minhocu_er99
Minoz Fan
Mesajlar: 1,265
Üyelik Tarihi: May 2011
Rep Puanı: 284
|
RE: İyi Ki Doğdun Bal Böceği
Iyi ki doğdun abla umarım yeni yaşın sana mutluluk getirir.
_______________________________________________________
"Herhangi bir gün dalgınlığına gelse, yeter! Bir akşam fanusu kapatmayı unutsa, ya da koyun bir gece sessizce kalksa ve..." İşte o zaman küçük çanlar gözyaşlarına dönüşüyorlar...
Küçük Prens.
|
|
| 05-23-2014 05:34 PM |
|
ziyaretçi
Minoz Fan
Mesajlar: 968
Üyelik Tarihi: Apr 2014
Rep Puanı: 110
|
İyi Ki Doğdun Bal Böceği
ablacım doğum günün kutlu olsun hep bana yardımcı oldun her konuda yardımıma koştun çok teşekkürler nice min ho lu yıllara inşallah
seni çok sevyoruz :))
bu arada ben gizem tanışmadık :))
|
|
| 05-23-2014 05:49 PM |
|
_nhnlmh_
Minoz Fan
Mesajlar: 2,115
Üyelik Tarihi: Oct 2013
Rep Puanı: 267
|
İyi Ki Doğdun Bal Böceği
Her ne kadar gün bitmiş olsa da fırsatını bulamadım :( direk olarak konuşmasak da minoz olarak doğum günün kutlu olsun emine abla :) tanışmıyoruz o yüzden ben Nihan 14 yaşındayım :)
_______________________________________________________
Seni bir an bile olsa görebilmek için her şeyimi verebileceğimi bilerek yaşa...Bütün bunlar senin için..
LEE MIN HO
![[Resim: sayyes.jpg]](http://loveminomusi.files.wordpress.com/2012/09/sayyes.jpg)
|
|
| 05-24-2014 02:14 AM |
|