$eyda
Minoz Fan
Mesajlar: 364
Üyelik Tarihi: Sep 2011
Rep Puanı: 17
|
RE: Hayatımın En Harika Günüüü!!
Çok güzel şeyler yaşamıssın canım valla çok şanslısın darısı başıma :)
|
|
| 07-03-2012 08:50 PM |
|
heyyo
Minoz Fan
Mesajlar: 460
Üyelik Tarihi: Jan 2012
Rep Puanı: 17
|
RE: Hayatımın En Harika Günüüü!!
onlara çok ilginç geliyodur galiba Türkiye de Korece bilenlerle karşılaşmak filan :D
_______________________________________________________
[img] Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.[/img]
|
|
| 07-04-2012 02:48 AM |
|
rabiyeBYX
Adminoz | Forum |
      
Mesajlar: 4,488
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 153
|
RE: Hayatımın En Harika Günüüü!!
canım bukadar tesadüf olur^^ takip ettiğim bir blogda sana verilen ramen ile ilgili bilgi buldum :) maalesef içerisinde domuz parçacıkları varmış... Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
_______________________________________________________
єη ιуιѕι вυ мυ؟ємιη мιѕιη؟
![[Resim: choco%20tatl_zpsny7z3r7w.gif]](http://i1125.photobucket.com/albums/l599/rabiyeBYX/Minho%20gifleri%20gunun/choco%20tatl_zpsny7z3r7w.gif)
|
|
| 07-04-2012 11:22 AM |
|
sumeyye_bof
Minoz Fan
Mesajlar: 39
Üyelik Tarihi: Jul 2011
Rep Puanı: 4
|
RE: Hayatımın En Harika Günüüü!!
(07-04-2012 02:48 AM)heyyo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.onlara çok ilginç geliyodur galiba Türkiye de Korece bilenlerle karşılaşmak filan :D
evet sanırım biraz da kelimeleri tam telaffuz edememem komiklerine gitti :D
_______________________________________________________
Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
|
|
| 07-05-2012 04:37 PM |
|
sumeyye_bof
Minoz Fan
Mesajlar: 39
Üyelik Tarihi: Jul 2011
Rep Puanı: 4
|
RE: Hayatımın En Harika Günüüü!!
(07-04-2012 11:22 AM)rabiyeBYX Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.canım bukadar tesadüf olur^^ takip ettiğim bir blogda sana verilen ramen ile ilgili bilgi buldum :) maalesef içerisinde domuz parçacıkları varmış... Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
ooo çok teşekkür ederimmm :) zaten annem de çöpe attırmıştı :D
_______________________________________________________
Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
|
|
| 07-05-2012 04:37 PM |
|
Earth Girl
Minoz Fan
Mesajlar: 48
Üyelik Tarihi: Jul 2012
Rep Puanı: 2
|
Hayatımın En Harika Günüüü!!
Koreli görmüşlüğüm var ama o zaman da Minoz değildim.Bende var sanırım.İnsan en azından Yoon Eun Hye'den,Kim Jeong Hoon'dan bahseder.
_______________________________________________________
Bir bilim-kurgu sever insan BOF ve Goong izleyince bu olur!!!
[img] Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
[/img]
|
|
| 07-13-2012 01:34 AM |
|