Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Heart Haru Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 44 20,330 Son Mesaj:11-21-2016 03:59 PM
Star Dreams Senaryo Yorumları SalvatoreTVD 452 141,429 Son Mesaj:09-21-2015 11:17 PM
  Evimde Bir Yakışıklı Var !-Senaryo Yorumları park ze shi 441 140,812 Son Mesaj:07-27-2015 02:07 AM
  AŞK SENMİSİN Senaryo Yorumları Yaseminminoz 226 96,885 Son Mesaj:07-22-2015 11:54 AM
  Umutlar ve Hayaller senaryo yorumları minozAbet 69 29,792 Son Mesaj:07-21-2015 01:02 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 3 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
Yazar Mesaj
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #15
RE: Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
 
facebook share twittershare
öldüren cazibe 2.bölüm eklenmiştir iyi okumalar...
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
04-09-2012 07:08 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Neseli Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,326
Üyelik Tarihi: Sep 2011
Rep Puanı: 38
Mesaj: #16
RE: Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
 
Asya abla çok güzel olmuş senaryon ya sıkılmadan okudum valla :))
İlerleyen bölümlerde koreli koymaya başlicam demişssin , bencede böyle yaparsan daha eğlenceli bir hale gelir ama böylede gayet başarılı yanii , bravoo :D
 
_______________________________________________________

[Resim: 86096178.gif]

Gördüğüm en güzel rüya senin olduğun,
Duyduğum en derin sevgi senin eserin,
Gördüğüm en güzel dünya senin gözlerin,
Ve kurduğum en güzel hayal sensin Minhomm
04-09-2012 09:53 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
bilgeminho:)
Misafir

 
Mesaj: #17
RE: Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
 
asyaaa seni çok seviyorumm :D:D:D lütfen bu hikayelere ara vermeden devam et s
per olmuş yaa harika
 
04-09-2012 10:14 PM
Alıntı Yaparak Cevapla
kübra kılınç Çevrimdışı
VlP Üye
*****

Mesajlar: 2,239
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 82
Mesaj: #18
RE: Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
 
asya abla bu ne ya :D süper olmuş :D
ilk bölümde pek beğenmemiştim ama ikinci bölümde nefesimi tuttuğumu farkettim :D :D o derece yani :D
çabuk 3. bölümü paylaş :D
 
_______________________________________________________

[Resim: 554814_10151125624314927_247533669_n.jpg]
04-10-2012 12:18 AM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #19
RE: Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
 
(04-09-2012 09:53 PM)Neseli Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Asya abla çok güzel olmuş senaryon ya sıkılmadan okudum valla :))
İlerleyen bölümlerde koreli koymaya başlicam demişssin , bencede böyle yaparsan daha eğlenceli bir hale gelir ama böylede gayet başarılı yanii , bravoo :D

çok teşekkür ederim tatlım beğenmenize çok sevindim :))
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
04-10-2012 01:24 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #20
RE: Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
 
(04-09-2012 10:14 PM)bilgeminho:) Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.asyaaa seni çok seviyorumm :D:D:D lütfen bu hikayelere ara vermeden devam et s
per olmuş yaa harika



tamam tatlım merak etme beğenmene sevindim teşekkür ederim :))
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
04-10-2012 01:25 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
SalvatoreTVD Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 1,689
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 167
Mesaj: #21
RE: Öldüren Cazibe Senaryo Yorumları
 
(04-10-2012 12:18 AM)kübra kılınç Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.asya abla bu ne ya :D süper olmuş :D
ilk bölümde pek beğenmemiştim ama ikinci bölümde nefesimi tuttuğumu farkettim :D :D o derece yani :D
çabuk 3. bölümü paylaş :D


vanımsınız beğenmenize çok sevindim kızlar teşekkür ederim hepinize :))
 
_______________________________________________________

[Resim: VlDZMq.gif]

"사랑은 한계를 모르는 사람 ♥ " (Love knows no boundaries) ♥ SuperJunior♥ELF
04-10-2012 01:25 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]