hatice66
Minoz Fan
Mesajlar: 266
Üyelik Tarihi: Jan 2012
Rep Puanı: 6
|
RE: Obla di obla da.
bence de dandik olmamış bu arada ben hatice hoşgeldin aramıza:)
|
|
| 04-02-2012 06:27 PM |
|
lifegoesonbra.
Minoz Fan
Mesajlar: 3
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 1
|
RE: Obla di obla da.
Cidden çok samimi bi ortam şaşırdım yahu. *-*
Yeni video yapmak ben de istiyorum ama çok fazla zaman aldığı için uğraşamıyorum pek. :D
Adım Fatmanur. ^^
(Bu Mesaj 04-02-2012 11:49 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : lifegoesonbra..)
|
|
| 04-02-2012 11:49 PM |
|