Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  TRT Okul İçin Hazırladığımız Teşekkür videosu mutlu çiğdem 10 8,986 Son Mesaj:05-24-2014 04:56 PM
Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 2 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Boys Over Flowers Çok Yakında TRT Okul'da Başlıyor...
Yazar Mesaj
Ezgiminho Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 251
Üyelik Tarihi: Aug 2012
Rep Puanı: 12
Mesaj: #64
Boys Over Flowers Çok Yakında TRT Okul'da Başlıyor...
 
facebook share twittershare
İlk başta bende çok şaşırdım nasıl ya ama nasıl olur gibi düşündüm aman yayınlansında başka bir şey istemem :D Hem dizide yaban çiçeğinin anlamı çok güzeldi o konuda Merve'ye katılıyorum hadi hayırlısı bakalım :D
 
_______________________________________________________

[Resim: 418376_10151155299698156_1424338088_n.jpg]
asla pes etme, pes edersen kaybedersin!Minho aşkına gülümse :)))
11-22-2012 11:20 PM
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
ChAe~MiN (MM) Dışarıda
Minoz Fan

Mesajlar: 330
Üyelik Tarihi: Jul 2012
Rep Puanı: 25
Mesaj: #65
Boys Over Flowers Çok Yakında TRT Okul'da Başlıyor...
 
Yaban çiçeği olur mu hiç ... Bu ne biçim bi isim ya.Yayınlıyolar Allah razı olsun çok sevindim ama inşAllah addaki başarısızlığı dublaj da da göstermemişlerdir.
 
_______________________________________________________

[Resim: 752x.png]
~ Sensizliğin Olduğu Her Yer Yalnızlığın Başkenti ...~♥~

11-22-2012 11:33 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
havanur Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 26
Üyelik Tarihi: Nov 2012
Rep Puanı: 6
Mesaj: #66
Boys Over Flowers Çok Yakında TRT Okul'da Başlıyor...
 
güzel cevap Ce olabilir aslında Fe ama pek güzel bir isim olmamış sanki:(
 
_______________________________________________________

[Resim: images?q=tbn:ANd9GcQBVxLJbHG0QgBFewgnQLL...VuE8AiSCcI]
11-22-2012 11:42 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
havanur Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 26
Üyelik Tarihi: Nov 2012
Rep Puanı: 6
Mesaj: #67
RE: Boys Over Flowers Çok Yakında TRT Okul'da Başlıyor...
 
(11-22-2012 10:26 PM)GJunPyo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Büyükbaba lotus çiçeğine benzetmişti ya JanDi'yi belki oradan esinlenerek böyle bir isim koydular ^^

Hatta JanDi JiHoo'ya: -18. bölümde- “Biliyor musun... lotus çiçeği neden çamurda açar?” diye sormuştu, sonra JiHoo'nun aklına ibadete gittiklerinde yaşlı adamın söyledikleri gelmişti. Adam: “Bu kız bulanık bir suyu berraklaştırabilir.” demişti. Sonrasında bankta otururlarken JiHoo JanDi'nin sorusuna şu şekilde cevap vermişti: “Lotus çiçeği... en bulanık suları bile arıtıp, tazeler.”

Yani yaban çiçeği, çamurda yetiştiğinden ötürü, lotus çiçeği olmuş oluyor. Bulanık sular ise bizim muhteşem F4'müz oluyor bu durumda. Çünkü onlar JanDi sayesinde değiştiler. Artık eskisi gibi değiller.

Benim teoremim bu yönde. Sebebinin bu olduğunu düşünüyorum benDu
Çünkü en mantıklı cevap bana göre bu oluyor :)

güzel cevap:)ama bu dizi ismi sanki hiç olmamış :(
 
_______________________________________________________

[Resim: images?q=tbn:ANd9GcQBVxLJbHG0QgBFewgnQLL...VuE8AiSCcI]
11-22-2012 11:43 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
GJunPyo Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 29
Üyelik Tarihi: Nov 2012
Rep Puanı: 2
Mesaj: #68
Boys Over Flowers Çok Yakında TRT Okul'da Başlıyor...
 
Teşekkür ederim:)
Ayrıca muhteşem bir isim olmadığı belli ama çok da kötü değil bence. Hem başka ne olabilirdi ki? Ayrıca diziyi önceden bilenler BOF diye dolanacak etrafta. En azından ben öyle yapacağım :D
 
_______________________________________________________

Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(Bu Mesaj 11-22-2012 11:50 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : GJunPyo.)
11-22-2012 11:46 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
Haticenur Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 2
Üyelik Tarihi: Nov 2012
Rep Puanı: 0
Mesaj: #69
Boys Over Flowers Çok Yakında TRT Okul'da Başlıyor...
 
1 Aralık !!!! Çok mutluyummmm!!!Kelimelerim bitti diyecek bişey yokkkk emeği olan herkeze teşekkürlerrrrrrrr çok teşekkürlller :)) GcGcGcGc
 
11-23-2012 06:16 AM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
havanur Çevrimdışı
Minoz Fan

Mesajlar: 26
Üyelik Tarihi: Nov 2012
Rep Puanı: 6
Mesaj: #70
RE: Boys Over Flowers Çok Yakında TRT Okul'da Başlıyor...
 
(11-22-2012 11:46 PM)GJunPyo Yazılan: Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.Teşekkür ederim:)
Ayrıca muhteşem bir isim olmadığı belli ama çok da kötü değil bence. Hem başka ne olabilirdi ki? Ayrıca diziyi önceden bilenler BOF diye dolanacak etrafta. En azından ben öyle yapacağım :D

haklısın bizim kalbimizde f4 ve BOF olarak kalacak :)
 
_______________________________________________________

[Resim: images?q=tbn:ANd9GcQBVxLJbHG0QgBFewgnQLL...VuE8AiSCcI]
11-24-2012 01:47 PM
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 




Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

İletişim | Lee Min Ho Turkey | Minoz Turkey | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Mobil Versiyon | RSS
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50]