havanur
Minoz Fan
Mesajlar: 26
Üyelik Tarihi: Nov 2012
Rep Puanı: 6
|
Boys Over Flowers Çok Yakında TRT Okul'da Başlıyor...
ayyyyyyy çok sevindim ya sınavlarımda bitiyor o tarihte izlicem inşallah hepsini:):):)
_______________________________________________________
|
|
| 11-21-2012 05:52 PM |
|
GJunPyo
Minoz Fan
Mesajlar: 29
Üyelik Tarihi: Nov 2012
Rep Puanı: 2
|
Boys Over Flowers Çok Yakında TRT Okul'da Başlıyor...
Keşke daha önceden farkına varıp buraya üye olsaydım da bende bir emek sarf etseydim. Bu yüzden çok üzülüyorum :/
Ama dizi başlıyor, öyle ya da böyle
Umarım dublaj güzel olur da o muhteşem anları bozmazlar. Çünkü o kadar ağlamalık bir o kadar da eğlenceli sahneler var ki! Şimdi sabırsızlıkla 1 Aralık'ı bekliyorum!
_______________________________________________________
Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
|
|
| 11-21-2012 10:20 PM |
|
semiğna
Minoz Fan
Mesajlar: 3
Üyelik Tarihi: Nov 2012
Rep Puanı: 0
|
Boys Over Flowers Çok Yakında TRT Okul'da Başlıyor...
boys over flowers 1 aralık trt okulda başlıyomuş saatini bilen var mı?
|
|
| 11-22-2012 06:11 PM |
|
rabiyeBYX
Adminoz | Forum |
      
Mesajlar: 4,488
Üyelik Tarihi: Jun 2011
Rep Puanı: 153
|
Boys Over Flowers Çok Yakında TRT Okul'da Başlıyor...
dizimizin ismi "Yaban Çiçeği"
ne alakaysa anlayamadım??
_______________________________________________________
єη ιуιѕι вυ мυ؟ємιη мιѕιη؟
![[Resim: choco%20tatl_zpsny7z3r7w.gif]](http://i1125.photobucket.com/albums/l599/rabiyeBYX/Minho%20gifleri%20gunun/choco%20tatl_zpsny7z3r7w.gif)
|
|
| 11-22-2012 07:16 PM |
|
GJunPyo
Minoz Fan
Mesajlar: 29
Üyelik Tarihi: Nov 2012
Rep Puanı: 2
|
Boys Over Flowers Çok Yakında TRT Okul'da Başlıyor...
Büyükbaba lotus çiçeğine benzetmişti ya JanDi'yi belki oradan esinlenerek böyle bir isim koydular ^^
Hatta JanDi JiHoo'ya: -18. bölümde- “Biliyor musun... lotus çiçeği neden çamurda açar?” diye sormuştu, sonra JiHoo'nun aklına ibadete gittiklerinde yaşlı adamın söyledikleri gelmişti. Adam: “Bu kız bulanık bir suyu berraklaştırabilir.” demişti. Sonrasında bankta otururlarken JiHoo JanDi'nin sorusuna şu şekilde cevap vermişti: “Lotus çiçeği... en bulanık suları bile arıtıp, tazeler.”
Yani yaban çiçeği, çamurda yetiştiğinden ötürü, lotus çiçeği olmuş oluyor. Bulanık sular ise bizim muhteşem F4'müz oluyor bu durumda. Çünkü onlar JanDi sayesinde değiştiler. Artık eskisi gibi değiller.
Benim teoremim bu yönde. Sebebinin bu olduğunu düşünüyorum ben
Çünkü en mantıklı cevap bana göre bu oluyor :)
_______________________________________________________
Ziyaretçilerin Bağlantıları Görebilmesi İçin Foruma Üye Olmaları Gerekiyor.
(Bu Mesaj 11-22-2012 10:27 PM değiştirilmiştir. Değiştiren : GJunPyo.)
|
|
| 11-22-2012 10:26 PM |
|