böyle eriyip gidiyor diye yazdım oysaki. Mide bulandırdı ama sanırsam :D :D
Yok canım yanlış anlamam, olabilir yani sorun yok :)
Güzel ve uzun yorumun için teşekkür ederim ^_^