Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart High School Love yorumlari iran minoz 37 20,387 Son Mesaj:12-12-2014 01:06 PM
  Tesadüfen Tanıdım Seni -Yorumlar Minozmini 76 36,798 Son Mesaj:09-22-2014 01:18 PM
  Pain Love Senaryo Yorumları Yaseminminoz 160 64,552 Son Mesaj:09-09-2014 12:51 AM
  Sweet Love Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 409 132,679 Son Mesaj:07-14-2014 08:30 PM
  hep benimle kal-yorumlar iran minoz 155 62,541 Son Mesaj:09-20-2013 11:47 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Secrets And Love - Yorumlar
Yazar Mesaj
lesyahyun Dışarıda
Minoz Fan

Mesajlar: 6,325
Üyelik Tarihi: Feb 2014
Rep Puanı: 553
Mesaj: #92
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
facebook share twittershare
Ablammm ellerıne saglık son bolumu anlamak ıcın butun senaryoyu okumam gerektı ondan gec yorum yazdım.
Ayyy cok guzel ya valla bayıldım ama donghae yı unutamazkı yanı unutmak herkes ıcın cok zor olur. Bu yuzden yazık kıza yaaaa.
Ama ben hayatımda seung gı gıbı bır bosbagaz ınsan daha gormedım yahu valla gormedım.
Valla patron kaptırdı gıbıyo umarım bu kızda ters tepkı yarazmaz ben ondan korkuyom ama cok sekerler kyu ne ıstıyo ya anlamadım valla boyle oda kıza yaklasacakmıs gıbı gelıyor ama super merak edıyorum ellerıne emegıde parmaklarına klavyene saglık....
 
_______________________________________________________

[Resim: 87JYG10.gif]

HALA BEKLİYORUZ :) SS501 FOREVER ^.^
10-01-2014 03:07 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
~YaseMinHo~ Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 79
Üyelik Tarihi: Nov 2013
Rep Puanı: 17
Mesaj: #93
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
(10-01-2014 03:07 AM)lesyahyun Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Ablammm ellerıne saglık son bolumu anlamak ıcın butun senaryoyu okumam gerektı ondan gec yorum yazdım.
Ayyy cok guzel ya valla bayıldım ama donghae yı unutamazkı yanı unutmak herkes ıcın cok zor olur. Bu yuzden yazık kıza yaaaa.
Ama ben hayatımda seung gı gıbı bır bosbagaz ınsan daha gormedım yahu valla gormedım.
Valla patron kaptırdı gıbıyo umarım bu kızda ters tepkı yarazmaz ben ondan korkuyom ama cok sekerler kyu ne ıstıyo ya anlamadım valla boyle oda kıza yaklasacakmıs gıbı gelıyor ama super merak edıyorum ellerıne emegıde parmaklarına klavyene saglık....

Canım ya :/ Benimde yazmam için gözatmam gerekti ama tamamını ben bile okuyamadım. Sen okumuşsun, ilgin için çoook teşekkür ederim Ba
Evet Donghae'yi unutma dönemi biraz sancılı geçecek ama bazı olacak olaylar başka şeylere sebep olacak :D Aklımdakileri yazamadığım için garip bir cümle oldu ama...
Onun boş boğazlılığı zaten :D Allah kimseye vermesin öyle boş boğazlılık :D
Min Ho dediğin gibi baya kaptırdı kendini ama diğer taraf hala karmaşık.
Kyu sadece iyi kalpli bir arkadaş kötü bir niyeti yok merak etme. Birde aşk üçgenine onu katarsam karmakarışık bir hal alır bu senaryo :D
Desteğin için sonsuzzz teşekkürler ^^
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
10-02-2014 06:29 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
lesyahyun Dışarıda
Minoz Fan

Mesajlar: 6,325
Üyelik Tarihi: Feb 2014
Rep Puanı: 553
Mesaj: #94
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
Ablam senın bu spoılerlardan sonra bendekı merak tavan yaptı gercekten ama dayanıcammmm
hem ablam okumıycamda ne yapcam sen okadar yazıyon demı ama
 
_______________________________________________________

[Resim: 87JYG10.gif]

HALA BEKLİYORUZ :) SS501 FOREVER ^.^
10-02-2014 08:31 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
~YaseMinHo~ Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 79
Üyelik Tarihi: Nov 2013
Rep Puanı: 17
Mesaj: #95
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
(10-02-2014 08:31 PM)lesyahyun Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Ablam senın bu spoılerlardan sonra bendekı merak tavan yaptı gercekten ama dayanıcammmm
hem ablam okumıycamda ne yapcam sen okadar yazıyon demı ama

Canım benim keşke herkes senin gibi düşünse ama okudukları halde benim 1 saatimden daha fazla uğraştığım şeye 1 dakika ayırıp yorum yazmayanlar çok ne yazık ki.
Sıkıntı değil 1 kişide olsa yeter bana ki yazmadığım dönemde sen ve birkaç arkadaş daha merak edip sağolsun mesajla da burada yorum olarakta yazdı <3
Düşünülmek bile yetiyor yani..
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
10-03-2014 10:54 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
lesyahyun Dışarıda
Minoz Fan

Mesajlar: 6,325
Üyelik Tarihi: Feb 2014
Rep Puanı: 553
Mesaj: #96
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
Ablam sıkma sen canını sımdı herkesın okul sıkıntısı falan var emın ol herkes okuyup yorum yazar hem ben varım hep yorum yazarak destek olurum hem belkı en sonunda sıkılırsın bıle benden ama sen uzulme okey unnımmmm
 
_______________________________________________________

[Resim: 87JYG10.gif]

HALA BEKLİYORUZ :) SS501 FOREVER ^.^
10-03-2014 11:07 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
~YaseMinHo~ Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 79
Üyelik Tarihi: Nov 2013
Rep Puanı: 17
Mesaj: #97
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
(10-03-2014 11:07 PM)lesyahyun Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Ablam sıkma sen canını sımdı herkesın okul sıkıntısı falan var emın ol herkes okuyup yorum yazar hem ben varım hep yorum yazarak destek olurum hem belkı en sonunda sıkılırsın bıle benden ama sen uzulme okey unnımmmm

Yok tatlım üzmüyorum kendimi zaten. Herkesin kendi bileceği bir şey :)
Hahaha sıkılmam senden merak etme canım benim <3
Nomu nomu kamsahamnida..
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
10-03-2014 11:12 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
aleynaaminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 3,601
Üyelik Tarihi: Apr 2014
Rep Puanı: 515
Mesaj: #98
RE: Secrets And Love - Yorumlar
 
Unnii bende takip ediyorum senaryonu bendee:D oh masallah Min Ho shhi miz cok cesur:D dugun bolumune bayildim. Gerci her bolum cok guzel ama:D tartismalari cok guzel:D cidden cok begendigim senaryonu unni takibindeyim^^ Allaha emanet:)
 
_______________________________________________________

[Resim: tumblr_macly6Cun31qhidnwo2_500.gif]
Sanma üç günlük bu hislerim,
Ben burda her gün seni beklerim.
11-16-2014 11:28 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]