MNZTB
Minoz Fan
Mesajlar: 30
Üyelik Tarihi: Feb 2012
Rep Puanı: 1
|
RE: Bursa'da 26 Şubat'ta Bir Araya Gelelim Ne Dersiniz??? Katılımları Bekliyoruz
Çok güzel bir gündü orda olmak çok eğlenceliydi hepinize çok teşekkür ederim az kişide olsak çok eğlendik :)
|
|
| 02-27-2012 12:30 PM |
|
TRMinozSe7iL
Minoz Fan
Mesajlar: 16
Üyelik Tarihi: Mar 2011
Rep Puanı: 0
|
RE: Bursa'da 26 Şubat'ta Bir Araya Gelelim Ne Dersiniz??? Katılımları Bekliyoruz
kesinlikle çok güzel bir buluşmaydı tuğbacım sizleri tanımak ayrı bir zevkti :)
_______________________________________________________
|
|
| 03-03-2012 06:17 AM |
|
betul407
Minoz Fan
Mesajlar: 3
Üyelik Tarihi: Mar 2012
Rep Puanı: 0
|
RE: Bursa'da 26 Şubat'ta Bir Araya Gelelim Ne Dersiniz??? Katılımları Bekliyoruz
Çok güzeldi Sevil ablaya ayrıca teşekkürler^^
_______________________________________________________
İçimdeki Lee Min Ho aşkı bambaşka^^
|
|
| 03-21-2012 11:04 PM |
|